Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - humus

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ευγε στην ΟΛΜΕ !!!!
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 12:00:20 πμ »
Αύξηση της ετήσιας συνδρομής στην ΟΛΜΕ απο 25 σε 28 Ευρώ , 12% δηλαδή, αποφάσισαν οι συνδικαλιστούληδές μας σε τελευταίο συνέδριο τους , χωρίς φυσικά να μας πουν τους λόγους αυτής της απόφασης. Μήπως η "κρίση" είχε επιπτώσεις και στα ταμεία της ΟΛΜΕ?
Ας σκεφτούμε όλοι τον συμβολισμό αυτής της κίνησης σε περίοδο μάλιστα μηδενικών αυξήσεων και μεγάλων απωλειών στο πραγματικό εισόδημά μας. Δεν μιλάω φυσικά για τα 3 Ευρώ τον χρόνο , αλλά σαν ποσοστό δείχνει τον τρόπο που σκέφτονται κάποιοι κηφήνες , εκκολαπτόμενα στελέχη υπουργείων!!!
Χαλάλι τους μωρέ !! Για τις τόσες σημαντικές επιτυχίες τους αυτά τα χρόνια , στα αιτήματα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Ενα μεγάλο μπράβο!!

Υ.Γ. Το έγγραφο της απόφασης έχει καμμιά βδομάδα που αναρτήθηκε στο σχολείο.Δεν το πήρε το μάτι μου σε κανα εκπαιδευτικό site. Κάπου θα παράπεσε μάλλον!!

2
Ιστοσελίδες σχολείων / e-school
« στις: Μάιος 06, 2009, 11:28:19 πμ »
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος , κυρίως πληροφορικός (γιατί σε εμάς υποθέτω θα πέσει και αυτη η αρμοδιότητα) ο οποίος να έχει εγκαταστήσει το e-school ?
Πόσο χρονοβόρα είναι η διαδικασία μεταφοράς των δεδομένων από το δ-βαση ?
Είναι απαραίτητη η adsl σύνδεση για να λειτουργήσει η εφαρμογή?
Έχετε κάποια ενημέρωση για το αν η εγκατάσταση της εφαρμογής πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα?

3
Δείτε τι έχουν κάνει οι Γάλλοι και σκεφτείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσαμε αν πετούσαμε έξω την Μικρομαλακή από τα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής

http://arstechnica.com/open-source/news/2009/03/french-police-saves-millions-of-euros-by-adopting-ubuntu.ars

Στο χέρι μας είναι.

4
Καλημέρα
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος πληροφορικός ,που έχει ασχοληθεί με το πρoγραμμα goneis.gr ? Έχετε κάποια ενημέρωση για τις πληρωμές και τις βεβαιώσεις παρακολούθησης των επιμορφούμενων ?
Γενικά ποια ήταν η εμπειρία σας απ το πρόγραμμα?

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Λόγια ΔΑΣΚΑΛΟΥ !!!
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 10:27:32 πμ »
Η αλογία υποστύλωμα της κομματοκρατίας


Tου Xρηστου Γιανναρα

Συμπερασματική κρίση προσωπική, υποκείμενη σε έλεγχο επαλήθευσης ή διάψευσης: Ο εφιάλτης βίας και καταστροφής που έζησαν οι ελλαδικές μεγαλουπόλεις, μετά το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου 2008, δεν μπορεί να θεωρηθεί συγκυριακός και απρόβλεπτος. Κυοφορήθηκε είκοσι εφτά ολόκληρα χρόνια, υπήρξαν σημάδια, με σχεδόν καθημερινή συχνότητα, της τερατογένεσης που προμηνυόταν. Στον εφιάλτη εκβάλλουν συγκεκριμένες πολιτικές πρακτικές τριών δεκαετιών.

Πρώτη, η λεγόμενη πολιτική «εκδημοκρατισμού» της παιδείας. Ο «εκδημοκρατισμός» αποτέλεσε τη συνεπέστερη μάλλον έκφανση του τάχα και αριστερού λαϊκισμού, μαζί και των μηδενιστικών «προοδευτικών» ιδεολογημάτων «αποδόμησης». Ταυτίστηκε στην πράξη ο «εκδημοκρατισμός» με την αξιωματική αρχή ότι στα παιδιά «όλα επιτρέπονται». Το σχολειό δεν είναι στίβος άσκησης που ετοιμάζει τη νεολαία να αναλάβει, με την ενηλικίωσή της, τις ευθύνες του πολίτη, όχι. Το σχολειό παραμυθιάζει τον ανήλικο ότι έχει κιόλας όλες τις προνομίες, όλα τα δικαιώματα του πολίτη χωρίς την παραμικρή υποχρέωση αντιπροσφοράς, χωρίς προϋποθετικά εχέγγυα υπευθυνότητας.

