Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Larisaios

Σελίδες: 1
1
Αποσπάσεις / Aποσπάσεις σε Εκκλησιαστικά Σχολεία
« στις: Μάιος 25, 2022, 06:38:32 μμ »
Μετά την κατάργηση των οργανικών θέσεων στην Εκκλησιαστική εκπ/ση και τη μεταφορά θέσεων των μέχρι τώρα υπηρετούντων εκπ/κών στη Γενική, πως θα καλυφθούν τα λειτουργικά κενά των Εκκλησιαστικών Γυμνασίων και Λυκείων για την σχ. χρονιά (2022-2023); Με αποσπάσεις; (Βγήκε-θα βγεί προκήρυξη;)

3
Σε πολλλές ΔΔΕ, σε αιτήσεις που υποβλήθηκαν - σε κατάσταση προσωρινότητας - για μετάθεση σε Μουσικά Σχολεία, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί τη συμπλήρωση των στοιχείων (π.χ. στο πεδίο «Προσόντα» - «Tύπος προσόντων», κ.α.), η αίτηση έχει αλλάξει κατάσταση και τώρα γράφει «Εχει καταχωρηθεί» και είναι μη διαχειρίσιμη.

Στη κατάσταση αυτή είναι οι Αιτήσεις χωρίς να έχουν αύξοντα αριθμό και αριθμ. πρωτοκόλλου. Άρα ούτε διαχειρίσιμες είναι ούτε, φυσικά, να οριστικοποιηθούν μπορούν προκειμένου οι ενδιαφερόμενο να έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν εν συνεχεία τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά (βιογραφικό και λοιπά έγγραφα) στην πλατφόρμα https://mydocs.minedu.gov.gr.

Ελπίζουμε το ΥΠΑΙΘ να έχει αντιληφθεί και να επιλύσει το ταχύτερον το πρόβλημα, δεδομένου ότι η καταληκτική προθεσμία οριστικής υποβολής είναι κοντά (17.11.2020)...

5
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ, ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ…

Τον Mαϊο του 2015 με προσωπική (!) απόφαση (Υ.Α. 97158/Ε2/18-06-2015, Φ.Ε.Κ. 1221, τ. Β’) του τότε αναπλ. Υπ. Παιδείας κ. Αναστ. Κουράκη "μετατάχθηκαν" εν μια νυκτί, άνευ λόγου και αιτίας, επανελθόντες εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ σε νέες ειδικότητες του δεύτερου πτυχίου τους, π.χ Φυσικοθεραπευτές (ΠΕ18) σε θέσεις Γυμναστών (ΠΕ11), διακοσμητές (ΠΕ18) σε θέσεις Αρχιτεκτόνων (ΠΕ12), Νοσηλεύτριες (ΠΕ18) σε θέσεις Φιλολόγων (ΠΕ02), Κομμωτικής (ΤΕ01) σε θέσεις Θεολόγων (ΠΕ01), Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των περιπτώσεων είναι ότι οι "μεταταχθέντες" παρά τα ελάχιστα μόρια υπηρεσίας τους τοποθετήθηκαν στις περιοχές που ήδη υπηρετούσαν, π.χ. Φυσικοθεραπευτής με 30 μόρια υπηρεσίας κατέλαβε "προσωποπαγή" (!!!) θέση Γυμναστή στη Α΄ Θεσσαλονίκης, περιοχή κλειστή για μεταθέσεις, λόγων πλεονασμάτων, για κανονικούς Γυμναστές με 180 μόρια υπηρεσίας! Κομμωτές υπηρετούντες στη Λάρισα με 40 μόρια υπηρεσίας κατέλαβαν «προσωποπαγείς» θέσεις Θεολόγων στη Λάρισα, περιοχή κλειστή για μεταθέσεις για κανονικούς Θεολόγους με 160 μόρια υπηρεσίας!

