Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - ΠΑΣΑΦ

Σελίδες: 1
1
Αγαπητοί Συνάδελφοι
 Φέτος η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
500 είναι οι πιστώσεις, 380 πιστώσεις προορίζονται για μαθηματικούς και φιλολόγους. Δεν γνωρίζουν ακόμη πώς θα κατανεμηθούν οι πιστώσεις στους δύο αυτούς κλάδους. Θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση των μαθημάτων.
Η Πρόσθετη Διδακτική στήριξη αφορά μόνο 8 περιφέρειες που αναφέρονται στον Άξονα 1: Συγκεκριμένα: Αν. Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης.
Δεν συμπεριλαμβάνονται στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη οι υπόλοιπες 5 περιφέρειες:  Στερεά Ελλάδα, Αττική, Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Νότιο Αιγαίο
Κάθε νομός περιφέρειας θα δημιουργήσει 2 κέντρα πρόσθετης διδακτικής στήριξης χωρίς να είναι απόλυτο. Ακόμη δεν έχουν οριστεί τα κέντρα της πρόσθετης. Οι συμβάσεις θα είναι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου 12 ωρών. Οι 12 ώρες κατανέμονται ως εξής: 4 ώρες η Α΄ Λυκείου, 4 ώρες η Β΄ Λυκείου, 4 ώρες η Γ΄ λυκείου.
Πότε θα ξεκινήσει; Άγνωστο προς το παρόν
Θα περιέχει στο μέλλον και τις άλλες περιφέρειες; Όχι γιατί οι πιστώσεις αφορούν μόνο τον άξονα 1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΆΛΛΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ. Πρωτότυπο....

2
Ψηφίστηκε το επιλεκτικό άνοιγμα των πινάκων από το 12: Τελικά ποιοι το επιθυμούν. Αλήθεια ποιους εξυπηρετεί;

3
Ρύθμιση για το 10% πρόσληψης ατόμων με αναπηρία από τους πίνακες Γενικής Αγωγής: Αρχικά σας παραθέτουμε αποσπάσματα που αφορούν τις ειδικές κατηγορίες στη γενική εκπαίδευση καθώς και το άρθρο 32.
Σύμφωνα με την εκγύκλιο των αναπληρωτών 2012 -2013 “Από το συνδυασμό των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 1 του ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20.11.2003 τ.Α΄), της παρ.2 του άρθρου 16 του ν.3149/2003 (ΦΕΚ 141/10.06.2003 τ.Α΄) και του άρθρου 17 του ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17.10.2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας και τους υποψηφίους που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία και δρεπανο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία”. “Στις διατάξεις του άρθρου 52 του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30.01.2013 τ.Α΄) ορίζεται ότι «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 (Α΄71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους” 
Επίσης όπως ορίζει η εγκύκλιος των αναπληρωτών 2012 -2013 “Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί εντάσσονται και προτάσσονται είτε στους οικείους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων με μόρια (προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ) είτε στους αντίστοιχους πίνακες χωρίς μόρια κατά περίπτωση”.
Άρθρο 32
ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου,
προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην γενική εκπαίδευση άτομα με αναπηρία 67% και πάνω ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% κατά προτεραιότητα, σε κάθε κλάδο και ειδικότητα.


4
 ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ   
Ιστοσελίδα:http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com    

Θέμα: Παράσταση Διαμαρτυρίας αναπληρωτών φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας

