Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - geochem

Σελίδες: 1
1
Αμοιβαία μετάθεση Από γυμνάσιο Λ/Τ στο Ραπτόπουλο Ευρυτανίας για νομούς Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου
Επικοινωνήστε μέσω mail στη διεύθυνση:
geokotr2000@yahoo.gr

2
Εργασιακά / Διώξεις Εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 10, 2012, 10:22:29 πμ »
ΕΛΜΕ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
Καρπενήσι 36100
Τηλ: 2237022459
mail: elme.eyr@gmail.com                                                            Καρπενήσι 9 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
  Συνάδελφοι   
Ο προϊστάμενος Δ/νσης Κασκαμπάς μετά από χίλια άλλα προβλήματα που έχει δημιουργήσει σε συναδέλφους αλλά και στη λειτουργία των σχολείων είτε με την αδιαφανή πολιτική διοίκησης που ασκεί, είτε με το ρουσφετολογικό όργιο για τους ημέτερους στο οποίο έχει επιδοθεί, είτε με την υποβάθμιση και παράκαμψη λειτουργίας συλλογικών οργάνων διοίκησης όπως το ΠΥΣΔΕ, είτε με την παντελή έλλειψη συνεργασίας με τους Δντές των σχολείων και ειδικά με αυτούς που δεν του είναι αρεστοί, έχει δημιουργήσει στα δύο χρόνια της παρουσίας του στο νομό ένα κλίμα εκρηκτικό.
Παράλληλα με την κατάσταση αυτή συνεχίζει τον αυταρχικό και αντιδημοκρατικό κατήφορο αφού το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να απειλεί και να μοιράζει δεξιά και αριστερά κλήσεις σε απολογία νομίζοντας ότι θα επιβληθεί μέσω του φόβου. Τελευταίο δείγμα γραφής του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται την διοίκηση και τη σχέση του με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι η κλήση ΞΑΝΑ σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ του προέδρου της ΕΛΜΕ Μαστροκώστα Κώστα και της Γ.Γ. της ΕΛΜΕ Πανοπούλου Φωτεινής γιατί υπογράφουν την ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ σχετικά με την αποδέσμευση των αποσπασμένων συναδέλφων εκπαιδευτικών από την Ευρυτανία. Ενοχλήθηκε ο Δντής Κασκαμπάς γιατί τόλμησε το Σωματείο να καταγγείλει την επιλεκτική και προκλητική συμπεριφορά του κυρίου αυτού που θυμόταν το άρθρο 31 μόνο σε όποιον συνάδελφο δεν είχε “μπάρμπα στην Κορώνη” ενώ για άλλους έκανε πως δεν έβλεπε και πως δεν άκουγε και ειδικά την οργή των συναδέλφων που έβλεπαν τα δύο μέτρα και σταθμά.
Συνάδελφοι το ποτήρι ξεχείλισε

Το Δ.Σ. Της ΕΛΜΕ κάνει ξεκάθαρο ότι:

1.   Δεν απολογούμαστε σε κανέναν που προσβάλλει βάναυσα και αυταρχικά το αυτονόητο δικαίωμα του Σωματείου να παίζει τον ρόλο του και βεβαίως να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των συναδέλφων που πλήττονται από ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τη θέση ευθύνης που τους ανέθεσε η πολιτεία ως προσωπικό τους βιλαέτι. Δεν απολογoύμαστε σε ανθρώπους που αγνοούν ποιός είναι ο θεσμικός ρόλος του Σωματείου και του Συνδικαλισμού γενικότερα.
2.   Θεωρούμε επίσης ότι η κλήση σε απολογία με την επίκληση των άρθρων 25, 26 και 107 του ν. 3528/2007,  είναι αυθαίρετη αφού τα συγκεκριμένα εδάφια αναφέρονται στην στάση του υπαλλήλου μεμονωμένα και όχι στη στάση του συνδικαλιστικού οργάνου  το οποίο εγκαλεί ο  προϊστάμενος. Η κλήση μας σε απολογία είναι ξεκάθαρη συνδικαλιστική δίωξη επομένως  είναι απαράδεκτη, αντιδεοντολογική, αντιδημοκρατική και βεβαίως  νομικά άκυρη.
3.   Ενδεικτική του αυταρχικού στυλ διοίκησης είναι η φράση με την οποία αιτιολογείται υποτίθεται η κλήση σε απολογία των παραπάνω συνδικαλιστών. Ποιο είναι το έγκλημα; Ότι η ανακοίνωση που υπογράφουν «αμφισβητεί τη νομιμότητα των αποφάσεων του Διευθυντή Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Ευρυτανίας και κατηγορεί τον τελευταίο για μεροληψία και τυπολατρική εφαρμογή του νόμου». Ποιο είναι το συμπέρασμα; Οι αποφάσεις του Δ/ντή, του ίδιου δηλαδή, είναι στο απυρόβλητο, νομιμοποιούνται από μόνες τους. Τι χρειάζονται άραγε τα όργανα «συνδιοίκησης», αφού εξάλλου είναι γνωστό ότι αποτελούν φύλλα συκής και οι πλειοψηφίες σ’ αυτά είναι δεδομένες. Ο κάθε προϊστάμενος, επομένως, μπορεί να αποφασίζει από μόνος του και οι αποφάσεις του να είναι εξ ορισμού σωστές, να περιβάλλονται δηλαδή με την ισχύ του «αλάθητου του πάπα». Επιπρόσθετα μόνο μπορούμε να πούμε ότι εμείς είμαστε σε θέση να τεκμηριώσουμε απόλυτα, με πλήθος στοιχεία και περιπτώσεις τις «κατηγορίες» τις οποίες απευθύνουμε στην ανακοίνωσή μας. Όσον αφορά, όμως, την πρακτική του Δ/ντή, δηλώνουμε απερίφραστα ότι πρόκειται για μια επικίνδυνη λογική που προσβάλλει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και καταργεί το ρόλο, ακόμα και την ύπαρξη του οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος.
4.   Καλούμε, επομένως, όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να κρίνει τις μεθόδους του Δ/ντή Β/θμιας Εκπ/σης Ν.Ευρυτανίας, καλούμε την ΟΛΜΕ να υπερασπίσει τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών της Ευρυτανίας και ζητάμε από τους φυσικούς προϊσταμένους του Δντή Κασκαμπά, να επιληφθούν του ζητήματος και να απαλλάξουν άμεσα από τα καθήκοντά του το συγκεκριμένο κύριο αφού η προκλητικά αντιδημοκρατική του στάση, η ανικανότητά του να συνεργάζεται με την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της, η άγνοια του νομικού αλλά και θεσμικού πλαισίου λειτουργίας την εκπαιδευτικής οικογένειας , τον καθιστούν ακατάλληλο και επικίνδυνο για την ομαλή λειτουργία της Δ/νσης Δ/μιας Εκπ/σης του νομού Ευρυτανίας. 
Κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από οποιαδήποτε  πειθαρχική διαδικασία και τον αυταρχισμό.  Το τελευταίο που χρειάζεται ο πολύπαθος χώρος της εκπαίδευσης και ο χειμαζόμενος εκπαιδευτικός είναι  τα Στρατοδικεία και οι επίδοξοι Στρατοδίκες.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του νομού να δείξουν την έμπρακτη αντίθεσή τους  σε τέτοιες μεθοδεύσεις που ανήκουν στο σκοταδιστικό παρελθόν. Η αλληλεγγύη μεταξύ μας είναι η αναγκαία προϋπόθεση για να αντιμετωπίσουμε τις επιθέσεις ενάντια στα εργασιακά, αλλά και δημοκρατικά μας δικαιώματα. Για να αντιμετωπίσουμε την επίθεση ενάντια στην αξιοπρέπειά μας. Γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι εκπαιδευτικός χωρίς αυτοσεβασμό είναι εκπαιδευτικός χωρίς περιεχόμενο.
           
