Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Rwxanh

Σελίδες: 1
1
ΠΕ02. Η περιοχή του σχολείου μου είναι στις Αχαρνές.

2
Εργασιακά / Επιμήκυνση του σχολικού έτους!
« στις: Ιανουάριος 26, 2014, 11:16:02 πμ »
Το είδατε αυτό?
Ο Υπουργός σε συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, μιλά για επιμήκυνση του σχολικού έτους αφού μελετάται η έναρξη του σχολικού έτους στις 5 Σεπτεμβρίου, η επιστροφή στα σχολεία στις 7 Ιανουαρίου και όχι στις 8 και την Τετάρτη του Πάσχα αντί τη Δευτέρα του Θωμά.
Και μετά συζητάμε εμείς επί μέρες για τη λευκή εβδομάδα...



3
Εργασιακά / ΟΠΑΔ και διακοπή ΙΚΑ
« στις: Αύγουστος 31, 2010, 09:08:50 μμ »
Αύριο θα κάνω τα χαρτιά μου στον ΟΠΑΔ και πρέπει να διακόψω την ασφάλεια στο ΙΚΑ ως νεοδιόριστη. Γνωρίζει κανείς σε πόσο χρονικό διάστημα θα έχω στα χέρια μου το βιβλιάριο του ΟΠΑΔ? Κάτι άκουσα ότι αργεί πάρα πολύ να βγει. Δε θα με ένοιαζε αλλά Οκτώβρη με Νοέμβρη γεννάω. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Φαινόμαστε ανασφάλιστοι ή μπορεί να μας δώσουν κάποια βεβαίωση να κάνουμε τη δουλειά μας? ???

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Καταλήψεις και Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 09:08:19 πμ »
Γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει σε περίπτωση που το σχολείο που μας έχουν στείλει να δώσουμε κάνει κατάληψη? Π.χ. προσωπικά δίνω στη Νέα Σμύρνη, εκεί όπου λογικά θα γίνονται καταλήψεις. Τι θα γίνει λοιπόν?

5
Να ρωτήσω κάτι όλους εσάς που γνωρίζετε κάτι παραπάνω από την τεχνολογία?
Έχω υποσχεθεί σε συνάδελφο να της δώσω σε CD τα βιβλία καθηγητή αλλά δε μου αντιγράφονται με τίποτα. Κι ενώ τα αρχεία είναι κάτω των 700 MB που έχει χωρητικότητα το cd πάλι δε γράφονται. Μήπως φταίει ότι είναι σε μορφή συμπιεσμένου φακέλου?
Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας με βοηθήσει.
Μήπως αν έπαιρνα ενα φλασάκι να ήταν πιο ευκολα τα πραγματα?

6
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (ΠΕ 02)

Ξεκινάω με Αρχαία, Νέα και Ιστορία. Αν θα μπορούσατε να συμπληρώνετε προτάσεις κι εγώ θα κάνω τροποποίηση κι έτσι στην 1η σελίδα θα έχουμε μαζεμένη την ύλη και την Προτεινόμενη Βιβλιογραφία. Ελπίζω να το βρείτε εξυπηρετικό και να τα οργανώσουμε όλα εδώ γιατί εγώ προσωπικά με τόσα ανοιχτά τόπικ και γνώμες χάνομαι και δυσκολεύομαι να τα μαζέψω. Αν θα μπορούσατε απλά να αναφέρετε βιβλίο με τα λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Ευχαριστώ

ΑΡΧΑΙΑ
1.Τους σκοπούς και τους στόχους διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, σύμφωνα με το ισχύον Πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ /ΑΠΣ ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου (ΕΠΠΣ /ΠΣ, ΦΕΚ 131β/2002).

http://www.pi-schools.gr/programs/depps/
http://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/
http://www.pi-schools.gr/lessons/history/



2.Τα βασικά στοιχεία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας:
₋Περίοδοι ανάπτυξης της αρχαίας ελληνικής γραμματείας.
₋Είδη λόγου (ποιητικού και πεζού).
₋Εκπρόσωποι: Όμηρος, Σοφοκλής, Θουκυδίδης, Πλάτων, Αριστοτέλης (έργα και βίος).

