Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - kalliope

Σελίδες: 1
2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Ασεπ 2006
« στις: Ιούνιος 06, 2006, 01:39:59 μμ »
 ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ – ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ
 

νέος διαγωνισμός το Νοέμβριο
για 7.500 εκπαιδευτικούς
 

 

Σε διαγωνισμό για την πρόσληψη 7.500 περίπου εκπαιδευτικών προχωρά το ΥΠΕΠΘ το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Πάνω από 100 χιλιάδες πτυχιούχοι αναμένεται να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής.
ΤΑ ΝΕΑ παρουσίασαν σήμερα όλα τα νέα δεδομένα του διαγωνισμού (τι αλλάζει – τι θα ισχύει) καθώς και για ποιες ειδικότητες εκπαιδευτικών υπάρχουν εισηγήσεις για αποκλεισμό.

 

 

Με γρήγορους ρυθμούς το Υπουργείο Παιδείας σε συνεννόηση με το ΑΣΕΠ προετοιμάζει το νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών που θα αφορά τις προσλήψεις προσωπικού στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση για τα σχολικά έτη 2007/08 και 2008/09. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί μετά τις δημοτικές εκλογές και η πιθανότερη ημερομηνία είναι το Σαββατοκύριακο 25-26 Νοεμβρίου. Οι σοβαρές καθυστερήσεις των αποτελεσμάτων και της στελέχωσης των σχολείων που είχαν προκύψει από τον προηγούμενο διαγωνισμό (ο οποίος είχε πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο του 2005) έχουν αναγκάσει το ΥΠΕΠΘ να βάλει «φτερά στα πόδια» του για να μην επαναληφθούν τα ίδια προβλήματα στην καρδιά της προεκλογικής περιόδου (φθινόπωρο – χειμώνας 2007).
Στα πλαίσια αυτά, στην κατάθεση του νέου σ/ν «Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που θα συζητηθεί τις επόμενες μέρες στη Βουλή προβλέπονται ορισμένες αλλαγές στη διεξαγωγή του διαγωνισμού που αφορούν :
α. τη βαθμολογική βάση
β. το «σπάσιμο» του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι και Γεωλόγοι) και
γ. τη συμμετοχή στο διαγωνισμό του κλάδου ΠΕ16 Μουσικής


ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΒΑΣΕΩΝ
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τις αλλαγές που προτείνονται μειώνεται η βαθμολογική βάση για τους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών ως εξής: Ενώ μέχρι τον προηγούμενο διαγωνισμό «Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προκηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον εξήντα (60) μονάδες με άριστα το 100 στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα πέντε (55) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα» από το νέο διαγωνισμό οι αντίστοιχες βάσεις διαμορφώνονται στο 55 για τον γενικό μέσο όρο και 50 για καθεμία από τις δύο θεματικές ενότητες.
Παράλληλα προβλέπεται ότι «Με απόφαση του ΥΠΕΠΘ μπορεί να ορίζονται οι ειδικότητες και ο αριθμός των διοριστέων για κάθε ειδικότητα που διορίζονται κάθε φορά, ανάλογα με τις υπάρχουσες ανάγκες για κάλυψη των διδασκομένων μαθημάτων, του κλάδου ΠΕ4» ο οποίος ως γνωστόν συμπεριλαμβάνει τους Φυσικούς, Χημικούς, Γεωλόγους και Βιολόγους. Η ρύθμιση αυτή δεν συνεπάγεται την διαφοροποίηση στα θεμάτα των εξετάσεων.


ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ;
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στο ΥΠΕΠΘ κυκλοφορούν δύο σενάρια για τις ειδικότητες καθηγητών Πληροφορικής και Φυσικής Αγωγής: α. Εξαίρεση από το φετινό διαγωνισμό και β. Σε περίπτωση που περιληφθούν θα είναι σε πολύ μικρό αριθμό. Κύκλοι του ΥΠΕΠΘ προκρίνουν την εξαίρεση με το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν κενές θέσεις των παραπάνω ειδικοτήτων στην β/βάθμια εκπαίδευση. Αντίθετα με τους δυο παραπάνω κλάδους θα αυξηθούν (αρκετά σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό) οι θέσεις των Φιλολόγων και δασκάλων αλλά και οι θέσεις Μαθηματικών και Φυσικών λόγω των αυξημένων αναγκών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ).
Παράλληλα οι αλλαγές στην Τεχνικοεπαγγελματική εκπαίδευση με τη μετατροπή των ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και τη μείωση των τεχνικών μαθημάτων προβληματίζουν το ΥΠΕΠΘ για την ανάγκη συμμετοχής των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων στο φετινό διαγωνισμό. Ωστόσο είναι φανερό ότι αν προκριθούν οι παραπάνω επιλογές πάνω από 20.000 πτυχιούχοι (Γυμναστές, Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ και Τεχνικές ειδικότητες) θα χάσουν το δικαίωμα διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο.
 

ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν γραπτά σε δύο θε΅ατικές ενότητες. Η πρώτη θε΅ατική ενότητα θα αφορά στο γνωστικό αντικεί΅ενο, ανάλογα ΅ε τον κλάδο, τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος. Η δεύτερη θε΅ατική ενότητα θα αφορά στην διδακτική ΅εθοδολογία του γνωστικού αντικει΅ένου του κλάδου – ειδικότητας καθώς και στα παιδαγωγικά θέ΅ατα. Ο τελικός βαθμός της γραπτής εξέτασης του κάθε υποψηφίου θα είναι ο αριθμητικός μέσος όρος των βαθμών των δύο θεματικών ενοτήτων που έλαβε.
Η εξεταστέα ύλη για όλους τους κλάδους – ειδικότητες θα καθοριστεί ΅ε Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών Δη΅οσίας Διοικήσεως και Αποκεντρώσεως και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων και θα ανακοινωθεί μέχρι τις 10 Αυγούστου. Η εξεταστέα ύλη στα βασικά της σημεία θα είναι ίδια με του προηγούμενου διαγωνισμού, ωστόσο, θα υπάρχουν σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες προσθαφαιρέσεις και αλλαγές -όχι ανατρεπτικές- σύμφωνα με τις εισηγήσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Οι προτεινόμενες αλλαγές «ελαφρώνουν» κάπως την εξαιρετικά δύσκολη και απέραντη εξεταστέα ύλη ορισμένων ειδικοτήτων.
 

ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Η προσαύξηση του βαθμού της γραπτής εξετάσεως για τον προσδιορισμό του τελικού συνολικού βαθμού, θα καθοριστεί με βάση τα παρακάτω αναφερόμενα τρία κριτήρια ως ακολούθως:


Α. Με βάση το βαθμό πτυχίου
Προστίθεται ο βαθμός σε δεκάβαθμη κλίμακα του βασικού πτυχίου, ακέραιος ή κλασματικός, αφού αφαιρεθεί το 5 που αποτελεί τη βάση για την απονομή του. Αν ο βαθμός του πτυχίου είναι σε άλλη κλίμακα ανάγεται στη δεκάβαθμη κλίμακα με άριστα το δέκα (10).


Β. Με βάση τις μεταπτυχιακές σπουδές
Θα λαμβάνονται υπόψη μόνο αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί τίτλοι διάρκειας φοιτήσεως τουλάχιστον ενός ακαδημαϊκού έτους καθώς και διδακτορικό με τις επόμενες προσαυξήσεις :
Μεταπτυχιακός τίτλος στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, προσαύξηση 2 μονάδες. Μεταπτυχιακός τίτλος στην διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, ή στα παιδαγωγικά, προσαύξηση 3 μονάδες. Διδακτορικό στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, προσαύξηση 4 μονάδες. Διδακτορικό στην διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, ή στα παιδαγωγικά, προσαύξηση 5 μονάδες.


Γ. Με βάση την εκπαιδευτική προϋπηρεσία
Η προσαύξηση θα δίνεται σε σχέση με την συνολική διάρκεια προϋπηρεσίας ή υπηρεσίας ως ακολούθως:
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 1 εξαμήνου, προσαύξηση 0.5 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 2 εξαμήνων, προσαύξηση 1.0 μονάδα
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 3 εξαμήνων, προσαύξηση 1.5 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 4 εξαμήνων, προσαύξηση 2.0 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 6 εξαμήνων, προσαύξηση 2.5 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 8 εξαμήνων, προσαύξηση 3.0 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 10 εξαμήνων, προσαύξηση 3.5 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 12 εξαμήνων, προσαύξηση 4.0 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 16 εξαμήνων, προσαύξηση 4.5 μονάδες
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 20 εξαμήνων και άνω, προσαύξηση 5.0 μονάδες

