Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - bilstef

Σελίδες: 12
1
Παρακαλώ επειγόντως όποιος έχει ή μπορεί να δώσει link να μου στείλει
To υπ.αριθ. 104022/2/10-09-2012έγγραφο του ΥΠΑΙΘΠΑ «Πλήρωση κενούμενων θέσεων Υποδιευθυντών όλων των τύπων σχολικών μονάδων Α/θιας και Β/θιας Εκπ/σης»

2
Υπηρεσιακές μεταβολές / ομάδες σχολείων
« στις: Φεβρουάριος 13, 2012, 04:43:11 μμ »
Συνάδελφοι,Αναζητώ την βοήθειά σας.
σύμφωνα με το ΠΔ100/97 άρθρο 5 παράγραφος 2 το κάθε ΠΥΣΔΕ ορίζει ομάδες σχολικών μονάδων ,αναφέροντας ότι «οι σχολικές μονάδες ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ κατανέμονται σε ομάδες σχολείων από τα αρμοδια περιφερειακά συμβούλια με βάση τη ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ των σχολικών μονάδων ,την τυχόν συστέγαση,τις ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ,τις ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ και κάθε ΑΛΛΟ χρήσιμο κατα την άποψή τους στοιχείο που δικαιολογεί την ένταξη ΤΟΥ σχολείου στην ίδια ομάδα" (τα κεφαλαία δικά μου).Εμείς στο Ν.Ροδόπης έχουμε 3-ΤΡΕΙΣ περιοχές μετάθεσης και άρα πρέπει ΚΑΤΑΡΧΗΝ σύμφωνα με αυτές να οριστούν 3-ΤΡΕΙΣ τουλάχιστον ομάδες σχολείων ; Τι γίνεται στα δικά σας ΠΥΣΔΕ;
Στο δικό μας ΠΥΣΔΕ ορίστηκαν καταρχήν 3 αλλά μετά ανακοινοποιήθηκε σε 1.
Δείτε εδώ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%9E9-%CE%932%CE%A4
και εδώ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%989-%CE%9230.
Ο Ορισμός ομάδων παίζει ρόλο στις συγχωνεύσεις ,στις τοποθετήσεις υπεραρίθμων, στις αποσπάσεις; Αν ΝΑΙ είναι σοβαρό το πώς ορίζονται .

3
Εργασιακά / εκπαιδευτική προϋπηρεσία;
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 07:16:21 πμ »
Για μείωση ωραρίου λαμβάνεται υπόψιν ΜΟΝΟ η εκπαιδευτική προϋπηρεσία (Μαρούσι, 20 / 12 / 2010
Αρ.Πρωτ. Φ. 361.23/12/ 123995 /Γ1 Μετά από την  204/2005 γνωμοδότηση  Του Νομικού συμβουλίου του κράτους ) .


το ερώτημα: Ο χρόνος άδειας μητρότητας-πατρότητας λογίζεται ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία και άρα προσμετράται για την μείωση ωραρίου;

Για να βοηθήσω : Σίγουρα δεν είναι διδακτική προϋπηρεσία και δεν προσμετρούνταν πχ στις κρίσεις των διευθυντών .

4
Είπαμεεεεεεεε !!!!!  ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ
 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για πρόσληψη καθηγητών για ΡΩΣΙΚΆ και ΤΟΥΡΚΙΚΆ;

Μετά από 18 μέρες στις 1-10-2010 ( http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10832 )

Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;Σύμφωνα με την συνήθη πρακτική της κατάρτισης πινάκων ενστάσεων κλπ το συντομότερο μετά από 10 μέρες από την ημερομηνία προκήρυξης
δηλ 28 μέρες μετά την έναρξη των σχολείων .

Είπαμεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για πρόσληψη καθηγητών γυμναστών στα ΤΑΔ ΕΤΑΔ και για τα ΑΘΛΗΤΙΚΆ σχολεία;
μετά 7 μέρες στις 20-09-2010 (γιούπι !!! ) (μη βιάζεστε...... να χαρείτε)
ως πότε παρατείνεται η προθεσμία κατάρτισης πινάκων ;

Μετά από 33 μέρες, στις 6-10-2010(http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10819 )


Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;Σύμφωνα με την συνήθη πρακτική της κατάρτισης πινάκων, ενστάσεων κλπ το συντομότερο μετά από 10 μέρες από την τελική ημερομηνία της προκήρυξης δηλ 43 μέρες μετά την έναρξη των σχολείων .

Είπαμεεεεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για κατάρτιση πινάκων καθηγητών μουσικής και εμπειροτεχνών οργανοπαιχτών για τα ΜΟΥΣΙΚΑ σχολεία;
Πριν 3 ΜΗΝΕΣ και 10 μέρες στις 23-06-2010 (γιούπι !!! ) (μη βιάζεστε...... να χαρείτε) (http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/576-ekpaidevtikoi-anaplhrwtes-moysikhs-egkyklios.html)
Πότε προσλήφθηκαν αυτών των ειδικοτήτων οι καθηγητές ;

ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;
ΑΓΝΩΣΤΟ (πρέπει μάλλον πρώτα να ξεκαθαριστεί ως τι θα προσληφθούν ωρομίσθιοι ; ΑΜΩ ; ΑΚΩ ; )

Είπαμεεεεεεεε ντεεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

Βασίλης Στεφανίδης

Μαθηματικός ,

αποσπασμένος για τις ανάγκες της υπηρεσίας για συνεχείς 3 χρονιές  (γιατί είμαι λειτουργικά υπεράριθμος –αλήθεια γιατί τοποθετήθηκα πριν 3 χρόνια με οργανική στο 1ο γυμνάσιο τον Ιούνιο και βρέθηκα να είμαι λειτουργικά υπεράριθμος τον Σεπτέμβριο , μαζί με άλλους 2 ;) στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής.

 

Υποψήφιος για το ΠΥΣΔΕ Ν.Ροδόπης και το ΚΥΣΔΕ

bilstef@gmail.com ,6977374855

5
Ο καθηγητής που έχει αναλάβει να κάνει το πρόγραμμα του σχολείου τι δικαιώματα και υποχρεώσεις έχει;

Ποια η νομοθεσία και οι εγκύκλιοι σχετικά με το πρόγραμμα του σχολείου ;

7
από http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=491

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι πάσης φύσεως πίνακες διορισμού βάσει προϋπηρεσιών αναγορεύουν ως προσόν την καλή σχέση με το πελατειακό κράτος.
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ακολουθούν Υπογραφές

 και συνεχίζεται .............................

8
Σχολική ζώνη / επιμελητές στο Λύκειο
« στις: Ιανουάριος 22, 2008, 03:18:09 πμ »
Υπάρχει εγκύκλιος που αναφέρεται σε μαθητές -επιμελητές στα διαλλείματα στο Λύκειο ; Αν ναι με τι καθήκοντα ; Ο καθηγητής που έχει εφημερία έχει Καθήκον του να βγάζει τους μαθητές έξω από τις τάξεις κατα το διάλλειμμα ;

9
 Αθήνα

Στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας παραπέμφθηκε η οριστική κρίση της συνταγματικότητας ή μη των διατάξεων βάσει των οποίων έγιναν οι διορισμοί εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης το έτος 2002.

Οι δικαστές του Γ' Τμήματος του ΣτΕ -το οποίο και παρέπεμψε το ζήτημα στην Ολομέλεια- εξέφρασαν διαφορετικές απόψεις ως προς τη συνταγματικότητα της επίμαχης διάταξης του άρθρου 7 του Ν. 3027/2002, η πλειονότητα των οποίων όμως συγκλίνει στην αντισυνταγματικότητα των νομοθετικών αυτών διατάξεων.

Εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων (μαθηματικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.λπ.) άσκησαν στο ΣτΕ έφεση κατά αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με την οποία απορρίφθηκε ως αβάσιμη η αίτηση τους με την οποία ζητούσαν να ακυρωθεί ο πίνακας διοριστέων καθηγητών (29.8.2002), σύμφωνα με τον οποίο διορίστηκαν και καθηγητές του έτους 2000 από την επετηρίδα.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος του Τμήματος Γ.Σταυρόπουλος εξέφρασε την άποψη ότι οι διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3027/2002 με τις οποίες προβλέπεται ότι οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών το έτος 2002 θα γίνουν σε ποσοστό 25% από τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και 75% από την επετηρίδα προσωρινών αναπληρωτών του Ν. 2725/1999 είναι ανίσχυρες, ως αντίθετες στις διατάξεις του άρθρου 101 του Συντάγματος και στις συνταγματικές αρχές της αξιοκρατίας και της ισότητας.

Ο κ. Σταυρόπουλος αναφέρει ότι μετά την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος η πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων με προσλήψεις στον δημόσιο τομέα πρέπει να γίνονται με διαγωνισμό, με αντικειμενικά κριτήρια και υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης Αρχής (ΑΣΕΠ).

Κατόπιν αυτών καταλήγει ο πρόεδρος του Γ' Τμήματος ότι οι επίμαχες διατάξεις του Ν. 3027/2002 είναι μη εφαρμοστές γιατί οι πίνακες των διοριστέων καθηγητών καταρτίστηκαν χωρίς να τηρηθούν οι συνταγματικές εγγυήσεις της πρόσληψης προσωπικού κατόπιν διαγωνισμού ή επιλογής από το ΑΣΕΠ.

Δύο ακόμη μέλη του δικαστηρίου, οι σύμβουλοι Επικρατείας Ν.Μαρκουλάκης και Ν.Σακελλαρίου συντάχθηκαν με την άποψη της αντισυνταγματικότητας της επίμαχης διάταξης με λίγο διαφορετικό σκεπτικό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080121g.php


