Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - marias

Σελίδες: 1
2
Αυτήν την περίοδο καλούνται για διορισμό συνάδερφοι διαφόρων ειδικοτήτων (φιλόλογοι, φυσικοί κ.α.) που δικαιώθηκαν από προσφυγές, λόγω ανατροπής του 60%-40%, μετά τον ΑΣΕΠ του 2007.

4
ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 18/4/10

1.   Τρίτη 20/4, στις 6.30μμ, κατασκηνώνουμε στη Βουλή (Σύνταγμα), δημιουργώντας κατασκήνωση – κέντρο αγώνα ενάντια στα νέα μέτρα – πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

2.   Τετάρτη 21/4, στις 7μμ, ανοιχτή εκδήλωση – συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο στην «κατασκήνωση» στη Βουλή – καίμε τα πτυχία που μας τα αχρηστεύουν.

3.   Πέμπτη 22/4, όλοι στην απεργία και στις συγκεντρώσεις

4.   Νέα Συνέλευση την Κυριακή 25/4, στις 6μμ, στα γραφεία της ΔΟΕ (Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα)


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
adioristoi.blogspot.com - 6994027752

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
www.oromisthioi.gr - 6970139038

5
Κάντε κλικ στην εικόνα 1

7
ΘΕΜΑ : Στελέχωση Τμημάτων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης

Το ΥΠΕΠΘ στην προσπάθειά του να απαντήσει στα αιτήματα της σύγχρονης εποχής και της πολυπολιτισμικής κοινωνίας για ίσες ευκαιρίες μάθησης και κοινωνικής ένταξης όλων των μαθητών, έχει προωθήσει και ενισχύσει μορφές εκπαιδευτικής παρέμβασης που δεν επιτρέπουν το διαχωρισμό των μαθητών, αλλά θεωρούν αυτονόητη την αρχή του ενιαίου σχολείου. Προς το σκοπό αυτό έχουν νομοθετηθεί και εφαρμόζονται θεσμοί αντισταθμιστικής εκπαίδευσης των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, καθώς και αυτών  που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Τέτοιοι θεσμοί είναι οι Τάξεις Υποδοχής, τα Φροντιστηριακά Τμήματα, η Ενισχυτική διδασκαλία, η κατ΄ οίκον διδασκαλία και η παράλληλη στήριξη.
Για τη σωστή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, παρακαλούνται οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού πρώτα εξασφαλίσουν τη λειτουργία του κανονικού και Ολοήμερου προγράμματος με μόνιμους εκπαιδευτικούς, να τοποθετούν στους προαναφερθέντες αντισταθμιστικούς θεσμούς κατ΄ απόλυτη προτεραιότητα, όπου αυτό είναι δυνατόν, αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, που έχουν τα ανάλογα προσόντα.

8
 Eπιτέλους μια φωνή διαμαρτυρίας για την ειδικότητά μας
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank871g.php

9
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Αχρηστη η Κοινωνιολογία!?
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 04:46:19 μμ »
  ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΒΕΡΕΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
 

Του Βασίλη Μπαλάσκα
Καθηγητή κοινωνιολογίας
5ο Γενικό Λύκειο Ηλιούπολης
Τηλ.σχ. 210-9919567
Κιν. 6972840303
Email: vabalaskas@sch.gr