Για το Δ.Σ.

    Ο Πρόεδρος                                                                Η  Γ. Γραμματέας         

Μαστροκώστας Κώστας                                                      Πανοπούλου Φωτεινή

3
Σχολική ζώνη / Σχολικές Βιβλιοθήκες
« στις: Αύγουστος 29, 2011, 01:40:43 μμ »
Γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει φέτος με τις σχολικές βιβλιοθήκες;θα υπάρξει μέριμνα από το Υπουργείο για την στελέχωση τους;

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Νέο Λύκειο
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 03:46:45 μμ »
http://www.inital.gr/Άρθρα/84-Κύπρος/691-ΤΑ-ΝΕΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΤΗΣ-ΚΥΠΡΟΥ

Κοιτάξτε λίγο τα νέα αναλυτικά προγράμματα της κύπρου και θα καταλάβετε τι θα επικρατήσει στην ελλάδα τα επόμενα χρόνια.
κατά την προσωπική μου εκτίμηση προς τα εκεί βαδίζουμε

5
Γνωρίζω από παλαιότερη κουβέντα στο forum ότι η προυπηρεσία στα ΤΕΙ αναγνωρίζεται και προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα μόρια που θεμελιώνουν μετάθεση.το ίδιο ισχύει και για την προυπηρεσία από αναπλήρωση και ωρομισθία στα δημόσια σχολεία του υπεπθ.
θα ήθελα να ρωτήσω αν η προυπηρεσία στα ιδιωτικά τεε υπολογίζεται τόσο για την μετάθεση όσο και για το μισθολογικό κλιμάκιο στο οποίο τοποθετείται ένας νεοδιοριζόμενος.

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Made in Sweden
« στις: Ιούνιος 30, 2008, 07:51:12 μμ »
Μια ΙΚΕΑ της... εκπαίδευσης!

Του ΤΑΚΗ ΜΙΧΑ (www.tmichas.wordpress.com)

«Η αρχή στην οποία βασίζουμε την εκπαιδευτική μας πολιτική είναι ότι κάθε μαθητής είναι διαφορετικός από τον άλλο και ότι κατά συνέπεια θα μαθαίνει με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετική ταχύτητα από τον άλλο».

Από το πρόγραμμα του Κουνσκαπσκολάν

Οπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα σημειώματα, οι σκανδιναβικές χώρες βιώνουν μια εκπαιδευτική επανάσταση στον χώρο της δευτεροβάθμιας παιδείας. Οι παλιές αντιλήψεις για διαχωρισμό μεταξύ π.χ. ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων έχουν υποχωρήσει και έχουν δώσει τη θέση τους σε νέα σχήματα που καθιστούν τη διαφοροποίηση ανενεργή. Ετσι π.χ. στη Σουηδία το κράτος παρέχει ετησίως ένα «δελτίο» (αξίας 8-12 χιλ. ευρώ) σε όποιον μαθητή επιθυμεί να φοιτήσει σε ιδιωτικό σχολείο, το οποίο αντιπροσωπεύει το ποσό των διδάκτρων. Ομως σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου τα ιδιωτικά σχολεία αποτελούν στις περισσότερες περιπτώσεις απλά μια εξωραϊσμένη απομίμηση των δημόσιων («δημόσιο συν πισίνα»), στη Σουηδία έχουν πραγματικά κάτι νέο να προσφέρουν. Μια τέτοια περίπτωση είναι το περίφημο Κουνσκαπσκολάν («Σχολείο Γνώσης») που ιδρύθηκε το 1996. Πρόκειται για μια αλυσίδα 21 Γυμνασίων και 9 Λυκείων που σήμερα έχει 9.200 μαθητές και απασχολεί 700 εργαζομένους. Το σχολείο δεν επιβάλλει δίδακτρα ούτε παίρνει κρατική ενίσχυση. Χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από τα «κουπόνια» των μαθητών και κατά συνέπεια η κερδοφορία του εξαρτάται από τον αριθμό μαθητών που θα ελκύσει.

