Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - troll

Σελίδες: 12
1
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία 17 Μάη 2017
« στις: Μάιος 17, 2017, 05:26:00 μμ »

Με αφορμή τη σημερινή απεργία παραθέτω μία άποψη - πρόταση συναδέλφου:


Παράθεση
Πώς θα μπορούσαμε να πείσουμε την ΟΛΜΕ οτι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που ναι μεν είναι διατεθειμένοι να απεργούν και όχι να λυπούνται  το μεροκάματο που θα χάσουν, αλλά απαιτούν και από την ΟΛΜΕ να θέτει  και καμιά ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ απαίτηση στις απεργίες της και όχι μόνο τα αιτήματα της ΑΔΕΔΥ;

Υπάρχει "απεργία κατά της ΟΛΜΕ";  Να μια πρόταση για τέτοια "απο-απεργία" : Δουλεύουμε αλλά το μεροκάματο εκείνης της μέρας δεν το βάζουμε  στην τσέπη αλλά σε κάτι που θεωρούμε ότι αποτελεί μια σοβαρά εκπαιδευτική λειτουργία, π.χ.  το σπάμε σε πεντά-ευρα και τα δίνουμε σε όποια παιδιά πάνε απ' το χαρτζιλίκι  τους να πάρουν σπουδαστικά (=δεκά-ευρα) εισιτήρια για την παράσταση για τον Μίκη στο Καλλιμάρμαρο στις 19 Ιουνίου. 


Τροφή για σκέψη...

Όποιος ενδιαφέρεται να μη μείνει αυτή η αντι-πρόταση στο ταπεινό αυτό φόρουμ, αλλά έχει ιδέα υλοποίησης
να επικοινωνήσει με το troll που έχει τα στοιχεία επικοινωνίας του εκλεκτού συναδέλφου.
Εννοείται ότι δεν προλαβαίνουμε άμεσα για τη συναυλία της 19ης Μάη... όμως δρώμενα που οφείλουμε να ενθαρρύνουμε τους νέους να παρακολουθούν υπάρχουν πολλά γύρω μας.



3
 Ανακοινώνονται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης ανά κλάδο, όπως καταρτίστηκαν σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το σχολικό έτος 2016-2017, και αναρτώνται ως κατωτέρω:

α] προσωρινοί ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί που έχουν μόρια προϋπηρεσίας ή/και μόρια επιτυχίας σε έναν από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π.

β] προσωρινοί ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών με μηδενική προϋπηρεσία, στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί με μηδενική προϋπηρεσία και άνευ μορίων επιτυχίας σε έναν από τους τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π.

Κατά των πινάκων αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π. μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr , grapt.enstasi@asep.gr). Η προθεσμία ορίζεται από Παρασκευή 5/8/2016 έως και Τρίτη 9/8/2016.

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/08/pinakes-anapliroton-athmias-ekpedefsis-enstasis-eos-982016-sto-asep-odigies/


Πίνακες Κατάταξης Αναπληρωτών Α/θμιας Εκπ/σης  (ενημέρωση 04/08/2016)

4
Η Κοινότητα του PDE / Εκπαιδευτική Αρθρογραφία
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 11:10:48 πμ »
Γιατί τόσο δηλητήριο ενάντια στους εκπαιδευτικούς;

της Mary Compton, πρώην πρέδρου της Εθνικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Μεγάλης Βρετανίας

5
Ανεπανάληπτο ρεκόρ!!

Από 25.000 μαθητές στη Λιβερία, κανείς δεν πέρασε στις εισαγωγικές εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο

Οταν ξεκινήσει το ακαδημαϊκό έτος, τον επόμενο μήνα, οι φοιτητές δεν θα δουν κανένα νέο πρόσωπο ανάμεσά τους. Οι πρωτοετείς είναι είδος υπό εξαφάνισης στο Πανεπιστήμιο της Λιβερίας. Γιατί ούτε ένας, από τους 25.000 μαθητές, δεν «πέρασε» στις εξετάσεις.

Η πρόεδρος της χώρας δεν μπορούσε να πιστέψει το γεγονός ότι κανένας μαθητής δεν κατάφερε να γράψει επαρκώς στις εισαγωγικές εξετάσεις. «Δεν είχαν ενθουσιασμό και βασικές γνώσεις αγγλικών», αποφάνθηκε το University of Liberia, ένα από τα δύο κρατικά πανεπιστήμια της χώρας.