Όλες τις οδηγίες διδασκαλίας και τα βιβλία του καθηγητή του υπουργείου
http://www.4shared.com/dir/3864065/e7b4838d/biblia_kathigiti.html


Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Συμπληρωματικά:
Γραμματολογίες Αρχαίας Ελληνικής Λογοτεχνίας
1. Γεωργοπαπαδάκου Α, Ελληνική Γραμματολογία, Θεσσαλονίκη
2. Κακριδή, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματολογίας
3. Ιστορία της αρχαίας ελλην. λογοτεχνίας, Γυμνάσιο (σχολικό βιβλίο)
4. Lesky A, Ιστορία της αρχαίας ελλην. λογοτεχνίας, Θεσσαλονίκη (πολύ καλό, πλήρες, αλλά και ογκώδες)
5. Easterling-Knox, Ιστορία της αρχαίας ελλην. λογοτεχνίας, εκδ. Παπαδήμα
6. De Romilly, Αρχαία ελληνική γραμματολογία, εκδ. Καρδαμίτσα




3.Την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στο γραμματικό, συντακτικό και σημασιολογικό επίπεδο και Άγνωστο αρχαιοελληνικό πεζό κείμενο της Αττικής διαλέκτου.


Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
-Θεματογραφία Κωνσταντινίδη
-Συντακτικό Μπαχαράκη



4.Να μεταφράζουν στα Νέα Ελληνικά τα αναφερόμενα κατωτέρω στην εξεταστέα ύλη κείμενα από το πρωτότυπο, της Αττικής Πεζογραφίας ή ποιητικά.

Προτεινόμενες μεταφράσεις:



ΙΙ. Στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνονται τα ακόλουθα κείμενα:
Α. Κείμενα από μετάφραση:
Ομήρου Οδύσσεια: ραψωδία ε (ολόκληρη).

Ομήρου Ιλιάδα: ραψωδία Ζ (ολόκληρη).

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
1.  Μαρωνίτης Δ, Αναζήτηση και νόστος του Οδυσσέα. Η διαλεκτική της «Οδύσσειας», Κέδρος
2.  Κομνηνού-Κακριδή Ο, Σχέδιο και τεχνική της Οδύσσειας, Θεσσαλονίκη
3.  Κακριδής Ι, Ομηρικά θέματα, εκδ. Εστία, Αθήνα
4.  Κακριδής Ι, Ομηρικές έρευνες, εκδ Εστία, Αθήνα
5.  Το βιβλίο του καθηγητή για την «Οδύσσεια».


Β. Κείμενα από πρωτότυπο:
Σοφοκλέους Αντιγόνη : Ολόκληρη η τραγωδία
Θουκυδίδου «Περικλέους Επιτάφιος», Ολόκληρη η δημηγορία
Πλάτωνος Πολιτεία, 514 a-520e (Αλληγορία σπηλαίου)
Αριστοτέλους Ηθικά Νικομάχεια, Βιβλίο Β, κεφ. 1 (1103a 11-1103b 25), κεφ. 3 (1104b 3–1105 a 16), κεφ. 5 (1105b 19–1106a 13), κεφ. 6 (1106a 14 – 1107a 27).


Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:


Β.  ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Οι υποψήφιοι πρέπει:
Ι. Να γνωρίζουν:
1.   Τους σκοπούς και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου (ΕΠΠΣ /ΠΣ, ΦΕΚ 131β /2002).
2.   Τα στοιχεία δομής και λειτουργίας της Νέας Ελληνικής Γλώσσας σε όλα τα επίπεδα της χρήσης της, όπως ορίζεται από το ισχύον Αναλυτικό Πρόγραμμα του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα» για το Γυμνάσιο (ΔΕΠΠΣ /ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β /2003 και 304β/2003) και «Έκφραση-Έκθεση» για το Ενιαίο Λύκειο (ΕΠΠΣ /ΠΣ, ΦΕΚ 131β /2002). 


http://www.pi-schools.gr/programs/depps/
http://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/
http://www.pi-schools.gr/lessons/history/


Όλες τις οδηγίες διδασκαλίας και τα βιβλία του καθηγητή του υπουργείου καθώς και τα σχολικά βιβλία
http://www.4shared.com/dir/3864065/e7b4838d/biblia_kathigiti.html


3.   Τα βασικά στοιχεία από την Ιστορία της Νεοελληνικής Γραμματολογίας (περίοδοι και φάσεις ανάπτυξης, Σχολές, χαρακτηριστικά τους, τάσεις και κύριοι εκπρόσωποι κάθε Σχολής).