Η πολιτική «εκδημοκρατισμού» είκοσι εφτά χρόνια τώρα δεν διαμορφώνει πολίτες. Ετοιμάζει αντιστασιακούς σε μια φαντασιωδώς επερχόμενη χούντα. Η χούντα παραμονεύει παντού, κάθε αστυνομικός είναι χούντα, «μπάτσος, γουρούνι, δολοφόνος», χούντα είναι το συντεταγμένο κράτος, είναι κάθε τι δημόσιο: σχολικό ή πανεπιστημιακό κτίριο, τα δημόσια μέσα μεταφοράς, τα δωρεάν βιβλία, οι πινακίδες για την τροχαία κίνηση στους δρόμους, οι τοίχοι των σπιτιών που προσφέρονται για να «εκφράσουν» τα παιδιά την αντίστασή τους στην επαπειλούμενη καταπίεση.

Από την πρώτη τάξη του Δημοτικού η «προοδευτική» πολιτική ποτίζει τα παιδιά, είκοσι εφτά ολόκληρα χρόνια, με το αφιόνι της διεκδίκησης δικαιωμάτων τους. Τα μαθαίνει να συνδικαλίζονται, να απαιτούν αυτό που τους γυαλίζει με μεθόδους ωμού εκβιασμού: Με καταλήψεις των χώρων της σχολικής τους ζωής, δηώσεις, βανδαλισμούς, βάναυση συμπεριφορά απέναντι στον δάσκαλο και στον γονιό. Δεν ξέρουν τι θα πει σχολική «κοινότητα». Ξέρουν το «μαθητικό κίνημα», τη στράτευση στον γενιτσαρισμό των «κινητοποιήσεων». Δεν τους μίλησε ποτέ η πολιτεία για τη χαρά της ασκητικής που προϋποθέτει η μετοχή, η άμιλλα, το άθλημα των σχέσεων κοινωνίας. Δημοκρατία για τον μαθητόκοσμο στην Ελλάδα σημαίνει τον χαβαλέ της «αποχής», του αποκλεισμού κεντρικών δρόμων για να παραλύει η κυκλοφορία, σημαίνει να ηδονίζεσαι από τη μέθη ισχύος όταν μπορείς να βασανίζεις πολλούς.

«Ολα επιτρέπονται». Στα εννέα χρόνια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης όλοι οι μαθητές είναι αυτονόητο να προάγονται, κανένας δεν επαναλαμβάνει μια τάξη. Ο θεσμός των μετεξεταστέων, της βαθμολογίας, της γραπτής δοκιμασίας είναι γραφικές τυπικότητες, τα παιδιά μαθαίνουν να τις περιφρονούν. Φτάνουν στο γυμνάσιο ή το τελειώνουν και πολλοί μαθητές δεν ξέρουν τις στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις ή και να ορθογραφήσουν το όνομά τους. Φτάνουν στο πανεπιστήμιο και αν τους δώσεις τέσσερις λέξεις να τις συντάξουν σε λογική πρόταση, είναι για τους περισσότερους αδύνατο. Οι εξεταστές του ΑΣΕΠ μπορούν να βεβαιώσουν ποια ποσοστά εμφανίζει ο λειτουργικός αναλφαβητισμός που διεκδικεί θέσεις εργασίας στην Ελλάδα σήμερα.

