Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - PASAS123

Σελίδες: 1
1
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί έχουμε να πούμε πολλά μετά τη σημερινή ανακοίνωση του ΑΣΕΠ για τη προκήρυξη Γενικής

https://www.asep.gr/webcenter/portal/asep/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7?var=ucmserver%23dDocName%3AVDCCMS01.ASEP.026959&_afrLoop=37734858331630288&_adf.ctrl-state=z5bhnrm4m_38#!%40%40%3Fvar%3Ducmserver%2523dDocName%253AVDCCMS01.ASEP.026959%26_afrLoop%3D37734858331630288%26_adf.ctrl-state%3Dz5bhnrm4m_42

θερμή παράκληση σε αυτό το θέμα να παραμείνουμε εντός του θέματος

2
Τεχνική εκπαίδευση / Προσλήψεις Τεχνικών Ειδικοτήτων 2019-2020
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2019, 02:08:03 μμ »
Ανοίγω αυτό το θέμα για τις προσλήψεις μας και ΜΟΝΟ των Τεχνικών Ειδικοτήτων
Πληροφορίες ,κενά και ότι άλλο θεωρούμε σημαντικό στις προσλήψεις μας.
Πάνω κάτω σε αριθμούς όπως πέρυσι στη πρώτη φάση
Αναμένεται 'Β φάση αλλά πότε?
Απο FcB και γνωστούς όλοι λένε μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου για Δ-βάθμια μιας και οι προσλήψεις της πρώτης ήταν,αν και περισσότερες έστω και λίγο από πέρυσι (εκτός και αν κάνω λάθος) ,εκτός της λογικής των δηλώσεων '' μαζικές και λίγες φάσεις''

3
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/290386_gia-tis-paraitiseis-ekpaideytikon-kai-toys-monimoys-diorismoys

ΕΤΟΣ   ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ  Δευτεροβαθμιας


2010           2839
2011           3503
2012           3186
2013           3442
2014           3235
2015           1836
2016           977
2017           509
2018           890
2019           1258

4
Το 2018 το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων. Τα σενάρια που εξετάζονται. Αναγνώριση προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα στην Ε.Α.Ε.

4.Σύστημα διορισμών και προσλήψεων: Αναμένεται να ανακοινωθεί εντός του 2018. Εξετάζονται διάφορα σενάρια για το σύστημα το οποίο θα αφορά τον τρόπο για μόνιμο διορισμό και για πρόσληψη αναπληρωτών με ενιαίο τρόπο τόσο για τη Γενική Εκπαίδευση όσο και για την ΕΑΕ. Προσανατολίζονται στη δημιουργία ενός συστήματος με την εποπτεία του ΑΣΕΠ που θα αξιοποιεί ακαδημαϊκά προσόντα του εκπαιδευτικού, προϋπηρεσία και κοινωνικά κριτήρια με τρόπο που δε θα κριθεί αντισυνταγματικός και χωρίς να υπάρχει σημαντική διαφορά στη μοριοδότηση του ενός κριτηρίου έναντι του άλλου. Αναφορικά με την προϋπηρεσία θα υπάρχει ανώτατο όριο για τη μοριοδότησής της («ταβάνι»).

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2018/01/2018-neo-systima-diorismon-proslipseon-senaria-pou-eksetazontai-anagnorisi-proypiresias-gia-dysprosita-stin-e-a-e/



5
https://docs.google.com/forms/d/14Z5vFhSB-7Nb27jekITJG-ElWzpDfoNjEco9Upwm6zM/viewform?c=0&w=1

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΛΑΔΟΥ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ (ΠΕ 12.05/17.03/17.07, ΤΕ 01.06 & ΔΕ 01.01), στο Δημόσιο και Εθνικό Διάλογο