Συνάδελφοι μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας και ύστερα από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών σχετικά με τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων και το θεσμό της εντοπιότητας είναι επιτακτική ανάγκη να συναντήσουμε τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο. Η χρονιά που πέρασε ήταν για όλους τους αναπληρωτές φιλολόγους δύσκολη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθούν όσα φέτος βιώσαμε. Για αυτό προσκαλούνται όλοι οι φιλόλογοι αναπληρωτές σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας, Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, την Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014 στις 12 το πρωί με κύρια αιτήματα:
•   Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο - Ενημέρωση του Συλλόγου για τα σχέδια του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά 2014 – 2015
•   Μοριοδότηση δυσπρόσιτων, θεσμός εντοπιότητας
•   Άνοιγμα πινάκων και με ποιον τρόπο
•   Πιστώσεις για τους αναπληρωτές Φιλολόγους
•   Μόνιμοι διορισμοί Φιλολόγων
•   Β΄ Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
•   Κοινωνικό Φροντιστήριο - Πρόσθετη Διδακτική στήριξη (Η πρόσληψη των εκπαιδευτικών να γίνεται από τον ισχύοντα πίνακα των αναπληρωτών)
•   Ενισχυτική Διδασκαλία
•   Ερευνητική Εργασία (Project)
•   ΖΕΠ
•   Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

5
           

ΠΑ.Σ.Α.Φ.   
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Ιστοσελίδα: http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com

 Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 22 Μαΐου 2014
   
Συνάδελφοι η χρονιά που πέρασε ήταν για όλους τους αναπληρωτές φιλολόγους δύσκολη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθούν όσα φέτος βιώσαμε. Για αυτό προσκαλούνται όλοι οι φιλόλογοι αναπληρωτές σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το  Υπουργείο Παιδείας, Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, την Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 στις 11 το πρωί με κύρια αιτήματα:
     - Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο
    - Ενημέρωση του Συλλόγου για τα σχέδια του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά 2014 - 2015 (Πιστώσεις, κενά, β΄ ανάθεση, αριθμός συνταξιοδοτήσεων, άνοιγμα πινάκων)
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Κοινωνικό Φροντιστήριο
« στις: Ιανουάριος 23, 2014, 06:29:12 μμ »
ΠΑ.Σ.Α.Φ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
      
23 – 1-  2014
Ιστοσελίδα:  http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com
ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Σ. Κεδίκογλου

Θέμα: Κοινωνικό Φροντιστήριο

Επανειλημμένα φέτος ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) προέβαλλε το αίτημα για τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) στο Λύκειο, προκειμένου οι μαθητές κυρίως οικονομικά αδύναμων οικογενειών (και όχι μόνο) να έχουν τη δυνατότητα να συναγωνιστούν επί ίσοις όροις με τους μαθητές που παρακολουθούν ιδιωτικό φροντιστήριο αλλά και να ανακουφιστούν οικονομικά πολλοί πρώην αναπληρωτές καθηγητές, που παραμένουν άνεργοι από το καλοκαίρι. Το πάγιο αυτό αίτημα του συλλόγου αναπληρωτών καθηγητών και μαθητών σήμερα, 23 Ιανουαρίου 2014, αποτέλεσε ουσιαστικά αντικείμενο εμπαιγμού από το Υπουργείο, που ανακοίνωσε την έναρξη Κοινωνικού Φροντιστηρίου με επίσημο δελτίο τύπου:  (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10621-23-01-14.html). Μόλις τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες και με μοναδικό κριτήριο πρόσληψης τη μακροχρόνια ανεργία (ώστε να ξαναμοιράζει τις θέσεις κατ’ έτος)  ή το νεαρό της ηλικίας (για να δείξει ότι καταπολεμά την ανεργία κάτω των 30), το Υπουργείο Παιδείας ακυρώνει στην πράξη τον τεράστιο αγώνα και κόπο χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών, που επανειλημμένα έλαβαν μέρος στον αξιοκρατικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπηρέτησαν την εκπαίδευση σε όλη την επικράτεια με όποιο οικονομικό και προσωπικό κόστος συνεπάγεται αυτό και αδιαφορεί  στην ουσία για την τεράστια καθυστέρηση της έναρξης της Διδακτικής Στήριξης, επιβαρύνοντας ψυχολογικά τους μαθητές περαιτέρω.