>ΗΜΕΡΗΣΙΑ 21/1/2008
>
>Του Αλέξανδρου Αυλωνίτη
>
>«Στον αέρα» κινδυνεύει να βρεθεί η διαδικασία με την οποία διορίσθηκαν τουλάχιστον το 2002 και πιθανόν και αργότερα οι εκπαιδευτικοί διαφόρων κλάδων σε οργανικές θέσεις στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
>
>Το Συμβούλιο της Επικρατείας θέτει ζήτημα αντισυνταγματικότητας της σχετικής διαδικασίας αλλά και της νομοθετικής ρύθμισης στην οποία στηρίχθηκαν οι διορισμοί, θεωρώντας ότι μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001 τον πρώτο λόγο γι αυτού του είδους τις διαδικασίες πρέπει να έχει το ΑΣΕΠ, μετά τη διενέργεια σχετικού διαγωνισμού.
>
>Επετηρίδα
>Το ζήτημα είχε ξεκινήσει με νομοθετικά μέτρα το 1997, που απέβλεψαν στον διορισμό του συνόλου των εκπαιδευτικών που είχαν διατελέσει αναπληρωτές, κατά την αμέσως επόμενη πενταετία 1998 - 2002. Ακολούθησαν διάφορα άλλα νομοθετήματα και τελικά ο ν. 3027/02 που καθιέρωσε ένα πάγιο σύστημα προσλήψεων. Όμως για το 2002 ο νόμος πρόβλεψε ότι οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών στις θέσεις που είχαν απομείνει κενές, θα γινόταν σε ποσοστό 25% από τους επιτυχόντες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και κατά 75% από την ειδική επετηρίδα των προσωρινών αναπληρωτών, που είχε καταρτισθεί με βάση τον νόμο 2725/99.
>
>Το Γ τμήμα του ΣτΕ έκρινε ότι η διάταξη του ν. 3027/02 με τις συγκεκριμένες ποσοστώσεις είναι αντισυνταγματική και ανίσχυρη, καθώς παραβιάζει τις συνταγματικές αρχές της αξιοκρατίας και της ισότητας, αλλά και το άρθρο 103 του Συντάγματος, που καθορίζει τις διαδικασίες διορισμού στο Δημόσιο κατόπιν διαγωνισμού ή επιλογής, που γίνεται με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπό τον έλεγχο Ανεξάρτητης Αρχής (του ΑΣΕΠ).
>
>Η πλειοψηφία του ΣτΕ υπό τον αντιπρόεδρο Γ. Σταυρόπουλο έκρινε ότι πρέπει να εφαρμοστεί η διάταξη του Συντάγματος για τις προσλήψεις με αντικειμενικά κριτήρια μέσω ΑΣΕΠ, σημειώνοντας ότι η Ανεξάρτητη Αρχή είναι αρμόδια να διενεργεί ανά διετία διαγωνισμό για την κατάρτιση πίνακα διοριστέων εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια). Το ανώτατο δικαστήριο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι επίμαχες διατάξεις είναι αντισυνταγματικές και δεν μπορούν να εφαρμοστούν στις συγκεκριμένες προσλήψεις, διότι οι πίνακες διοριστέων καταρτίστηκαν χωρίς να τηρηθούν οι συνταγματικές εγγυήσεις της πρόσληψης προσωπικού αξιοκρατικά, κατόπιν διαγωνισμού ή επιλογής και με τον έλεγχο του ΑΣΕΠ.
>
>Ετσι κρίθηκε ότι θα έπρεπε κατ αρχήν να γίνουν δεκτές οι προσφυγές περίπου 50 εκπαιδευτικών που ζητούσαν να ακυρωθούν οι επίμαχοι διορισμοί κατά το μέρος που δεν έγιναν δεκτοί οι ίδιοι στους πίνακες διοριστέων ενώ είχαν πετύχει παίρνοντας τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2000 για την πρόσληψη εκπαιδευτικών.
>
>Πρόσληψη όσων έκαναν προσφυγές
>
>Αν η Ολομέλεια υιοθετήσει την απόφαση του τμήματος, θα πρέπει κατ αρχήν να προσληφθούν όσοι προσέφυγαν στα δικαστήρια, ενώ θα δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση, καθώς θα αποδειχθεί ότι οι διορισμοί δεν ήταν νόμιμοι. Λόγω της παρέλευσης σημαντικού διαστήματος (πάνω από 7 χρόνια μέχρι να εκδοθεί η αμετάκλητη δικαστική απόφαση) θεωρείται βέβαιο ότι η πολιτεία δεν θα προχωρήσει σε ακύρωση των διορισμών που έγιναν τότε. Θα πρέπει, όμως, να βρει ένα σύστημα (προφανώς μέσω νέων νομοθετικών μέτρων) για να απορροφήσει τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, που αδικήθηκαν κατάφωρα με την πρόσληψή τους σε ποσοστό μόλις 25%.
>
>
>

>>Δάσκαλοι-καθηγητές :: Οι επόμενες κινήσεις του υπ. Παιδείας μετά την απόφαση του ΣτΕ για τους διορισμούς του 2002
>>
>> Tην απόφαση του Γ τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίνεται αντισυνταγματική η διαδικασία βάσει της οποίας έγιναν το έτος 2002 οι διορισμοί εκπαιδευτικών διαφόρων κλάδων σε οργανικές θέσεις στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναμένει και επίσημα το υπουργείο Παιδείας για να προβεί στις επόμενες κινήσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες του esos.gr, ήδη ο υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης έχει αναθέσει στη νομική υπηρεσία του υπουργείου να αναζητήσει την απόφαση εφόσον αυτή γίνει δεκτή από την Ολομέλεια του ΣτΕ και μόλις αυτή καθαρογραφεί. Στις προθέσεις του κ. Στυλιανίδη είναι να γίνουν οι απαραίτητες νομοθετικές κινήσεις , προκειμένου να αρθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει με την απόφαση του ΣτΕ το οποίο έκρινε ότι μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001 τον πρώτο λόγο γι αυτού του είδους τις διαδικασίες πρέπει να έχει το ΑΣΕΠ, μετά τη διενέργεια σχετικού διαγωνισμού. Επίσης εξετάζεται το ενδεχόμενο πρόσληψης των εκπαιδευτικών που είχαν προσφύγει στο ανώτατο δικαστήριο