Στις 11.03.2016 δημοσιοποιήθηκε 7σέλιδο κείμενο προτάσεων για συζήτηση και προβληματισμό με σκέψεις για την αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης - Ε.Ε.Κ., της Υποεπιτροπής για την Τεχνική Εκπαίδευση της Επιτροπής του Διαλόγου για την Παιδεία και της Επιτροπής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Ι.Ε.Π. για την Ε.Ε.Κ. όπως υπογράφεται, (βλ. http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/11_03_16_texhn_ekpaid.pdf).
Από τις παραπάνω Επιτροπές, η μεν Υποεπιτροπή για την Τεχνική Εκπαίδευση της Επιτροπής του Διαλόγου για την Παιδεία είναι, σ’ εμάς τουλάχιστον, αγνώστου συνθέσεως, η δε Επιτροπή του Ι.Ε.Π. για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση - Τ.Ε.Ε., που συγκροτήθηκε κατ’ αρχήν από τον Πρόεδρο και δεκατρία (13) μέλη (ανάρτηση στο διαδίκτυο αρ. πρωτ. 989/17-2-2016 – ΑΔΑ: 6ΠΔ8ΟΞΛΔ-ΒΕ7) ενώ στη συνέχεια προστέθηκε και 14ο μέλος (ανάρτηση στο διαδίκτυο αρ. πρωτ. 1675/21-3-2016 – ΑΔΑ: 7ΑΘ5ΟΞΛΔ-ΓΩΡ),έχει στη σύνθεσή της δύο (2) συναδέλφους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ 17.03 ειδικότητας ηλεκτρολόγων Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Σύμφωνα με το κείμενο, στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στην Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση,από το 2015-16 και στο διάστημα της επόμενης πενταετίας προτείνονται και θα επιχειρηθούν οι ακόλουθες μεταρρυθμίσεις: «Στο πλαίσιο της σταδιακής καθιέρωσης της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, σε δευτεροβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης θα λειτουργούν δύο τύποι Λυκείου, το Γενικό και το Επαγγελματικό. Οι προτεινόμενες αλλαγές στη δομή του Επαγγελματικού Λυκείου βρίσκονται στην ίδια κατεύθυνση με τον οραματικό στόχο της ενοποίησης των δομών γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης σε ένα ενιαίο Λύκειο θεωρίας και πράξης, που θα αξιοποιεί τα θετικά στοιχεία που προέκυψαν από την εμπειρία της εφαρμογής παλαιότερα του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου (ΕΠΛ)».
Στη συνέχεια, το Ι.Ε.Π.,σαν επιτελικός επιστημονικός Φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων – ΥΠ.Π.Ε.Θ. παρέχοντας διαρκή και τεχνική υποστήριξη στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή εκπαιδευτικής πολιτικής, προσκάλεσε εγγράφως, 16.03.2016 (βλ.http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/PROSKL%CE%99S%CE%99_2%CE%B9%CE%B5%CF%80.pdf), τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, τις Επιστημονικές Ενώσεις Εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Ε.Ε.Κ. και τους Εκπαιδευτικούς της Ε.Ε.Κ.να καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους, μέχρι την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, δίνοντας έμφαση σε θέματα όπως ο σχεδιασμός και η οργάνωση της Ε.Ε.Κ., η δομή του Επαγγελματικού Λυκείου - ΕΠΑ.Λ., οι τομείς και οι ειδικότητες, τα ωρολόγια προγράμματα κ.ο.κ., προκειμένου να τις λάβει υπόψη του, στα πλαίσια του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, με στόχο την αναβάθμιση και τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, δεδομένης της στρατηγικής σημασίας που έχει για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων.
Ακόμη, επιστολή του Ι.Ε.Π., (βλ. http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/19036-25-03-16-o-dialogos-gia-tin-epaggelmatiki-ekpaidefsi-kai-katartisi-synexizetai) με ημερομηνία 23.03.2016 και θέμα: «Ο διάλογος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση συνεχίζεται…», καλεί τις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε., τους/τις εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους της Ε.Ε.Κ. αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο μέλος της σχολικής κοινότητας να συμμετάσχει στη διαβούλευση με αντικείμενο συζήτησης τη δομή και το προσωρινό πρόγραμμα των ΕΠΑ.Λ., παρακαλώντας θερμά να ανταποκριθούν στο αίτημα ως την Τετάρτη 30.03.2016, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της όλης διαδικασίας.
Στο πλαίσιο ενός μεταβατικού σταδίου,με βάση τις αρχές που διατυπώθηκαν για τη νέα δομή του ΕΠΑ.Λ., ενόψει γενικότερων αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, προτείνεται με δύο συνοδευτικά της πρόσκλησης αρχεία κειμένου - χωρίς διακριτικά άλλα στοιχεία, ένα πρόγραμμα που θα ισχύσει για την Α΄ και τη Β΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος 2016-17, ενώ η Γ΄ τάξη θα ακολουθεί τη δομή του υπάρχοντος συστήματος προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες που εφέτος φοιτούν στη Β΄ τάξη να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Στο πρόγραμμα Α΄ Τάξης Λυκείων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, πέραν των μαθημάτων γενικής εκπαίδευσης, προτείνονται 2 ώρες «Έρευνα στην Τεχνολογία», 3 ώρες «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» και ένα σύνολο 8 δίωρων μαθημάτων για την επιλογή τριών από αυτά. Σύμφωνα με αυτή την πρόταση διαλόγου στο νέο Λύκειο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προβλέπεται ενιαία Α΄ τάξη, Τομείς στη Β΄ τάξη, Ειδικότητες στη Γ΄ τάξη και μετά την αποφοίτηση, «4ο» έτος - προαιρετική Τάξη ειδίκευσης και μαθητείας. Στην πρόταση διάρθρωσης του Λυκείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης περιλαμβάνονται συνολικά εννέα (9) πλέον Τομείς, από τους οποίους ο Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού περιέχει δύο (2) Ειδικότητες: 1.Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών και 2. Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων. Δηλ, σύμφωνα με την πρόταση, στους δύο πρόσφατα (Ν. 4186/2013) ενοποιημένους Τομείς Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής καταργείται η Ειδικότητα «Τεχνικός Αυτοματισμού» ενώ συγχωνεύονται οι Ειδικότητες«Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων» και «Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών» !
Η διαφαινόμενη, των δύο χωρίς ταυτότητα αρχείων κειμένου, συντάκτρια Επιτροπή του Ι.Ε.Π. για την Τ.Ε.Ε., επεξεργάστηκε και διαμόρφωσε ένα αρχικά προτεινόμενο σχέδιο,με βάση τις πρώτες σκέψεις για τη δομή και το πρόγραμμα σπουδών των ΕΠΑ.Λ. και αφού έλαβε υπόψη της τις προτάσεις και απόψεις των Σχολικών Συμβούλων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που διατυπώθηκαν στην ανοιχτή συζήτηση της 17.03.2016.
Μετά τα παραπάνω και επειδή, παρά τις διακηρυγμένες, από όλες τις πλευρές, προθέσεις για αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε. ή κατά το νεώτερο και ¨μοντέρνο¨ - στο πνεύμα της ¨σύγχρονης εκπαίδευσης¨ Ε.Ε.Κ.:
Προγραμματίζεται η Μεταλυκειακή Τ.Ε.Ε. μαζί με την Κατάρτιση, η ήδη φερόμενη σαν Ε.Ε.Κ.
Προβλέπεται το 4ο έτος μαθητείας με κύρια χαρακτηριστικά ξένα προς το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα
Συγχωνεύονται ή καταργούνται Τομείς
Συγχωνεύονται ή καταργούνται Ειδικότητες
Η πρόθεση κατ’ αρχήν συρρίκνωσης και εν συνεχεία κατάργησης της Τ.Ε.Ε. από την Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι πέραν πάσης αμφισβήτησης, με χειρισμούς από Επιτροπές αγνώστου ή αμφισβητήσιμης σύνθεσης αναφορικά με τα κριτήρια συγκρότησης αλλά και τη δυνατότητα επεξεργασίας τόσο σοβαρών για την εκπαίδευση θεμάτων, σε χρόνους απελπιστικά σύντομους και απαγορευτικούς για τη δημιουργία προτάσεων στα πλαίσια διαβούλευσης – διαλόγου συνολικής διάρκειας πέντε (5) μηνών, καταγράφοντας ανεξήγητη σπουδή που δημιουργεί απορίες και προκαλεί ερωτηματικά με την επιχείρηση - επιδίωξη εφαρμογής του νέου καθεστώτος από το σχολικό έτος 2016-2017 και για τη Β΄ τάξη των ΕΠΑ.Λ. ενώ η μεταρρύθμιση προαναγγέλλεται πενταετούς διάρκειας.Είναι φυσικά και τεχνικά αδύνατο στον ελάχιστο χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους να συντάσσουν ολοκληρωμένες προτάσεις, ο επείγον χαρακτήρας της διαδικασίας αλλά και εφαρμογής δεν μπορεί να γίνει αντιληπτός. Ο Εθνικός και Κοινωνικός διάλογος για να είναι περιεκτικός και αποδοτικός πρέπει να έχει πρόγραμμα, στόχευση, να είναι οργανωμένος, συγκροτημένος, να περιέχει όλες τις τεκμηριωμένες εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά προτάσεις που θα αναλυθούν και θα συντεθούν σε ένα μακροχρόνιο και σοβαρό προς υλοποίηση σχεδιασμό.
Για όλους αυτούς τους λόγους,
Εμείς οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κλάδου / Ειδικότητας Ηλεκτρολόγου(ΠΕ 12.05/17.03/17.07, ΤΕ 01.06 & ΔΕ 01.01)
Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Α Σ Τ Ε
για το σύνολο των διαδικασιών και των συνθηκών διενέργειας του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου από τις επιλεγμένες και συγκροτημένες από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Επιτροπές ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά για την κατάργηση της Ειδικότητας ¨Τεχνικός Αυτοματισμού¨ του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και
Ζ Η Τ Ο Υ Μ Ε
τη διενέργεια πραγματικού και ουσιαστικού, απροσχημάτιστου και καθαρού, αμερόληπτου, αντικειμενικού διαλόγου, χωρίς προαπαιτούμενα και ειλημμένες αποφάσεις (ενδεχομένως υπό το καθ’ ύλη αρμόδιο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας – Ε.ΣΥ.Π.) με τη συμμετοχή και έκφραση όλων των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας, όλων των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία και των οργανώσεων εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών με τη συναίνεση των οποίων θα καταστεί εφικτή η αναγκαία μεταρρύθμιση.
Το κείμενο διαμαρτυρίας αναρτάται στο διαδίκτυο και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να το προσυπογράψουν αναγράφοντας ονοματεπώνυμο, κλάδο και ειδικότητα