Η αλυσίδα των Κουνσκαπσκολάν βασίζεται στην ίδια αρχή με την αλυσίδα των καταστημάτων ΙΚΕΑ: την προσωπική συμμετοχή του πελάτη στη διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. Στην ΙΚΕΑ αυτό γίνεται μέσω της συναρμολόγησης του προϊόντος από τον πελάτη. Στην περίπτωση του Κουνσκαπσκολάν, μέσω της συμμετοχής του μαθητή στη διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών που θα ακολουθήσει.

Σήμερα στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ο τρόπος διδασκαλίας παραμένει ο ίδιος με αυτόν που υπήρχε και πριν από δύο αιώνες. Η διδασκαλία είναι η ίδια για όλους και δεν λαμβάνει υπ' όψιν της ότι κάθε μαθητής έχει διαφορετικές ικανότητες, ταλέντα και ενδιαφέροντα. Ο καθηγητής απευθύνεται σε ένα μαθητή που αντιπροσωπεύει ένα φαντασιακό «μέσο όρο» με συνέπεια να είναι όλοι δυσαρεστημένοι: τόσο οι μαθητές που είναι πιο προχωρημένοι όσο και αυτοί που βρίσκονται πιο πίσω.

Το Κουνσκαπσκολάν αντίθετα λειτουργεί σε εντελώς διαφορετική βάση. Κάθε μαθητής έχει τον προσωπικό του καθηγητή με τον οποία από κοινού διαμορφώνει το πρόγραμμα μαθησιακών στόχων σε κάθε μάθημα για την επόμενη εβδομάδα, μήνα, χρόνο. Αυτό επιτρέπει στον μαθητή να προσαρμόζει τις μαθησιακές απαιτήσεις στις δικές του ικανότητες. Ο καθηγητής και το σχολείο, με άλλα λόγια, προσαρμόζονται στις ικανότητες και προτιμήσεις του μαθητή και όχι το αντίστροφο, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σχολεία σήμερα.

Η μελέτη των διάφορων μαθημάτων γίνεται ή με «βήματα» ή με «τάξεις». Η μελέτη των Αγγλικών, Μαθηματικών και Φυσικής σε όλη τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίζεται σε 35 «βήματα». Αυτό σημαίνει ότι ο κάθε μαθητής μπορεί να προχωρεί με ταχύτερους ή βραδύτερους ρυθμούς ανεξάρτητα από τη σχολική χρονιά στην οποία βρίσκεται.

Τα άλλα μαθήματα διδάσκονται με «τάξεις» -όπου κανείς έχει την επιλογή να στοχεύσει σε επίπεδο Βάσης, Επαίνου, Διάκρισης.

Στην αρχή κάθε εβδομάδας ο μαθητής συναντά τον προσωπικό του καθηγητή με τον οποίο συζητούν το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει για εκείνη την εβδομάδα. Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα «πακέτο» που αποτελείται από διαλέξεις, σεμινάρια, ομαδική εργασία και εργαστήρια. Κάθε εβδομάδα η σύσταση του «πακέτου» αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή.Ο προσωπικός καθηγητής ελέγχει την πρόοδο, την εκπλήρωση των στόχων του μαθητή και τον βοηθά στην περαιτέρω διαμόρφωση της στρατηγικής μάθησης που θα ακολουθήσει. Οπως αναφέρει και το πρόγραμμα του σχολείου, «οι καθηγητές είναι συνέχεια μαζί με τα παιδιά όλη την ημέρα, αντί να εξαφανίζονται στο δωμάτιο των καθηγητών μεταξύ των ωρών. Υπάρχει πάντοτε ένας καθηγητής διαθέσιμος να σε βοηθήσει αν χρειάζεσαι βοήθεια με τα μαθήματά σου».

