Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - fair_play

Σελίδες: 12
1
Δημοτικό / Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« στις: Ιούνιος 27, 2016, 09:07:49 πμ »
Καλημέρα σε όλους

Στις εξετάσεις για τα πρότυπα Γυμνάσια έπεσε στα Μαθηματικά θέμα που αφορά στην κλιμακωτή χρέωση της κατανάλωσης νερού.

hebergement image

Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει στην ύλη του Δημοτικού κάτι που θα βοηθούσε τα παιδιά να κατανοήσουν την έννοια της κλιμακωτής χρέωσης και να λύσουν το θέμα αυτό.

Σας ευχαριστώ



2
Δημοτικό / Μια βοήθεια στα μαθηματικά
« στις: Μάρτιος 21, 2016, 05:49:22 πμ »
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους
Στην παρακάτω εικόνα υπάρχει ένα θέμα μαθηματικών από εισαγωγικές εξετάσεις ενός ιδιωτικού σχολείου.



Ποιά είναι η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη σας;



3
Δημοτικό / Ερώτηση-απορία προς φυσικούς και όχι μόνο
« στις: Ιούνιος 09, 2014, 02:05:17 μμ »
Γεια σας.

Στη διεύθυνση http://apps.athena.net.gr/trapeza/index.php?action=preview_html&id=521 υπάρχει ένα θέμα φυσικών για τις εισαγωγικές των πειραματικών γυμνασίων.

Πρόκειται για πατάτες που βράζουν σε ένα πυρίμαχο γυάλινο σκεύος.

Η ερώτηση μου είναι για τον τρόπο με τον οποίο μεταδίδεται η θερμότητα από το νερό στις πατάτες.

Σωστή απάντηση είναι με ρεύματα. ή με αγωγή;

Δηλαδή με ρεύματα κυκλοφορεί το νερό μέσα στην κατσαρόλα αλλά το θερμό νερό που ακουμπά τις πατάτες τις θερμαίνει με αγωγή;

4
Δημοτικό / Μαθηματικά ΣΤ Δημοτικού ερώτηση
« στις: Ιανουάριος 19, 2014, 06:37:07 μμ »
Γειά σας,

Βρήκα στην ιστοσελίδα αυτή: http://users.sch.gr/nicholevas/site/index.php/didaktea-yli
οδηγίες για αναδιάρθρωση και εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης σε Μαθηματικά, Φυσικά και Γεωγραφία Ε και  Στ τάξης.

Είναι του 2010 και έτσι θα ηθελα να ρωτήσω αν ισχύουν, αν έχουν αντικατασταθεί από άλλες αν εφαρμόζονται κλπ.

Αν κάποιος γνωρίζει σχετικά ας με ενημερώσει παρακαλώ.

5
Θετικά μαθήματα / Πιλοτικά γυμνάσια - Πληροφορική
« στις: Ιούνιος 07, 2013, 01:16:07 πμ »
Καλησπέρα,

Μήπως κάποιος γνωρίζει πώς διδάσκεται η Πληροφορική στα πιλοτικά γυμνάσια. Δηλαδή 2 ώρες τη βδομάδα στο εργαστήριο με 2 καθηγητές ή κάπως αλλιώς;

Ακόμα ότι σχετικές πληροφορίες υπάρχουν για το μάθημα ευπρόσδεκτες.

6
Αν θέλετε δείτε το παρακάτω πρόβλημα:

"Ένας έμπορος αγόρασε ένα αυτοκίνητο και ήθελε να το πουλήσει με κέρδος 10%. Όμως χρειάστηκε να το επισκευάσει και ξόδεψε 900 €. Έτσι το κέρδος του μειώθηκε σε 7%. Ποιά ήταν η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου και ποιά η τελική τιμή πώλησης; "

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ  :)
" Ένας έμπορος αγόρασε ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα πουλούσε με κέρδος 10% (επί της τιμής αγοράς). Όμως χρειάστηκε να το επισκευάσει και ξόδεψε 900 €. Έτσι το κέρδος του μειώθηκε σε 7% επί της τιμής αγοράς. Ποιά ήταν η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου και ποιό το κέρδος του εμπόρου; "

Σας φαίνεται δύσκολο για Α Γυμνασίου;

7
Δημοτικό / Πρόβλημα μαθηματικών ν. 2
« στις: Μάρτιος 12, 2013, 11:00:23 μμ »
Να κι άλλο ένα πρόβλημα, μήπως σε κάποιους άνοιξε η όρεξη.