Για να το υπογράψετε μπείτε στο google doc του συνδέσμου επάνω.

6
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Λάθος καταχώρηση
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 12:20:34 πμ »
Τελικά το θέμα που αποκάλυψε χθες βράδυ το “e-mesara.gr” για την ύπαρξη στους πίνακες πτυχιούχου δασκάλας με έτος αποφοίτησης το 1966, μαρτυρεί και την προχειρότητα με τον τρόπο με τον οποίο επιχειρείται το άνοιγμα των πινάκων.

Οι καταγγελίες σωρηδόν για φουσκωμένες προϋπηρεσίες κάποιων, αλλά και για ελλιπέστατες κάποιων άλλων…

Ίσως το κερασάκι στην τούρτα είναι η …απόφοιτος του 1966, η οποία έχει πάρει πτυχίο εαρινό εξάμηνο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όταν το 1966 υπήρχαν μόνο Παιδαγωγικές Ακαδημίες.

Επί του πρακτέου:

Έχει γίνει λάθος στην καταχώρηση. Που γεννά όμως ερωτηματικά… Αυτό το λάθος έφερε τη συναδέλφου στην 6η θέση της μηδενικής, με πιθανότητες πρόσληψης… Δεν το είδε στον επανέλεγχο αυτός ή αυτή που καταχώρησε την αίτηση; Δεν το είδε αυτή που την υπέγραψε;

Και τα ερωτηματικά συνεχίζονται: Υπάρχουν και άλλα τέτοια λάθη στους πίνακες; Υπάρχουν λάθη που πιθανόν να δώσουν θέσεις σ΄ αυτούς που δεν πρέπει και θα τις στερήσουν απ΄ αυτούς που πρέπει;

Σίγουρα υπάρχουν… Και γι΄ αυτό κάτι θα πρέπει να γίνει…

(ΥΓ: Ελπίζω βέβαια στους τελικούς πίνακες να έχει διορθωθεί το λάθος)!

http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/13161-2015-09-16-20-41-02

Προσωπική εμπειρία
Πρώτη φορά κάνω αίτηση για αναπληρωτής , δεν είχα ΕΠΠΑΙΚ τότε, καταθέτω το πτυχίο , και ο υπάλληλος που με καταχωρεί με περνά ως απόφοιτο ΣΕΛΕΤΕ...κανονικότατα περάστηκα στο σύστημα.Όταν εκτυπώθηκαν τα χαρτιά δεν έδωσα σημασία, όμως όταν πήγα σπίτι είδα ότι είχα παιδαγωγική κατάρτιση .... την επόμενη μέρα πήγα στην Δευτεροβάθμια για διόρθωση.
Και το ερώτημα είναι το εξής : Πόσο εύκολο είναι ένα λαθάκι τέτοιο (εσκεμμένο) να σε απογειώσει? Γιατί εγώ τότε αν δεν μίλαγα θα είχα δυνατό διψήφιο αριθμό προϋπηρεσίας σήμερα...

7
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD

....'' ενώ η ενδεχόμενη αναβάθμιση των πτυχίων πιθανώς να είναι αναδρομική, δηλαδή όλοι οι απόφοιτοι Πολυτεχνείων μέχρι ενός χρονικού σημείου να θεωρούνται κάτοχοι μάστερ, ώστε να μπορούν να αναβαθμιστούν βαθμολογικά αν δουλεύουν π.χ. στο Δημόσιο''...

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την Τεχνική εκπαίδευση????Τα σχόλια δικά σας...

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29903
  • Τελευταία: ChrisKo
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1034860
  • Σύνολο θεμάτων: 17710
  • Σε σύνδεση σήμερα: 647
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 34
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.