Γραμματολογίες Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
1. Πολίτης Λίνος, Ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας, ΜΙΕΤ, Αθήνα 2003
2. Εισαγωγές όλων των σχολικών βιβλίων όλων των τάξεων
3. Ιστορία νεοελληνικής λογοτεχνίας Γυμνασίου (σχολικό βιβλίο).
4. Vitti, Ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας, Οδυσσέας, Αθήνα 2003     


1. Ποίηση:
Δ. Σολωμός: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι - Ο Κρητικός - Ο Πόρφυρας.
Κ. Παλαμάς: Δωδεκάλογος του γύφτου (Λόγος ΙΒ: Κόσμος).
Κ. Καβάφης: Δέησις – Τείχη - Περιμένοντας τους βαρβάρους - Ο βασιλεύς Δημήτριος - Απολείπειν ο θεός Αντώνιον – Ιθάκη - Αλεξανδρινοί βασιλείς - Όσο μπορείς – Καισαρίων - Νέοι της Σιδώνος 400 μ.Χ. – Θερμοπύλες - Τα παράθυρα - Η σατραπεία - Ο Δαρείος - Μελαγχολία Ιάσωνος Κλεάνδρου ποιητού εν Κομμαγηνή∙ 595 μ.Χ. - Ούκ έγνως - Ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης – Φωνές - Άγε, ω βασιλεύ - Στα 200 π.Χ.
Γ. Σεφέρης: Ημερολόγιο καταστρώματος Α:  Ο γυρισμός του ξενιτεμένου-
                                                                                     Ο βασιλιάς της Ασίνης.
                            Ημερολόγιο καταστρώματος Β: Ένας γέροντας στην ακροποταμιά -
                                                                                     Ο τελευταίος σταθμός.
Ο. Ελύτης: Το Άξιον εστί (Η Γένεσις).
Α. Σικελιανός: Ιερά οδός.
2. Πεζογραφία
 Γ. Βιζυηνός: Το αμάρτημα της μητρός μου.
Α. Παπαδιαμάντης: Όνειρο στο κύμα.
Δ. Βικέλας : Λουκής Λάρας

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
-Σχόλια, εισαγωγές και κείμενα από τα σχολικά βιβλία
-Όλες τις οδηγίες διδασκαλίας και τα βιβλία του καθηγητή του υπουργείου
-Ιστορία της Νεοελ. Λογοτεχνίας (Πολίτης)
-Ιστορία της Νεοελ. Λογοτεχνίας του ΟΕΔΒ για το Γυμνάσιο
-Λεξικό λογοτεχνικών όρων του Λυκείου
-Τα βιβλία της Γλώσσας και κυρίως της Γ΄ Λυκείου
     


Γ.  ΙΣΤΟΡΙΑ

Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν:
I. Τους σκοπούς και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος της Ιστορίας σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου Υ.Α. 101609/Γ2/30-09-2002 ΦΕΚ 1313/ τ. Β΄09-10-2002 και Υ.Α. 47341/Γ2/13-05-2005 ΦΕΚ 696/ τ. Β΄/24-05-2005.
 

http://www.pi-schools.gr/programs/depps/
http://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/
http://www.pi-schools.gr/lessons/history/

Όλες τις οδηγίες διδασκαλίας και τα βιβλία του καθηγητή του υπουργείου καθώς και τα σχολικά βιβλία
http://www.4shared.com/dir/3864065/e7b4838d/biblia_kathigiti.html


II. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες  θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι οι εξής:
1.Ο ελληνικός κόσμος από το τέλος των Περσικών Πολέμων (479 π.Χ.) έως τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου (323 π.Χ.).
2.Οι σχέσεις Βυζαντίου και Δύσης από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (1204) έως και την Άλωσή της από τους Οθωμανούς Τούρκους (1453).
3.Οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας από το 1830 έως το τέλος του 20ου αιώνα.

