Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - amstrad

Σελίδες: 1
1
ΠΕ86 με 20  χρόνια προϋπηρεσίας, με οργανική στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κομοτηνής, ένα από τα καλύτερα σχολεία και με πολύ καλό σύλλογο καθηγητών, ζητάω αμοιβαία μετάθεση για νομούς Πέλλας, Ημαθίας, Κιλκίς , Σερρών , Χαλκιδικής!

2
ΠΕ86 με 18 χρόνια προϋπηρεσίας, με οργανική στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κομοτηνής, ένα από τα καλύτερα σχολεία και με πολύ καλό σύλλογο καθηγητών, ζητάω αμοιβαία μετάθεση για νομούς Πέλλας, Ημαθίας, Κιλκίς.!

3
ΠΕ86 , Εσπερινό Επαλ Κομοτηνής για Πέλλα και Κιλκίς
Πολύ καλό κλίμα στο σχολείο , εύκολο ωράριο , ενήλικες εργαζόμενοι
Επιδομα παραμεθορίου / προβληματικών περιοχών
Κατέχω από το 2008 οργανική θέση στο συγκεκριμένο σχολείο
Πλήρες ωράριο 20 ωρών
Δεν χρειάζεται και δεν απαιτείται συμπλήρωση ωραρίου σε άλλα σχολεία

4
οργανική θέση απο το 2008
Πολύ ωραίο σχολείο , ήσυχο , με ωραίο κλίμα... με άψογους μαθητές
Ωράριο 17.30 - 22.00


5
Αγαπητοί , πήρα αυτή την πρωτοβουλία να ανοίξω καινούριο θέμα γιατί το μέλλον της Πληροφορικής εμάς τους ΠΕ19/ΠΕ20 μας καίει κυριολεκτικά! Ευκαιρία που ανέλαβε ο καινούριος υπουργός και το επιτελείο του , οι ενώσεις και οι σύλλογοι ΕΤΕΠ , ΕΠΕ , ΣΤΕΜΠ , ΕΠΥ ας πιέσουν συλλογικά και χωρίς προστριβές και ενωτικά ας προσπαθήσουμε να πετύχουμε την εισαγωγή του μαθήματος στο Δημοτικό και την αύξηση των ωρών σε γυμνάσιο , Λύκειο και Επαλ...

Ευτυχώς το θέμα του δικαστηρίου έχει λήξει , και εγώ ο ίδιος προσωπικά επιθυμώ την κοινή σύμπλευση και την ενωτική προσπάθεια που πρέπει εμείς οι ΠΕ19/ΠΕ20 να καταβάλλουμε  , διορισμένοι και μη...

Το μέλλον της Πληροφορικής εξαρτάται από εμάς , όσο δυνατότερη φωνή έχουμε , τόσο περισσότερα θα πετύχουμε και θα έχουμε να περιμένουμε.
Τα λάθη του παρελθόντος όσο αφορά τις δικές μας διαμάχες πρέπει να εξαλειφθούν και γρήγορα να ανασυνταχθούμε έτσι ώστε να αρχίσει ο κλάδος μας πάλι να "ανθίζει"
Καλώ για ακόμα μία φορά τα Δ.Σ των ΕΤΕΠ , ΕΠΕ , ΣΤΕΜΠ , ΕΠΥ να αναλάβουν δράσεις και πρωτοβουλίες!

Βεβαίως , θα χαρώ πολύ αυτό το topic να εμπλουτιστεί με ιδέες , απόψεις , σκέψεις και να μείνει ενεργό έτσι ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα

6
Και ένα άλλο κουφό! Πως είναι δυνατόν η εγκύκλιος των νηπιαγωγών από ΑΣΕΠ να λήγει στις 20 Αυγούστου (οι αιτήσεις) και σήμερα  17 Αυγούστου να ανακοινώνονται οι διοριστέοι???
Είναι δυνατόν? Τι γίνεται προεκλογικα???