Η (ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΗΣ!) ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ

Δεν εδικαιούντο μετατάξεως αυτοί οι εκπαιδευτικοί; Ασφαλώς εδικαιούντο, αλλά με βάση τη διαδικασία που προβλέπει η σχετική νομοθεσία και συγκεκριμένα οι Ν. 1566/85, αρθ. 16 (Φ.Ε.Κ. 167, τ. Α’), 3260/2004, αρθ. 12 (Φ.Ε.Κ. 151, τ. Α’) και 3528/2007, αρθ. 73 (Φ.Ε.Κ. 26, τ. Α’). Αφ΄ ής στιγμής επανήλθαν από τη διαθεσιμότητα (και καλώς επανήλθαν) στις επανασυσταθείσες (αρχικές) θέσεις τους, είχαν το δικαίωμα να υποβάλλουν στο Υπ. Παιδείας αίτηση μετατάξεως σε άλλο κλάδο. Η αίτησή τους να συζητηθεί στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.), όπως προβλέπουν όλοι οι προαναφερθέντες νόμοι, και με βάση τα υφιστάμενα οργανικά κενά – εαν υπάρχουν και όπου υπάρχουν – το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο να εισηγηθεί τη μετάταξή τους στην ειδικότητα που ζητούν και, τέλος, να υπογραφεί η σχετική απόφαση τοποθέτησής τους στη νέα τους θέση από τον Υπουργό Παιδείας και ουσιαστικά του (νέου) διορισμού τους καθώς η κάθε είδους μετάταξη κατά την πάγια νομολογία του Σ.τ.Ε. (1106/1962, 1396/1965, 1886/1966) αναλύεται σε ταυτόχρονη απόλυση από μια θέση και διορισμό σε μια άλλη, επομένως λογίζεται ως «οιωνεί δ ι ο ρ ι σ μ ό ς». Απ΄ όλα αυτά τίποτα δεν τηρήθηκε. Το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΚΥΣΔΕ) δεν πήρε χαμπάρι. Ο κ. Κουράκης μόνος του εισηγήθηκε, μόνος του αποφάσισε και, εν τέλει, μόνος του τους μετέταξε, ουσιαστικά τους (επαν-) διόρισε. Βέβαια κενές οργανικές θέσεις δεν υπήρχαν, αλλά κι΄ αυτό το πρόβλημα λύθηκε «πολιτικά»˙ o κ. Κουράκης αντιμετωπίζοντάς τους ως «ειδική κατηγορία» (ημετέρων). τους διόρισε σε θέσεις ….«προσωποπαγείς», τους επανακατέστησε δηλαδή ξανά …διαθέσιμους, αλλά αυτή τη φορά με την θέλησή τους! Παράξενη που είναι η ζωή…

«ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ» …ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ!...

Oι διορισμοί αυτοί μέσω "μετατάξεων" (τύπου Κουράκη) είναι παράνομοι γιατί:

1) Eγιναν χωρίς την γνωμοδότηση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου (ΚΥΣΔΕ), όπως ρητά προβλέπει το Π.Δ. 1/2003 (αρθ, 18)....

2) Καταπατούν βάναυσα νόμιμα δικαιώματα εκπαιδευτικών οι οποίοι με πολλά (διπλάσια και τριπλάσια [!] των "μεταταχθέντων") μόρια υπηρεσίας (και με τον "σταυρό στο χέρι") διεκδικούν με μετάθεση θέσεις στις περιοχές που τοποθετήθηκαν (ή παρέμειναν) οι "μεταταχθέντες" των τεχνικών ειδικοτήτων. Π.χ υπάρχουν Γυμναστές οι οποίοι με 180 μόρια διεκδικούν μετάθεση στη Θεσσαλονίκη, στην οποία τώρα "μετατάχθηκαν" Φυσικοθεραπευτές (ΠΕ18), έχοντες μόλις 40 - 50 μόρια υπηρεσίας... Υπάρχουν Θεολόγοι οι οποίοι με 140 μόρια διεκδικούν μετάθεση στη Λάρισα, στην οποία τώρα «μετατάχθηκαν» Κομμώτριες (ΤΕ01), έχουσες μόλις 40 -50 μόρια υπηρεσίας…

3) Ο Ν. 3528/2007, αρθ. 73, παρ. 5 (δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας) απαγορεύει ρητά την μετάταξη σε θέσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί πράξη προκήρυξης πλήρωσής της (π.χ. για τις θέσεις Θεολόγων στις οποίες μετατάχθηκαν εκπ/κοί της Κομμωτικής (ΤΕ01.19) όχι μόνο έχει εκδοθεί πράξη προκήρυξης, αλλά εκκρεμούν προσλήψεις διοριστέων εκπ/κών, π.χ. ΠΕ01 (θεολόγων) του ΑΣΕΠ του 2008 (!)

