Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - colinpauel

Σελίδες: 1
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Το νόμισμα ΕΛΠΙΔΑ
« στις: Φεβρουάριος 07, 2010, 01:07:51 μμ »
Η θεωρία μου έχει ως εξής....

Το υπουργείο πλήρωνει τους ωρομισθίους σε άλλο νόμισμα.
Τους πληρώνει με το νόμισμα Ελπίδα.
Μπορεί να κάνει υποτίμηση του νομίσματος?
Θέλει να κάνει υποτίμηση του νομίσματος?
Η απάντηση στο δεύτερο είναι σίγουρα όχι.Γιατί?Γιατί είναι τζάμπα κόβει όσο νόμισμα θέλει από αυτό, δεν του κοστίζει τίποτα και κερδίζει όσα αγοράζει.
Η απαντηση στο πρώτο είναι παλι ΟΧΙ.

Ας πάρουμε την περίπτωση μοριοδότησης
αν είναι μικρή πχ αυτή που είναι τώρα στον ΑΣΕΠ ( 2 χρόνια ωρομίσθιος=6μήνες προυπηρεσία=0,5 μόρια στα 100) είναι γελοίο δεν χρειάζεται να εξηγήσω ότι δεν θα πηγαίνει κανείς ορομίσθιος στον διάολο και θα μένουν κενά, ειδικά με τις προσλήψεις που λέει ότι θα κάνει

ακόμα και αυτό που, όσοι δεν έχουν, θεωρούν μεγάλη μοριοδότηση ,δηλαδή ένα μόριο ανά μήνα .Είναι τίποτα.Είναι τεράστια υποτίμηση.Απλά ,ένα έτος δίνει τρία μόρια προυπηρεσίας δηλαδή......2 ερωτήσεις από τις 80 στους φυσικούς! Μία ερώτηση στον διαγωνισμό είναι 1,5 μονάδα.
Γιατί να παω στην ροδο να κάνω τα έξοδα,γιατί να χάσω τα ιδιαίτερα μου και το φροντιστήριο μου?Για να μου δώσεις 2 Ερωτήσεις στις 80 αβάντζο στον επόμενο ΑΣΕΠ?
Σε ένα χρόνο κάθομαι διαβάζω και σιγουρεύω πολύ περισσότερες.
Κερδίζω 2000 από φροντηστήριο + ιδια'ιτερα και περιμένω πότε θα μου κάτσει ο ΑΣΕΠ.

Το σύστημα ήταν πολύ έξυπνο και χρειάστηκαν χρόνια μεγάλης διαβούλευσης και πολύ δουλειάς εως ότου βρεθεί ένα σύστημα που να δίνει ελπίδες στους νέους αλλά να καλύπτει και τα κενά που δημιουργούνται.Αν το δείτε αν κάποιος καθαρίσει τα περίεργα είναι ....εκπληκτικό.Όλοι θέλουν παραπάνω αλλά όλοι έχουν.
 
Είναι περαν από προφανές για μένα ότι η αλλαγή δεν γίνετε για να βρεθεί ένα σύστημα που θα εξυπηρετεί την εκπαίδευση αλλά ένα σύστημα που θα μειώσει τους διορισμούς.

Το πρόβλημα της είναι πως να μειώσει τους διορισμούς και να μπορεί να έχει ορομισθίους.
 Ε θέλετε δεν θέλετε οι νέοι ακούστε τώρα....
Ο μόνος τρόπος να το κάνει είναι να .........μειώσει τους διορισμούς κρατώντας ψηλα την αξία του νομίσματος ΕΛΠΙΔΑ.Πως?
Κρατα απλά τους πίνακες επιτυγχόντων με προυπόθεση ΑΣΕΠ.

Αν πετύχεις ΑΣΕΠ μπαίνεις στον πίνακα επιτυγχόντων χωρίς μόρια.Ναι όπως το ακούτε με μηδεν μόρια όπως είναι τώρα.(Αν μπουν τα μόρια του ΑΣΕΠ έχουμε υποτίμηση ,δεν αξίζει να πας ωρομίσθιος.)

Μόνο από αυτόν τον πίνακα δουλεύεις ΠΔΣ ωρομίσθιος αναπληρωτής βάση προυπηρεσίας.
Κλείνει τα παράθυρα.Ενας ενιαίος τρόπος.Όλοι περνάν από ΑΣΕΠ.Δεν χρειάζεται να ξαναδώσεις.Όποιος πάει να δουλέψει θα διοριστεί.

Κάθε χρόνο προσλαμβάνει μόνο από αυτόν τον πίνακα όσους χρειάζεται χωρίς καμία δέσμευση.

Ουσιαστικά είναι ο πίνακας διορισμών που υπάρχει τώρα με υποχρεωτικό ΑΣΕΠ.

Δεν μπορεί να πείσει κανέναν να πάει σε νησί με 300 Ε.Χρειάζεται και ένα ισχυρό νόμισμα που της είναι τζάμπα.


2
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων / 40%
« στις: Ιανουάριος 29, 2010, 11:36:10 πμ »
Οι διορισμοί σταμάτησαν 5 άτομα πάνω από εμένα .Είμαι φυσικός ,είναι δυνατον να μην διοριστώ φέτος?

3
Αναπληρωτές / Με ποιους κάνει διαβούλευση η υπουργός?
« στις: Ιανουάριος 28, 2010, 02:11:07 μμ »
Η διαβούλευση έχει ολοκληρωθεί εδω και ένα μήνα.....
Με ποιον διαβουλεύεται αυτήν την στιγμή?
Τι είναι αυτό που κάνει την υπουργό να μην δημοσιεύει τις προθέσεις της ?

4
Υπάρχει κάποιος που ακόμα πιστεύει ότι η αλλαγές στην παιδεία ,αφορούν την αξιοκρατία ή την παιδεία και όχι την οικονομία?Αν υπάρχει αυτό το κείμενο δεν τον αφορά.

Πάντα αναρωτιόμουν γιατί να μην με υποστηρίζουν οι γονείς όταν διεκδικώ τα αιτήματά μου.
Απάντηση : Γιατί δεν καταλαβαίνουν τι περνάω.
Ερώτηση : Εγώ καταλαβαίνω τους άλλους ?
Μήπως νομίζω ότι μόνο εγώ έχω δίκιο, και όλοι οι άλλοι απλώς ενοχλούν και έχουν άδικο?

Πρόσφατα γράφτηκε ένα άρθρο πραγματικά θεωρώ ακομμάτιστο από μία συνάδελφο σε άλλη ιστοσελίδα.

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank28_1_10_01242.php

Πιστεύω ότι πρέπει να κινηθούμε επιτελους δυναμικά.Μαζί με τους αγρότες στα μπλόκα.Τα προβλήματά τους με αφορούν και τα προβλήματά μου τους αφορούν.Αυτήν την μια ζωή που μου δόθηκε ..θα την διεκδικήσω.
Δεν είμαι αριθμός σε excel. Είμαστε άνθρωποι.

5
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία στις πανελλαδικές.
« στις: Ιανουάριος 25, 2010, 09:45:10 πμ »
. και παύλα.

6
Αναπληρωτές / Τοποθέτηση σε δύο περιοχές?
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 03:11:10 μμ »
Είναι δυνατόν να τοποθετήσουν αναπληρωτή σε δύο περιοχές πχ Β και Γ Ημαθίας σε σχολεία που απέχουν 70 χιλιόμετρα το ένα από το άλλο?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.