7
ΑΠΟ ALFAVITA

Η εγκύκλιος με την πρόσκληση για αίτηση των υποψηφίων εκπαιδευτικών για διορισμό (κατηγορία 40%) αναμένεται να ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα από το αρμόδιο τμήμα του ΥΠΕΠΘ.
Πέρσι η αντίστοιχη Εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ ανακοινώθηκε στις 26 Ιουλίου και καλούσε τους υποψήφιους προς διορισμό εκπαιδευτικούς της β-βάθμιας εκπαίδευσης να κάνουν αιτήσεις από 27 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου 2006.

εν τω μεταξύ έχει ήδη εκδοθεί η εγκύκλιος για μόνιμο διορισμό πολυτέκνων εκπαιδευτικών

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070719b.php

8
http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070618c.php (ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)
http://www.didefth.gr/                                      (ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ-ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)

9
το είδα σήμερα στο φόρουμ των νηπιαγωγών

http://webmastergr.com/cgi-bin/forum/forum.pl?pagename=nipiagogos&action=read&id=1369


10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ...
« στις: Ιούνιος 05, 2007, 10:05:32 πμ »
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΔΩΣΤΕ ΣΤΗ ΓΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ   
 
Με το οικοσύστημα να βρίσκεται πλέον στα όρια της κατάρρευσής του, και με τις κλιματικές αλλαγές να απειλούν πλέον την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, βρίσκει την παγκόσμια κοινότητα έντονα προβληματισμένη, για τα μέτρα και τις δράσεις που θα πρέπει να ληφθούν ώστε να ανατραπεί η υπάρχουσα κατάσταση. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, που δημιουργείται από την εκπομπή κυρίως βιομηχανικών αερίων και ιδιαίτερα του διοξειδίου του άνθρακα, δείχνει ότι ο τρόπος ζωής που ακολουθεί ο μοντέρνος άνθρωπος, μπορεί να οδηγεί σε μια ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητας του, αλλά συνάμα οδηγεί και στην καταστροφή του φυσικού του περιβάλλοντος με απρόβλεπτες συνέπειες για τον ίδιο και την ανθρωπότητα. Τα μηνύματα της φύσης όπως αυτά εκφράζονται μέσα από τα βίαια ξεσπάσματά της, (ακραία καιρικά φαινόμενα), αποκαλύπτουν το ζοφερό μέλλον του πλανήτη μας. Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιούν, ότι αν οι αναπτυγμένες χώρες δεν πάρουν άμεσα μέτρα μείωσης των επικίνδυνων αερίων, η κατάσταση θα γίνει μη αναστρέψιμη. Η υπερθέρμανση του πλανήτη με όλες τις καταστροφικές της συνέπειες για την Γη, δεν αφήνει περιθώρια για εφησυχασμό αλλά μόνο για δράσεις τόσο σε παγκόσμιο όσο και εθνικό επίπεδο που θα συμβάλλουν στην καλυτέρευση της ποιότητας της ζωή μας.

Το πρόβλημα και οι λύσεις



Στο παρελθόν, το κλίμα της γης έχει πολλές φορές μεταβληθεί ως αποτέλεσμα φυσικών αιτιώνν.

Όμως, οι αλλαγές που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια και αυτές που προβλέπονται στο μέλλον, οφείλονται κυρίως στον ανθρώπινο παράγοντα.

Οι ποσότητες αερίων του θερμοκηπίου, (όπως το διοξείδιο του άνθρακα (CO2), το μεθάνιο (CH4), το υποξείδιο του αζώτου (N2O), το όζον (O3) και οι υδρατμοί), που εκλύονται στην ατμόσφαιρα έχουν αυξηθεί ανησυχητικά τις τελευταίες δεκαετίες λόγω των εντεινόμενων ανθρωπογενών δραστηριοτήτων παγκοσμίως.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παγιδεύεται στην ατμόσφαιρα θερμότητα, η οποία αλλιώς εκλύεται στο διάστημα, οπότε ενισχύεται το "φαινόμενο του θερμοκηπίου" ή αλλιώς υπερθέρμανση του πλανήτη.

Αποτέλεσμα αυτού του φαινομένου η γη να ζεσταίνεται όλο και περισσότερο με τις επιπτώσεις της υπερθέρμανσης να γίνονται εμφανείς από τις υψηλότερες κορυφές των βουνών ως τα βάθη των ωκεανών και από τον ισημερινό ως τους πόλους.

