Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - BOEMISSA

Σελίδες: 12
1
Θα ήθελα τα φώτα όσων κατέχουν το θέμα και από τη νομοθεσία. Ποιος ορίζεται διευθυντής προσωρινός, εφόσον έχει παραιτηθεί ο διευθυντής ενός σχολείου και δεν έχει οριστεί ακόμη κάποιος νέος από τη ΔΔΕ. Έχει το δικαίωμα ο αρχαιότερος οργανικά εκπαιδευτικός να αρνηθεί.
Έχω βρει το σχετικό άρθρο από τη νομοθεσία. Γνωρίζει κανείς αν έχει ακόμη ισχύ;
Οι θέσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων που κενώθηκαν ή θα κενωθούν για οποιοδήποτε λόγο, εφόσον δεν υπάρχει Υποδ/ντής θα καλυφθούν σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 11 περ. Ε του Ν.1566/85 και την παρ. 14 της αριθ.Δ/5716/15-4-88 (ΦΕΚ 296 Τ.Α΄88), που κυρώθηκε με το Ν1824/88. Δηλ: Ν.1566/85 «Αν δεν υπάρχει Δ/ντής Σχ. μονάδας απουσιάζει ή κωλύεται και δεν υπάρχει Υποδ/ντής με απόφαση του Νομάρχη ( Περ. Δ/ντή ), που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του ΠΥΣΠΕ, ανατίθεται η προσωρινή άσκηση καθηκόντων σε εκπαιδευτικό που υπηρετεί σε σχολείο του Νομού ή Νομαρχιακού διαμερίσματος και έχει τα απαιτούμενα προσόντα. Η προσωρινή αναπλήρωση δεν μπορεί να διαρκέσει πέρα από τη λήξη του διδ. έτους. Για το χρονικό διάστημα που ασκεί τα καθήκοντά του ο προσωρινός Δ/ντής παίρνει το επίδομα της αντίστοιχης θέσης».

2
ΕΠΑΛ / ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΛ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2018, 09:22:14 μμ »
Συνάδελφοι, μπορείτε να μου πείτε ποιο βιβλίο διδάσκονται οι μαθητές στη Β' Λυκείου των ΕΠΑΛ για την έκφραση-έκθεση;Είναι το ίδιο με αυτό των Ενιαίων; Αν γνωρίζει κάποιος και τον τρόπο αξιολόγησης στις εξετάσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

3
Συνάδελφοι, έχετε ενημερωθεί από τις ΔΔΕ για τον έλεγχο νομιμότητας των πτυχίων μας;
Σήμερα ήρθε μέιλ στο σχολείο, το οποίο ζητά μεταφρασμένα όποια πτυχία ξένων γλωσσών έχουμε, πράγμα που σημαίνει δικηγόρο και ταρίφα για το καθένα. Στα δικά σας σχολεια τι συμβαίνει; Ενημερώστε, σας παρακαλώ, να δούμε τι τελικά ισχύει. Ευχαριστώ

4
Υπηρεσιακές μεταβολές / Ανάκληση απόσπασης
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2013, 11:39:33 πμ »
Συνάδελφοι, υπάρχει κάποιος -α που έκανε ανάκληση της απόσπασής του και περιμένει απάντηση;
Η αλήθεια είναι ότι, ενώ έχουν εγκριθεί οι ανακλήσεις από το ΚΥΣΔΕ, ο υπουργός δεν υπογράφει, με αποτέλεσμα να παραμένουμε εγκλωβισμένοι και να κινδυνεύουμε να χάσουμε και τη θέση στο σχολείο που είχαμε. Μιλάμε για 25 ανακλήσεις.
Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το αναφέρει.

5
Έκκληση στους 167 24μηνίτες φιλολόγους να συντονιστούμε και να διεκδικήσουμε παράταση της μεταβατικής. Συνάδελφοι, οι περισσότεροι είμαστε επιτυχόντες σε πολλούς διαγωνισμούς. Ζητούμε το αυτονόητο, παράταση της μεταβατικής για επιπλέον χρόνια και απορρόφηση και του τελευταίου 24μηνίτη. Στείλτε προσωπικό μήνυμα, όσοι ενδιαφέρεστε.