"Δύο αδέρφια, ο Κώστας και ο Γιάννης, αγόρασαν ένα οικόπεδο σχήματος τετραγώνου, που έχει περίμετρο 200 μέτρα. Αφού το χώρισαν σε δύο ορθογώνια, ανάλογα με τα χρήματα που διέθεσε ο καθένας για την αγορά, ο Κώστας περιέφραξε το δικό του κομμάτι χρησιμοποιώντας 160 μέτρα συρματόπλεγμα. Πόσα μέτρα ίδιο συρματόπλεγμα θα χρειαστεί ο Γιάννης για να περιφράξει το δικό του κομμάτι;"

Είναι από το http://mathslife.eled.uowm.gr

8
Δημοτικό / Ένα πρόβλημα μαθηματικών
« στις: Μάρτιος 12, 2013, 09:34:19 μμ »
Γειά σας.
Βρήκα το παρακάτω πρόβλημα στο http://mathslife.eled.uowm.gr

"Ο κύριος Κώστας έχει ένα τετράγωνο χωράφι με μήκος της κάθε πλευράς του 60 μέτρα. Αποφάσισε να φτιάξει μέσα μία φάρμα ζώων και θέλει να την περιφράξει με συρματόπλεγμα, το οποίο θα στηρίζεται πάνω σε τσιμεντένιους  πασσάλους. Πόσους πασσάλους θα χρειαστεί για όλη την περίφραξη αν ο καθένας απέχει από τον άλλο 3 μέτρα;"

Η λύση που προτείνουν μου φαίνεται λάθος.
Μπορεί κάποιος να δώσει μια λύση, μήπως βρεθεί μια άκρη;

9
Γειά σας,

Στην τελευταία εγκύκλιο για τα πολιτιστικά κλπ προγράμματα 

http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/ekpaidevtika-programmata/1037-sxediasmos-ylopoihsh-programmatwn-scholikwn-drasthriothtwn.html
 
αναφέρεται ότι:

" Για τα Προγράμματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διατίθεται εβδομαδιαίως ένα δίωρο, το οποίο ορίζεται συγκεκριμένα και αναγράφεται στο πρακτικό του Συλλόγου καθηγητών του σχολείου, που εγκρίνει το πρόγραμμα. Το πρακτικό αυτό συνοδεύει το «Σχέδιο υποβολής προγράμματος» (βλέπε συνοδευτικά έντυπα). Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να αναλαμβάνει ένα (1) πρόγραμμα και να συμμετέχει μέχρι και σε δύο (2) ενώ κάθε μαθητής μπορεί να συμμετέχει μέχρι και σε δύο (2) προγράμματα. ".

Η ερώτηση μου είναι: "Μπορεί ένας εκπαιδευτικός να αναλάβει ένα πρόγραμμα (ως συντονιστής) και να συμμετέχει και σε άλλα 2; Δηλαδή σύνολο 3;"

Ή στα 2 περιλαμβάνεται και αυτό στο οποίο είναι συντονιστής;

Παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί να βοηθήσει ας μου απαντήσει.

10
Γεια σας,

Εδώ και 15 μέρες έχει γυρίσει στο σχολείο ο συνάδελφος που είχε πάει για ένα χρόνο να αντικαταστήσει ένα σχολικό σύμβουλο που συνταξιοδοτήθηκε.

Έχει έρθει στην οργανική του και ζητάει τις ώρες του (16). Έτσι περισσεύουν 7 ώρες μόνο.

Για να μη γίνει το σχολείο μπάχαλο το ΠΥΣΔΕ του πρότεινε να πάει σε άλλο σχολείο προσωρινά για φέτος.

Αυτός όμως ανένδοτος.

Ξέρετε αν έχει δίκιο και πρέπει να ετοιμάζομαι για άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου;

Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ας μου απαντήσει παρακαλώ.

11
Καλησπέρα,

Ένα ιδιωτικό σχολείο από την πόλη Σαμψούντα της Τουρκίας ψάχνει για ένα ελληνικό Γυμνάσιο ως εταίρο για πρόγραμμα Comenius για το διάστημα 2012-2014.

Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει μήνυμα ή ας ποστάρει για περισσότερες πληροφορίες.

12
Συγχαρητήρια παιδιά!!!

Καλό διορισμό και σιδεροκέφαλοι!!!

13
Εργασιακά / Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 20, 2009, 06:32:11 μμ »
Για άλλη μια φορά το lobby των φιλολόγων κτύπησε.

Αυτή τη φορά στο ΕΑΠ.

Στις 11 Ιουνίου με Προεδρικό Διάταγμα ( http://www2.eap.gr/frameset.jsp?locale=el , κάτω δεξιά Ανακοινώσεις -> Προς τους Φοιτητές του ΕΑΠ -> 6η κουκίδα)

καθορίστηκαν τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των τμημάτων:

α) Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό,
β) Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό,
γ) Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός.

Τα 2 τελευταία τμήματα απόκτησαν δικαίωμα διορισμού στην Δευτεροβάθμια Εκπ/ση.

Εξαιρέθηκαν του δικαιώματος οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού.

Φοβήθηκαν μη χάσουν τις ωρίτσες τους οι Φιλόλογοι, πίεσαν και το κατάφεραν.

Ντροπή σας κύριοι Φιλόλογοι.

Έτσι μάθατε να δράττε, υπόγεια και παρασκηνιακά.

Ντροπή και σε κείνους που γλείφετε και σας κάνουν τα χατήρια.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.