Μετά τις σημερινές εξελίξεις ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. ζητάει από το Υπουργείο:
- να κάνει σαφές εάν προτίθεται να αντικαταστήσει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη με τον καινοφανή θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
- την άμεση έναρξη της Π.Δ.Σ. με αυστηρά ολιγομελή τμήματα και με πρόγραμμα εντατικό, ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις τεράστιες απαιτήσεις των εισαγωγικών εξετάσεων.
- τη μη εκχώρηση δικαιώματος πρόσληψης σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ, καθώς το ΣτΕ έχει κρίνει τελεσίδικα (απόφαση 2592/1999) ότι κανένας άλλος φορέας πλην του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιεί προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
- την άμεση εφαρμογή και τήρηση του νόμου 3848/2010, άρθρα 4 και 5 που αφορά διορισμούς εκπαιδευτικών και ορίζει σαφέστατα πως οι διορισμοί πραγματοποιούνται με βάση τη σειρά των εκπαιδευτικών στον τελικό πίνακα κατάταξής τους, κάτι που καταδεικνύει ως μοναδικό κριτήριο πρόσληψης των καθηγητών τη σειρά κατάταξής τους  στον πίνακα αναπληρωτών.
- την υπαγωγή των προσλαμβανομένων καθηγητών στις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά στα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.
- την έναρξη της Π.Δ.Σ. στα Λύκεια αλλά και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα γυμνάσια από την έναρξη της σχολικής περιόδου, ώστε να λαμβάνεται μέριμνα τόσο για το μαθητικό δυναμικό της χώρας όσο και για την απασχόληση του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη μείωση της ανεργίας.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει επιτέλους να πάψει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που πλήττουν το δημόσιο σχολείο με αποσπασματικά μέτρα που κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η έλλειψη οποιασδήποτε συνέχειας και η απουσία διαλόγου με τους άμεσα εμπλεκόμενους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών.

Το Δ. Σ.  του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

7
Σχολική ζώνη / Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 01:00:09 μμ »
Πού πήγαν τα λεφτά της ενισχυτικής; Ποιος θα μας απαντήσει; γιατί οι μαθηματικοί είναι διπλάσιοι σε αριθμό από τους φιλολόγους; γιατί τόσο μένος με τον κλάδο μας; Μήπως τις διοικητικές θέσεις τις έχουν αναλάβει συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων και προωθούν τις ειδικότητες τους για προφανείς λόγους; Θα μας απαντήσει το Υπουργείο πού πήγαν τελικά τα λεφτά της Ενισχυτικής;
Ευχαριστούμε το συνάδελφο για το εξαιρετικό άρθρο του
Από εβδομάδα όπως όλα δείχνουν θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για την ενισχυτική διδασκαλία αφού στο σύνολό τους σχεδόν έχουν ανακοινωθεί τα γυμνάσια που θα λειτουργήσουν ως σχολικά κέντρα ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο αριθμός τους είναι μειωμένος σε ορισμένες περιφέρειες της χώρας συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Αισθητή μείωση εντοπίζεται στις περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας όπου βρίσκονται τα περισσότερα ΣΚΕΔ.

Οι δυο αυτές περιφέρειες μαζί με την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στον άξονα προτεραιότητας 2. Επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιευτεί η εν λόγω απόφαση χρηματοδότησης αναφέρουμε ότι για τις 3 αυτές περιφέρειες προβλέπεται για την απασχόληση των εκπαιδευτικών ποσό ύψους 24.090.639,23€ για την περίοδο υλοποίησης του έργου που είναι από τον Μάρτιο του 2013 έως και το Μάιο του 2015. Ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 1049 για καθένα από τα σχολικά έτη.

Όσον αφορά τις περιφέρειες που εντάσσονται στον άξονα 1 και είναι οι Αν. Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 18.065.683,33 € και αναμένεται να απασχοληθούν 787 εκπαιδευτικοί από το Μάρτιο του 2013 έως και το Μάιο του 2015

Στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου που εντάσσονται στον άξονα 3 προβλέπεται σύμφωνα με έγγραφα ότι θα απασχοληθούν 164 εκπαιδευτικοί και το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 3.765.597,44€.