Η κλιματική αλλαγή συνιστά καίρια απειλή για το φυσικό περιβάλλον με πολλαπλές επιπτώσεις, όπως η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, οι υψηλότερες ακραίες θερμοκρασίες, οι ξηρασίες και οι πιο ραγδαίες και συχνές καταιγίδες.

Οι επιστήμονες μας καλούν σε εγρήγορση καθώς η αύξηση της θερμοκρασίας που θα έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη νερού και τροφής είναι δυνατό να προκαλέσει περιφερειακές συγκρούσεις, καθώς μεγάλος αριθμός περιβαλλοντικών προσφύγων θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει τις εστίες του. Η αλλαγή του κλίματος ενδέχεται επίσης να οδηγήσει στην εξαφάνιση του 15-37% των ειδών που ζουν πάνω στον πλανήτη μέχρι το 2050.

Λύσεις υπάρχουν όμως πρέπει να δράσουμε τώρα, και μπορούμε να το κάνουμε!

Το 2003, η αιολική ενέργεια υπήρξε και πάλι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πηγή ενέργειας παγκοσμίως. Αυτό δείχνει ότι ήδη διαθέτουμε τις τεχνολογίες για τη μείωση των εκπομπών του CO2 και την επίλυση του φαινομένου του θερμοκηπίου, αλλά και την προθυμία να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις τεχνολογίες.

Οι ανανεώσιμες αυτές πηγές ενέργειας, η αιολική, η υδροηλεκτρική, η γεωθερμική, η ενέργεια από βιομάζα λειτουργούν και απαιτούν μικρή δαπάνη.

Η πυρηνική ενέργεια ενίοτε προωθείται ως τρόπος καταπολέμησης της υπερθέρμανσης του πλανήτη, όμως δεν είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, καθώς επιφυλάσσει σοβαρούς κινδύνους ατυχήματος και παράγει απόβλητα υψηλής τοξικότητας.

Η εξάπλωση των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που σχετίζονται με τη συμβατική ενεργειακή αλυσίδα και παράλληλα θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που είναι η κύρια αιτία της αλλαγής του κλίματος.
Μηνύματα Πολιτειακής και Πολιτικής ηγεσίας



Στην επιτακτική ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος αναφέρθηκαν σε ανακοινώσεις τους, η Πολιτειακή και Πολιτική, ηγεσία της χώρας .

"Η παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος είναι μια ημέρα που της οφείλουμε περισυλλογή" αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, τονίζοντας ότι: "Αν και διανύουμε μία εποχή όπου η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε μεγάλα άλματα προς το μέλλον, η σχέση μας με τη Φύση βαδίζει προς τα πίσω, διαγράφοντας μια πορεία παρακμής. Μια πορεία στην οποία, δεν απαξιώνεται μόνο η Φύση αλλά και ο ίδιος ο άνθρωπος".

Στην προσπάθεια που κάνει το ΥΠΕΧΩΔΕ στον τομέα του Περιβάλλοντος αναφέρεται αναλυτικά ο υπουργός Γιώργος, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι τίποτα δεν είναι αρκετό και προπαντός καμία πολιτική δεν μπορεί να επιτύχει αν δεν υπάρχει ταυτόχρονα η δραστηριοποίηση της Κοινωνίας των Πολιτών. Τονίζει ακόμη ότι δεν αρκεί να δηλώνουμε περιβαλλοντικά ευαίσθητοι αλλά οφείλουμε να .αποδεικνύουμε την ευαισθησία μας σε κάθε πτυχή της ζωής μας

O Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας Απόστολος Σταύρου σε δήλωσή του επισημαίνει ότι η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι ζήτημα μιας ημέρας, αλλά κάθε μέρας, και ότι τα μηνύματα της 5ης Ιουνίου πρέπει να καταστούν τρόπος ζωής μας, αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινότητάς μας.

Ο αγώνας για την προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι πια ιδεολογικός, ούτε αποτελεί απλώς μία στάση ζωής, ανάμεσα στις πολλές άλλες, τονίζει ο υπεύθυνος Δημοσίων Έργων και Περιβάλλοντος του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέας Λοβέρδος, προσθέτοντας ότι πρόκειται για υπαρξιακό θέμα για τον πλανήτη.

