Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - nobody

Σελίδες: 1
1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Ηρων 2
« στις: Ιούλιος 16, 2009, 03:45:11 μμ »
 ΑΘΗΝΑ,  15.07.2009  
ΑΡ. ΠΡΩΤ: 13671

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ - ΗΡΩΝ 2» ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ)»

Το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.) της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι υπεύθυνος φορέας υλοποίησης των Πράξεων:

1.«Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις νέες τεχνολογίες – Ήρων 2» της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης (πρώην Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων) – ΑΠ7»
2.«Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις νέες τεχνολογίες – Ήρων 2» της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης (πρώην Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων) – ΑΠ8»
3.«Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις νέες τεχνολογίες – Ήρων 2» της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης (πρώην Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων) – ΑΠ9»

σύμφωνα με την υπ’ αρίθμ. 24702/11-11-2008 πρόσκληση για υποβολή προτάσεων στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση και  τις αντίστοιχες με αριθμ. πρωτ. 25519, 25520, 25521/19-11-2008 εγκρίσεις της ΕΥΔ στο εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Δημόσιο.

Στο πλαίσιο των παραπάνω Πράξεων και υπό την αίρεση της ένταξής τους, το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. με την  12/13-07-2009 Πράξη του ΔΣ προκηρύσσει τις θέσεις:

ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ  

Το αντικείμενο απασχόλησης των παραπάνω θέσεων, τα προσόντα, τα κριτήρια επιλογής, η έντυπη αίτηση υποψηφιότητας και άλλες πληροφορίες εντάσσονται στην πλήρη προκήρυξη, την οποία οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να προμηθευτούν από την ιστοσελίδα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. www.ideke.edu.gr (προκηρύξεις) και τα γραφεία του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.

Οι υποψήφιοι υποβάλλουν τις πρωτότυπες έντυπες αιτήσεις ιδιοχείρως ή ταχυδρομικά με επισυναπτόμενα και επικυρωμένα αντίγραφα όλων των τίτλων και βεβαιώσεων τους, στο Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, (Αχαρνών 417 και Κοκκινάκη, Αθήνα Τ.Κ. 11143, τηλ. 213 131 1610, 2ος Όροφος).

Οι υποψήφιοι δικαιούνται να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής για μία μόνο περιοχή (Ν.ΕΠ.ΕΚ.Ε.), αναγράφοντας στην αίτησή τους την περιοχή που τους ενδιαφέρει. Ακυρώνονται αιτήσεις υποψηφίων που δεν έχουν δηλώσει καθόλου ή δηλώνουν πολλαπλές προτιμήσεις σε περιοχές στην ίδια ή διαφορετική αίτηση.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέχρι 03-08-2009 ημέρα Δευτέρα καθημερινά από 10.00 έως 14.00.

Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής το εμπρόθεσμο της αιτήσεως κρίνεται από την ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης των ΕΛΤΑ. που φέρει ο φάκελος αποστολής. Μη εμπρόθεσμη υποβολή της αίτησης επιφέρει την ακυρότητα της ανώτερο υποβαλλόμενης αίτησης.
Δε γίνονται δεκτές και απορρίπτονται αιτήσεις που αποστέλλονται με FAX ή e-mail καθώς και αιτήσεις χωρίς πλήρη δικαιολογητικά ή αιτήσεις που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την προβλεπόμενη από την προκήρυξη έντυπη αίτηση.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα 210-25 88 673 ή 213 131 1666 ώρες 10.00-14.00

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.



Νικόλαος Κατσακιώρης

Πηγή: ΙΔΕΚΕ

2
Αναπληρωτές / Κατάργηση ωρομισθίας;
« στις: Ιούλιος 14, 2009, 11:25:27 πμ »
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα καλύπτουν τις κενές θέσεις στα σχολεία

Της ΛΙΑΣ ΝΙΚΗΤΑΚΗ

Την κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων εκπαιδευτικών και την αντικατάστασή του από μεγαλύτερο αριθμό μόνιμων διορισμών, με παράλληλη διατήρηση του θεσμού των αναπληρωτών, μελετά σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Άρης Σπηλιωτόπουλος.