Με βάση λοιπόν τα πιο πάνω στοιχεία έχουν προβλεφθεί από την ειδική υπηρεσία εφαρμογής εκπαιδευτικών δράσεων ότι θα απασχοληθούν 2.000 εκπαιδευτικοί για κάθε ένα έτος με το συνολικό κόστος για τη μισθοδοσία και τα οδοιπορικά τους να ανέρχεται σε 45.921.920 ευρώ ποσό που επαρκεί για τη μισθοδοσία περίπου 3.500 αναπληρωτών πλήρους ωραρίου για διάστημα απασχόλησης 9 μηνών.

Τα 460 γυμνάσια που θα λειτουργήσουν τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας

Το προηγούμενο έτος απασχολήθηκαν όμως οι εκπαιδευτικοί μόνο για διάστημα 1,5 μήνα περίπου γεγονός που σημαίνει ότι τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να καλύψουν τη μισθοδοσία περίπου 1800 αναπληρωτών πλήρους ωραρίου από την έναρξη του έτους τόσο για το 2013-14 όσο και για το 2014-15. Και φέτος όμως η ενισχυτική έχει ήδη καθυστερήσει και όσοι θα προσληφθούν θα απασχοληθούν για περίπου 3,5 μήνες. Οδηγούμαστε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι πιθανόν να έχουν περισσέψει αρκετά χρήματα αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται για μικρό διάστημα και οι περισσότεροι δεν είναι πλήρους ωραρίου αλλά μειωμένου και ωρομίσθιοι.  Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι από τον κρατικό προϋπολογισμό για το 2014 προβλέπονται πιστώσεις ύψους 25.000.000 ευρώ για τους αναπληρωτές τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ τα χρήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας είναι διπλάσια των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού (46.000.000 ευρώ)

Με τα χρήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας θα μπορούσαν πάντως να προσληφθούν πολλοί αναπληρωτές καθώς το ποσό όπως προαναφέραμε ανέρχεται στα 46.000.000 περίπου ενώ ένα άλλο πρόγραμμα αυτό της  "ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ –ΛΥΚΕΙΟ – ΕΠΑΛ)» έχει συνολικό κόστος 14.590.000 ευρώ και προσφέρει απασχόληση σε 1102 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για χρονικό διάστημα σχεδόν 7 μηνών.

Πολλοί πάντως είναι οι εκπαιδευτικοί που διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι προβλέπεται ένα τόσο μεγάλο πόσο για τις προσλήψεις και όμως το πρόγραμμα ξεκινά αργά και προσλαμβάνει μόνο ωρομίσθιους και αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Μια καθυστέρηση που απαξιώνει και τον ίδιο το θεσμό. Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι ίσως τα χρήματα που προβλέπονται για τις δαπάνες πρόσληψης της ενισχυτικής διδασκαλίας να πηγαίνουν στις προσλήψεις αναπληρωτών άλλων προγραμμάτων.

Πόσες ώρες είχε η κάθε ειδικότητα το 2012-13

Αναζητήσαμε τις ώρες που δόθηκαν σε κάθε ειδικότητα στις περιφέρειες Αττικής , Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας (ΑΠ2).  Προκύπτει λοιπόν ότι το σύνολο των ωρών ήταν περίπου 7.649 ώρες.  Από αυτές το 47% περίπου των ωρών το είχαν οι μαθηματικοί και το 31.6% οι Φιλόλογοι. Για τις άλλες ειδικότητες οι Φυσικοί είχαν το 12.3%, οι χημικοί είχαν το 3.5% και οι καθηγητές αγγλικών 5.2%.

Πιθανόν οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί που έχουν τη μερίδα του λέοντος στις ώρες της ενισχυτικής να απασχοληθούν ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου με 13 ώρες την εβδομάδα και οι άλλες ειδικότητες να  προσληφθούν με το καθεστώς του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού. Κάνοντας αναγωγή των περσινών δεδομένων με ωράριο 13 ωρών προκύπτει ότι θα απασχολούνταν στην Αττική 172 μαθηματικοί μειωμένου ωραρίου και 109 φιλόλογοι ενώ στην Κεντρική Μακεδονία οι αριθμοί θα ήταν 95 μαθηματικοί και 66 φιλόλογοι.

