Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Siobaras

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα συνάδελφοι.

Έχω οργανική σε Λύκειο του Χολαργού και επιθυμώ αμοιβαία μετάθεση προς σχολείο (κατά προτίμηση Λύκειο) στην περιοχή της Άνω Γλυφάδας.
Εννοείται με ενδιαφέρουν και σχολεία σχετικά κοντά, π.χ. Αργυρούπολης, Βούλας, Ελληνικού, κλπ.

Το σχολείο που είμαι είναι πολύ καλό, μικρό (με 3 τμήματα σε κάθε τάξη) και έχει γραμματέα για απουσίες, κλπ.

Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει π.μ.

2
ΕΠΑΛ / Μαθηματικά Ι - ΕΠΑ.Λ.
« στις: Μάιος 25, 2009, 09:21:34 μμ »
Προς συναδέλφους που έχουν υπόψιν τους το σχολικό βιβλίο του εν λόγω μαθήματος :

Ποιά είναι η γνώμη σας;

Ρε παιδιά δεν γίνεται να υπάρχει ακόμα αυτό το βιβλίο στα σχολεία μας...

Δεν είναι μόνο ότι είναι κακογραμμένο (σαν να είναι όλο ένα Word αρχείο, στο οποίο αλλάξανε σελίδα μόνο στα Κεφάλαια).
1. Έχει λάθη ("Η επικρατούσα τιμή εξαρτάται μόνο από την μεγαλύτερη τιμή!!!"),

2. Εισάγει τις (απλουστευμένες, σύμφωνα με τους σκοπούς του) έννοιες με τραβηγμένα από τα μαλλιά παραδείγματα. Π.χ. για τον ορισμό του ορίου μελετάει την κίνηση ενός ηλεκτρομαγνητικού τρένου!!  Ας μην σχολιάσω την εισαγωγική παράγραφο του Κεφαλαίου, που ούτε μαθητής ενιαίου δεν βγάζει νόημα...

3. Με ασκήσεις (λυμένες και άλυτες) που δεν έχουν και μεγάλη σχέση με την πραγμάτικότητα των εξετάσεων...

4. Το χειρότερο είναι ότι περνάει κάποιες έννοιες σαν "αυτονόητες". Και, εντάξει, για το πεδίο ορισμού συνάρτησης και τη γραφική παράσταση να το δεχθώ ότι τα ακούσανε στην Α' Λυκείου (σιγά μην το θυμούνται βέβαια).
ΧΩΡΙΣ να έχει πει πουθενά τι είναι η σύνθεση δύο συναρτήσεων, ξαφνικά τους μιλάει για συνέχεια της gof και για κανόνα της αλυσίδας στις παραγώγους!!!! Από φέτος δικαιούται να ζητήσει μέχρι και ολοκλήρωμα σύνθετης συνάρτησης!

Είναι μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά μεθαύριο (28/5) και για πρώτη φορά θα τους βάλει θεωρία το 1ο θέμα.

Μόνο εγώ το έχω πάρει με τόσο στραβό μάτι το βιβλίο;

3
Θετικά μαθήματα / Μαθηματικά Β' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 07:41:50 μμ »
Καλησπέρα!
Παιδιά παρακαλώ αν ξέρει κάποιος ας με βοηθήσει!

Στα σεμινάρια για τα νέα βιβλία του Γυμνασίου μας είπαν για κάποιες ενότητες που πρέπει να διδάξουμε στην Β' Γυμνασίου ΠΡΙΝ μπούμε στο καινούριο βιβλίο.

Ως έξυπνοι Ελληνάρες που είμασταν, κανένας μας δε θεώρησε χρήσιμο να σημειώσει τις ενότητες αυτές και δε μπορώ να τις βρω πουθενά!

Αν κάποιος θυμάται ποιες είναι ή αν υπάρχουν κάπου στον ιντερνετ, παρακαλώ ας βοηθήσει, γιατί βλέπω να αφήνω κενό το βιβλίο ύλης μέχρι τα Χριστούγεννα!!!

4
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Γρίφος...
« στις: Αύγουστος 15, 2007, 01:58:55 πμ »
Περίπου το 80% των συναδέλφων Μαθηματικών που γνωρίζω έχουμε μια τάση να αντιμετωπίζουμε με ενδιαφέρον προβλήματα - γρίφους.
Επειδή βλέπω ότι το φόρουμ μετά και την ανακοίνωση των διορισμών έχει χάσει τη ζωντάνια των προηγουμένων ημερών, αποφάσισα να ανοίξω ένα νέο και άσχετο θέμα.

