Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - sparos2

Σελίδες: 1
1
Προς φιλολόγους ειδικής αγωγής...

Στο γυμνάσιο που εργάζομαι φέτος υπάρχουν μαθητές στις τελευταίες τάξεις του γυμνασίου που δεν γνωριζουν καθόλου ανάγνωση και γραφή. Παρόλα αυτά βρίσκονται σε τμήματα μαζί με άλλα παιδιά που έχουν ελαφρές μαθησιακές δυσκολίες και μπορούν να παρακολουθήσουν άνετα την ύλη του γυμνασίου. Προφανώς πρέπει να υπάρξει κάποιο πρόγραμμα παρέμβασης για αυτά τα παιδιά...όμως οι γνώμες διίστανται. Οι φιλόλογοι του σχολείου πιστεύουν ότι πρέπει αυτο το πρόγραμμα  να είναι εξατομικευμένο (να παιρνουμε το παιδί από την τάξη για 1 ώρα την εβδομάδα) ενώ η διεύθυνση του σχολείου πιστεύει πως αυτό πρέπει να γίνει μέσα στην τάξη γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να εγκριθούν ώρες εξατομικευμένης παρέμβασης.

Έχετε καμιά ιδέα ή κάποια παρόμοια εμπειρία;;;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159629
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.