4) Η απόφαση Κουράκη κυριαρχείται από σ χ ι ζ ο φ ρ ε ν ι κ ή αντίφαση: από την μία καταργεί τον νόμο του Μητσοτάκη (Ν. 4172/2013) για την κατάργηση των τεχνικών ειδικοτήτων και την διαθεσιμότητα των εκπ/κών και από την άλλη - την στιγμή που αίρει την κατάργηση των ειδικοτήτων, συνεπώς και των διαθεσιμοτήτων - διατηρεί τους πίνακες 8/2013 και 10/2014 για τη "μεταφορά" των τελούντων σε διαθεσιμότητα σε άλλες θέσεις (πχ. δεύτερου πτυχίου), παρότι πλέον δεν υπάρχει ούτε κατάργηση ειδικοτήτων, συνεπώς, ούτε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών. Πρόκειται για λογική που θέλει και την πίτα γεμάτη και τον σκύλο χορτάτο….

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΠΟΛΛΑ… ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ…

Εχουμε ήδη θέσει στην πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδεάις και στους (σιωπώντες, μέχρι στιγμής…) συνδικαλιστές του κλάδου μας, τα εξής απλά ερωτήματα:

•   Γιατί οι μετατάξεις της υπ΄ αριθμ. πρωτ. 97158/Ε2/18-06-2015 (Φ.Ε.Κ. 1221, τ. Β’) υπουργικής απόφασης (των επανελθόντων κανονικά από τις διαθεσιμότητες εκπ/κών των ΕΠΑΛ) έγιναν ΧΩΡΙΣ να έχει υπάρξει η προβλεπομένη από τον νόμο εισήγηση – γνωμοδότηση του αρμοδίου υπηρεσιακού συμβουλίου (ΚΥΣΔΕ);

•   Με βάση ποια διάταξη νόμου συστάθηκαν «προσωποπαγείς θέσεις» για την τοποθέτηση των εν λόγω εκπαιδευτικών σε νέα (πλεονασματική) ειδικότητα;


•   Ποιά κενά (έστω «λειτουργικά») κλήθηκαν να καλύψουν στις νέες τους ειδικότητες οι μεταταγέντες τη στιγμή που στις περισσότερες απ΄ αυτές τις ειδικότητες, στους νομούς που έγιναν οι τοποθετήσεις, υπάρχουν υπερπλεονάσματα (π.χ. στην Α΄ Θεσσαλονίκης, όπου τοποθετήθηκαν  ως Γυμναστές (ΠΕ11) οι μεταταγέντες πρώην Φυσικοθεραπευτές (ΠΕ18), Αισθητικοί, Κομμωτές, κ.λ.π. υπάρχουν πάνω από 20 πλεονάσματα ΠΕ11, ενώ στη Λάρισα όπου μετετάγησαν οι εκπ/κοί Κομμωτικής σε «προσωποπαγείς» θέσεις Θεολόγων υπάρχουν πάνω από 15 πλεονάσματα του κλ. ΠΕ01);

•   Τι απαντάτε στους εκπαιδευτικούς π.χ. τους Γυμναστές (ΠΕ11) που ενώ έχουν υπερδιπλάσια μόρια υπηρεσίας (140 – 180) από τους μεταταγέντες σε θέσεις Γυμναστών εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ (με 30 – 40 μόρια), δεν μπορούν όχι μετάθεση να πάρουν στη Θεσσαλονίκη, αλλά ούτε κάν απόσπαση; Τι απαντάτε στους Θεολόγους με 120 – 160 μόρια που ενώ έχουν υπερδιπλάσια μόρια από τους μεταταγέντες και τοποθετηθέντες στη Λάρισα σε θέσεις Θεολόγων εκπ/κούς Κομμωτικής, δεν μπορούν όχι μετάθεση, αλλά ούτε απόσπαση να πάρουν στη Λάρισα; 

.....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ «ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ» (ενώ την καταπατήσατε ασύστολα…), για «ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ» (την οποία ευτελίσατε…) ΚΑΙ για  «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ» (σε τι; Στη ισοπέδωση;..);.. ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ;

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ…


Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών κατά των παρανόμων μετατάξεων- διορισμών στη Γενική Εκπαίδευση εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ

Θεσσαλονίκη, macedon@yahoo.com 


6
Οι αναθέσεις (Α΄, Β΄ και οι Γ' που έρχονται) σαφώς και θα πρέπει να γίνονται με βάση επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, με όρους φυσικής και όχι μεταφυσικής. Με κριτήρια ορθολογικά (για το συμφέρον των μαθητών) και όχι με όρους μεσαίωνα (για να υπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα) Τα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια μπορεί να είναι:

Α) η Ε Ι Δ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α του πτυχιούχου και όχι γενικά ο "κλάδος" στον οποίο κάποιος σήμερα ανήκει με βάση τον νόμο (1566) του περασμένου αιώνα (1985).