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
-Ιστορία του ελληνικού έθνους
-Αρχαία Ελληνική Ιστορία, Ulrich Wilcken, Εκδόσεις Παπαζήση
-Το βυζαντινό κράτος, Ιωάννης Καραγιαννόπουλος, Εκδόσεις Βάνιας
-Σύντομη Ιστορία της Νεότερης Ελλάδας, Richard Clogg, Eκδόσεις Καρδαμίτσα
-Αρχαία  Ιστορία: Μπένγκτσον, Ιστορία της αρχαίας Ελλάδας, όλα τα σχολικά και τα παλιά, όπως: Κοινωνική και Πολιτική οργάνωση στην αρχαία Ελλάδα (β΄ Λυκείου)
- Οstrogorsky, Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους
- Νεότερη: Σβορώνος, Επισκόπηση της Νεοελληνικής Ιστορίας
-Θέματα Ιστορίας της Β΄ Λυκείου Επιλογής

7
Ήθελα από καιρό να φτιάξω ένα καινούριο θέμα που να περιέχει όλα όσα χρειάζεται να ξέρει κανείς σε απλή και κατανοητή μορφή για το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ ή πινάκων.
Όταν πρωτομπήκα στο pde - πέρυσι το καλοκαίρι - δεν ήξερα απολύτως τίποτα ουσιαστικό για το Διαγωνισμό αλλά με τη βοήθεια όλων σας άρχισα σιγά σιγά να καταλαβαίνω αρκετά πράγματα. Βέβαια ακόμη δεν μπορώ να πω ότι γνωρίζω τα πάντα και γι' αυτό φτιάχνω αυτό εδώ το θέμα με την ελπίδα ότι θα βοηθήσουμε  όλοι να κωδικοποιήσουμε με απλά λόγια το όλο σύστημα μιας και κατά τη γνώμη μου μοιάζει με λαβύρινθο που τελικά εύκολα μπορεί κανείς να "χαθεί".

Ας ξεκινήσω λοιπόν με τα αρχικά βασικά:
* Υπάρχουν αρκετά κενά τα οποία ευελπιστώ να συμπληρώσουμε όλοι μαζί.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ
Βάση: 55 μονάδες  στο συνολικό βαθμό εξέτασης και 50 μονάδες για κάθε θεματική ενότητα

Βάσεις Διορισμού:
Βάση 2005: 75,63
Βάση 2007: 74,81

2005
Στο Διαγωνισμό του 2005 είχαν προκηρυχθεί 863 θέσεις.
Σύνολο αιτήσεων: 17.149
Σύνολο συμμετεχόντων: 13.285 (ποσοστό συμμετοχής 77,46%)
(αναλογία διορισθέντων – συμμετεχόντων 1:15)

2007
Στο Διαγωνισμό του 2007 είχαν προκηρυχθεί 840 θέσεις εκ των οποίων οι πρώτοι 420 θα διορίζονταν τη σχολική χρονιά 2007-2008 και οι δεύτεροι το 2008-2009.
Σύνολο αιτήσεων: 17.869 (αναλογία διορισθέντων – συμμετεχόντων 1:21)
Σύνολο συμμετεχόντων: 13.968 (ποσοστό συμμετοχής 78,17%)
(αναλογία διορισθέντων – συμμετεχόντων 1:17)

Η ΕΞΕΤΑΣΗ
H εξέταση των μαθημάτων γίνεται σε δύο θεματικές ενότητες:
A’ θεματική ενότητα: Γνωστικό Αντικείμενο (Αρχαία – Νέα – Ιστορία)
Β’ θεματική ενότητα: Διδακτική Μεθοδολογία
Σύνολο χρόνου για κάθε θεματική ενότητα: 4 ώρες
* Συνήθως Σάββατο εξετάζεται η Α’ θεματική ενότητα και Κυριακή η Β’.

Κι ας πούμε λοιπόν οτι δίνεις. Τρία τινά μπορεί να συμβούν:
α) Να διοριστείς (που πολύ μας το εύχομαι)
β) Να μη διοριστείς αλλά να είσαι επιτυχών
γ) Να αποτύχεις παταγωδώς.

Ποιές είναι επομένως οι αντίστοιχες ενέργειες που πρέπει να κάνει κάποιος σε κάθε περίπτωση?

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α'

Αν διοριστείς με τη μια - δηλαδή είσαι στους πρώτους τότε διορίζεσαι απευθείας την πρώτη χρονιά. Διαφορετικά αν είσαι στη λεγόμενη δεύτερη φουρνιά - αν έχεις κι άλλα μόρια μπορεί να σε καλέσουν αναπληρωτή ή ωρομίσθιο και να περιμένεις τη δεύτερη χρονιά για να διοριστείς.