Προσοχη


 Θα μπορούσε να τεθεί από το Σ.ΕΚ.Ε.Α. ή από οποιονδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο, από τώρα, ένα αίτημα που θα σχετίζεται με τους επερχόμενους διορισμούς. Αν ισχύσει το 60%-40% για τον ερχόμενο Σεπρέμβριο, να απαιτηθεί αυτοί του 40% να είναι ταυτόχρονα και επιτυχόντες ΑΣΕΠ.
Επίσης, θα πρότεινα, οι επιτυχόντες μη-διοριστέοι των προηγούμενων διαγωνισμών στους οποίους "κόπηκε" ο διορισμός από τις ευνοιοκρατικές ρυθμίσεις, να αρχίσουν να συντάσσουν επιστολή-αίτηση προς το ΥΠΕΠΘ, με την οποία να ζητούν το διορισμό τους.
Αν λάβουν αρνητική απάντηση, μπορούν να προσφύγουν δικαστικά και, με δεδομένη την απόφαση του ΣΤΕ, τότε το υπουργείο θα είναι υποχρεωμένο να τους διορίσει.

10
ποια προυπηρεσια υπολογιζεται για αλλαγή Κλιμακιου;

Ειδικότερα τα χρόνια προϋπηρεσίας σε φροντιστήριο υπολογίζονται για αλλαγή κλιμακίου ; 

Αν Όχι υπάρχει νομικό πάτημα για διεκδίκηση ;

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« στις: Νοέμβριος 06, 2007, 11:58:41 πμ »
 Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)

Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007 αντιπροσωπεία του συλλόγου μας συναντήθηκε με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζο στο γραφείο του στο Υπουργείο Παιδείας.
Στον κ. υφυπουργό ετέθησαν όλα τα θέματα τα οποία σχετίζονται με το σύστημα των διορισμών και την αξιολόγηση, όπως αυτά περιγράφονται σε αδρές γραμμές στο υπόμνημα του Σ.ΕΚ.Ε.Α..
Στο προσεχές διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί ακόμα μία συνάντηση μαζί του κατόπιν δικής του παραίνεσης.

Σ.ΕΚ.Ε.Α.
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων ΑΣΕΠ

12
Θέλω να ρωτήσω αν ο εκκλησιασμός στην β΄βαθμια εκπαίδευση

α) είναι υποχρεωτικός για τον -την μαθητή-τρια.

β) αν είναι υποχρεωτικό σε καθηγητή αλλόθρησκο-άθεο -άθρησκο ή κάτι άλλο τέλος πάντων

ι) να παρίσταται στην πρωϊνή προσευχή

ιι) να συνοδεύει τους μαθητές στην εκκλησία (υποχρεωτικά να παραβρίσκεται μέσα στην εκκλησία)

Τα παραπάνω ερωτήματα τα θέτω για ελληνικό χριστιανικό σχολείο

Αλλά και για ελληνικό μουσουλμανικό σχολείο

και αν κάποιος καθηγητής δεν θέλει να παίρνει μέρος σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις τι κάνει; 
υπάρχει κάποια νομοθεσία -εγκύκλιος ;

13
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Που διοριστήκατε; (2007)
« στις: Αύγουστος 13, 2007, 07:46:35 μμ »
Α ΄Ροδοπης -Κομοτηνη στο σπίτι μου

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / ΣΕΚΕΑ
« στις: Αύγουστος 09, 2007, 12:46:39 μμ »
Σύλλογος Επιτυχόντων Εκπαιδευτικών στον Α.Σ.Ε.Π.  (Σ.ΕΚ.Ε.Α.)
Α.Μ. Σωματείου: 26758
(Απόφαση υπ' αριθμ. 389/2007 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών)
Ιστοσελίδα: www.sekea.gr
e-mail: info@sekea.net
Υπόμνημα