Η Λιβερία προσπαθεί ακόμη να συνέλθει από τον εμφύλιο πόλεμο. «Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι ακόμη σε χάος», παραδέχθηκε η Πρόεδρος, Ελεν Τζόνσον Σίρλιφ, που έχει τιμηθεί με το Νόμπελ Ειρήνης. Τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν βασικό εκπαιδευτικό υλικό, ενώ οι καθηγητές έχουν ελάχιστα προσόντα σύμφωνα με το BBC. Αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που ούτε ένας μαθητής δεν πέρασε στις εξετάσεις, οι οποίες μάλιστα κόστισαν 25 δολάρια σε κάθε έναν από αυτούς.

Η υπουργός Παιδείας, Ετμόνια Ντέιβιντ- Τάρπι, που χαρακτήρισε τη συνολική αποτυχία σαν «μαζική δολοφονία» σκοπεύει να συναντηθεί με τους ανθρώπους του Πανεπιστημίου. Εκείνοι όμως διεμήνυσαν πως δεν πρόκειται να αποφασίσουν με συναισθηματικά κριτήρια και πως εμμένουν στην απόφασή τους ότι όλοι οι μαθητές «κόπηκαν» στις εξετάσεις.

Πηγή: The Insider.gr

7
Το παρέλαβα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο από εκλεκτό συνάδελφο ο οποίος ήθελε να μοιραστεί μαζί μου / μαζί μας τους προβληματισμούς - σκέψεις του, οι οποίες προέκυψαν από ανταλλαγή απόψεων μεταξύ συναδέλφων - και όχι μόνο -  σχετικά με όλες τις τελευταίες εξελίξεις - ενέργειες - αποφάσεις - άρσεις αποφάσεων στον εκπαιδευτικό χώρο.

Όσα ακολουθούν βρίσκονται και στο http://greki-gr.blogspot.gr/

 ::)

Παράθεση
Ξαφνικά, ενώ ο υπογράφων (Γ.Α.) το παρακατω αρθρο έψαχνε μπλογκ που θα το φιλοξενουσαν   και αναρωτιόταν πού θα διαβαζόταν από εκπαιδευτικούς και είδε ειδοποίηση από το ΓΡΕΚΙ στο οποίο δηλώνει ευγνώμων, έμαθε και για την αναίρεση της απεργίας από την ΟΛΜΕ. Για το πόσο  εχει το δικαιωμα η ΟΛΜΕ να το κανει αυτό, ο αναγνώστης ας παει να βγαλει συμπερασμαα βάζοντας στο γκουγκλ τη λέξη ΟΛΜΕ, και οσο καταλαβει καταλαβε (κι εγω τις ιδιες αποριες εχω. Και δεν θα ηταν κακή ιδέα αν εντός των εξετασεων, καποιοι που δεν εχουμε επιτηρήσεις,  συνεννοηθούμε να παμε στην ΟΛΜΕ να ρωτησουμε).

Ο λογος αποστολής  του παρόντος αυτοσχολίου είναι να τονισουμε ότι η κατάργηση  της αυριανης απεργιας δεν καθιστα το παρακατω αρθρο παρωχημενο αλλα απεναντιας πιο επικαιρο αφου θέτει το ζητημα της απεργιας σε άλλη βαση απόλυτα λογικη και απόλυτα αξιοπρεπή πραγμα που οι σοφιστειες, οι  χρησμοι ,  οι στροφες κατά 180 και  μετα κατά ακομη 180 και γενικα οι ακροβατικες στρεψοδικίες και τουμπες με στροφές κατά 2κπ ή (2κ+1)π καθολου δεν διασφαλισαν…


Παράθεση


Τέρμα η κωμωδία

1.   Η τεράστια, και παρα πολύ αυξημένη,  συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα χτεσινά (14/5) συνέδρια των ΕΛΜΕ , παρ’όλη την εγκλωβιστική δυστοκία ως προς την παραγωγή και άλλης εναλλακτική ς λύσης , έξω   από το το δίλημμα «απεργία κατά τις  εξετάσεις  ή όχι απεργία» έδειξε  ότι η επιστράτευση δεν αποτέλεσε σοβαρό σκιάχτρο

2.   Η εμφάνιση πολλών μαθητών στο πλευρό των καθηγητών σε  σημερινές εφημερίδες (π.χ. «Ελευθεροτυπία»  και «Εφημερίδα  των συντακτών») που έλεγαν «ναι μεν το μυαλό μας τώρα είναι απόλυτα προσηλωμένο στις εξετάσεις αλλά  καταλαβαίνουμε το δίκιο τους») έδειξε  ότι 

2α) Δεν έπιασε όσο τόπο νομίστηκε η εκστρατεία να πανικοβληθούν γονείς και μαθητές απο την προβολή αγχωμένων παιδιών  στα τηλεοπτικά παράθυρα 

