Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - dimitrisskar

Σελίδες: 1
1
Η προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να ενισχύσει οικονομικά τους πολύτεκνους και τρίτεκνους εκπαιδευτικούς δημιουργεί τελικά ένα επιπλέον πρόβλημα στην πολύπαθη παιδεία του τόπους μας, τοποθετώντας ελλιπώς καταρτισμένους εκπαιδευτικούς στις σχολικές αίθουσες.
Εκπαιδευτικοί που έχουν συμμετάσχει με επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχουν αφιερώσει ολόκληρους μήνες από τη ζωή τους για να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό αυτό μένουν τελικά εκτός εκπαίδευσης. Ενώ πολύτεκνοι και τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία συμμετοχή στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, χωρίς να έχουν αφιερώσει ούτε μία ώρα στην προετοιμασία τους, χωρίς να έχουν διδάξει ούτε μία ώρα στα σχολεία, κρίνονται κατάλληλοι(;) για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και διορίζονται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
Είναι μια προφανής αδικία που είναι καιρός να τερματιστεί καθώς ούτε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ωφελεί, ούτε την κοινωνική ισότητα εξυπηρετεί. Γιατί θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά να μένουν εκτός σχολείων και να πασχίζουν χρόνια για το διορισμό τους, ενώ οι «καρπεροί» εκπαιδευτικοί να απολαμβάνουν άκοπα την επαγγελματική καθιέρωση;
Είναι παράλογο να επιβραβεύεται η απόκτηση πολλών παιδιών τη στιγμή που οι πολυετείς προσπάθειες εκπαιδευτικών με πολλαπλές συμμετοχές στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ δεν υπολογίζονται καν.
Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την παιδεία στη χώρα μας θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το μορφωτικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και από την αξιολόγησή τους μέσω του σχετικού διαγωνισμού. Είναι απαράδεκτο το Υπουργείο Παιδείας να λειτουργεί προστατευτικά υπέρ των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, αδιαφορώντας για τις κοπιώδεις προσπάθειες των άτεκνων εκπαιδευτικών ή των εκπαιδευτικών που έχουν ένα ή δύο παιδιά.
Είναι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί καλύτεροι; Σαφώς όχι! Δεν έχουν μετρήσει ατελείωτες ώρες διαβάσματος όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, δεν έχουν τρέξει από σχολείο σε σχολείο όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και είναι εξοργιστικό όταν στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις γελάνε με εμάς που συμμετέχουμε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ.
Αν θέλετε να βοηθήσετε τους πολύτεκνους και τρίτεκνους εκπαιδευτικούς τοποθετήστε τους σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, όπου η μελέτη και η πολύωρη προετοιμασία δεν αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την άρτια εκτέλεση του επαγγελματικού τους έργου.
Πιστεύετε αλήθεια ότι ένας πολύτεκνος εκπαιδευτικός μπορεί να διαθέσει τις απαιτούμενες ώρες για να προετοιμαστεί κατάλληλα για το διδακτικό του έργο;
Σταματήστε τους διορισμούς ακατάρτιστων εκπαιδευτικών, σεβαστείτε τους αγώνες μας, σκεφτείτε τι πραγματικά έχουν ανάγκη οι μαθητές μας και διακόψτε αυτό το παράφορα άδικο μέτρο ευνοϊκής μεταχείρισης των πολύτεκνων και τρίτεκνων εκπαιδευτικών.


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 514

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.