Η επιλογή των καθηγητών που θα στελεχώσουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, και η αντιμετώπισή τους μετά το διορισμό τους, είναι το κρίσιμο μέγεθος για ένα ποιοτικό άλμα της Μέσης Εκπαίδευσης, γεγονός που αποτελεί στόχο και ελπίδα όχι μόνο των μαθητών και των γονέων τους, αλλά όλης της κοινωνίας.
Πέρασαν 10 χρόνια από την κατάργηση της επετηρίδας το 1997. Σκοπός της κατάργησης διακηρύχθηκε πως ήταν, οι προσλήψεις των καθηγητών στη Δημόσια Μέση Εκπαίδευση να γίνονται με τρόπο περισσότερο αξιοκρατικό, μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αντί όμως γι’ αυτό οι προσλήψεις σήμερα γίνονται με τρόπο ολοένα και πιο θολό και περίπλοκο, τα αξιοκρατικά στοιχεία συνεχώς περιορίζονται και ο αδιάβλητος χαρακτήρας τους υπονομεύεται.
Ενώ αρχικά προβλεπόταν (ότι μετά το 2003) οι προσλήψεις να γίνονται σε ποσοστό 100% μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, το 2002 το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 75% και το 2004 μειώθηκε ξανά στο 60%, ενώ ακόμα και τα ποσοστά αυτά παραβιάζονται συστηματικά τα τελευταία χρόνια, σε βάρος των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Αυτό γίνεται παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που διεκδικεί την πρόσληψή του μέσω του ΑΣΕΠ αυξάνει συνεχώς και στον τελευταίο διαγωνισμό έφτασε τις 70.000.
Οι «ειδικές» επετηρίδες εκπαιδευτικών που διορίζονται χωρίς να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (16μηνίτες, 30μηνίτες, ενιαίος πίνακας) διαδέχονται η μία την άλλη και διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των προσλήψεων. Πληθαίνουν οι καταγγελίες για τον τρόπο απόκτησης της πολυπόθητης προϋπηρεσίας, τόσο παλιότερα (Εκκλησιαστικά Λύκεια, φυλακών, δεύτερης ευκαιρίας κ.ά.), όσο και τελευταία με την πρόσθετη διδακτική στήριξη (ΠΔΣ). Αυξάνονται οι κατηγορίες των εκπαιδευτικών που διεκδικούν τον διορισμό τους χωρίς καν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Τέλος, σημαντικός αριθμός καθηγητών διορίζεται ή διεκδικεί το διορισμό του με δικαστικές αποφάσεις, που αξιοποιούν τα κενά που αφήνουν οι περιστασιακές αποφάσεις της διοίκησης. Δικαιολογημένα κανείς αναρωτιέται αν η επετηρίδα καταργήθηκε στο όνομα της αξιοκρατίας ή για ν’ ανοίξουν «παραθυράκια» διορισμών με «χαλαρά» κριτήρια.
Πιστεύουμε ωστόσο ότι πραγματικά χρειάζεται το σύστημα των προσλήψεων των καθηγητών της Μέσης Εκπαίδευσης να γίνει αξιοκρατικό και ταυτόχρονα δίκαιο και αδιάβλητο. Γι’ αυτό διατυπώνουμε τα παρακάτω αιτήματα:

Α) Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να μη χωρίζονται σε κατηγορίες. Ο τρόπος πρόσληψης να είναι ένας και μοναδικός, κάτι που είναι και συνταγματική επιταγή.
Στις σημερινές συνθήκες ο τρόπος αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι οι διορισμοί των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης να γίνονται κατά 100% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Κανένας εκπαιδευτικός από καμία κατηγορία να μη διορίζεται στη Μέση Εκπαίδευση, αν δεν είναι επιτυχών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Γνωρίζουμε και από το ρόλο μας ως εκπαιδευτικοί ότι μια εξέταση δεν μπορεί ποτέ να είναι ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης. Αυτό επιβάλλει την ανάγκη ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, με τη βοήθεια και των ειδικών, να ξεφύγει από τα πλαίσια ενός τυπικού διαγωνισμού ελέγχου γνώσεων και να προσαρμοστεί στην απαίτηση επιλογής των κατάλληλων εκπαιδευτικών.