To κακό στην προκειμένη είναι ότι πρέπει να ξενιτευτείς. Αν έχω καταλάβει καλά μερικά χρονάκια, δηλαδή από 2 και πάνω για να μπορέσεις να πάρεις μετάθεση.

Μόρια για μεταθέσεις:
Εντοπιότητα: 2 μόρια
Συνολικής Υπηρεσίας: 2 μόρια / χρόνο υπηρεσίας
Γάμος: 4 μόρια
1ο παιδί: 4 μόρια
2ο παιδί: 4 μόρια
3ο παιδί: 6 μόρια
Για κάθε επιπλέον παιδί: 7 μόρια
Τα δυσπρόσιτα σχολεία δίνουν 9, 10, 11 και 12 μόρια αναλόγως


Μόρια για μετάθεση στην Αθήνα το έτος 2007
Α Αθήνας: 53,49
Β Αθήνας: 77,65
Γ Αθήνας: 44,58
Δ Αθήνας: 62,4
Α Ανατ. Αττικής: 43
Β Ανατ. Αττικής: 44,23
Γ Ανατ. Αττικής: 76,46
Α Δυτ. Αττικής: 28,96
Β Δυτ. Αττικής: 17,4
Γ Δυτ. Αττικής: 12,66
Α Πειραιά: 34,38
Β Πειραιά: 8
Γ Πειραιά: 22,33


 Μόρια για μετάθεση στην Αθήνα το έτος 2008
Α Αθήνας: 26,83
Β Αθήνας: 54,33
Γ Αθήνας: 20,98
Δ Αθήνας: 48,97
Α Ανατ. Αττικής: 16,49
Β Ανατ. Αττικής: 4,91
Γ Ανατ. Αττικής: 41,00
Α Δυτ. Αττικής: 7,75
Β Δυτ. Αττικής: 7,49
Γ Δυτ. Αττικής: 9
Α Πειραιά: 4
Β Πειραιά: 13



ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β'

Εδώ ξεκινάνε τα δύσκολα. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα στην εντέλεια τη συμβαίνει, έχω βγάλει όμως κάποια συμπεράσματα. Ιδού:

Για να σε πάρουν αναπληρωτή ή ωρομίσθιο πρέπει να έχεις μόρια από τον ΑΣΕΠ ή από προυπηρεσία ή και ακόμα καλύτερα και από τα δύο.

Αρχίζουν να καλούν από Σεπτέμβριο μέχρι και Απρίλιο το πολύ.

Άπαξ και σε πάρουν συγκεντρώνεις μόρια:

Μόρια Αναπληρωτή: Κάθε μήνας υπηρεσίας δίνει 1 μόριο

Μόρια Ωρομισθίου:
α) Ενισχυτική (Γυμνάσιο) ή Ωρολόγιο Πρόγραμμα: διαιρούμε τις ώρες του μήνα που δουλέψαμε με το 87,5 και στρογγυλοποιούμε στο τρίτο δεκαδικό ψηφίο. Βρίσκουμε τα συνολικά μας μόρια προσθέτοντας όλα τα μόρια όλων των μηνών που δουλέψαμε. (Εάν το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο από 0,5 στρογγυλοποιείται στο 0,5).
β) ΠΔΣ: όμοια με το α αλλά αν το σύνολο των μορίων είναι μεγαλύτερο από 1 στρογγυλοποιείται στο 1.
* Προσοχή αν κάποιος εργάζεται και στην Ενισχυτική αλλά και στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα τότε το σύνολο των μορίων του δεν μπορεί να ξεπερνάει το 1 το μήνα.

Ώρες αναπληρωτή:21  ώρες

Ώρες ωρομίσθιου:
α) Ενισχυτική (Γυμνάσιο) ή Ωρολόγιο Πρόγραμμα: 11 ώρες
β) ΠΔΣ: 10 ώρες

Από'κει και πέρα αν συγκεντρώσεις αρκετά μόρια μπορεί να διοριστείς με το 40%.
Το 2007 η βάση ήταν 22,5 μόρια.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Γ'

Εδώ τα πράγματα είναι απλά, το έχω καταλάβει πλήρως τι γίνεται. Μετά την πρώτη κρυάδα πρέπει να πάρεις κάποιες αποφάσεις. Ή ξαναρχίζεις το διάβασμα ή διαλέγεις άλλο επάγγελμα.