2β) Επιασε πολύ περισσότερο τόπο απ’όσο ελπίστηκε αρχικά  η επιστολή υπέρ των καθηγητών του 16-χρονου Κωνσταντίνου Μανίκα από το 10ο  Λύκειο Δραπετσώνας (πράγμα που επίσης  έδειξε την αυξανόμενη,  λόγω κρίσης, ωριμότητα των μαθητών που καταλαβαίνουν, όπως και οι μαθητες σε άλλες δεκαετίες,  ότι στα σοβαρά προβλήματα  πιο πολύ βοηθούν ως παραδείγματα   οι σκεπτόμενοι από τους απλώς   επιθυμούντες να χάσουν μάθημα και να κάνουν μπάχαλο ή χαβαλέ…)

2γ)Επίσης όλοι είδαμε (στη γειτονιά μας , όχι στα ΜΜΕ)  μαγαζάτορες, που τυχαίνει να ξέρουν ότι είμαστε καθηγητές, να μας λένε «μη νομίζετε ότι όλοι είμαστε  εναντίον σας όπως αυτοί που δείχνουν τα κανάλια»)

3. Αυτά  υποβάλλουν την εξής σκέψη και πρόταση:

3α) Την Παρασκευή ανεξάρτητα,  από το τι ψήφισαν ή δεν ψήφισαν, κι από το αν συμμετείχαν ή δεν συμμετειχαν χτες στις ΕΛΜΕ,  οι καθηγητες μπορουν να πουν, όσοι το σκεφτούν ή το ακούσουν, και θελουν να το εφαρμοσουν, το εξής:  «Για να καταλάβουν οι μαθητές και οι γονείς ότι συμμεριζόμαστε την αγωνία τους και ότι θέλουμε να  βοηθήσουμε τους μαθητές μας  να έχουν καλή ψυχολογία  για να γράψουν  καλά,   δεν θα λείψουμε ως επιτηρητές από τις  πανελλήνιες ως το τέλος τους, αλλά θα δηλώσουμε απεργοί  και θα ζητήσουμε να καταμετρηθούμε σαν απεργοί  χάνοντας, από το υστέρημά μας κι εμείς  το μεροκάματό  μας. Το ίδιο θα κάνουμε και όσες άλλες μέρες εξετάσεων μας παίρνει, άλλον περισσότερο άλλον λιγότερο,  άλλον καθόλου, μετά  από την στιγμή που θα ακούσουμε ότι συνάδελφοι  ξεκίνησαν μια τέτοια συμβολική  κίνηση παθητικής  αντίστασης και ενεργής συμπαράστασης  στους μαθητές. Στα επικοινωνιακά  τρυκ και στα παραπλανητικά γκάλλοπ  αγορασμένων/ξεπουλημένων ΜΜΕ θα αντιτάξουμε άμεση επικοινωνία ουσίας και έμπρακτης απόδειξης καλών προθέσεων, γνήσιας καταμέτρησης του πόσοι πιστεύουμε στα σοβαρά τι λέμε, και ξεκάθαρης κλήσης για έμπρακτη κατανόηση και συμπαράσταση στο επόμενο βήμα

3β) Στο βήμα που είπαμε, άρνηση  αποδοχής μεροκάματου,  προφανώς θα ήταν γελοίοι να επιβάλουν την όποιαν  ποινή  τους επιτρέπει η επιστράτευση και η συναίνεση που εκμαιεύουν διασπείροντας πανικό μέσω του πιο ευαίσθητου σημείου, των γονιών, του μέλλοντος των παιδιών τους, και με το πιο πονηρά επιλεγμένο τάιμινγκ (την περίοδο  εξετάσεων, αλλά σιγά την πονηριά, ακόμη και τα παιδιά, όσα σκέπτονται, το κατάλαβαν, αλλά είπαν «προσηλωνόμαστε στις εξετάσεις τώρα, κι αργότερα τα λέμε») . Αλλά το επόμενο βήμα, μη παθητικής, αντίστασης, μπορεί  να πραγματοποιηθει μόνο με την έμπρακτη συμπαράσταση όσων γονέων συμφωνούν ότι είναι απαραίτητο. Το να κάνουν οι καθηγητές απεργία στις διακοπές  προφανώς δεν είναι απειλή, απλώς  έσοδο είναι για την κυβερνηση (ή μάλλον για τους προϊσταμένους της, τους δανειστές κλπ) Άρα θα πρέπει να απεργήσουμε στην απογευματινή διόρθωση  γραπτών  των εξετάσεων.
         
