1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Είναι οι πολύτεκνοι καλύτεροι εκπαιδευτικοί;
« στις: Οκτώβριος 08, 2009, 07:28:21 μμ »
Η προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να ενισχύσει οικονομικά τους πολύτεκνους και τρίτεκνους εκπαιδευτικούς δημιουργεί τελικά ένα επιπλέον πρόβλημα στην πολύπαθη παιδεία του τόπους μας, τοποθετώντας ελλιπώς καταρτισμένους εκπαιδευτικούς στις σχολικές αίθουσες.
Εκπαιδευτικοί που έχουν συμμετάσχει με επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχουν αφιερώσει ολόκληρους μήνες από τη ζωή τους για να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό αυτό μένουν τελικά εκτός εκπαίδευσης. Ενώ πολύτεκνοι και τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία συμμετοχή στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, χωρίς να έχουν αφιερώσει ούτε μία ώρα στην προετοιμασία τους, χωρίς να έχουν διδάξει ούτε μία ώρα στα σχολεία, κρίνονται κατάλληλοι( για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και διορίζονται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
Είναι μια προφανής αδικία που είναι καιρός να τερματιστεί καθώς ούτε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ωφελεί, ούτε την κοινωνική ισότητα εξυπηρετεί. Γιατί θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά να μένουν εκτός σχολείων και να πασχίζουν χρόνια για το διορισμό τους, ενώ οι «καρπεροί» εκπαιδευτικοί να απολαμβάνουν άκοπα την επαγγελματική καθιέρωση;
Είναι παράλογο να επιβραβεύεται η απόκτηση πολλών παιδιών τη στιγμή που οι πολυετείς προσπάθειες εκπαιδευτικών με πολλαπλές συμμετοχές στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ δεν υπολογίζονται καν.
Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την παιδεία στη χώρα μας θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το μορφωτικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και από την αξιολόγησή τους μέσω του σχετικού διαγωνισμού. Είναι απαράδεκτο το Υπουργείο Παιδείας να λειτουργεί προστατευτικά υπέρ των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, αδιαφορώντας για τις κοπιώδεις προσπάθειες των άτεκνων εκπαιδευτικών ή των εκπαιδευτικών που έχουν ένα ή δύο παιδιά.
Είναι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί καλύτεροι; Σαφώς όχι! Δεν έχουν μετρήσει ατελείωτες ώρες διαβάσματος όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, δεν έχουν τρέξει από σχολείο σε σχολείο όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και είναι εξοργιστικό όταν στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις γελάνε με εμάς που συμμετέχουμε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ.
Αν θέλετε να βοηθήσετε τους πολύτεκνους και τρίτεκνους εκπαιδευτικούς τοποθετήστε τους σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, όπου η μελέτη και η πολύωρη προετοιμασία δεν αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την άρτια εκτέλεση του επαγγελματικού τους έργου.
Πιστεύετε αλήθεια ότι ένας πολύτεκνος εκπαιδευτικός μπορεί να διαθέσει τις απαιτούμενες ώρες για να προετοιμαστεί κατάλληλα για το διδακτικό του έργο;
Σταματήστε τους διορισμούς ακατάρτιστων εκπαιδευτικών, σεβαστείτε τους αγώνες μας, σκεφτείτε τι πραγματικά έχουν ανάγκη οι μαθητές μας και διακόψτε αυτό το παράφορα άδικο μέτρο ευνοϊκής μεταχείρισης των πολύτεκνων και τρίτεκνων εκπαιδευτικών.
Εκπαιδευτικοί που έχουν συμμετάσχει με επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχουν αφιερώσει ολόκληρους μήνες από τη ζωή τους για να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό αυτό μένουν τελικά εκτός εκπαίδευσης. Ενώ πολύτεκνοι και τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία συμμετοχή στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, χωρίς να έχουν αφιερώσει ούτε μία ώρα στην προετοιμασία τους, χωρίς να έχουν διδάξει ούτε μία ώρα στα σχολεία, κρίνονται κατάλληλοι( για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και διορίζονται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
Είναι μια προφανής αδικία που είναι καιρός να τερματιστεί καθώς ούτε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ωφελεί, ούτε την κοινωνική ισότητα εξυπηρετεί. Γιατί θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά να μένουν εκτός σχολείων και να πασχίζουν χρόνια για το διορισμό τους, ενώ οι «καρπεροί» εκπαιδευτικοί να απολαμβάνουν άκοπα την επαγγελματική καθιέρωση;
Είναι παράλογο να επιβραβεύεται η απόκτηση πολλών παιδιών τη στιγμή που οι πολυετείς προσπάθειες εκπαιδευτικών με πολλαπλές συμμετοχές στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ δεν υπολογίζονται καν.
Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την παιδεία στη χώρα μας θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το μορφωτικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και από την αξιολόγησή τους μέσω του σχετικού διαγωνισμού. Είναι απαράδεκτο το Υπουργείο Παιδείας να λειτουργεί προστατευτικά υπέρ των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, αδιαφορώντας για τις κοπιώδεις προσπάθειες των άτεκνων εκπαιδευτικών ή των εκπαιδευτικών που έχουν ένα ή δύο παιδιά.
Είναι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί καλύτεροι; Σαφώς όχι! Δεν έχουν μετρήσει ατελείωτες ώρες διαβάσματος όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, δεν έχουν τρέξει από σχολείο σε σχολείο όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και είναι εξοργιστικό όταν στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις γελάνε με εμάς που συμμετέχουμε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ.
Αν θέλετε να βοηθήσετε τους πολύτεκνους και τρίτεκνους εκπαιδευτικούς τοποθετήστε τους σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, όπου η μελέτη και η πολύωρη προετοιμασία δεν αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την άρτια εκτέλεση του επαγγελματικού τους έργου.
Πιστεύετε αλήθεια ότι ένας πολύτεκνος εκπαιδευτικός μπορεί να διαθέσει τις απαιτούμενες ώρες για να προετοιμαστεί κατάλληλα για το διδακτικό του έργο;
Σταματήστε τους διορισμούς ακατάρτιστων εκπαιδευτικών, σεβαστείτε τους αγώνες μας, σκεφτείτε τι πραγματικά έχουν ανάγκη οι μαθητές μας και διακόψτε αυτό το παράφορα άδικο μέτρο ευνοϊκής μεταχείρισης των πολύτεκνων και τρίτεκνων εκπαιδευτικών.