1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Α
« στις: Ιούλιος 14, 2011, 11:56:06 πμ »
Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας, του Χρήστου Παππά
Χ.Π.
Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου
έχω μία πρόταση που i) θα φέρει έσοδα στο κράτος, ii) θα παράγει σημαντικό έργο και iii) θα δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο.
Είμαι πτυχιούχος καθηγητής Γερμανικών και έχω φροντιστήριο εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά γνωρίζω το θέμα Ξενόγλωσση Εκπαίδευση σε φροντιστήρια καλά.
Οι Επαρκειούχοι των Αγγλικών (κάτοχοι Proficiency) είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές- χασάπηδες, όπως τους αποκαλώ εγώ. Με μηδαμινή εκπαίδευση μπαίνουν σε αίθουσες και παίρνουν στο λαιμό τους αθώες παιδικές ψυχές, είτε με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στα παιδιά είτε με τον τρόπο που προσπαθούν να περάσουν κάποιες γνώσεις. Είναι μάλιστα τόσο αντιφατικό αυτό το κράτος, που επιμένει να κάνει σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους Πανεπιστημίου, όταν πρωτοδιορίζονται για το πώς θα κάνουν το μάθημά τους ενώ σε αυτούς δεν γίνεται ποτέ καμία εκπαίδευση, και ωστόσο τους δίνει το δικαίωμα να μπαίνουν σε αίθουσες και πιστέψτε με, αποτελούν το 95% των καθηγητών που εκτελούν την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα φροντιστήρια. Τόση αδιαφορία πια γι’ αυτή την πραγματικότητα;
Προτείνω:
Θέσπιση φορέα, όπου οι (αναγκαίοι ομολογουμένως για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών) αυτοί «καθηγητές», να περνάνε σεμινάρια και για τα οποία θα πληρώνουν Δίδακτρα. Χωρίς αυτό τον τίτλο Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας να μην μπορούν να αποκτούν την Άδεια Διδασκαλίας.
Και έτσι,
- και καθηγητές θα χρειαστούν για να κάνουν μαθήματα σε αυτούς τους υποψήφιους καθηγητές,
- και λεφτά θα μπουν στα ταμεία του κράτους
- και ένα μεγάλο καλό θα έχετε κάνει για τα παιδιά όλου του τόπου.
Γιατί, όσο και να προσπαθείτε να στηρίξετε την ξενόγλωσση Εκπαίδευση μέσω των σχολείων, η ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει πάντα τους πελάτες της και τους υποστηρικτές της και θα πρέπει και για το τελευταίο παιδί που θα εισέρχεται σε ένα φροντιστήριο, να θεσπίζει το κράτος στάνταρ στο ποιος θα τον διδάσκει. Η όλη η εξέταση των εκκολαπτόμενων καθηγητών περιορίζεται μόνον (άκουσον-άκουσον) σε μία ακτινογραφία θώρακος και για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Κέντρων ξένων Γλωσσών σε εξέταση από Δερματολόγο και κάτι άλλες ιατρικές εξετάσεις που φτάνουν μέχρι και την εξέταση κοπράνων…
Σε αυτά τα κέντρα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούν να δουλεύουν Φιλόλογοι (πολλοί από τους επαρκειούχους Καθηγητές είναι αν μη τι άλλο και ανορθόγραφοι ή αστοιχείωτοι με την ελληνική γραμματική που χρειάζεται πάρα πολύ και στο μάθημα της ξένης γλώσσας) ή και Καθηγητές Αγγλικών, που τώρα κάθονται, καθώς και Καθηγητές Πληροφορικής.
Παρατήρηση:
Εγώ, τυγχάνει να διδάσκω και αγγλικά με το Proficiency. Θεωρώ ότι άτομα σαν εμένα θα πρέπει να εξαιρούνται από αυτή τη διαδικασία γιατί έχουμε λάβει όλα τα αναγκαία μαθήματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης μέσω της Φιλολογίας μας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το ίδιο και μία απλή Φιλόλογος που θέλει να διδάξει κάποια ξένη γλώσσα.