Για λόγους «εκδημοκρατισμού» κατάργησε ο «προοδευτικός» λαϊκισμός τη στοιχειωδέστερη από τις παιδαγωγικές αρχές δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου: την ομοιόμορφη ενδυμασία των μαθητών. Χλεύασαν και συκοφάντησαν οι «προοδευτικοί» την υπεράσπιση της αταξικής εμφάνισης στο σχολικό περιβάλλον, επέβαλαν τις ταξικές ενδυματολογικές διακρίσεις σαν παντιέρα «απελευθέρωσης» των παιδιών. Και η «απελευθέρωση» μεταφράστηκε αμέσως σε σκληρό ανταγωνισμό επίδειξης «σινιέ» ρουχισμού και υπόδησης, έξαλλων κομμώσεων, πληθωρικού μακιγιάζ των κοριτσιών από τα δώδεκά τους χρόνια, «πανκ» αμφιέσεων και χτενισμάτων των αγοριών, άφθονων χαλκάδων σε αυτιά, μύτες και χείλη – όλα αυτά μέσα στο σχολείο.

Από ένα τέτοιο περιβάλλον εκπαίδευσης ώς την κουκουλοφορία η απόσταση είναι ελάχιστη. Το ίδιο και από την «κατάληψη», τον αποκλεισμό της εισόδου των δασκάλων στο σχολειό, το κάψιμο θρανίων στην αυλή, ώς τον θρυμματισμό βιτρίνας, τον εμπρησμό καταστημάτων. Ελάχιστη, μηδαμινή απόσταση από το να λιθοβολούν δεκάχρονα αστυνομικούς και αστυνομικά τμήματα («Καθημερινή» 11/12/08) ώς την προμελετημένη, μεθοδική επιδίωξη να δολοφονήσεις τον «μπάτσο» με λοστό ή τσεκούρι, να τον κάψεις ζωντανό με μολότοφ. Και όλοι γύρω να ερμηνεύουν την «εκτόνωση» ή τον χαβαλέ σου σαν «αμφισβήτηση» και «διαμαρτυρία» για την ανεργία που σε περιμένει ή για το μάταιο της ανάπηρης σπουδής σου. Ωσάν να υπάρχει σκολιαρόπαιδο σήμερα που να διαβάζει εφημερίδα και πολιτικές αναλύσεις, να ξέρει να προβληματιστεί για το μέλλον του.

Η δεύτερη πολιτική πρακτική που εκβάλλει στον εφιάλτη της ανεξέλεγκτης βίας και κακουργίας είναι η σκανδαλωδέστατη οικονομική πριμοδότηση (από όλες τις κυβερνήσεις) και η κυριαρχική τηλεοπτική προβολή του κρετινικού «φιλαθλητισμού». Ξέρουν οι μαφιόζοι πραιτωριανοί της κομματοκρατίας ότι στην εξουσία φτάνει το κόμμα που θα υφαρπάσει την ψήφο της παραιτημένης από τη σκέψη και την κρίση μάζας, την ψήφο των μικρονοϊκών που ξέρουν να είναι μόνο οπαδοί, ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις άλογης μονοτροπίας.

Αυτόν τον ανθρωπολογικό τύπο τον παράγουν μαζικά τα γήπεδα. Αν ακούσει κανείς, έστω για λίγη ώρα, κάποιον από τους αποκλειστικά «φιλαθλητικούς» ραδιοφωνικούς σταθμούς, θα καταλάβει ότι οι λέξεις «ψυχοπαθολογία» και «κρετινισμός» είναι μόνο πραγματιστική διάγνωση. Πρέπει λοιπόν να υπάρχει πολύ σημαντικός λόγος για να παρέχουν οι κυβερνήσεις πακτωλούς χρημάτων προκειμένου να συντηρείται και να προάγεται αυτή η συλλογική αλογία. Υπερπολυτελή γήπεδα, που κάθε τόσο οι αμβλύνοες τα καταστρέφουν με μανία και τα κατακαίνε, διμοιρίες ειδικών αστυνομικών δυνάμεων σε κάθε γήπεδο, τηλεοπτικά συνεργεία και δημοσιογράφοι ώς και στο έσχατο επαρχιακό «ντέρμπι» κλωτσοπατινάδας, χώρια οι επιχορηγήσεις στις βαθύπλουτες εταιρείες φιλαθλητικής εμπορίας, η απόσβεση των χρεών τους.