Κύριε Βερέμη

Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα edra.gr, η οποία έχει πάρει κάποια αποσπάσματά σας από την εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ, τις θέσεις σας για τον περιορισμό των μαθημάτων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια στο μισό του τωρινού τους αριθμού, ώστε οι μαθητές να απεγκλωβιστούν από μαθήματα <<άχρηστα>> όπως ισχυρίζεστε και ως παράδειγμα <<άχρηστου>> μαθήματος βάλλατε το μάθημα της Κοινωνιολογίας, αισθάνομαι την υποχρέωση πρώτα ως πολίτης αυτής της χώρας αλλά και ως εκπαιδευτικός Κοινωνιολόγος με 21 χρόνια προϋπηρεσία, να σας απαντήσω.
Δεν γνωρίζω αν το παράδειγμα που χρησιμοποιήσατε ήταν τυχαίο η κρύβει κάποια σκοπιμότητα. Όπως κι αν έχει όμως δείχνει, πως μάλλον δεν ζούμε όλοι σε αυτή τη χώρα. Δείχνει καθαρά πως κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί πως τα κοινωνικά προβλήματα αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Η εγκληματικότητα, τα ναρκωτικά, η ανεργία , η διεύρυνση των ανισοτήτων, οι απρόσωπες σχέσεις φαίνεται πως ή δεν αποτελούν για σας τίποτα το μεγάλο και σημαντικό ή στην καλύτερη περίπτωση είναι κάτι, αλλά μικρό και αμελητέο.
Σαφώς και έχετε απόλυτο δίκιο στο ότι οι σημερινοί νέοι μαθητές έχουν <<γεράσει>> πρόωρα από τον άκρατο ανταγωνισμό του συστήματος που φυσικά περιλαμβάνει και τα πολλά μαθήματα , τα φροντιστήρια την μεγάλη ύλη για τις πανελλαδικές. Σίγουρα πρέπει να μειωθεί αυτός ο ακραίος ανταγωνισμός που έχει κάνει τα παιδιά μας κανονικά ρομποτάκια. Άλλωστε εμείς οι κοινωνικοί επιστήμονες τα έχουμε επισημάνει αυτά πολύ πιο νωρίς και έχουμε κρούσει το καμπανάκι του κινδύνου στη πολιτεία. Αλλά αυτό αλήθεια πιστεύετε πως μπορεί να επιτευχθεί με την εξάλειψη των κοινωνικών μαθημάτων; Των μαθημάτων που πέρα των ειδικών γνώσεων αναφέρονται στην ανθρωπιά, την αλληλεγγύη τις αρχές, σήμερα που υπάρχει τέτοια σήψη και απαξία σε όλα τα επίπεδα; Είναι δυνατόν, εσείς ειδικά κύριε Βερέμη που γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα πως από εδώ και πέρα οι αστικές κοινωνίες έχουν ως πρώτιστη ανάγκη να γίνουν ανθρωπινότερες, αφού ο ατομικισμός, η ανεντιμότητα, η ψευτιά, τα αθέμιτα μέσα για την επίτευξη των καπιταλιστικών στόχων, κοντεύουν να παγιωθούν και να ανατρέψουν οριστικά τις βασικές ανθρώπινες αξίες;
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν ισχυρίζομαι πως η Κοινωνιολογία ή τα άλλα μαθήματα κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών πως θα λύσουν όλα αυτά τα τεράστια προβλήματα που έφεραν μαζί τους οι τελευταίες επαναστάσεις στην βιομηχανία στη τεχνολογία στην πληροφορική. Ένα όμως είναι σίγουρο, πως η απόκτηση από τους νέους μας γνώσεων για την λειτουργία της κοινωνίας και των εντοπισμό των αιτιών που προκαλούν τα σύγχρονα προβλήματα μπορεί να τους κινητοποιήσει στο να μπορέσουν να αντιδράσουν απέναντι στα αδιέξοδα και στην αβεβαιότητα που όλα αυτά προκαλούν. Μπορεί να τους κάνει να σκέφτονται κριτικά και να ξεχωρίζουν τις θετικές από τις βλαβερές συνέπειες που τους <<σερβίρουν>>καθημερινά τα Μ.Μ.Ε. το διαδίκτυο ο τύπος…
Αλήθεια πιστεύετε κύριε Βερέμη πως η παλινδρόμηση στα κλασικά μαθήματα των προηγούμενων δεκαετιών πως μπορούν από μόνα τους να φέρουν τα θετικά αποτελέσματα; Πιστεύετε αλήθεια πως η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να δίνει μόνο εξειδικευμένες γνώσεις; Να ετοιμάζει τον νέο μαθητή κατευθείαν για την αγορά εργασίας; Και αν ακόμη το πιστεύετε αυτό, που έτσι κι αλλιώς είναι μια πραγματικότητα , ο αυριανός εργαζόμενος πρέπει να είναι μόνο εργαζόμενος; Άνθρωπος δεν πρέπει να είναι;
Κύριε Βερέμη είστε αν δεν κάνω λάθος πολιτικός επιστήμονας και ιστορικός. Γιατί άραγε δεν βάλλατε ως παράδειγμα την Ιστορία που διδάσκεται σχεδόν με το ίδιο περιεχόμενο στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο και στα Α.Ε.Ι ή το μάθημα του Δικαίου. Αλλά και στην πρότασή σας για τα νέα μαθήματα, αν δεν σας έχει παρερμηνεύσει η δημοσιογράφος, αναφέρεστε στη Φυσική, στη Χημεία, στα Μαθηματικά, στην Ιστορία και στην Έκθεση. Φαντάζομαι κύριε Βερέμη πως εννοείτε τον εκσυγχρονισμό τους γιατί οι πάντες γνωρίζουν σε τούτη τη χώρα πως τα μαθήματα αυτά διδάσκονται (και πολύ σωστά) από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους και ακόμη παρά πέρα. Επιστήμονες έχουμε άφθονους κύριε Βερέμη για ανθρώπους ψάχνουμε.

Ειλικρινά έχω μείνει έκπληκτος με τις θέσεις σας



Βασίλης Μπαλάσκας
 

10
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ποιοί ,(ονοματεπώνυμα) θα εκδηλώσουν επιθυμία να διοριστούν από τον πίνακα διοριστέων, -όχι ΑΣΕΠ- για το 2008-2009;

11
Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων / Κοινωνιολόγοι ωρομίσθιοι
« στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 08:56:09 πμ »
**************************

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 353

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.