3γ) Τότε όμως  οι ποινές που προβλέπει η  επιστράτευση (απόλυση,  «φυλάκιση τριών μηνών» κλπ) μπορούν πλέον να επιβληθούν. Τι μπορεί να γίνει;
           
4)Πρώτα-πρώτα τι να μη γίνει: μη μας πιάσει κανα τρελλό να νομίζουμε οτι μπαίνουμε στον χώρο  της τραγωδίας ή του ηρωισμού. Αν κάποιοι γελοίοι  έχουν καταντήσει  ηθοποιοί φαρσοκωμωδίας δεν θα καταντήσουμε κι εμείς ηθοποιοί φαρσοτραγωδίας ούτε θα βαφτίσουμε ηρωϊσμό την απλή τακτική κίνηση που απλώς σε μια γελοία φάρσα τους αντεπιτίθεται.
 
4α) Λέμε στους γονεις «Εντάξει, τα παιδιά σας τώρα διαβάζουν για τις ενδοσχολικές τα απογεύματα, ελάτε όμως εσεις στα εξεταστικά κέντρα μαζί με όλους όσους από μας δεν έχουν κληθεί για διορθωτές, για να εμποδίζουμε την είσοδό τους, να μην απολύονται  οι άνθρωποι αρνούμενοι να πάνε.  Κάποιοι βέβαια θα το κάνουν και έτσι, τουλάχιστον αν ήδη έχουν κάποιο διχτυ ασφάλειας με αλλαγή δουλειάς, κλπ ή αν αυτές οι κινητοποιήσεις τους φέρουν σε επαφή με συναδέλφους ή συμπαραστάτες γονείς που θα τους βοηθησουν να βρουν δουλειά ή  θα τους προτιμήσουν ή θα τους συστήσουν σαν ιδιαιτεράδες κλπ .  Όταν τα παιδιά σας  τελειώσουν τις εξετάσεις πείτε τους να έρθουν  μαζί σας  και να αναβάλουν για λίγο την ολοήμερη χαλάρωση, δεν είναι σωστό τις  καταλήψεις να τις κάνουν μόνο τότε που τις κάνουν εκείνοι που  μόνο μάθημα θέλουν να χάσουν. Ούτε  και είναι σωστό, είτε τα παιδιά, είτε κι εσείς οι ίδιοι, να λέτε ότι βλάπτουμε την ψυχική υγεία των παιδιών που αγωνιούν για το τι βαθμό πήρανε. Εντάξει τα βοηθάμε να έχουν καλή ψυχολογία για να γράψουν καλά. Μη μας χρεώνετε και οτι δεν εχουν καλή ψυχολογια αν αναβάλουν λιγο τα  μπάνια τους κλπ»
 
4β) Όσοι, συσκεπτόμενοι και μαζί μας, θεωρήσετε ότι αυτά ενέχουν κινδύνους και επικίνδυνες ατέλειες (προβοκάτσιες, ελλιπή περιφρούρηση κλπ) μπορείτε να βοηθήσετε  κάλλιστα ως εξης: Να είστε ετοιμοι να απεργήσετε στον κλάδο σας μαζικά αν αρχίσουν απολύσεις ή φυλακίσεις για να αναγκάσετε  την κυβέρνηση  να σας κάνει κι εσάς φαντάρους να έχουμε «Ελλάδα Ελλήνων μονίμων στρατιωτών» όπου όλοι, άντρες και γυναίκες θα είμαστε φαντάροι και οι κανονικοί φαντάροι θα παίρνουν όλο άδειες για να μην τους τρέφει το στράτευμα  αλλά οι γονείς τους που θα είναι απολυμένοι και στρατιώτες. Ίσως αυτό να κάνει όχι μόνο να φανεί πόσο μη βιώσιμο είναι το οικονομικο σύστημα που ζούμε αλλά  και να φανεί πόσο αναγκαίο είναι οι σκεπτόμενοι μαθητές  να μη θεωρούνται φυτά αλλά «κεφάλια»  που πρέπει να τους μιμούνται ή να τους βοηθάνε και οι άλλοι αφού είδαμε πόσο βοήθησε ο 16-χρονος Μανίκας από το 10ο  Λύκειο Δραπετσώνας (με μέσο όρο 20)  να σπάσει ένας φαύλος  κύκλος αυτοεπανάληψης  επιχειρημάτων που επέβαλλαν τα ΜΜΕ)