6
Η Κοινότητα του PDE / ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
« στις: Απρίλιος 27, 2010, 11:19:15 μμ »
Μ. Θεοδωράκης: "Προμήνυμα μεγάλων συμφορών"
"Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας... Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες. Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας. Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος. Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι κάποιοι μας ντρόπιασαν και μας φόβισαν, για να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;Παρ’ ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.Θα έπρεπε λοιπόν να καταργηθούμε ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα ‘ρθουν.Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκούλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν.Μακάρι να έχω άδικο."

7
Δημοτικό / Πληθυντικός αριθμός ουσιαστικών
« στις: Ιανουάριος 09, 2010, 03:19:11 μμ »
Να ρωτήσω συνάδελφοι, κρίνετε πως είναι δόκιμος ο πληθυντικός αριθμός του ουσιαστικού "το μέλλον''; Σε έναν μαθητή του δημοτικού η δασκάλα ζήτησε τον πληθυντικό αριθμό του συγκεκριμένου ουσιαστικού. Η γραμματική βέβαια δίνει τον πληθυντικό του ουσιαστικού, ο οποίος κλίνεται όπως το ''ενδιαφέρον'', ''καθήκον''--> τα ενδιαφέροντα, τα καθήκοντα και το λεξικό του Μπαμπινιώτη αναφέρει ''τα μέλλοντα'' σε κάποια φράση. Ωστόσο, δε μου φαίνεται και πολύ δόκιμο και σωστό να λέμε: ''το μέλλον'' - ''τα μέλλοντα''. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω και τις δικές σας απόψεις.

8
Γενικό Λύκειο / Διαγνωστικά Τέστ Α΄Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 02, 2009, 05:54:16 μμ »
Συνάδελφοι έχετε βάλει διαγνωστικά τεστ στα μαθήματά σας στην Α΄Λυκείου; Στα Αρχαία της Α΄Λυκείου έχετε βάλει; Μπορεί κάποιος να μου πει περίπου τη δομή ενός διαγνωστικού τεστ ή να με παραπέμψει σε κάποια ιστοσελιδα στο διαδίκτυο;

9
Αναπληρωτές / Υποχρεωτικό ωράριο αναπληρωτών
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2009, 05:44:23 μμ »
Συνάδελφοι, γνωρίζω φυσικά πως το υποχρεωτικό ωράριο των αναπληρωτών είναι 21 ώρες. Αν όμως δε συμπληρώνει ωράριο, κινδυνεύει να του αφαιρέσουν μόρια και να έχει μείωση μισθού; Αυτό λογικά ισχύει για τους ωρομίσθιους. Το υποστηρίζει ένθερμα ο διευθυντής μου, αναφέρεται σε κάποια εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας;

10
Συνάδελφοι, ακούσατε αν τα σχολεία θα κλείσουν νωρίτερα για τις γιορτές, δηλ την Παρασκευή; Φημολογείται κάτι τέτοιο έντονα τις τελευταίες μέρες. Πολλοί πιστεύουν πως ίσως θα ανακοινωθεί την Παρασκευή, για να μη δημιουργήσει αναταραχη.
Ούτως ή άλλως το Υπουργείο στο παρά πέντε τα ανακοινώνει όλα. Δειτε τι έγινε με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.