Τα γήπεδα είναι τα εκτροφεία του παρανοϊκού φανατισμού και της βίας, οι δεξαμενές απ’ όπου τα κόμματα αντλούν το απαραίτητο για τις δικές τους «κινητοποιήσεις» ανθρώπινο υλικό. Μαζί με τον ρόλο προαγωγού στην εξηλιθίωση του τζόγου, τα γήπεδα σιγοντάρουν τον «εκδημοκρατισμό» της παιδείας, προκειμένου η κομματοκρατία να εδραιώνεται σε υποστυλώματα αλογίας, ανομίας, κάποτε και αθώου αίματος.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_21/12/2008_296918

6
Σε πλήρη υποβάθμιση η Πληροφορική στα σχολεία

 

Οι ώρες που διδάσκεται το μάθημα δεν επαρκούν ούτε για τις στοιχειώδεις γνώσεις, ενώ οι μισοί από τους 6.000 καθηγητές που το διδάσκουν δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής
 

Σε πλήρη υποβάθμιση έχει οδηγηθεί το μάθημα της Πληροφορικής στα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας, καθώς οι ώρες που διδάσκεται δεν επαρκούν ούτε για τις στοιχειώδεις γνώσεις των μαθητών, ενώ οι μισοί καθηγητές που έχουν διοριστεί, προέρχονται από άλλες ειδικότητες και δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής!
Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από την Ενωση Πληροφορικών Ελλάδας, αυτή τη στιγμή εργάζονται σε όλα τα σχολεία της χώρας και διδάσκουν το μάθημα της Πληροφορικής περίπου 6.000 καθηγητές. Από αυτούς, οι μισοί δεν διαθέτουν πτυχίο Πληροφορικής και τα μόνα σχετικά «προσόντα» που έχουν -όπως διατείνονται μέλη της ΕΠΕ- είναι η παρακολούθηση σεμιναρίων.

Οι πρώτες προσλήψεις έγιναν το 1992, οπότε και μπήκε η Πληροφορική στα γυμνάσια, και εξαιτίας της μη κατοχύρωσης παιδαγωγικής επάρκειας στους πληροφορικούς, δόθηκε η δυνατότητα να διδάσκουν το συγκεκριμένο μάθημα φυσικοί, μαθηματικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, ακόμη και νοσηλευτές, οι οποίοι είχαν παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια.

Αιτήματα
Τα μέλη της ΕΠΕ έχουν επανειλημμένα ζητήσει να δοθεί μία οριστική λύση στο ζήτημα, αφού εκτός της αδικίας που υφίστανται χιλιάδες εκπαιδευτικοί, η ανεργία στον κλάδο της Πληροφορικής έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια.

Οπως εξηγεί ο πρόεδρος της Ενωσης Πληροφορικών Ελλάδας, Δημήτρης Τσίγκος, η ίδρυση των κλάδων ΠΕ19-Πληροφορικής ΑΕΙ και ΠΕ20-Πληροφορικής ΤΕΙ έγινε το 1992, ωστόσο -τονίζει- «μέχρι και σήμερα περίπου 3.000 καθηγητές άλλων ειδικοτήτων διδάσκουν αντί για εμάς, ως αποτέλεσμα μιας αλλοπρόσαλλης και παράνομης τακτικής που ακολουθήθηκε στο παρελθόν και τερματίστηκε ύστερα από πολύχρονους δικαστικούς και συνδικαλιστικούς αγώνες».

Μάλιστα, προσθέτει, «χιλιάδες άνεργοι πληροφορικοί βλέπουν να προκηρύσσονται μόνο 120 θέσεις στον επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, ενώ την ίδια στιγμή οι διορισμένοι συνάδελφοί τους απειλούνται με αφαίρεση μαθημάτων που κατεξοχήν εμπίπτουν στην ειδικότητά τους».

Η Ενωση Πληροφορικών ζητεί ακόμα να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα γυμνάσια και τα λύκεια, ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Σημειώνεται ότι στις τάξεις του γυμνασίου διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα, ενώ στο λύκειο η Πληροφορική είναι μάθημα επιλογής.

Στο «Εθνος» μίλησε και ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΕ Νεκτάριος Μουμουτζής, ο οποίος αναφέρθηκε και στις προτάσεις της Ενωσης, με τις οποίες -όπως λέει- θα δινόταν λύση στο πρόβλημα.

Συγκεκριμένα, ο συνδικαλιστικός φορέας των πληροφορικών προτείνει, σε χρονικό ορίζοντα 1-2 ετών, τα εξής:

- Προγραμματισμό της σταδιακής μετάταξης των μη πληροφορικών που είναι ενταγμένοι στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 στους φυσιολογικούς τους κλάδους.