"Στις 5 Ιουνίου γιορτάζεται σε όλο τον κόσμο η Ημέρα του Περιβάλλοντος. Αμφιβάλλουμε όμως αν γιορτάζει το περιβάλλον , παντού αλλά και ιδιαίτερα στη χώρα μας", αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Συνασπσισμός, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι "η Ελλάδα έχει ήδη ξεπεράσει τα όρια εκπομπής αερίων θερμοκηπίου που είχε συμφωνήσει υπογράφοντας το Πρωτόκολλο του Κιότο".

Η ανάγκη διατήρησης και προστασίας του περιβάλλοντος γίνεται κάθε μέρα συνείδηση σε όλο και περισσότερο κόσμο. Δεν αρκεί όμως μόνο η συνειδητοποίηση του προβλήματος αν και αποτελεί βασικό παράγοντα, χρειάζεται συνεχής, συνεπής όσο και στοχευμένη δράση για την εφαρμογή των αναγκαίων πολιτικών", επισημαίνει η ΓΣΕΕ στην ανακοίνωσή της.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ

11
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 

Αθήνα 12 Οκτωβρίου 2006
 

Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2006-2007, καλούνται συμπληρωματικά οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ-70 Δασκάλων, να υποβάλουν αιτήσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε Διεύθυνση ή σε Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν, προκειμένου να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών σχολ. έτους 2006-2007, από 13-10-2006 έως και 20-10-2006.
Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να τηρήσουν τις προθεσμίες κατάθεσης αιτήσεων προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία ένταξής τους στους πίνακες εγκαίρως.

 



 

ΘΕΜΑ : Συμπληρωματική Πρόσκληση υποψηφίων Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών σχολ. έτους 2006- 2007


Σε συνέχεια της αριθμ. Φ.361.1/398/55124/Δ1/1-6-2006 εγκυκλίου «Πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2006-2007», καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων, οι οποίοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών ή βεβαίωση περάτωσης σπουδών έως και την τελευταία μέρα προθεσμίας υποβολής αιτήσεων της παρούσας εγκυκλίου, να υποβάλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών σχολ. έτους 2006-2007.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται: από 13-10-2006 μέχρι 20-10-2006.

Η Αίτηση - Δήλωση, σε έντυπο μηχανογραφικής επεξεργασίας, που χορηγείται από τις Διευθύνσεις και Γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα υποβληθεί σε μία μόνο Διεύθυνση ή σε ένα μόνο Γραφείο, αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Η Αίτηση- Δήλωση αποτελεί και Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/1986.

Στην Αίτηση-Δήλωση αναπληρωτή συμπληρώνονται οι περιοχές προτίμησης για πρόσληψη σε σχολεία από μια (1) μέχρι και τριάντα (30) (αριθ. 55127/Δ2/11.6.2004-ΦΕΚ 937/23.6.2004 Υπουργική Απόφαση, τροποποίηση της αριθ. 35557/Δ2/9.4.2003 ΦΕΚ 465/17.4.2003 τ.Β΄, ομοίας).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κάθε υποψήφιος στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών έχει τη δυνατότητα να δηλώσει ότι επιθυμεί να προσληφθεί ως αναπληρωτής και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή (ΝΑΙ σε όλες τις περιοχές Α/θμιας Εκπ/σης).
Στην περίπτωση αυτή η πρόσληψη θα γίνει κατ΄ αύξουσα σειρά των κωδικών των περιοχών.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Ι: Τροποποίηση ή ανάκληση της Αίτησης-Δήλωσης μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων δεν επιτρέπεται.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΙΙ: Μετά τη κατάρτιση και κύρωση των πινάκων αναπληρωτών, τροποποίηση της σειράς κατάταξης είναι επιτρεπτή μόνο στις περιπτώσεις, που οι υποψήφιοι αποκτήσουν την ιδιότητα του πολυτέκνου ή προσκομίσουν πιστοποιητικά ειδικών κατηγοριών (ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, σκλήρυνση κατά πλάκας) ή πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α΄ ή πιστοποιητικό χρόνου κτήσης πτυχίου ή πιστοποιητικό τριτεκνίας.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΙΙΙ: Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα δυσπρόσιτα σχολεία, γίνεται σύμφωνα με τις δηλούμενες προτιμήσεις των περιοχών πρόσληψης κατά τη σειρά κατάταξης στους οικείους πίνακες (αριθ. 79630/Δ2/28.7.2003 (ΦΕΚ 1084/5.8.2003 τ.Β΄) Υπουργική Απόφαση, τροποποίηση της αριθ. 35557/Δ2/9.4.2003 (ΦΕΚ 465/17.4.2003 τ.Β΄) ομοίας).