* Π.χ. στον ενιαίο, πολυσυλλεκτικό (εξ επόψεως διαφορετικών ειδικοτήτων) κλάδο ΠΕ02: Eίσαι Φιλόλογος (= απόφοιτος Τμήματος Φιλολογίας) έχεις Α΄ ανάθεση τα αμιγώς φιλολογικά, Β΄ ανάθεση Ιστορία. Φιλοσοφία, Ψυχολογία, Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά. Είσαι Ιστορικός (= απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας) έχεις Α' ανάθεση Ιστορία, Β΄ ανάθεση φιλολογικά, Φιλοσοφία, Ψυχολογία και Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά. Είσαι απόφοιτος του Φ.Π.Ψ; Εχεις Α΄ ανάθεση Φιλοσοφία, Ψυχολογία και το μάθημα του Σ.Ε.Π. γιατί είσαι ο μόνος που έχει διδαχθεί επαρκώς Ψυχολογία και Παιδαγωγική που χρειάζονται ως επιστημονικά προσόντα για τη διδασκαλία του μαθηματος. Παίρνεις Β΄ ανάθεση Ιστορία, Κοινωνιολογία και φιλολογικά και Γ΄ ανάθεση Θρησκευτικά (ειδικά στη Γ΄ Λυκείου) και Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή.

* Στο επίσης ενιαίο κλάδο ΠΕ01 Θεολόγων. Είσαι απόφοιτος του Τμήματος Θεολογίας; A΄ ανάθεση Θρησκευτικά, Β΄ ανάθεση Ιστορία, Φιλοσοφία, Γ΄ ανάθεση Κοινωνιολογία και Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή. Είσαι απόφοιτος του Τμήματος Ποιμαντικής (pastoral) και Κοινωνικής Θεολογίας: Α΄ ανάθεση Θρησκευτικά, Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία και Κοινωνική Πολιτική Αγωγή, Γ΄ ανάθεση Ιστορία, Φιλοσοφία.

Στις λοιπές ειδικότητες τα πράγματα είναι σαφώς πιο απλά και ήδη εξακαθαρισμένα, ακριβώς επειδή υφίστανται ως ειδικότητες και όχι ως κλάδοι (διαφορετικών ειδικοτήτων)

Β) τα Δ Ι Δ Α Χ Θ Ε Ν Τ Α Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, βάσει των πιστοποιητικών αναλυτικής βαθμολογίας των μαθημάτων που έχει παρακολουθήσει ο κάθε απόφοιτος. Είναι π.χ. απολύτως κατανοητό να επιστημονικά παραδεκτό να διδάσκει με Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία ο απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών (Φ.Κ.Σ.) που είναι μέχρι στιγμής ενταγμένος στον κλ. "ΠΕ02 Φιλολόγων", αλλά βάσει ποιάς λογικής διδάσκει με Β΄ ανάθεση Κοινωνιολογία ο απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας που ΔΕΝ έχει διδαχθεί την Κοινωνιολογία ούτε σαν επιλεγόμενο;

Γ) ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ οι εισηγήσεις του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.). Δεν μπορεί π.χ. το Ι.Ε.Π. να έχει εισηγηθεί εδω και 25 χρόνια, ως Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) την Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Θεολόγους (ΠΕ01) και το Υπ. Παιδείας να ανακαλεί (!!!) την ισχύουσα εδώ και 25 χρόνια Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Θεολόγους και - αντίθετα - να εισηγείται το Ι.Ε.Π. να ανακληθεί η Β΄ ανάθεση της Ιστορία από τους Ξενόγλωσσους (ΠΕ05 - 07) "εφόσον δεν έχουν διδαχθεί επαρκώς ελληνική Ιστορία" και το Υπ. Παιδεία να γράφει στα παλιά του τα παπούτσαι την εισήγηση του Ι.Ε.Π. και να αναθέτει την Β΄ ανάθεση της Ιστορίας στους Ξενόγλωσσους.