Β) Όσο είναι σε ισχύ η υπάρχουσα νομοθεσία περί διορισμών, επιβάλλονται νομοθετικές τροποποιήσεις έτσι ώστε: 

i) Να γίνετε η αναγνώριση και άλλων παραμέτρων, που πρέπει να μοριοδοτούνται στον καταρτισμό του πίνακα διοριστέων με την ανάλογη βαρύτητα, όπως αυτή που αναφέρουμε αμέσως παρακάτω.
Εφ’ όσον κάποιος είναι επιτυχών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για τον καταρτισμό του πίνακα διοριστέων, πρέπει επίσης να μοριοδοτούνται όλες οι προηγούμενες επιτυχίες του στον ΑΣΕΠ στο ακέραιο.
Πως είναι δυνατό η επιτυχία δύο ή και τρεις συνεχόμενες φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να θεωρείται αμελητέα ποσότητα (με τα αντίστοιχα «μόρια» να υπολογίζονται μόνον για τον ενιαίο πίνακα και μάλιστα μόνον για μια διετία στο ακέραιό τους, ενώ να μηδενίζονται μετά την παρέλευση μιας τετραετίας) σε σύγκριση με την προϋπηρεσία που κάπως απέκτησε κάποιος στην Π.Δ.Σ. (τα οποία και «κατοχυρώνονται» εσαεί);
ii) Το μοίρασμα των περιοχών διορισμού ανάμεσα στους διοριστέους του ΑΣΕΠ και στους διοριστέους μέσω του ενιαίου πίνακα διορισμών (40%) να είναι ισότιμο και όχι να αντιμετωπίζονται οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ως μιάσματα που πρέπει να εξοριστούν.
iii) Όταν ο αριθμός των μονίμων καθηγητών είναι 80.000 δεν μπορεί να είναι έκτακτες οι ανάγκες που καλύπτουν οι 7.500 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, που διορίστηκαν φέτος. Οι ανάγκες αναπληρωτών λόγω πραγματικά έκτακτων αναγκών, στατιστικά πρέπει να κυμαίνεται γύρω στους 500. Ο διορισμός εκτάκτων για την κάλυψη μονίμων αναγκών, και μάλιστα σε τέτοια έκταση, δεν είναι ούτε προς το συμφέρον της εκπαίδευσης ούτε προς το συμφέρον των εκπαιδευτικών.
Ο αριθμός των αναπληρωτών που χρειάζεται κάθε χρόνο να καλύπτεται από τον ενιαίο πίνακα των αναπληρωτών. Αλλά και ο ενιαίος πίνακας δεν πρέπει να αγνοεί το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει μεγάλος αριθμός επιτυχόντων και μη διοριστέων. Γι’ αυτό και ο πίνακας των αναπληρωτών να καταρτιστεί μόνον από εκπαιδευτικούς που είχαν τουλάχιστον μία επιτυχία στον ΑΣΕΠ.
iv) Ο αριθμός των διορισμών να σέβεται την αναλογία 60% - 40% των διοριστέων μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και των διοριστέων μέσω του ενιαίου πίνακα διορισμών αντίστοιχα.

   Έχουμε την πίστη ότι τα αιτήματα αυτά συμβάλλουν σ’ ένα σύστημα προσλήψεων δίκαιο, που δεν αφήνει παραθυράκια για αμφισβητήσεις, σ’ ένα σύστημα που θα δώσει ώθηση στους εκπαιδευτικούς να βελτιωθούν και να βελτιώσουν την εκπαίδευση.

Σύλλογος Επιτυχόντων Εκπαιδευτικών στον Α.Σ.Ε.Π.  (Σ.ΕΚ.Ε.Α.)

Για το Δ.Σ.
                     
                       Ο Πρόεδρος                                                 Ο Γραμματέας
                Μερεντίτης Χρήστος                                     Καγιάρας Νικόλαος

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 365

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.