4γ) Επίσης ίσως αυτό κάνει να σπάσει κι ο φαύλος κύκλος του να πετάνε το φταίξιμο  πάσα ο ένας στον άλλο οι καθηγητες-γονείς-μαθητές-κριτές   αντί  να πάνε στον μη φαύλο κύκλο της αλληλεγγύης και του  καταμερισμού εργασίας  βρίσκοντας το πόστο από το οποίο  μπορούν να βοηθήσουν ο καθένας καλύτερα στα  κοινά  σε όλους μας  προβλήματα, και μετατρέποντας την παρούσα κατάσταση σε άσκηση  συντονισμού για συνεργασία για να δείξουν όλοι στην κυβέρνηση τι  μπορούν και είναι διατεθειμένοι να κάνουν,  ή να δείξουν σε εαυτούς και αλλήλους τι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν και  να πουν αν προτιμούν αντί να βρουν ποιο είναι το εφικτό  και  ποιο είναι το πρακτέον τώρα, να αρκούνται σε μελλοντολογίες, σε κομματικές  παρελθοντολογικές αλληλοκατηγορίες  ή, χειρότερα, σε υποθετικολογίες περί όνου σκιάς  του τυπου «ας πούμε τι  θα κάναμε αν δεν ήμασταν φαντάροι για να χαρούμε ή να τσακωθούμε για  τις υποθετικές μας  συμφωνίες ή διαφωνίες αντί να  κοιτάξουμε κάθε φαντάρος από μας, και κάθε
μη ακόμα φαντάρος απ’εξω,  τι περιθώρια αλληλοστήριξης  και συνειδητής ανυπακοής έχει ανάλογα με τα προσωπικά του δεδομένα και να δούμε τι είδους  συντονισμό  δυνατοτήτων μπορεί  να κάνουμε και για μέχρι ποιό στόχο να επιμείνουμε. Πάνω  από όλα ας διατυπώσουμε με σαφήνεια τον στόχο αυτό γιατί αυτός θα καθορίσει και τις διαιρέσεις ή συνεργασίες την παρούσα στιγμή. Δεν λέμε «επιμένουμε μέχρι να πέσει η κυβέρνηση κλπ κλπ» που μπορεί  καν να μη το ασπαζόμαστε όλοι και που μας καθιστά υποχρεωμένους  να έχουμε απαντήσει πολύ πιο δύσκολα ερωτήματα πριν το πούμε. Επιμένουμε απλώς  μέχρι να αποσυρθεί  η προληπτική επιστράτευση


Γ.Αλεβίζος, 7ο ΓΕΛ Αθηνών


8
Εργασιακά / 'Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες - Ένσημα ΙΚΑ
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2012, 01:20:19 πμ »
Στην Εθνική Πύλη Ερμής

έχετε τη δυνατότητα να δείτε αλλά και να εκτυπώσετε την καρτέλα των ενσήμων σας στο… ΙΚΑ. Μέσω αυτής της υπηρεσίας οι πολίτες είναι σε θέση να εκδώσουν on-line και τυπώσουν απόσπασμα ατομικού λογαριασμού ΙΚΑ για τα έτη 2002 έως και σήμερα.

Για να χρησιμοποιήσετε την Ηλεκτρονική Υπηρεσία, θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε και να συνδεθείτε στο site, δίνοντας όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης.

Επισκέπτεστε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών και πιστοποιείτε την εγγραφή σας προσκομίζοντας:

• Νέα Άδεια Οδήγησης ή Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο
• Το όνομα χρήστη (username) που εισάγατε στο ermis.gov.gr
• Το βιβλιάριο υγείας σας ή ένα απόσπασμα ατομικού λογαριασμού ασφάλισης

Η διαδικασία αυτή γίνεται μόνο μία φορά και σας επιτρέπει πρόσβαση στην καρτέλα των ενσήμων σας ανά πάσα στιγμή και για κάθε χρήση.


Πηγές: http://argolida-net.blogspot.gr/2012/09/o-internet.html?spref=fb
και pireasnews.gr

9
Συνάδελφε ΡΑ... δράττωμαι του σχολίου σου για να προτείνω ένα πείραμα:

Θα ανοίξουμε ένα νέο τόπικ. Εκεί... με ψευδώνυμα θα μπορούμε εμείς τα μέλη να προτείνουμε υποψηφίους .. με τα ισχύοντα ψευδώνυμα.