2012-2013
   

Επειδή οι πίνακες δεν μπορούν να εμφανιστούν στο φόρουμ παρακαλώ ανατρέξτε στο αντίστοιχο site.

Καλόγηρος Βασίλειος
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/119801/proslhpseis-oromisthion-kai-anaplhroton-meiomenoy-or.html

8
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
        


16 -12 -2013
Αρ. Πρωτ. 14837

Ιστοσελίδα   :  http://filologoi02.webnode.gr/
Email   :  email: pasafpe02@gmail.com 
      ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
 κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ.  Κ. Γκιουλέκα




ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΣΑΦ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ

       Πρόσφατα ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) έγινε αποδέκτης καταγγελιών - επώνυμων και μη - αναφορικά με την αναβίωση τακτικών του παρελθόντος που στοχεύουν στην κατάλυση κάθε νομιμότητας, που αφορά στο ισχύον καθεστώς προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
        Ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν συγκεκριμένη κατηγορία υποψήφιων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που δρα είτε μεμονωμένα είτε συλλογικά, να λειτουργεί δόλια, υπονομεύοντας τον αγώνα και την προσπάθεια χιλιάδων συναδέλφων για μία θέση έστω και προσωρινή στο δημόσιο σχολείο.
        Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, λειτουργώντας για άλλη μία φορά υστερόβουλα και αντισυναδελφικά, ασκούν συνεχείς πιέσεις σε παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να τους αναγνωριστεί, έστω και εκπρόθεσμα, οποιαδήποτε προϋπηρεσία απέκτησαν σε φορείς που είτε δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας, είτε αφορούν δράσεις, “καινοτόμες’’ τις βαφτίζουν τον τελευταίο καιρό,  για τη διεκπεραίωση των οποίων δεν επιλέχθηκαν από τον ισχύοντα ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, ως όφειλαν και σύμφωνα με τη νομιμότητα.  Επιλέχτηκαν είτε με αδιαφανείς διαδικασίες πελατειακού χαρακτήρα είτε με κριτήρια που δεν συνάδουν με την κείμενη νομοθεσία περί διορισμών και προσλήψεων προσωπικού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
        Είναι γνωστό ότι από το 2010 και με την ψήφιση του νόμου 3848 για την παιδεία “κλειδώθηκαν” οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών όλων των κλάδων συνυπολογίζοντας και την αποκτηθείσα προϋπηρεσία μέχρι 30-06-2010. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε απόπειρα αναγνώρισης προϋπηρεσίας, που δεν προβλέπεται και δε δικαιολογείται νομικά, θεωρείται αθέμιτη, δόλια και καταχρηστική!!!!
        Ως σύλλογος προειδοποιούμε ότι θα σταθούμε απέναντι σε κάθε επίδοξο εκπαιδευτικό που επιβουλεύεται την αξιοκρατία και τη δεοντολογία.
      Γνωστοποιούμε ότι:
1) Η προϋπηρεσία στην εκπαίδευση ορίζεται από συγκεκριμένη νομοθεσία και δε θα επιτρέψουμε καμία προσπάθεια στρέβλωσης του νόμου, ακόμα και αν αυτή έχει τη σιωπηρή αλλά ενοχική συγκατάθεση του υπουργείου.
2) Ο νόμος 3848/2010 είναι σαφής ότι νομικά κατοχυρωμένη θεωρείται μόνο η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε εφόσον η επιλογή του εκπαιδευτικού έγινε από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και μόνο από αυτόν.
3) Τακτικές τύπου αναγνώρισης προϋπηρεσίας Ο.Α.Ε.Δ. και άλλων φορέων, που ξυπνούν εφιάλτες του παρελθόντος εις υγείαν των κορόιδων, όχι μόνο τις αποδοκιμάζουμε αλλά θα τις πατάξουμε με κάθε έννομο μέσο.
4) Προασπιζόμαστε τους χιλιάδες συναδέλφους που μετρούν μόρια επιτυχούς δοκιμασίας σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και χιλιομετρικές αποστάσεις από τον Έβρο ως την Κρήτη.
5) Στηλιτεύουμε οποιαδήποτε μορφή ανοχής και εθελοτυφλίας από πλευράς πολιτικής ηγεσίας σε φαινόμενα που απαξιώνουν το εκπαιδευτικό έργο.

      Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες, οι αναπληρωτές φιλόλογοι αγωνιζόμαστε για την κατίσχυση της νομιμότητας που συνεχώς απειλείται. Σας καλούμε σε επαγρύπνηση και εγρήγορση, για να εμποδίσουμε την αναμόχλευση φαινομένων του παρελθόντος που ταλάνισαν τον εκπαιδευτικό κόσμο και καθιέρωσαν το διαίρει και  βασίλευε στις τάξεις των εκπαιδευτικών. Ας διαφυλάξουμε με αξιοπρέπεια ό,τι μετά κόπου αποκτήθηκε!!!!



Mε εκτίμηση
Το Δ. Σ.
ΠΑ.Σ.Α.Φ





9
http://filologoi02.webnode.gr/   
email: pasafpe02@gmail.com 

Διαμαρτυρία ΠΑ.Σ.Α.Φ. προς Υπουργείο Παιδείας και ΟΛΜΕ

        Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) καταγγέλλει για πολλoστή φορά την απροκάλυπτη και ήδη πασιφανή τακτική του Υπουργείου Παιδείας που στοχεύει όχι μόνο στην απαξίωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και στον αφανισμό τους από το δημόσιο σχολείο. Πρόκειται για μια μεθοδευμένη στρατηγική που εξυπηρετεί ή μάλλον υπηρετεί τη μνημονιακή πολιτική μιας αδυσώπητης και αμείλικτης ηγεσίας. Είναι εκείνη η πολιτική που θυσίασε στο βωμό της τρόικας χιλιάδες συμβασιούχους προκειμένου να φανεί αντάξια των μνημονιακών της δεσμεύσεων για απολύσεις στο στενό δημόσιο τομέα.
       Το υπουργείο χωρίς αιδώ και περίσκεψιν δημιούργησε νέες στρατιές ανέργων, όταν ακό-μη και τώρα επαίρεται και διατυμπανίζει ότι κατάφερε την αναδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου στο όνομα του εξορθολογισμού του εκπαιδευτικού προσωπικού.
       Αλήθεια για ποιόν εξορθολογισμό μιλάμε; Δεν βαυκαλιζόμαστε ούτε αιθεροβατούμε. Απεναντίας είμαστε ρεαλιστές . Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έσωσαν την χώρα και εξασφάλισαν πρωτογενές πλεόνασμα, γιατί πολύ απλά δεν εργάζονται με μόνιμη σχέση εργασίας αλλά με συμβάσεις των 7 και 8 μηνών στην καλύτερη των περιπτώσεων, ανέβασαν τα ποσοστά ανεργίας με την απόλυσή τους και, αφού συνυπολογίστηκαν ως δημόσιοι υπάλληλοι, μεταφράστηκαν ως νούμερα που αίφνης σβήστηκαν, γιατί επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό με την αδιοριστία και την ανυπαρξία τους.
       Τα ψέματα και ο εμπαιγμός όμως έχουν ημερομηνία λήξης. Κάποτε μας χρειάζονταν για να καλύπτουμε τα τεράστια λειτουργικά και οργανικά κενά που προκάλεσε και προκαλεί η ανυπαρξία μόνιμων διορισμών. Μας αξιολογούσαν μέσα από γραπτές δοκιμασίες  ΑΣΕΠ και μας έστελναν στα όρη και τα βουνά, για να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές μας. Μας έμαθαν να σεβόμαστε και να επενδύουμε στην εργασία μας και το λειτούργημά μας. Σήμερα μας βάφτισαν ξαφνικά δημοσίους υπαλλήλους, που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, και μας εκδίωξαν εν μια νυκτί από την εκπαίδευση καταδικάζοντάς μας σε μόνιμη αργία και ανεργία. Τώρα έρχονται σαν από μηχανής θεοί και μας πετούν το νέο φρούτο που καλείται ενισχυτική διδασκαλία μέσω ΕΣΠΑ με απολαβές πείνας και ωρομισθίας.
       Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. συνεχίζει να αμύνεται και να διεκδικεί ενημερώνοντας την ελληνική κοινωνία ότι ο κρατικός προϋπολογισμός δεν σώζεται με απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών που υπηρετούν την εκπαίδευση, με προσωρινή και χωρίς δικαιώματα σχέση εργασίας.  Αντίθετα, αυτή η πολιτική υποβαθμίζει την πoιότητα της παρεχόμενης παιδείας, απομακρύνει νέους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς από ένα σχολείο που συνεχώς καταρρέει και στερείται προοπτικής. Η απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι βόμβα στα θεμέλια της εκπαίδευσης.  Αντιστεκόμαστε και αποδοκιμάζουμε οποιαδήποτε μορφή απόλυσης μόνιμου ή αναπληρωτή εκπαιδευτικού.