Δεν μπορούν να υποβάλουν αίτηση:

Α. Οι κάτοχοι πτυχίων των Εκκλησιαστικών Σχολών (Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων) μετά το έτος 1991, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 62 παρ.2 του Ν.1946/1991 (ΦΕΚ 69/14.5.1991 τ.Α΄)

Επισημαίνεται ότι η Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών, η οποία λειτουργούσε ως Ανωτέρα Ιερατική Σχολή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Β.Δ.643/19.10.1972 (ΦΕΚ 183/Α΄) και μετονομάσθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ.1025/10.11.1977 (ΦΕΚ 344 Α΄) σε Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή, δεν λειτούργησε ποτέ ως Παιδαγωγική Ακαδημία. Ως εκ τούτου ούτε και οι κάτοχοι πτυχίων της Σχολής αυτής δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση πρόσληψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Β. Οι κάτοχοι πτυχίων ειδικής αγωγής των Πανεπιστημίων: α) Θεσσαλίας, Σχολής Επιστημών του Ανθρώπου του Τμήματος Παιδαγωγικού Ειδικής Αγωγής (Κατευθύνσεων Δασκάλων ή Νηπιαγωγών), β) Μακεδονίας, Σχολής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής (Κατευθύνσεων Συνεχούς Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες), καθώς και των αντιστοίχων τίτλων της αλλοδαπής.

Γ. Οι πτυχιούχοι παιδαγωγικών ακαδημιών και σχολών νηπιαγωγών των χωρών εκτός Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης, εφόσον δεν προσκομίσουν βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος επανεκπαίδευσης παιδαγωγικού τμήματος Ελληνικών Πανεπιστημίων (άρθρου 30, παρ.2 του Ν.2083/1992 ή άρθρου 10 παρ.3 του Ν.2327/1995).

Δ. Οι κάτοχοι περισσοτέρων του ενός πτυχίων, οι οποίοι έχουν διοριστεί σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού της ημεδαπής ή της αλλοδαπής.

Ε. Οι συνταξιούχοι, από οποιονδήποτε φορέα και αν έχουν συνταξιοδοτηθεί καθώς και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν απολυθεί λόγω οριστικής παύσης.

ΣΤ.΄Οσοι κατέχουν θέση εκπαιδευτικού στη δημόσια εκπαίδευση της ημεδαπής ή της αλλοδαπής.

Ζ. ΄Οσοι δεν έχουν αποδεχθεί το διορισμό τους σε θέση μονίμου εκπαιδευτικού .

Ε. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν προσληφθεί και υπηρετούν σε ιδιωτικό σχολείο με πλήρες ωράριο διδασκαλίας κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

ΕΞΑΙΡΕΣΗ: Οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, οι μετέχοντες σε εταιρείες και οι έχοντες την εμπορική ιδιότητα, κατά τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, (άρθρα 32, 31 παρ.3 του Ν.2683/1999 αντίστοιχα) μπορούν να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση για πρόσληψη ως αναπληρωτές, αλλά δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία, εάν προηγουμένως δεν παραιτηθούν με οποιονδήποτε τρόπο ή δεν αναστείλουν τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναφέρονται στο Κεφάλαιο Γ΄ της αριθ Φ.361.1/398/55124/Δ1/1-6-2006 Εγκυκλίου «Πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχολ. έτος 2006-2007».