Τέλος, να σημειωθεί ότι το περιβάλλον του Κουνσκαπσκολάν διακρίνεται για τη λιτότητά του. Συνήθως νοικιάζονται γραφεία τα οποία μετατρέπονται σε αίθουσες διδασκαλίας. Για τις αθλητικές δραστηριότητες η σχολή νοικιάζει γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις καθώς και πισίνες από αθλητικούς συλλόγους.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι ήδη το Κουνσκαπσκολάν έχει αρχίσει να επεκτείνεται και να δημιουργεί «ακαδημίες» που βασίζονται στις ίδιες αρχές και σε άλλες χώρες (π.χ. Αγγλία). Ποιος ξέρει λοιπόν; Ισως και στο μέλλον η λύση στο εκπαιδευτικό μας πρόβλημα να προέλθει από τη Σουηδία! Διότι καθημερινά γίνεται πασιφανές ότι τίποτα το ενδιαφέρον στον τομέα όχι μόνο της παιδείας αλλά και της υγείας ή της ασφάλειας κ.λπ. δεν πρόκειται να προέλθει από την ίδια τη χώρα. Το μόνο που παράγει πλέον η Ελλάδα είναι το ρουσφέτι και η διαφθορά. *

Από το πρόγραμμα του Κουνσκαπσκολάν



ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 30/06/2008



7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μεταρρύθμιση
« στις: Μάρτιος 16, 2008, 02:09:45 μμ »
 Δραστική μείωση του αριθμού των μαθημάτων που διδάσκονται στα γυμνάσια και τα λύκεια, ώστε οι μαθητές να μην φορτώνονται με «άχρηστη» γνώση και μεγάλο όγκο δουλειάς στο σπίτι, προτείνει ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Θάνος Βερέμης. «Η σπαρτιάτικη εκπαίδευση είχε ως αποτέλεσμα να βγάζει ισχυρούς πολεμιστές. Το ερώτημα είναι εάν το φορτωμένο σχολικό πρόγραμμα που έχουν σήμερα τα παιδιά έχει κάποιο αποτέλεσμα. Πολύ φοβάμαι ότι δεν έχει. Οι μαθητές δεν αφομοιώνουν τη γνώση ούτε έχουν ελεύθερο χρόνο για να ψυχαγωγηθούν...», τονίζει, στην «Η», ο κ. Βερέμης.

Τα μαθήματα
Βασικός άξονας της μεταρρύθμισης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, η μείωση έως και ο υποδιπλασιασμός των μαθημάτων σε 6-7 από 12-13 που διδάσκονται σήμερα στα γυμνάσια και τα λύκεια. Τα μαθήματα αυτά θα αφορούν στις βασικές επιστήμες των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Ιστορίας, της Έκθεσης, καθώς και μια ξένη γλώσσα. «Η προσθήκη δεν είναι πάντα μεταρρύθμιση. Η αφαίρεση είναι μεταρρύθμιση...», υπογραμμίζει ο κ. Βερέμης και εξηγεί: «Οι μαθητές δέχονται καταιγισμό πληροφοριών που δεν μένουν στο μυαλό. Σκοπός της εκπαιδευτικής λειτουργίας δεν είναι η συγκομιδή, αλλά η επεξεργασία των πληροφοριών. Στην Ελλάδα διδάσκονται περισσότερα μαθήματα σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα οποία φορτώνουν τον μαθητή με γνώσεις που δεν μπορεί να αφομοιώσει. Ο αριθμός των μαθημάτων θα πρέπει να μειωθεί σε 6-7 που θα αφορούν τις βασικές επιστήμες. Η Κοινωνιολογία, για παράδειγμα, δεν έχει θέση στα σχολεία. Είναι ένα από τα μαθήματα που περιφρονούνται διότι δεν βαρύνει τις εισαγωγικές εξετάσεις. Εντάξει, απασχολεί κάποιους απόφοιτους πανεπιστημίων που δεν έχουν δουλειά. Πρέπει, όμως, πρέπει να φορτώνουμε όλα αυτά στο κεφάλι των μαθητών; Δεν είναι καλή πολιτική αυτή...».