       Tέλος, είμαστε στη δυσάρεστη θέση να εκφράσουμε την πικρία μας για την απούσα αντί-δραση και αλληλεγγύη του συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΟΛΜΕ, η διαμαρτυρία της ο-ποίας για τον εξοβελισμό μας από το δημόσιο σχολείο περιορίζεται σε κάποιες σειρές ελαχί-στων δελτίων Τύπου. Η έλλειψη έμπρακτης διεκδίκησης όμως για την κάλυψη των κενών θέσεων στα σχολεία από αναπληρωτές, η πλήρης απουσία προτάσεων για την απορρόφησή μας σε προγράμματα καινοτόμων δράσεων στην εκπαίδευση (Ενισχυτική, ΠΔΣ στα Λύκεια) οδηγούν σε εύλογα ερωτήματα:
1. Μας θεώρησαν οι μόνιμοι συνάδελφοί μας, με τους οποίους συμπορευόμαστε τόσα χρόνια στα σχολεία ως την πιο ανώδυνη παράπλευρη απώλεια που εξυπηρετεί τους στόχους των μνημονιακών δεσμεύσεων στην εκπαίδευση;
2. Λησμονήθηκε τόσο νωρίς η θυσία μας στο βωμό της δημοσιονομικής εξυγίανσης της  παι-δείας, ώστε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο διαπραγμάτευσης για την ανεργία τόσων ανθρώπων;
3. Mήπως επικρατεί και μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα η αντίληψη ο σώζων εαυτόν σω-θήτω;
        Kλείνοντας, θα θέλαμε να σημειώσουμε τη διαπίστωσή μας ότι η ΔΟΕ στηρίζει με κάθε ευκαιρία έμπρακτα και διεκδικεί πολλές πιστώσεις που αφορούν σε δράσεις μέσω ΕΣΠΑ για τους συναδέλφους αναπληρωτές της Α’θμιας εκπαίδευσης.
       Καλούμε λοιπόν την ΟΛΜΕ να σταθεί δίπλα μας με έργα και όχι με λόγια στον αγώνα μας για να ξαναβρούμε τη θέση που μας αξίζει στο δημόσιο Ελληνικό σχολείο.



10
Ο σύλλογος ΠΑΣΑΦ προσκαλεί όλους τους φιλολόγους μόνιμους, αναπληρωτές, αδιόριστους να συμμετέχουν στη δήλωση συμμετοχών για την άρση της β΄ ανάθεσης της Ιστορίας προκειμένου να μεταβεί η υπόθεση στο Συμβούλιο επικρατείας.
Παρακαλώ δηλώστε συμμετοχή.
http://filologoi02.forumgreek.com/t811-topic#3426

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 341

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.