πηγή: www.alfavita.gr

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ο ’λεξ που χάθηκε
« στις: Ιούνιος 05, 2006, 10:01:43 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Μια και είμαστε κοινότητα εκπαιδευτικών θεωρώ χρέος μας να το συζητήσουμε.  Θα μπορούσε να είναι δικός μας μαθητής ο ’λεξ όπως και τα άλλα παιδιά που έφτασαν σε αυτό το σημείο!  Από τη λίγη μου εμπειρία έχω καταλάβει ότι τα πράγματα έχουν δυσκολέψει στο χώρο μας.  Τα σχολεία μας έχουν γίνει πια πολυπολιτισμικά, τα κρούσματα βίας μεταξύ συμμαθητών αλλά και απέναντι στους καθηγητές έχουν αυξηθεί (κλοπές, καταστροφές αυτοκινήτων συναδέλφων, ψυχολογικός πόλεμος και εκφοβισμός παιδιών). Τα παιδιά έχουν γίνει επικίνδυνα για τους άλλους και για τον εαυτό τους.  Μαθητής σε σχολείο της Μακεδονίας στην αρχή πετούσε πετρες στους συμμαθητές του και στο τέλος της χρονιάς αυτοκτόνησε. Αυτό που με εξοργίζει είναι ότι εμείς οι καθηγητές έχουμε τεράστια ευθύνη και δεν την αναλαμβάνουμε. Θα ξεκινήσω από το Υπουργείο: ούτε μία ανακοίνωση για το συγκεκριμένο περιστατικό!!! Οι περισσότεροι διευθυντές γενικά σε τέτοια περιστατικά νίπτουν τας χείρας τους και αφήνουν τα πράγματα να εξελίσσονται. Να μην ακουστεί ότι γίνεται κάτι τέτοιο στο σχολείο τους, μη χάσουν τη θέση τους και τη βόλεψή τους!!! Σεξουαλικές παρενοχλήσεις καταγγέλονται και δεν κουνιέται φύλλο. Όλα κουκουλώνονται συνάδελφοι. Δυστυχώς και οι σύλλογοι δεν έχουν σύμπνοια και δεν αναλαμβάνουν δράση για σοβαρά ζητήματα. Τι φοβόμαστε? Τα παιδιά, τους γονείς τους?  Ποιος θα παραδειγματίσει αν όχι εμείς? Δεν πρέπει να καυτηριάσουμε συμπεριφορές?  Καλό στα παιδιά θα κάνουμε. Δε γεννήθηκαν με παραβατική συμπεριφορά! Πρώτα κλέβουν, μετα χαραζουν αυτοκίνητα, σπάνε και δέρνουν. Συνήθως αυτά τα παρακολουθούσαμε σιωπηρά στα Λύκεια και στα Τεε. Να που γίνονται και στα δημοτικά. Έπρεπε να σκοτωθεί ένα παιδί για να ξυπνήσουμε? Όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι σε αυτό που έγινε!!!

4
Τοποθετήσεις / Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Μάιος 03, 2006, 02:09:52 μμ »
Για όσους ενδιαφέρονται,
κανονικά σε κάθε νομό γίνονται σε διαφορετική χρονική στιγμή με μικρές βέβαια αποκλίσεις.  Εδώ στην Κοζάνη μάλλον από βδομάδα.  Όσοι έχουν μετατεθεί μακριά από την τωρινή οργανική τους καλό είναι να τηλεφωνούν στην αντίστοιχη Β/θμια και να μην το αφήσουν στην τύχη του.  Όποιος μάθει κάτι άλλο ας ενημερώσει.

5
Καλησπέρα και βοήθεια!
Μήπως κάποιος πληροφορικός μπορεί να μου εξηγήσει τη διαδικασία για να εγγραφώ στον κατάλογο των ενδιαφερόμενων για επιμόρφωση?  Μου έχουν πει ότι απαιτούνται κωδικοί και ότι τα κάνει ο διευθυντής σε συνεργασία με τον πληροφορικό.  Έλα μου όμως που ο διευθυντής μου δεν έχει ιδέα και ο πληροφορικός μου είπε ότι δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με το θέμα. 
Είναι και με διάθεση στο σχολείο και σήμερα ήταν η τελευταία μέρα που τον είδα.  Η προθεσμία είναι μέχρι την Παρασκευή.  Μήπως να αρχίσω να αγχώνομαι?

6
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις 2006
« στις: Απρίλιος 19, 2006, 09:49:57 μμ »
Για όσους δεν το πληροφορήθηκαν βγήκαν οι εγκύκλιοι των αποσπάσεων και από αύριο ως και 5/5/06 γίνεται η υποβολή των αιτήσεων.ι

Εγκύκλιος αποσπάσεων σε φορείς 2006-2007

Εγκύκλιος αποσπάσεων σε ΠΥΣΔΕ 2006-2007

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 197
Σύνολο: 204

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.