Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - tsilib

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Β φαση αποσπασεων ΑΕΙ
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 07:47:33 μμ »
Μπορει κανεις να επιβεβαιωσει την πληροφορια οτι γυρω στις 20 Σεπτεμβρη θα προχωρησουν σε β φαση αποσπασεων για τα ΑΕΙ?

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / portfolio
« στις: Μάιος 29, 2008, 02:37:00 μμ »
Θα ήθελα να ακούσω τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα, όσον αφορά το θέμα portfolio, στο νηπιαγωγείο. Στη Διεύθυνση Β. Αιγαίου, φέτος, η σύμβουλος στην κυριολεξία μας κυνηγάει, έτσι ώστε να εφαρμοστεί. Έχει επισκεφτεί τα νηπιαγωγεία, περίπου τρεις φορες μέσα σε όλη τη χρονιά γι αυτόν και μόνο το λόγο, μας έχει μοιράσει φυλλάδια με "κουτακια", για να συμπληρώσουμε την εξέλιξη των παιδιών, στη γλώσσα, μαθηματικά κτλ, ενώ τώρα που φτάσαμε στο ΄τελος της χρονιάς μας πιέζει να κλείσουμε ραντεβού με τους γονείς των παιδιών για να τους παρουσιάσουμε τα portfolios, ενώ ζητά και ένα από φάκελλο από κάθε μηπιαγωγό για να δει πως το έχουμε δουλέψει. Η αλήθεια είναι πως όλη τη χρονιά μας άφησε το ελευθερο να το δουλέψουμε όπως θέλουμε, αλλά οπωσδήποτε να το δουλέψουμε. Ακούγεται ότι η συγκεκριμένη σύμβουλος μαζί με 1-2 'αλλες σε όλη την Ελλάδα, έχουν πάρει "εργολαβία" να εφαρμόσουν αυτή τη μορφή αξιολόγησης, να παραδώσουν τα αποτελέσματα σε Υπουργείο και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, για να δουν αν τελικά θα εφαρμοστεί παντου. Στη Χίο  Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγωγών, πήρε απόφαση να μην παραδώσουμε φακέλους αξιολόγησης, και ότι αυτό που μας ζητάνε δεν είναι νομικά κατοχυρωμένο, ούτε συμπεριλαμβάνεται στα διδακτικά μας καθήκοντα, η σύμβουλος λεει ότι το γράφει ο Οδηγός και το ΔΕΠΠΣ, οπότε είμαστε υποχρεωμένες να το κάνουμε, άλλες αντιδρούν, άλλες όχι και επικρατεί ένα συνολικότερο΄χάος. Το αξιοσημείωτο είναι οτι περισσότερο επιμένει στις νεοδιόριστες, που φέτος εδώ- ζωή να έχουμε - έιμαστε πολλές, ενώ τις παλίοτερες δεν τις πιέζει σχεδόν καθόλου.Ακόμη όμως και η απόφαση από πλευράς συλλόγου, "μπαζει", μιας και δν αναδέικνύει την ουσία του ζητήματος, στέκεται επιφανιακά σε αυτό το μέτρο και περισσότερο πατάει στην extra δουλειά που μας ζητούν να κάνουμε. Δεν αναφέρεται στην απαράδεκτη κατηγοριοποίηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία, δε βλέπει το ρόλο της αξιολόγησης συνολικά σε ένα ανταγωνιστικό εκπαιδευτικό σύστημα, το στιγματισμό παιδιών, μιας και ο φάκελλος, θα παραδίδεται στο δάσκαλο της Α δημοτικού, και εν τέλει τη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου, που παρ' ολο ότι υπουργεια και σύμβουλοι, διαρρυγνύουν τα ιματια τους οτι δεν πρόκειται να αφήσουν αυτό να συμβεί, ήδη γίνεται και θα ακολουθήσει και συνέχεια. Τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα και τι γνώμη έχετε για το θέμα?

3
Σχολική ζώνη / προβλημα με συναδελφο
« στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 02:54:40 μμ »
Θα ηθελα να καταθεσω καποιους προβληματισμους και να ακουσω και αποψεις συναδελφων πανω σε ενα θεμα που με απασχολει τον τελευταιο καιρο στο σχολειο. Ειμαι σε ολοημερο τμημα νηπιαγωγειου, στο οποιο, ειμαστε τρεις νεοδιοριστες συναδελφοι. Η μια εκ των υπολοιπων δυο, προσφατα, αρχισε να δημιουργει προβληματα (παραπονα απο γονεις για ασχημη...γλωσσα στα παιδια, για χειροδικια), ενω το τελευταιο και ισως πιο περιεργο ειναι οτι η ετερη συναδελφος την εχει πιασει να ψαχουλευει ταις τσαντες των παιδιων και να...τρωει το κολατσιο τους. Γονεις μας παραπονεθηκαν και για το τελευταιο κι εμεις αρχικα πιστευαμε πως καποιο λιχουδικο παιδάκι ήταν ο υπευθυνος. Καποιες ενδειξεις υπηρχαν βεβαια, (εξαφανιζόταν για πολυ ωρα μεσα στο σχολειο, δεν εμπαινε στην ταξη, ενω το τελευταιο διαστημα παραπονιοταν οτι εχει χασει την ορεξη της για μαθημα και οτι θελει να παρει μια αδεια για να συνελθει. Καποια παιδια δε, εχουν πει στους γονεις τους οτι καποια στιγμη ειχε πει ενωπιον της ταξης οτι θελει να παρει το αυτοκινητο και να πεσει στη θαλασσα, να αυτοκτονησει και αλλα τετοια. Γενικοτερα εχει περιεργη συμπεριφορα. Η προϊσταμενη αποφασισε να περιορισει τα διδακτικα της καθηκοντα για λιγο, αλλα το θεμα της "βουλιμιας" δεν το εχει θιξει, γιατι οπως λεει ειναι λεπτο, δεν ξερει πως να το χειριστεί και δεν εχει και αποδειξιες. Ολη αυτη η κατασταση εχει δημιουργησει ενα γενικοτερο εκνευρισμο απ' όλες μας, ενω καποια παιδια πλεον δεν μας υπολογιζουν καθολου, μιας και απο τους γονεις τους ακουν οτι ή θ' αλλαξουν σχολειο, ή θα διωξουν την "κακη" κυρια. Εχουμε κι εμεις ευθυνη βεβαια, μιας και στο φοβο μας μη δημιουργηθει παραπανω ενταση, ειμαστε περαν του δεοντος ελαστικες. Πραγματικα, εχω αγχωθει δεδομενο οτι ειναι και η πρωτη μου χρονια και δεν ξερω πως να χειριστω ουτε την κατασταση, ουτε τα ίδια τα παιδια.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.