Για πρώτη φορά συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του Κου Βερέμη.Πιστεύω ότι είναι αναγκαία σήμερα η μείωση του αριθμού των αμιγώς φιλολογικών μαθημάτων και η ενίσχυση των μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης (Φυσικής ,Χημείας, Μαθηματκών, Βιολογίας, Πληροφορικής, Περιβαλοντολογίας,)
τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο
Η χώρα έχει ανάγκη τις επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες και πρωτίστως την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στους αυριανούς πολίτες της προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι προκλήσεις των καιρών.


8
Γνωρίζει μήπως κάτι για τους επικειμενους διορισμούς εκπαιδευτικών το καλοκαίρι του 2008?Θα διορίσουν συναδέλφους από τον ενιαίο η τελικά καταργείται ο ενιαίος πίνακας διορισμών?

9
θα ήθελα να ενημερώσω τους 25 πρώτους επιλαχόντες συναδέλφους χημικούς του τελευταίου ΑΣΕΠ, ότι θα γίνει δικαστική προσφυγή με θέμα την καταπάτηση του ποσοστού 60-40 στους διορισμούς που έγιναν.25 χημικοί έχουν έννομο συμφέρον να προσφύγουν κατά του υπουργείου παιδείας,διεκδικώντας 25 θέσεις διορισμού,διότι το υπουργείο κακώς διόρισε ελλείψει 30μηνιτών, αποκλειστικά και μόνο,συναδέλφους από τον ενιαίο πίνακα διορισμών,ενώ όφειλε να τηρήσει το ποσοστό 60-40 Ασεπ-Ενιαίου πίνακα.
Παρακαλώ όποιοι ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν το συντομότερο μαζί μου στην διεύθυνση:chemiker2000@hotmail.com

10
Μήπως κάποιος συνάδελφος χημικός έχει υπολογίσει πόσοι πιθανόν συμπληρωματικοί διορισμοί θα γίνουν του χρόνου λόγω των επιτυχόντων ασεπ που είναι διορισθέοι και με τον ενιαίο πίνακα?

11
Είναι δυνατόν να αναγνωρίζει ο ΑΣΕΠ προυπηρεσία 43μηνών σε υποψήφιο εκπαιδευτικό,να του δίνει τα αντίστοιχα μόρια στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό,αλλά στους πίνακες του υπουργείου παιδείας (αναπληρωτών και ενιαίου διορισμών)αυτός ο ίδιος να έχει μηδενική προυπηρεσία? τι σοι προυπηρεσία είναι αυτή που μοριοδοτεί ο ασεπ και όχι το υπουργείο παιδειας?

12
Παρατήρησα ότι στον κλάδο ΠΕ04 οι εγγεγραμμένοι 30 μηνίτες είναι πολύ λιγότεροι από τις θέσεις που προορίζονται για διορισμό από αυτούς. Τις θέσεις λοιπόν που προορίζονταν για τους 30μηνίτες ποιος θα τις καταλάβει? οι εκπαιδευτικοί που είναι γραμμένοι στον ενιαίο πίνακα του 40% και μόνο αυτοί? δεν καταστρατηγείται τότε το ποσοστό 60% ασεπίτες και 40% από τον ενιαίο πίνακα? υπάρχει κάποια νομοθετική πρόβλεψη απο το Υπουργείο παιδείας για αυτό το θέμα? μήπως δοθούν και θέσεις σε επιπλέον επιτυχόντες του Ασέπ?

13
Οι θέσεις των Χημικών ήταν 160.Ηρθα σειρά 168.Περαστικά μου βέβαια.Υπάρχει πιθανότητα να διορισμού μου ως μόνιμου λόγω πχ άρνησης κάποιων να διορισθούν?Από την εμπειρία σας υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο ίσως με κάποιο άλλο τρόπο?Υπάρχει ελπίδα?
Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση σας και τις τυχόν απαντήσεις

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159734
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 353
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.