Πιθανή διάρκεια ζωής του θέματος : dt

Αναμενόμενο πλήθος εμφανίσεων : 1 (του διαχειριστή που θα το διαγράψει)

Ακριβώς επειδή δε βλέπω να παραμένει για πολύ το θέμα, όσοι προλάβετε ακούστε τον καλύτερο από τους γρίφους που έχει πέσει στα χέρια μου:

      Ένας ετοιμοθάνατος πατέρας έχει 2 γιους. Επίσης έχει και έναν θησαυρό, τον οποίον έχει θάψει κάτω από μιά ελιά, σε έναν τετράγωνο ελαιώνα με διαστάσεις 100x100 δέντρα.
Προτού πεθάνει, δίνει στα παιδιά του τις εξής πληροφορίες:

1) Ο θησαυρός ΔΕΝ βρίσκεται στις πρώτες δύο γραμμές ή δύο στήλες.
2) Στο μεγάλο γιο δίνει έναν φάκελο με το ΓΙΝΟΜΕΝΟ των συντεταγμένων του δέντρου (π.χ. αν είναι το δέντρο 5 δεξιά, 7 κάτω, του δίνει το 35)
3) Στο μικρό γιο δίνει έναν φάκελο με το ΑΘΡΟΙΣΜΑ των συντεταγμένων του δέντρου (στο προηγούμενο παράδειγμα θα έπαιρνε το 5+7=12)

Πεθαίνει ο γέρος, κηδεία κλπ, τα παιδιά επιστρέφουν σπίτι και πάει ο καθένας στο δωμάτιό του.
Μετά από λίγη ώρα, βγαίνει ο ΑΘΡΟΙΣΜΑΣ (=αυτός που ξέρει το άθροισμα) και πάει στο δωμάτιο του ΓΙΝΟΜΕΝΟΥ. Τον βλέπει μέσα και του λέει :
"ΧΑ! Το ήξερα ότι θα είσαι ακόμα εδώ!!" και επιστρέφει στο δωμάτιό του.

Μετά από λίγο ξαναπάει και ο ΓΙΝΟΜΕΝΟΣ λείπει. Σκέφτεται :
"Πωωωω!! Τι βλακεία έκανα;;; Με αυτό που του είπα το βρήκε!! Αλλά τώρα το βρήκα κι εγώ!!"

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!!!

(Εννοείται ότι αρκεί να βρούμε τα δύο νούμερα, π.χ. 5 και 7. Δε μας ενοχλεί να σκάψουμε 2 δέντρα, τα (5,7) και (7,5). Εναλλακτικά, μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο ελαιώνας είναι τριγωνικός, για να υπάρχει μοναδική λύση)

Δεν είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ελάχιστα τα δεδομένα ώστε να προκύπτει  λύση και μάλιστα ΜΟΝΑΔΙΚΗ;;;

 


5
Το θέμα αφορά εμάς που θα καταθέσουμε άμεσα αίτηση διορισμού για το Σεπτέμβρη και άρα έχει ημερομηνία λήξης...

Έχω 1-2 απορίες και θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος που ξέρει περισσότερα, σε ότι μπορεί.

1) Ας πούμε ότι διορίζομαι στη Β' Ηρακλείου, μαζί με άλλους 5 της ειδικότητάς μου (ΠΕ03). Τα κενά εκεί είναι (λέμε τώρα) ακριβώς 6, δηλαδή όσα και τα άτομα. Με ποια σειρά διαλέγουμε σχολεία; Υπάρχει κάπου η επίσημη άποψη επί του θέματος; Είναι αρκετά σοβαρό νομίζω.

2) Αν βάλουμε 30 επιλογές χωρίς να τικάρουμε το "Όπου σας φωτίσει ο Θεός", αλλά όταν έρθει η σειρά μας έχουν καλυφθεί, χάνουμε το διορισμό;

Ο τίτλος του θέματος περισσότερο περιγράφει την κατάσταση στην οποία θα βρίσκομαι τις επόμενες 8 ώρες και 7 μέρες...
Προσπαθώ να οργανώσω λίγο τις διαθέσιμες πληροφορίες - πιστεύω ότι θα βοηθήσει στο να αποφύγω ηλίθιες επιλογές.
Όταν τελειώσω το αρχείο θα το ανεβάσω μήπως σας βοηθήσει κι εσάς.

Φυσικά θα χαρώ να ακούσω και άλλες ιδέες, γνώμες και προβληματισμούς για τις επιλογές σας.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 331
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 308
Σύνολο: 318

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.