Στις προθέσεις του υπουργού είναι να σταματήσει να υπάρχει αυτή η ιδιότυπη «ομηρία» των εκπαιδευτικών, το καθεστώς της απασχόλησης με ωριαία αποζημίωση που δεν συνάδει με τη βαρύτητα του λειτουργήματος το οποίο επιτελούν. Παράλληλα εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, γι’ αυτό χθες σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής για την Παιδεία ο κ. Σπηλιωτόπουλος τόνισε ότι «χρειάζονται αλλαγές, οι οποίες ενδέχεται να δημιουργήσουν την αίσθηση των συγκρούσεων με κατεστημένες νοοτροπίες και λογικές». Και πρόσθεσε ότι «επιχειρούμε, εκεί που απαιτούνται ρήξεις και τομές, αυτές να είναι με τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση», χαρακτηρίζοντας γι’ άλλη μια φορά «υπεύθυνη» τη στάση όσων αποφάσισαν να συμμετέχουν στο διάλογο και σημειώνοντας ότι «εμείς εξετάζουμε τις προτάσεις και τις θέσεις και εκείνων που αποφάσισαν να μη συμμετέχουν».

Το πόρισμα του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη αναμένεται τον Οκτώβριο και ακολούθως, όπως είπε ο υπουργός, «θα προχωρήσουμε με ταχείς ρυθμούς, χωρίς αιφνιδιασμούς και με την ίδια προσήλωση στις δημοκρατικές διαδικασίες και στη συναίνεση, στο νομοθετικό έργο που απαιτείται».

Για την έως τώρα πορεία του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός επρόκειτο να ενημερώσει σήμερα τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή στο Μέγαρο Μαξίμου, ενώ μία ώρα αργότερα -στις 12 το μεσημέρι- είναι προγραμματισμένη η πρώτη κατ’ ιδίαν συνάντηση του πρωθυπουργού με τον κ. Μπαμπινιώτη.

Χθες, ο κ. Σπηλιωτόπουλος επεσήμανε ότι «η ριζική μεταρρύθμιση του Λυκείου και του συστήματος εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση, καθώς και οι συνακόλουθες αλλαγές στο Γυμνάσιο και το σύστημα τεχνικής εκπαίδευσης αποτελούν διακηρυγμένες προτεραιότητες της κυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να προχωρήσουν με συναίνεση και να διαμορφώσουν μια νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα για τη χώρα». Κομβικό σημείο η αποσύνδεση του Λυκείου από τον τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.

Για τα νέα βιβλία και την αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, με στόχο την αναβάθμιση των σπουδών στο Λύκειο, μίλησε η εκπρόσωπος της Ν.Δ. Κρινιώ Κανελλοπούλου.

Το Εθνικό Απολυτήριο

Από πλευράς της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου κατέθεσε πλαίσιο προτάσεων, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στο Λύκειο, με εισαγωγή μαθημάτων επιλογής που θα διευρύνονται από τάξη σε τάξη, καθώς και σταδιακό περιορισμό των γνωστικών αντικειμένων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μειωθεί ο συνολικός χρόνος εργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο. Θα εξακολουθήσουν να προσφέρονται όλα τα σημερινά (ή και περισσότερα) μαθήματα, οι μαθητές όμως θα επιλέγουν μικρότερο αριθμό μαθημάτων, με καθένα από τα οποία θα ασχολούνται περισσότερο χρόνο στο σχολείο. Σε σχέση με το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προβλέπεται ότι εφόσον το εθνικό απολυτήριο θα πιστοποιεί ουσιαστικές γνώσεις, η κατοχή του θα διασφαλίζει θέση σε Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ. Οι εξετάσεις για το εθνικό απολυτήριο θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες αντίστοιχες των σημερινών, ενώ τα θέματα θα επιλέγονται από σχετική τράπεζα στην οποία θα περιλαμβάνεται σταθμισμένης δυσκολίας μεγάλη πληθώρα θεμάτων. Τα Ιδρύματα θα ορίζουν μαθήματα και συντελεστές βαρύτητας που θα λαμβάνονται υπόψη για την εισαγωγή φοιτητών στις σχολές τους. Οι μαθητές θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για εισαγωγή σε όσες σχολές επιθυμούν.