Τα πράγματα είναι απλά... Διαλέγουμε κριτήρια: ορθολογικά και επιστημονικά, ή μεσαιωνικά και συντεχνιακά;

7
Μετατάξεις / "Προσωποπαγής" θέση από μετάταξη. Tι σημαίνει;
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 01:07:04 πμ »
Πληροφορήθηκα ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ που επέστρεψαν από τη διαθεσιμότητα στις ειδικότητες και στις οργανικές τους θέσεις πήραν ....απευθείας μετατάξεις (χωρίς γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου και τα τοιαύτα...) σε ειδικότητα του δεύτερου πτυχίου τους και μάλιστα στην ίδια πόλη που υπηρετούσαν με την αρχική τους ειδικότητα... Π.χ. Εκπαιδευτικοί του κλ. ΠΕ18 Φυσικοθεραπευτές που υπηρετούσαν στη Θεσσαλονίκη  μετατάχθηκαν στον κλ. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και τοποθετήθηκαν ξανά στη Θεσσαλονίκη έχοντας μόλις 30 μόρια στη ενεργητικό τους (ενώ υπάρχουν ΠΕ11 με 130 μόρια που ούτε απόσπαση δεν βλέπουν για Θεσσαλονίκη), αλλά επειδή δεν υπήρχαν οργανικά κενά (ούτε λειτουργικά δεν υπάρχουν - ο ΠΕ11 είναι κλάδος πλεονασματικός) τοποθετήθηκαν, λέει, σε θέσεις "π ρ ο σ ω π ο π α γ ε ί ς".

Σημαίνει κάτι το ιδιαίτερο αυτή η ένταξη (σε θέση προσωποπαγή) ή απλώς επιβεβαιώνει το ρουσφέτι σε προσωπικό επίπεδο;

8
Εργασιακά / Μεταπτυχιακά - συνάφεια ειδικότητα
« στις: Μάρτιος 16, 2015, 04:25:41 μμ »

Είναι δυνατόν να έχει αναγνωρισθεί σε δάσκαλο (ΠΕ 70) μεταπτυχιακός τίτλος στον αντικείμενο της ...
"Διοίκησης Επιχειρήσεων" ("Business administration");...

9
Εργασιακά / Aξιολόγηση εκπ/κών υπηρετούντων σε φορείς
« στις: Δεκέμβριος 27, 2014, 07:04:32 μμ »
Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν με απόσπαση σε φορείς, τι θα ισχύσει; Θα αξιολογηθούν από τους Διευθυντές /προϊσταμένους των υπηρεσιών στις οποίες είναι αποσπασμένοι;

10
Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, μιλώντας σήμερα το πρωϊ στο τηλεόραση του "ΣΚΑΙ, απηύθυνε έκκληση προς τους εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε φορείς, να γυρίσουν στο σχολείο όχι στην μονάδα από την οποία αποσπάστηκαν, αλλά στις περιφέρειες στις οποίες είναι αποσπασμένοι. Για παράδειγμα - είπε - εάν ένας εκπαιδευτικός αποσπάστηκε Βιβλιοθήκη της Θεσσαλονίκης, ενώ η μονάδα του είναι στην Άρτα, μπορεί να μείνει στη Θεσσαλονίκη, αλλά να διδάξει σε σχολείο. Μάλιστα ο κ. Λοβέρδος έστειλε και το ακόλουθο μήνυμα προς τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς: «Για να μην το κάνουμε μόνοι μας από Δευτέρα, από αύριο, τους καλούμε να το ζητήσουν μόνοι τους».

Γνωρίζει κάποιος κάτι πιο συγκεκριμένο; (π.χ. έχει βγεί ή υπάρχει ήδη σχετική εγκύκλιος;)

11
Με εγκύκλιο που εξέδωσε το 2008 το Υπ. Παιδείας παρέχεται η διακριτική ευχέρεια απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών για "λόγους συνείδησης"

Απορίες:

Aν κάποιος μαθητής θέλει να απαλλαγεί από το μάθημα της Πολιτειακής Παιδείας για "λόγους συνειδήσεως" - επειδή, π.χ. εμφορείται υπό αναρχικών φρονημάτων - μπορεί ν΄ απαλλαγεί;

Aν κάποιος άλλος μαθητής (έστω αλλοδαπός), θελήσει ν΄απαλλαγεί από το μάθημα της Ιστορίας επικαλούμενος λόγους συνείδησης, επειδή το θεωρεί "ελληνοκεντρικό", μπορεί ν΄ απαλλαγεί;

Ενας αριστερόφρων μαθητής που έχει πρόβλημα συνειδήσεως με το περιεχόμενο του μαθήματος "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων " (ΑΟΔΕ), θεωρώντας το "καπιταλιστικής εμπνεύσεως", μπορεί να τύχει απαλλαγής;


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.