Μετά την καταχώριση ο υποψήφιος θα παραλαμβάνει επικυρωμένο αντίγραφο της μηχανογραφημένης αίτησής του, υπογεγραμμένο από τον ίδιο ή το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο και τον αρμόδιο υπάλληλο ηλεκτρονικής καταχώρισης της αίτησης και θεωρημένο από το Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης ή από τον Προϊστάμενο του Γραφείου ή από τον αρμόδιο υπάλληλο, στον οποίο έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα αυτό.

Εφιστάται η προσοχή των υποψηφίων στη σωστή συμπλήρωση της αίτησης πριν την παραλαβή του αντιγράφου αυτής.

Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων και οι Προϊστάμενοι των Γραφείων καλούνται να επιληφθούν του αυστηρού και ενδελεχούς ελέγχου της διαδικασίας καταχώρισης των αιτήσεων, ήτοι του ελέγχου των δικαιολογητικών, από τους αρμοδίους υπαλλήλους και της καταχώρισης των αιτήσεων αποκλειστικά από τους ορισθέντες χειριστές, προς αποφυγή, τυχόν λαθών.

Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθμ. Φ.361.1/398/55124/Δ1/1-6-2006 εγκύκλιος.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ

Εσωτ. Διανομή:
1. Γραφείο κας Υπουργού
2. Γραφείο Υφυπουργού κ. Γ. Καλού
3. Γραφείο Υφυπουργού κ. Σ. Ταλιαδούρου
4. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
5. Γραφείο κ. Ειδ. Γραμματέα κ. Κ. Ράμμα
6. Γεν. Δ/νση Δ/σης Προσ/κου Π.Ε. & Δ.Ε.
7. Δ/νση Προσ/κου Π.Ε.-Τμήμα Α΄
8. ΓΕΠΟ

12
Εργασιακά / Ανάκληση διορισμού???
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2006, 01:44:19 μμ »
ΥΠΕΠΘ: Συμπληρωματικοί διορισμοί - πολύτεκνοι και 30μηνο μουσικών - αναπληρωτές Β/βάθμιας

 

Αρχίζουν την εβδομάδα που έρχεται οι διαδικασίες για τη λύση των εκκρεμοτήτων στον τομέα των διορισμών μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με ενημέρωση από την αρμόδια επιτροπή που χειρίζεται τα θέματα των διορισμών (5ος όροφος του ΥΠΕΠΘ) μέσα στην εβδομάδα (4-8/09) θα ανακοινωθούν οι διορισμοί των πολύτεκνων Μουσικών καθώς και του 30μηνου της ίδιας ειδικότητας.

Παράλληλα μέσα στην εβδομάδα, και αφού λυθεί και το θέμα των ανακλήσεων διορισμού, το ΥΠΕΠΘ θα προχωρήσει στη σύνταξη της εγκυκλίου των συμπληρωματικών διορισμών.

Η καθυστέρηση των συμπληρωματικών διορισμών συνδέεται με το γεγονός ότι το ΥΠΕΠΘ περιμένει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τον αριθμό και τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που αν και διορίστηκαν φέτος έκαναν τελικά ανάκληση διορισμού.

Ο αριθμός των ανακλήσεων θα προστεθεί στον αριθμό των κενών και θα ανακοινωθεί η εγκύκλιος πιθανότατα μέχρι την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Στα τέλη της εβδομάδας αναμένεται να κληθεί η πρώτη ομάδα αναπληρωτών για τη Β/βάθμια Εκπαίδευση. αυτή είναι η κυρίαρχη πρόθεση της επιτροπής διευθέτησης των διορισμών, ωστόσο υπάρχει και εισήγηση ότι πρέπει να καθυστερήσουν μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου για να υπάρχει μία καλύτερη εικόνα στις ανάγκες ή τις ελλείψεις που θα δημιουργηθούν κυρίως στα ΕΠΑΛ.





Mπορεί κάποιος να μου εξηγήσει?

13
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε Διευθύνσεις/Γραφεία
« στις: Ιούλιος 21, 2006, 12:29:36 μμ »
THESS.PDE.SCH.GR
http://thess.pde.sch.gr/arx_dief/periferies.xls
Καλή τύχη σε όλους  ;)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 257
Σύνολο: 266

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.