Παπαγαλία τέλος

«Μακάρι όλα στην Ελλάδα να πήγαιναν τόσο καλά όσο ο εθνικός διάλογος για την Παιδεία», ήταν το σχόλιο του εκπροσώπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού Αδώνιδος Γεωργιάδη, μετά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής για την Παιδεία, υπό τον υπουργό Άρη Σπηλιωτόπουλο, παρουσία του προέδρου του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιώργου Μπαμπινιώτη. Σε δηλώσεις του, ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι «το σημαντικότερο θα είναι να βγαίνει ένας μαθητής από το σχολείο όχι εθισμένος στην παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά στο να έχει αποκτήσει έστω και στοιχειωδώς κριτική σκέψη».

Πηγή: http://www.apogevmatini.gr/?p=34795

3
Παραθέτω απόσπασμα από την ημερήσια διάταξη της 78ης Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ (Συνέδριο ΔΟΕ) που θα γίνει στις 21-24 Ιουνίου στην Αθήνα
Παράθεση
  • Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
  • Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)
Την διάταξη μπορείτε να τη βρείτε εδώ
Το θέμα δεν είναι καινούριο αφού είχαν γίνει νύξεις και στο παρελθόν, αλλά πλέον παιρνά ως θέση της ΔΟΕ και συνήθως τέτοιες θέσεις μπορούν εύκολα να υιοθετηθούν και από το ΥΠΕΠΘ(βλέπε εγκύκλιο με εφημερίες). Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι συνάδερφοι ωρομίσθιοι των ολοημέρων να κινηθούμε δυναμικά, να ενισχύσουμε τις πρωτοβουλίες των ωρομισθίων,  να συμμετέχουμε στους τοπικούς συλλόγους της ΔΟΕ όπου πλέον έχουμε το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι και να ενημερώσουμε και τους υπόλοιπους συναδέρφους. Υπάρχει πλέον μεγάλη κινητικότητα και δυναμική στους ωρομισθίους όπως έχουν δείξει και οι τελευταίες συνελεύσεις σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Για περισσότερες πληροφορίες στα group
στη σελίδα
Ωρομίσθιοι
στο blog
Ζωή με ωρομέτρηση
και επικοινωνία στo mail
oromisthios at gmail dot com

4
Δημόσιο «δύο ταχυτήτων» ετοιμάζει η κυβέρνηση ώστε οι νεοεισερχόμενοι από το 2010 να έχουν ενιαίο μισθολόγιο χωρίς επιδόματα και όλοι να συνταξιοδοτούνται στα 65 έτη. Μετά το πάγωμα των σχετικά υψηλών αμοιβών στους εν ενεργεία δημοσίους υπαλλήλους, έρχονται περικοπές σε υπερωρίες και έξτρα αμοιβές.

Όπως επισημαίνει Το Βήμα της Κυριακής, στην πρώτη ταχύτητα θα ενταχθούν οι ήδη εργαζόμενοι, στους οποίους θα περιοριστούν επιδόματα, υπερωρίες, συμμετοχές σε συμβούλια, ώρες διδασκαλίας και αμοιβές, χωρίς να αλλάξουν μισθολόγιο ούτε όρους εργασίας. Για να γίνουν αυτές οι περικοπές το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους κάνει απογραφή των αποδοχών του κάθε υπαλλήλου, εφόσον το σύνολο υπερβαίνει το «πλαφόν» των 6.000 ευρώ που τέθηκε από την κυβέρνηση.