11
Να ανοίξω ένα νέο θέμα, όπου θα ήταν καλό να καταθέσουμε τις απόψεις μας πολλοί τόσο από την πρωτοβάθμια όσο και από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αφορά σαφώς το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα που νοσεί βαρύτατα τα τελευταία χρόνια.
Αρχίζω λοιπόν με τη δική μου κατάθεση. Αν και είμαι μόλις δυο χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση (τα υπόλοιπα χρόνια τα έβλεπα από έξω -ιδιαίτερα μαθήματα-) το επίπεδο των μαθητών μου στο Γυμνάσιο και στα φιλολογικά μαθήματα που διδάσκω είναι πολύ χαμηλό.
Πέρσι ήμουν στα Δωδεκάνησα και πίστευα πως δε θα συναντούσα πιο χαμηλό επίπεδο μαθητών. Ωστόσο, φέτος που είμαι σε μια περιοχή των Γρεβενών το επίπεδο είναι ακόμη χαμηλότερο.
Οι μαθητές "πάσχουν" κυρίως στην έκφρασή τους και στην έλλειψη κρίσης. Δυστυχώς συνεχίζουν να προτιμούν την απαρχαιωμένη αποστήθιση και όσο κι αν προσπαθώ να τους την αποβάλω, δεν τα καταφέρνω. Και εννοείται ότι πλέον οι ερωτήσεις δεν είναι μόνο ανάπτυξης, αλλά ποικίλες. Ακόμη και στην αντιστοίχιση δεν μπορούν να αποδώσουν.Να μη μιλήσω για τα ορθογραφικά λάθη!
Διάσπαση της προσοχής,έλλειψη παρατηρητικότητας, αδιαφορία, άσχημη συμπεριφορά, απουσία ενδιαφερόντων είναι κάποια χαρακτηριστικά των μαθητών μου. Εξαιρέσεις φυσικά υπάρχουν, αλλά είναι ελάχιστες.
Δεν ξερω τι φταίει τελικά. Μήπως είναι όλα αυτά σημεία των καιρών μας; Γιατί οι μικροί μαθητές μας να είναι αδιάφοροι και χωρίς στόχους και όνειρα; Αφού η ίδια η κοινωνία μέσα στην οποία ζουν και μεγαλώνουν βρίσκεται σε ένα λήθαργο. Για σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά με τους συνανθρώπους μας, με τους συναδέλφους μας;Έχουμε πάψει πια να σκεφτόμαστε, να συζητάμε, να ανησυχούμε πραγματικά!

12
Αναπληρωτές / ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
« στις: Οκτώβριος 30, 2008, 04:35:54 μμ »
Συνάδελφοι, θα ήθελα να σας ρωτήσω, υπάρχει κάποιος νόμος που επιτρέπει στους αναπληρωτές να διδάσκουν συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων στη κατεύθυνση; Ισχύει το ιδιο και για τους μόνιμους;

13
Αναπληρωτές / Παραποίηση πρακτικού ενός σχολείου
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:33:31 μμ »
Συνάδελφοι τι γίνεται σε περίπτωση που ενώ έχεις υπογράψει ανάληψη υπηρεσιας σε σχολείο, σε διωχνουν από εκεί και ο διευθυντης σβήνει το όνομά σου με μπλανκο και δεν κανει καινούργιο πρακτικό; Μπορώ να το καταγγείλω; Υπάρχει κάποιος αρμόδιος για θέματα αναπληρωτών στο υπουργειο παιδείας;
Σημειωτέον ότι η δευτεροβάθμια αδιαφορει, απευθύνθηκα και στον αιρετό της περιοχης μου, γλοιώδης και αυτός όπως όλοι τους.
Όποιος γνωριζει κάτι σχετικό ας δώσει τα φώτα του.
Αλήθεια συνεβησαν άλλα περιστατικά με αναπληρωτές που ενώ αρχικα τους τοποθέτησαν σε κάποιο σχολείο μετά τους πήγαν αλλού; Και κυρίως όταν επρόκειτο για δυσπρόσιτο;



14
Πανελλήνιες / Επιτηρητές Πανελλαδικών
« στις: Μάιος 15, 2008, 11:37:15 μμ »
Καλησπέρα! Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς γίνεται με τις επιτηρήσεις στις πανελλαδικές; Μπορείς δηλαδή να επιλέξεις μέρες,μπορεί να σε έχουν ορίσει  και στους δυο κύκλους;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 291
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.