Εάν οι προτεινόμενοι συμφωνήσουν ότι θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, βλέποντας φυσικά και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στήριξης.. τότε γιατί να μην βγουν οι μάσκες και να βάλουν όντως υποψηφιότητα;
Όταν έρθει η ώρα να ανακοινώσουν το πραγματικό τους όνομα εδώ στο pde

Προσωπικά δεν το κρύβω.. ότι προτεινόμενο θα είχα και τον ΡΑ, και kmos, geochem, Aris81, boldboy, bitch, και Damien, και crimson, , panos2, miltosmpi, albedo, ericPaker, gvasilis, aggelhor, jimy100, mackis, physikos13, joap, Patreas και ένα σωρό συναδέλφους που αρθρώνουν λόγο ... Απολογούμαι για όσους δεν αναφέρθηκα.. έχω όμως τις προτεινόμενες λίστες..Όσων δηλαδή παρακολουθώ τις παρεμβάσεις ανελλιπώς... Υπάρχουν πολλοί που κατά την συναδελφική μου γνώμη θα τιμούσαν τα ψηφοδέλτια με την παρουσία τους και την εκπαιδευτική ζωή με την δράση τους...
Kαι οι προτάσεις θα είναι άρτιες αν η πλειοψηφία από εδώ εκφράσει γνώμη... Οπωσδήποτε η λίστα είναι ελλιπής..

Σίγουρα μεταξύ τους υπάρχουν και αναπληρωτές..και αδιόριστοι... Ας κάνουμε εσωτερικές pde εκλογές και θα βρούμε τρόπο να αναδείξουμε παραπέρα όλες τις φωνές και προτάσεις...

Τι λέτε;;;;;;;;
::)


Το σχετικό μήνυμα που προκάλεσε την δημιουργία της εναλλακτικής πρότασης είναι:

Και τι πρόβλημα έχει αυτός. Σάμπως θα μπει σε τάξη να διδάξει. Γραφείο τύπου έχει καταντήσει. Αντε το πολύ πολύ να αντιδράσει γιατί του κόψαν τον Βαθμό Α

Συνάδελφε φέτος στις συνδικαλιστικές εκλογές, προτείνω να ανανεώσουμε ΠΛΗΡΩΣ την σύνθεση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αλλά και την σύνθεση των Δ.Σ.των διαφόρων τοπικών ΕΛΜΕ.

ΠΛΗΡΩΣ!

Να φύγουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ όλοι αυτοί που εκπροσωπούν κόμματα ( ή και τον εαυτό τους μόνο σε πολλές περιπτώσεις, μαζί με την "ρουσφετοκρατία". τις "χάρες", την αναξιοκρατία, και τα "κόλπα"), και να αναδειχθούν άνθρωποι που απλά θα θέλουν να προσφέρουν στον κλάδο ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ από τον προσωπικό τους χρόνο ( Και που ΟΜΩΣ ΔΕΝ θα ακούνε καν τα αιτήματα για "χάρες" και "ρουσφέτια").
Διότι αν γίνουν πάλι εκλογές και αναδειχθούν οι ίδιες νοοτροπίες, ξέρεις πολύ καλά ότι θα προκύψει ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το δυσάρεστο συμπέρασμα ότι η πλειοψηφία είναι σε γενικές γραμμές ευχαριστημένη από την στάση του συνδικαλιστικού μας οργάνου.
Διευκρινίζοντας δε ότι συμφωνώ με το σχόλιό σου, επισημαίνω ότι έχω την αίσθηση ( την βεβαιότητα , αλλά το λέω "κομψά") πως η πλειοψηφία ψηφίζει στις συνδικαλιστικές εκλογές τα πρόσωπα που εκπροσωπούν την νοοτροπία που κατέστρεψε τον συνδικαλισμό του κλάδου, με μοναδικό σκοπό "να έχει μούτρα" να ζητήσει "χάρη" ( ρουσφέτι δηλαδή) όταν και όποτε την χρειαστεί.

Υ.Γ. Πιθανότητες να διορθώσουμε το "τέρας" του κομματικού -ρουσφετολογικού συνδικαλισμού "εν μία νυκτί" ( ο οποίος φτιάχτηκε με την έγκριση και την υποστήριξη της πλειοψηφίας μέσα σε δεκαετίες με αρχή το 1982), ΔΕΝ υπάρχουν.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την δική μας ανανέωση ( να αλλάξουμε επιλογές, αξιακό κώδικα, τις απόψεις μας περί "σωστού και λάθους" βρε αδερφέ!), και ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ( και αφού υποστούμε ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ τις συνέπειες των επιλογών που κάναμε εδώ και δεκαετίες σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητάς μας) θα βελτιωθεί η κατάσταση.
Θα μου πεις...
Βιαζόμαστε!
Καταστρέφονται τα πάντα!
Εμ, έτσι είναι η ζωή: Πρώτα πληρώνουμε τις συνέπειες των λανθασμένων επιλογών μας ( Και εδώ έχουμε συσσωρεύσει λανθασμένες επιλογές ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ) , μετά καταλαβαίνουμε  τα λάθη( αυτό δεν συμβαίνει πάντα μάλιστα), μετά ξεκαθαρίζουμε το τι θέλουμε, μετά θέτουμε στόχους, μετά αναπτύσσουμε στρατηγική επίτευξης των στόχων που έχουμε θέσει, και μετά από πολύ χρόνο και πολύ προσπάθεια, έρχονται κάποια αποτελέσματα ( όχι πάντα θετικά).