Δεν θα ήθελα να τρώω άλλο από τον χρόνο σας, ούτε να με θεωρήσετε υπερβολικό, αλλά θεωρώ, ότι σε ένα πιο ευέλικτο και ευφάνταστο κράτος, θα μπορούσα να διοριστώ και γω ως καθηγητής Αγγλικών σε ένα σχολείο, αφού Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής ευρύτερα Σχολής είμαι και τις γνώσεις μου στα Αγγλικά τις έχω ήδη πιστοποιήσει μέσω του Proficiency. Και αν δεν είμαι ικανός για το Δημόσιο σχολείο –λόγω για παράδειγμα του ότι δεν έχω διδαχθεί κάποια αγγλικά λογοτεχνικά ρεύματα και κάποιες φωνολογίες - γιατί τότε να μου δίδεται επάρκεια να διδάσκω στο φροντιστήριο το απόγευμα και «να παίρνω στο λαιμό μου» τόσα άτομα;
Αν μη τι άλλο, λογική δεν υπάρχει σε όλα αυτά, αλλά μόνο τρύπες ακάλυπτες που χρόνια τώρα κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να κλείσει.
Συνοψίζοντας, επαναλαμβάνω ότι με αυτό το Κέντρο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούσε το κράτος να κερδίσει κάποια χρήματα. Εφαρμόστε το αν θέλετε και αναδρομικά!!! Και χρήματα αν δεν κερδίσετε, πιστέψτε με, είναι απαραίτητο! Ο κάθε αποτυχήσας απόφοιτος, γίνεται και καθηγητής εν μία νυκτί, φτάνει να είχε πάρει κάποια στιγμή το Proficiency! Αυτό είναι αν μη τι άλλο ανευθυνότητα του κράτους!
Σας ευχαριστώ
Χ.Π.
Πτυχιούχος Γερμ. Φιλολογίας
Κάτοχος Proficiency Αγγλικών
Υ.Γ. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν ήξερα ότι μπορέσατε και διαβάσατε αυτή μου την επιστολή.
Χ.Π.
Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου
έχω μία πρόταση που i) θα φέρει έσοδα στο κράτος, ii) θα παράγει σημαντικό έργο και iii) θα δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο.
Είμαι πτυχιούχος καθηγητής Γερμανικών και έχω φροντιστήριο εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά γνωρίζω το θέμα Ξενόγλωσση Εκπαίδευση σε φροντιστήρια καλά.
Οι Επαρκειούχοι των Αγγλικών (κάτοχοι Proficiency) είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές- χασάπηδες, όπως τους αποκαλώ εγώ. Με μηδαμινή εκπαίδευση μπαίνουν σε αίθουσες και παίρνουν στο λαιμό τους αθώες παιδικές ψυχές, είτε με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στα παιδιά είτε με τον τρόπο που προσπαθούν να περάσουν κάποιες γνώσεις. Είναι μάλιστα τόσο αντιφατικό αυτό το κράτος, που επιμένει να κάνει σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους Πανεπιστημίου, όταν πρωτοδιορίζονται για το πώς θα κάνουν το μάθημά τους ενώ σε αυτούς δεν γίνεται ποτέ καμία εκπαίδευση, και ωστόσο τους δίνει το δικαίωμα να μπαίνουν σε αίθουσες και πιστέψτε με, αποτελούν το 95% των καθηγητών που εκτελούν την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα φροντιστήρια. Τόση αδιαφορία πια γι’ αυτή την πραγματικότητα;
Προτείνω:
Θέσπιση φορέα, όπου οι (αναγκαίοι ομολογουμένως για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών) αυτοί «καθηγητές», να περνάνε σεμινάρια και για τα οποία θα πληρώνουν Δίδακτρα. Χωρίς αυτό τον τίτλο Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας να μην μπορούν να αποκτούν την Άδεια Διδασκαλίας.