Όπου υπάρχουν κενά ή λάθος πράγματα βοηθήστε με να τα συμπληρώσουμε ή να τα διορθώσουμε αντίστοιχα!



8
Καλημέρα σας!
Όπως όλοι θα έχετε ακούσει, οι καταλήψεις στα σχολεία αυξάνονται!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που άκουσα σήμερα το πρωι, τα σχολεία της περιφέρειας που τελούν υπό κατάληψη ανέρχονται στα 100 ενώ της Αθήνας στα 30!
Τα κυριότερα αιτήματα των μαθητών έχουν να κάνουν με την έλλειψη καθηγητών και βιβλίων, καθώς και το κτιριακό.


9
Καλησπέρα σας! Μήπως γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει τελικά με την "Οδύσσεια" στην Α' Γυμνασίου? Δε φτάνει που άργησαν να πάρουν τα βιβλία τα παιδιά, αλλά τώρα αφού έχουν κάνει τη μισή εισαγωγή ή και όλη τους λένε ότι βάζουν το βιβλίο στην άκρη γιατί περιμένουν το καινούργιο και μόνο όταν έλθει θα συνεχίσουν...
Εσείς έχετε πληροφορηθεί κάτι επί του θέματος?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

10
Καλημέρα σας!
Προσπαθώ να "κατεβάσω" τα βιβλία Καθηγητή από την ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου αλλά δεν τα καταφέρνω με τίποτα (ίσως γιατί είναι αρκετά μεγάλα ως αρχεία). Γνωρίζετε κάποιον άλλον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να τα προμηθευτώ - λογικά κάποια άλλη ιστοσελίδα δεν υπάρχει,ε? Οπότε μήπως υπάρχει κάποιο βιβλιοπωλείο στην Αθήνα από όπου θα μπορούσα να τα αγοράσω όλα μαζί μια και καλή να τελειώνω με όλο αυτό το θέμα?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

11
Δημοτικό / Βοήθεια για ιδιαίτερα Δ' Δημοτικού!
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 01:46:03 μμ »
Καλησπέρα σας παιδιά και καλό μας φθινόπωρο!
Πρόσφατα μου ζητήθηκε να κάνω ιδιαίτερα σε μαθήτρια Δ' Δημοτικού και συμφώνησα δεδομένου ότι έχω τον αδερφό της μαθήτριας στα φιλολογικά και οι γονείς μου δείχνουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με μαθητές Δημοτικού και όταν τη ρώτησα τι έχουν κάνει από γραμματική, χρόνους κτλ δεν ήξερε καν να μου πει μέχρι ποιον χρόνο έχουν κάνει.  ??? Μπορεί κάποιος από εσάς ΠΕ02 που να έχει ασχοληθεί ή ΠΕ70 καλύτερα να μου πει περίπου μέχρι την Γ' Δημοτικού τι ύλη περίπου έχουν βγάλει τα παιδιά σε Γραμματική και Συντακτικό?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! :)

12
Καλημέρα σας παιδιά και καλώς σας βρήκα! Είμαι νέα εδώ και θα ήθελα αν θα μπορούσατε να με βοηθήσετε σε κάποιες απορίες μου μιας και είδα ότι είστε γενικά πολύ ενημερωμένοι.
   Είμαι αποφοιτος ελληνικής φιλολογίας (κλάδος ΠΕ02) και ορκίστηκα το Γενάρη. Ως εκ τούτου δεν πρόλαβα να πάρω μέρος στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που μας πέρασε. Ωστόσο, σκέφτομαι να κάνω τα χαρτιά μου για αναπληρωτές ωρομισθίους για το τρέχον σχολικό έτος. Απ' ότι μου έχουν πει και άλλοι Αθήνα είναι ακατόρθωτο να περάσω οπότε σκέφτομαι να δηλώσω επαρχία. Πιστέυετε ότι υπάρχει έστω και μια περίπτωση να με πάρουν (μιας που έχω μηδενικά μόρια)? ή είναι άδικος κόπος. Επίσης να δηλώσω π.χ. δυσπρόσιτες περιοχές και περιοχές - νομούς δηλαδή - που έχουν περισσότερα σχολεία? Ισχύει ότι τα αποτελέσματα για τον πίνακα Γ' βγαίνουν πολύ αργά (Φλεβάρη κάπου διάβασα).
   Σας ευχαριστώ εκ των προτέτων για τον χρόνο σας!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159457
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.