Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Simple

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα συνάδελφοι.

     Το θέμα αυτό απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι ή ολοκληρώνουν τη φοίτηση μεταπτυχιακών τίτλων με αντικείμενο την ειδική αγωγή (από οποιοδήποτε πανεπιστήμιο του εσωτερικού ή εξωτερικού) και λαμβάνουν αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ.
Σκοπός του είναι η συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με δράσεις οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν στο πλαίσιο της ανατροπής της υπ’ αριθμόν 8726/05−08−2015 υπουργικής απόφασης με θέμα: «Ορισμός κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)», σύμφωνα με την οποία όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι θα εξετάζονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως προς τη συνάφειά τους με το χώρο της ειδικής αγωγής. Τα νέα κριτήρια, σύμφωνα με την Πράξη 41/04−08−2015 του Δ.Σ. του ΙΕΠ, καθορίζονται ως εξής:

1.   Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών να έχει αποκτηθεί από Παιδαγωγικό Τμήμα ή Τμήμα Ανθρωπιστικών σπουδών ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ. Τίτλοι από άλλα Τμήματα πρέπει να έχουν εκπαιδευτική εφαρμογή στην ΕΑΕ.
2.   Το πρόγραμμα σπουδών να είναι 2ετές και να περιλαμβάνει πρακτική άσκηση σε δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
3.   Τα 6/8 των μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών να είναι σχετικά με τις κατηγορίες αναπηριών ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του νόμου 3699/2008, Άρθρο 3 ή την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία για την ΕΑΕ.


     Προς την παραπάνω κατεύθυνση κινούνται, ήδη, ορισμένες ομάδες εκπαιδευτικών (ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝ. ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ):

http://www.alfavita.gr/arthron/85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82

     Επιπρόσθετα, η ΕΝ. Ε. Λ. Ε. Α. (ΈΝωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής), συλλέγει υπογραφές οι οποίες κοινοποιούνται στα αρμόδια τμήματα (Υπουργείο Παιδείας, ΙΕΠ κ.ο.κ.):

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1-222-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%87%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82

ενώ, παράλληλα, πραγματοποιεί επαφές με νομικό τμήμα. Κύρια αιτήματα του συλλόγου αποτελούν:

1.   Η κατάργηση της αναδρομικής ισχύος της υπουργικής απόφασης. Όπως, χαρακτηριστικά, επισημαίνεται στην επιστολή διαμαρτυρία: «Δεν νοείται απόφαση να δρα αναδρομικά και να αιφνιδιάζει πολίτες που ήδη έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα για την απόκτηση των τίτλων αυτών. Κατά την απόφασή μας να επιλέξουμε τα μεταπτυχιακά μας προγράμματα, τα συγκεκριμένα κριτήρια δεν ήταν σε ισχύ και οι αποφάσεις μας στηρίχθηκαν στα τότε ισχύοντα κριτήρια του ίδιου του υπουργείου αναφορικά με τον τρόπο ένταξης υποψηφίων στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης».
2.   Η υπεράσπιση της αρχής της ισότητας και η πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες εργασίας, εφόσον: «οι ίδιοι τίτλοι έχουν αναγνωριστεί στο παρελθόν ως συναφείς από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης» και είναι αποδεκτοί σε ήδη ενταχθέντες στους πίνακες αλλά ελλοχεύει ο κίνδυνος να μην παρέχεται αυτή η δυνατότητα μετά της λήξη της προσωρινής συνάφειας, την 31 Αυγούστου 2016.

    Καλώ, συνεπώς, όλους τους συναδέλφους να συνυπογράψουν τις δύο παραπάνω διαμαρτυρίες. Μετέπειτα, να υποστηρίξουν οποιαδήποτε προσπάθεια ανατροπής εναντίον της υπουργικής απόφασης, η οποία, με τη θέσπιση «φωτογραφικών» κριτηρίων προσπαθεί να αποκλείσει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς (αναπληρωτές και μόνιμους) από τα νόμιμα εργασιακά τους δικαιώματα στο χώρο της ειδικής αγωγής.

   ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν προσκείμεθα ενάντια στην προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας να ξεκαθαρίσει το τοπίο στην ειδική αγωγή. Ωστόσο, απαιτούμε την άμεση ανακοινοποίηση στο ορθό ή την έκδοση διευκρίνισης που θα αναφέρει ρητά ότι οι ανωτέρω αποφάσεις τίθενται σε ισχύ μόνο για όσους εγγράφονται σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών από 01/09/2015 και στο εξής.

2
Καλησπέρα,

     Το άνοιγμα αυτού του θέματος στοχεύει στη συνάθροιση των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος με κατεύθυνση την Ειδική εκπαίδευση του πανεπιστημίου Λευκωσίας του Μαΐου 2015. Στη συνέχεια, ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων να δρομολογηθούν ενέργειες ώστε να ασκήσουμε πίεση στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και να αναγνωριστούν οι μεταπτυχιακοί μας τίτλοι, έγκαιρα, όχι μόνο για την ένταξη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στους πίνακες ειδικής αγωγής, αλλά και για την αλλαγή της ειδικότητας των μόνιμων εκπαιδευτικών σε .50.
     Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία αλλά και την αποστολή αρκετών e-mail (και τη βοήθεια συναδέλφου μόνιμου), τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι τώρα είναι τα εξής:

1.   Όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι των αποφοίτων του Μαίου 2015 του Πανεπιστημίου Λευκωσίας θα σταλούν σήμερα Τετάρτη με courier στο ΔΟΑΤΑΠ.

2.   Όποια προβλήματα είχαν ανακύψει κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς με την ΕΑΙΠ, έχουν ξεπεραστεί και η διαδικασία αναγνώρισης των μεταπτυχιακών τίτλων στον Δ.ΟΑ.Τ.Α.Π. προχωρά κανονικά.

3.   Εν τούτοις, έχουν απομείνει ορισμένοι τίτλοι αποφοίτων του Ιανουαρίου του 2015 οι οποίοι δεν έχουν λάβει την επίσημη αναγνώριση.

4.   Τέλος, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.: «Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο του ΔΟΑΤΑΠ 3328/2005 η διαδικασία αναγνώρισης τίτλου της αλλοδαπής πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 3 μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης όλων των απαραιτήτων δικαιολογητικών και έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι επιμέρους ενέργειες ελέγχου τους». Σε επικοινωνία, όμως, με τον κ. Παπαβλασόπουλο και την κ. Παφλιώτη, έχει αναφερθεί η διαδικασία express, η οποία έτρεξε την περσινή χρονιά για τους αποφοίτους του μεταπτυχιακού ειδικής εκπαίδευσης του Μαΐου 2014. Συγκεκριμένα, με την παραλαβή των μεταπτυχιακών τίτλων στα γραφεία του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. στην Αθήνα, η διαδικασία αναγνώρισης των τίτλων ολοκληρώθηκε εντός 3-4 εβδομάδων. Συνεπώς, αρκετοί συνάδελφοι αναπληρωτές πρόλαβαν τις προθεσμίες ένταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής εφόσον η αντίστοιχη εγκύκλιος περιελάμβανε τις ημερομηνίες από 21 Αυγούστου έως 28 Αυγούστου 2014.

     Συνοψίζοντας τα παραπάνω, το έργο της έγκαιρης αναγνώρισης των μεταπτυχιακών τίτλων των συναδέλφων αναπληρωτών (ώστε να προλάβουμε την ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής) αντίστοιχους φαντάζει ακατόρθωτο. Ωστόσο, θεωρώ ότι οποιαδήποτε πίεση αποφασιστεί (όπως είναι για παράδειγμα η σύνταξη, υπογεγραμμένης από ομάδα εκπαιδευτικών, επιστολής προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ή οι κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους δύο υπευθύνους, Παπαβλασόπουλο και Παφλιώτη, για άμεση συζήτηση - ενημέρωση)  μόνο προς τη θετική κατεύθυνση δύναται να λειτουργήσει. Άλλωστε, υπάρχει το προηγούμενο της αναγνώρισης των αποφοίτων του περσινού καλοκαιριού.

     Εμπρός, λοιπόν, ας μαζευτούμε…

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159637
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.