Και έτσι,
- και καθηγητές θα χρειαστούν για να κάνουν μαθήματα σε αυτούς τους υποψήφιους καθηγητές,
- και λεφτά θα μπουν στα ταμεία του κράτους
- και ένα μεγάλο καλό θα έχετε κάνει για τα παιδιά όλου του τόπου.
Γιατί, όσο και να προσπαθείτε να στηρίξετε την ξενόγλωσση Εκπαίδευση μέσω των σχολείων, η ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει πάντα τους πελάτες της και τους υποστηρικτές της και θα πρέπει και για το τελευταίο παιδί που θα εισέρχεται σε ένα φροντιστήριο, να θεσπίζει το κράτος στάνταρ στο ποιος θα τον διδάσκει. Η όλη η εξέταση των εκκολαπτόμενων καθηγητών περιορίζεται μόνον (άκουσον-άκουσον) σε μία ακτινογραφία θώρακος και για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Κέντρων ξένων Γλωσσών σε εξέταση από Δερματολόγο και κάτι άλλες ιατρικές εξετάσεις που φτάνουν μέχρι και την εξέταση κοπράνων…
Σε αυτά τα κέντρα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούν να δουλεύουν Φιλόλογοι (πολλοί από τους επαρκειούχους Καθηγητές είναι αν μη τι άλλο και ανορθόγραφοι ή αστοιχείωτοι με την ελληνική γραμματική που χρειάζεται πάρα πολύ και στο μάθημα της ξένης γλώσσας) ή και Καθηγητές Αγγλικών, που τώρα κάθονται, καθώς και Καθηγητές Πληροφορικής.
Παρατήρηση:
Εγώ, τυγχάνει να διδάσκω και αγγλικά με το Proficiency. Θεωρώ ότι άτομα σαν εμένα θα πρέπει να εξαιρούνται από αυτή τη διαδικασία γιατί έχουμε λάβει όλα τα αναγκαία μαθήματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης μέσω της Φιλολογίας μας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το ίδιο και μία απλή Φιλόλογος που θέλει να διδάξει κάποια ξένη γλώσσα.
Δεν θα ήθελα να τρώω άλλο από τον χρόνο σας, ούτε να με θεωρήσετε υπερβολικό, αλλά θεωρώ, ότι σε ένα πιο ευέλικτο και ευφάνταστο κράτος, θα μπορούσα να διοριστώ και γω ως καθηγητής Αγγλικών σε ένα σχολείο, αφού Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής ευρύτερα Σχολής είμαι και τις γνώσεις μου στα Αγγλικά τις έχω ήδη πιστοποιήσει μέσω του Proficiency. Και αν δεν είμαι ικανός για το Δημόσιο σχολείο –λόγω για παράδειγμα του ότι δεν έχω διδαχθεί κάποια αγγλικά λογοτεχνικά ρεύματα και κάποιες φωνολογίες - γιατί τότε να μου δίδεται επάρκεια να διδάσκω στο φροντιστήριο το απόγευμα και «να παίρνω στο λαιμό μου» τόσα άτομα;
Αν μη τι άλλο, λογική δεν υπάρχει σε όλα αυτά, αλλά μόνο τρύπες ακάλυπτες που χρόνια τώρα κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να κλείσει.
Συνοψίζοντας, επαναλαμβάνω ότι με αυτό το Κέντρο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούσε το κράτος να κερδίσει κάποια χρήματα. Εφαρμόστε το αν θέλετε και αναδρομικά!!! Και χρήματα αν δεν κερδίσετε, πιστέψτε με, είναι απαραίτητο! Ο κάθε αποτυχήσας απόφοιτος, γίνεται και καθηγητής εν μία νυκτί, φτάνει να είχε πάρει κάποια στιγμή το Proficiency! Αυτό είναι αν μη τι άλλο ανευθυνότητα του κράτους!
Σας ευχαριστώ
Χ.Π.
Πτυχιούχος Γερμ. Φιλολογίας
Κάτοχος Proficiency Αγγλικών
Υ.Γ. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν ήξερα ότι μπορέσατε και διαβάσατε αυτή μου την επιστολή.