Στη δεύτερη ταχύτητα θα ενταχθούν οι νεοεισερχόμενοι από το 2010 στο Δημόσιο, για τους οποίους θα ισχύσει νέο ενιαίο μισθολόγιο, με βασικές αποδοχές ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων αλλά χωρίς κανένα πρόσθετο επίδομα. Στο νέο μισθολόγιο θα ενσωματωθούν όλα τα επιδόματα στον βασικό μισθό (πλην χρονοεπιδόματος και οικογενειακών βαρών) και δεν θα υπάρχουν διαφορές στις αμοιβές από υπουργείο σε υπουργείο.

Όπως επισημαίνουν κυβερνητικοί παράγοντες, στόχος της νέας πολιτικής είναι να υπάρξει από το 2010 και τα επόμενα χρόνια σταθερή μείωση του μισθολογικού κόστους στον δημόσιο τομέα με την κατάργηση όλων των «έξτρα αμοιβών», έτσι ώστε αυτό το κομμάτι της οικονομίας να συμβαδίζει με τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας και να περιορισθεί η πίεση που υπάρχει επί σειρά ετών για προσλήψεις στο Δημόσιο.

Στο ίδιο πνεύμα του «Δημοσίου δύο ταχυτήτων» θα ενταχθούν και οι αλλαγές στο συνταξιοδοτικό καθεστώς των γυναικών που εργάζονται στο Δημόσιο καθώς και των ένστολων.

Για τις γυναίκες δημοσίους υπαλλήλους που ήδη εργάζονται, θα υπάρξει μεταβατικό καθεστώς ώστε το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης να αυξηθεί σταδιακά στα 65 χρόνια, όριο που ισχύει για τους άνδρες. Για τις νεοεισερχόμενες στο Δημόσιο από το 2010 θεωρείται δεδομένο ότι το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης θα αυξηθεί αυτόματα στο 65ο έτος της ηλικίας.

Οσον αφορά τις αλλαγές των όρων συνταξιοδότησης στις Ενοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία κατεύθυνση καθώς οι όποιες αλλαγές στον Κώδικα Στρατιωτικών Συντάξεων θα πρέπει να συνοδευθούν με αλλαγές στη δομή, στην ιεραρχία και στους κανόνες με τους οποίους γίνονται οι προαγωγές. Η κατεύθυνση για όλους τους νεοπροσλαμβανόμενους είναι να αυξηθεί το όριο ηλικίας στα 65 έτη.

Πηγή: in.gr


5
Δημοτικό / Μάθημα Πληροφορικής σε Ολοήμερο δημοτικό
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2007, 06:44:48 μμ »
Ωραία συνάδερφοι μας προσλάβαν στα ολοήμερα και αρχίσαμε τα μαθήματα. Το θέμα είναι τι θα διδάξουμε και τι θα κάνουμε στα παιδιά; Η εύκολη απάντηση θα ήταν λίγο Word, λίγο Windows, λίγο Internet όπως προβλέπεται  και από  τον κανονισμό της λειτουργίας του ολοήμερου και αρκετό παιχνίδι με τον Πέρη και την Κάτια. Θα πάρουμε τα μόρια και τα χρήματα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, κάτι θα μάθουν και τα παιδιά οπότε και όλα είναι μια χαρά. Αυτή όμως είναι η πληροφορική; Θέλουμε να μπει η πληροφορική στα δημοτικά για να κάνουμε αυτά τα πράγματα; Πως περιμένουμε να μπει η πληροφορική στα δημοτικά και μάλιστα να την διδάξουν πληροφορικοί όταν το Word είναι ότι καλύτερο μπορούμε να διδάξουμε; Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν; Προσωπικά πιστεύω θα ήταν πολύ ενδιαφέρον πείραμα η ενασχόληση με το περιβάλλον του OLPC, το Sugar έτσι ώστε αν ποτέ δοθεί το OLPC τα παιδιά να έχουν μια γνώση. Θα ήθελα να ακούσω και άλλες προτάσεις και φυσικά θα ήταν πολύ ωραίο εκτός από την ενασχόληση μας με τους διορισμούς, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τα δικαστήρια κ.ο.κ να συζητάμε και πρακτικά θέματα της διδασκαλίας.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159742
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 353
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.