11
Αναδημοσίευση από: http://xenesglosses.eu/2012/07/oaee-katataxi-se-katoteri-asfalistik/


Παράθεση
Με εγκύκλιο του Υπ.Οικ και του Υπ. Εργασίας καθορίστηκε η διαδικασίας για την επιλογή κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία από τους ασφαλισμένους του Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε.)
 
Οι σχετικές οδηγίες που αναφέρονται στην απόφαση Φ.80000/10255/334/3.5.2012έχουν ως εξής:
 
1. Δικαίωμα επιλογής στην αμέσως κατώτερη ή στη δεύτερη κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία από την κατηγορία στην οποία υπάγονται υποχρεωτικά σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 258/2005, έχουν οι ασφαλισμένοι του Ο.Α.Ε.Ε. που δεν έχουν ληξιπρόθεσμη οφειλή ή έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση οφειλόμενων εισφορών και είναι ενήμεροι. Επίσης, δικαίωμα επιλογής έχουν και οι ασφαλισμένοι του Ο.Α.Ε.Ε. που είχαν επιλέξει να μεταταχθούν προαιρετικά σε ανώτερη ασφαλιστική κατηγορία και έχουν επανέλθει στην υποχρεωτική κατηγορία σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 258/2005 όπως ισχύουν.
 
Οι προαιρετικά ασφαλισμένοι του Ο.Α.Ε.Ε. δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης της παρ. 5 του άρθρου 32 του ν. 4075/2012.
 
2. Η κατάταξη σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία ισχύει για όσο χρόνο οι ασφαλισμένοι είναι ενήμεροι τόσο γιατί καταβάλλουν κανονικά τις εισφορές τους όσο και γιατί τηρούν τους όρους της τυχόν ρύθμισης. Σε περίπτωση απώλειας του δικαιώματος κατατάσσονται στην κατηγορία που βρίσκονταν πριν την αίτηση και σε κάθε περίπτωση στην κατηγορία που θα υπάγονταν σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 258/2005 εάν δεν είχαν ασκήσει το δικαίωμα κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία.
 
Ασφαλισμένοι που έχουν υπαχθεί σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία έως 31.12.2014 κατατάσσονται αυτοδίκαια από 01.01.2015 στην κατηγορία που θα υπάγονταν εάν δεν είχαν υποβάλλει αίτηση.
 
Ασφαλισμένοι που επέλεξαν κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία μπορούν οποτεδήποτε να επανέλθουν στην υποχρεωτική κατηγορία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 258/2005 όπως ισχύουν, με αίτησή τους.
 
3. Το δικαίωμα επιλογής κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία ασκείται με αίτηση του ασφαλισμένου, άπαξ και ισχύει έως την 31.12.2014. Η κατάταξη στην υποχρεωτική ασφαλιστική κατηγορία και η καταβολή των αναλογουσών ασφαλιστικών εισφορών στην επιλεγείσα ασφαλιστική κατηγορία αρχίζει από το επόμενο προς έκδοση δίμηνο μετά την ημερομηνία αίτησης.
 
Στις περιπτώσεις υποβολής αιτήσεων μετά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του νόμου 4075/2012 (11.04.2012) και πριν τη δημοσίευση της παρούσας Υπουργικής Απόφασης, οι ασφαλισμένοι κατατάσσονται στην επιλεγείσα ασφαλιστική κατηγορία καταβάλλοντας τις αναλογούσες ασφαλιστικές εισφορές από το αμέσως επόμενο προς έκδοση δίμηνο της δημοσίευσης της παρούσας Υπουργικής Απόφασης.
 
4. Ασφαλισμένοι που έχουν ασκήσει ή θα ασκήσουν το δικαίωμα προκαταβολής εισφορών με την έκπτωση του άρθρου 48 του ν. 3943/2011 (Α’ 66) δύνανται να ασκήσουν παράλληλα και το δικαίωμα επιλογής κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία.
 
5. Η αίτηση κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία υποβάλλεται στο αρμόδιο, κατά περίπτωση, Περιφερειακό Τμήμα του Ο.Α.Ε.Ε. το οποίο εκδίδει τη σχετική πράξη κατάταξης.
 