- Θεσμοθέτηση μόνιμων θέσεων πληροφορικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία μαθημάτων χρήσης υπολογιστών, την υποστήριξη άλλων μαθημάτων, προκειμένου να διδάσκονται με τη χρήση υπολογιστών, την τεχνική - διοικητική υποστήριξη των σχολείων και την επιμόρφωση σε μόνιμη βάση του υπόλοιπου εκπαιδευτικού προσωπικού.

- Προσλήψεις πληροφορικών στα γυμνάσια και τα λύκεια όλων των τύπων για την κάλυψη των διοικητικών - τεχνικών αναγκών με αυτοτελείς θέσεις προσωπικού που θα αναλάβουν και τη διαρκή επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των άλλων κλάδων.

Ο πρόεδρος της ΕΠΕ, ωστόσο, αναφέρεται και σε μία άλλη πτυχή του θέματος: «Το απολυτήριο λυκείου θα πρέπει να εξασφαλίζει στον τελειόφοιτο μαθητή όλες τις απαραίτητες γνώσεις πάνω στην Πληροφορική και να μπορεί να χρησιμοποιείται και ως Πιστοποιητικό Χρήσης Υπολογιστή. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα της Πληροφορικής ποιοτικά και ποσοτικά και να διδάσκεται από τις αντίστοιχες ειδικότητες».

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ
Υπάρχουν συνολικά 57 τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ που σχετίζονται με τις επιστήμες Η/Υ, Πληροφορικής και τις Νέες Τεχνολογίες, τα οποία την περσινή χρονιά απορρόφησαν 7.900 εισακτέους. Ειδικότερα, στα 43 σχετικά τμήματα των ΑΕΙ, εισήχθησαν 6.032 φοιτητές, ενώ σε 14 των ΤΕΙ, εισήχθησαν 1.864 σπουδαστές.

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Ερώτηση προς τον υπ. Παιδείας


Πριν από λίγες ημέρες, η βουλευτής της ΝΔ Φεβρωνία Πατριανάκου, με ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας, ανέφερε -μεταξύ άλλων- ότι «παρά την ύπαρξη καθηγητών Πληροφορικής, στα επαγγελματικά λύκεια συνήθως οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος καλύπτονται από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, οι οποίοι απλώς έχουν περάσει τη βασική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Κοινωνίας της Πληροφορίας, με αποτέλεσμα, στην πράξη, να υποβαθμίζεται το μάθημα».

Ακόμη τονίζει πως το μάθημα είναι υποχρεωτικό στις τάξεις του γυμνασίου αλλά -όπως λέει- διδάσκεται μόνο μία ώρα την εβδομάδα, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα διδάσκονται τουλάχιστον δύο.

«Στο ενιαίο λύκειο, η Πληροφορική είναι μάθημα επιλογής, μεταξύ 5 μαθημάτων για την α τάξη, μεταξύ 14 για τη β και μεταξύ 18 για τη γ τάξη, ενώ μόνο στην Τεχνολογική Κατεύθυνση της γ λυκείου, στον κύκλο Πληροφορικής και Υπηρεσιών είναι υποχρεωτικό μάθημα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Απευθυνόμενη στον αρμόδιο υπουργό, ζητεί να μάθει «εάν υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης της διδασκαλίας του μαθήματος σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας από ειδικευμένους καθηγητές και αν ναι, πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί η πλήρης στελέχωση των σχολείων με καθηγητές της σχετικής ειδικότητας», αλλά και εάν έχει εξετάσει το ενδεχόμενο καθιέρωσης ως υποχρεωτικής διδασκαλίας του μαθήματος τουλάχιστον για δύο ώρες την εβδομάδα, σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

http://www.alfavita.gr/typos/typos6_12_08_1357.php


Παρακαλώ τα σχόλια σας.

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / ΦΕΚ υλης
« στις: Ιούλιος 09, 2008, 11:46:37 πμ »
Γεια σςε όλους
'Εχει βγει το φεκ της ύλης του διαγωνισμού αλλά στο alfavita δεν έχει την ύλη για τους φιλολογους.Στο εθνικό τυπογραφείο δεν μπορώ να το κατεβάσω.Υπ'αρχει κάποιος που το έχει δει το φεκ για να μας πει αν έχει αλλάξει κάτι στην ύλη?

Ευχαριστώ

8
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ?ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 367
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.