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης
 
taxheaven.gr

12
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 

‘Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για την Διαχείριση Προβλημάτων σε Μαθητές με Σύνθετες Γνωστικές, Συναισθηματικές και Κοινωνικές Δυσκολίες και στις Οικογένειες τους’Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου – Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο του Τορίνο – Σχολή Ψυχολογίας καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη πενήντα (50) θέσεων μεταπτυχιακών φοιτηττών. Οι σπουδές, οι οποίες διαρκούν τέσσερα (4) εξάμηνα, οδηγούν στο αντίστοιχο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Φ.Ε.Κ. 1126/Β/10.4.2012 και 1707/Β/16.5.2012).
 

Διδακτικό Πρόγραμμα
 

• Ειδική Διδακτική
 • Ειδική Παιδαγωγική
 • Ψυχολογία των Οργανισμών και των Θεσμών
 • Ψυχολογία των Αναπηριών και των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
 • Ψυχοδυναμική των Σχέσεων Βοήθειας
 • Ψυχοδυναμική της Ανάπτυξης και των Οικογενειακών Σχέσεων
 • Θεωρία της Διαχείρισης των Ομάδων
 • Μεθοδολογία της Παρατήρησης
 • Μεθοδολογία της Παρέμβασης
 • Μη Λεκτική Επικοινωνία και Τεχνικές Σωματικής Έκφρασης
 • Πρακτική Άσκηση
 • Πτυχιακή Εργασία
 

Η υλοποίηση του ΔΙ.Π.Μ.Σ γίνεται με ένα ευέλικτο πρόγραμμα, η διδακτική δομη του οποίου ακολουθεί τα πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα και προβλέπει μαθήματα 2 φορές τον μήνα (Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο) και μια παραμονή στο Τορίνο 12 ημερών τον Ιούλιο του 2013, ώστε να δοθεί η δυνατότητα φοίτησης σε εργαζομένους και κατοίκους περιοχών και εκτός Πελοποννήσου.
 
Τα δικαιολογητικά πρέπει να υποβληθούν μέχρι και 5 Σεπτεμβρίου 2012 στην Γραμματεία του ΔΙ.Π.Μ.Σ. (Πληροφορίες: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Παλαιό Στρατόπεδο, Τ.Κ. 24.100, Καλαμάτα τηλ. 27210-65106,65102,65128. web-site: http://www.uop.gr, (http://kalamata.uop.gr/~litd/).
 

Υπεύθυνος Ενημέρωσης και Προσανατολισμού:
 Οικονόμου Γεώργιος
 Τηλ. Επικοινωνίας :+393930990076, Email:dott.georgiosoikonomou@gmail.com
 
Οι Διευθυντές του ΔΙ.Π.Μ.Σ
 Καθηγήτρια Γεωργία Ξανθάκη Καραμάνου – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
 Prof. Giorgio Soro – Università di Torino

πηγή: http://xenesglosses.eu/2012/08/pms-stin-eidiki-agogi-kai-tin-ekpaideu/

13
Σχολική ζώνη / Kαλά Μαθητικά - Εκπαιδευτικά Νέα
« στις: Ιούλιος 25, 2012, 11:13:03 πμ »
Υπάρχουν και αυτά.. :)

Με την ελπίδα το Νέο αυτό Θέμα να γεμίσει με σελίδες.. ξεκινά με το ότι:

Σάρωσαν οι έλληνες μαθητές στην 53η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα της Αργεντινής

14
Πηγή: http://www.deutsch.gr/new.php?j=1316

Παράθεση
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΒΕΝΤΙΡΗ! ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
 
 
"Ξέρετε στο χώρο μας οι δάσκαλοι είναι με πολλά πτυχία (εννοώντας πληροφορικής, αισθητικής αγωγής, ξένων γλωσσών) και θα μπορούσαν να διδάξουν και αυτές τις ειδικότητες. Και είναι ένα άλλο θέμα που πρέπει κάποια στιγμή να δούμε..."

Πρόκειται για τη σημερινή εκπομπή με το όνομα «ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» της ΝΕΤ, όπου είναι καλεσμένος ο κύριος Πάρης Βεντίρης (διευθυντής της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθηνών). Μετά το 4ο λεπτό ο κύριος αυτός προβαίνει στη δήλωση πως οι δάσκαλοι μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα των ειδικοτήτων της Α/θμιας!!!
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ισχυρίζεται πως στη Β Αθηνών ούτε βιβλία λείπουν, ούτε δάσκαλοι!

 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159608
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.