Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - sirina

Σελίδες: 12
1
Δημοτικό / Εκπαιδευτικες ιστοσελιδες.
« στις: Οκτώβριος 08, 2011, 03:13:29 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι! Χρειαζομαι σελιδες με εκπαιδευτικο υλικο, για οποιοδηποτε μαθημα δημοτικου δεν εχει σημασια, αρκει να μην ειναι λογισμικο αλλα ιστοσελιδα. Το χρειαζομαι για μια εργασια, αλλα ολο το πρωι που εψαχνα βρηκα στο ψηφιακο σχολειο πολλα λογισμικα, αλλα η εκφωνηση μου απαιτει να ειναι σελιδες. Πχ το παραδειγμα που εχω ειναι για την γεωγραφια και τον διδασκαλια του σεισμικου φαινομενου και ο καθηγητης μας εχει δωσει μια ιστοσελιδα που ειναι προσωμοιωση σεισμου. Καμια ιδεα?

Ευχαριστω!

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Ανοιχτό Πανεπιστήμιο- Εργασία!
« στις: Οκτώβριος 25, 2009, 05:10:29 μμ »
 Αγαπημενα συναδερφοι ηρθα σε εσας να με φωτισετε γιατι εχω ψιλοαπογοητευτει. Ανελαβα την εργασια μιας κοπελας για το ΕΛΠ10, μαθημα ανοιχτου πανεπιστημιου κυπρου. Την εργασια θα την γραψω εγω απο την αρχη αλλα απο λαογραφια, ιστορια κτλ δεν εχω μεγαλη γνωση ουσα αποφοιτος του τμηματος φιλολογιας.

Το θεμα ειναι αυτο: Στις θεωρήσεις του Fernand Braudel και του Raymond Williams για τη συγκρότηση του πολιτισμού ο παράγοντας του χρόνου κατέχει κεντρική θέση. Οι Braudel και Williams αναγνωρίζουν ότι οι δυο έννοιες είναι αλληλένδετες, αλλά διατυπώνουν διαφορετικές αντιλήψεις για τη σχέση τους. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από τη σύγκριση των εννοιών «δομές των πολιτισμών», που έχει διατυπώσει ο Βraudel, και «δομή της αίσθησης», που έχει διατυπώσει ο Williams.
• Παρακολουθώντας τα επιχειρήματα με τα οποία οι δύο επιστήμονες θεμελιώνουν τη θέση τους, να παρουσιάσετε τη σημασία του χρόνου στις θεωρήσεις του πολιτισμού από τον Braudel και τον Williams αντίστοιχα. Προκειμένου για τον Williams, να λάβετε υπόψη σας και τον ρόλο της επιλεκτικής παράδοσης.
• Αναδείξτε τις ομοιότητες και τις διαφορές στην πρόσληψη του χρόνου σε σχέση με τον πολιτισμό στις θεωρήσεις Braudel και Williams.
• Πώς αντιλαμβάνεστε εσείς την έννοια «ελληνικός πολιτισμός» και τη σχέση της με την έννοια του χρόνου;

Βασιζομενη στην βιβλιογραφια, εβγαλα μια πολυ καλη ακρη για τα δυο πρωτα ερωτηματα, νομιζω το χω λυμμενο το θεμα. Αυτο που με εχει αγχωσει ειναι το τριτο ερωτημα που ειναι κρισεως. Ολη η εργασια πρεπει να ειναι 2.500 λεξεις οποτε δε χρειαζεται πολυλογια αλλα εγω εχω πελαγωσει τελειως.

Μπορει να δωσει κανεις καμια ιδεα?

Υ.Γ Σας παρακαλω, μην αρχισουμε φιλοσοφικη συζητηση για το κατα ποσο ειναι θεμιτο να κανουμε οι φιλολογοι εργασιες αλλωνων. Ευχαριστω! :)

3
ΕΠΑΛ / Πρόβλημα μαθηματικών!
« στις: Αύγουστος 29, 2008, 02:53:43 μμ »
Μια φιλη μου σπουδαζει στο ΤΕΙ Πολιτικων εργων υποδομης και τους βαλανε εργασια τις παρακατω ασκησεις τις οποιες δεν μπορει να λυσεις. Ποιος καλος ανθρωπος μπορει να βοηθησει?

1)Διαφορικη εξισωση:  y-1/y dy + x-1/x2dx=O
2) Να υπολογιστει το ολοκληρωμα ΙΙexydxdy οπου ο τοπος Τ οριζεται ως εξης 0<x<1, o<y<1


Οπου ΙΙ ειναι το σημαδακι του διπλου ολοκληρωματος..

 :)

4
Τι γνωριζετε για τα ειδικα σχολεια? Ειναι ευκολο να βρει καποιος δουλεια εκει η ειναι κλειστος χωρος?

Επισης, για εκμαθηση μπραιγ γνωριζει κανεις που μπορω να κανω μαθηματα?

5
Γενικό Λύκειο / Διαγωνίσματα τετραμήνων
« στις: Μάιος 01, 2008, 12:19:55 μμ »
Υπαρχει κανενα καλο παιδι και αξιο παλικαρι εδω μεσα να μου πει αν υπαρχουν πουθενα διαγωνισματα σε ηλεκτρονικη μορφη? Η τελος παντων που μπορω να βρω τα θεματα του ΚΕΕ γιατι παλευω εδω και ωρες να μπω και δεν με λυπαται το σαιτ? Για αρχαια και λατινικα γ λυκειου.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 29, 2008, 02:15:26 μμ »
Μολις ανελαβα ενα παιδι α γυμνασιου στα φιλολογικα και ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η υλη, αν μπορει να μου πει καποιος απο εσας.

Επισης, οταν τον ρωτησα για τα αρχαια μου ειπε οτι η καθηγητρια τους δεν εξεταζει μεταφραση αλλα διαβαζει λεξη λεξη, τα μεταφραζει και κατα την διαρκεια ρωταει τι σημαινει η μια λεξη ή η αλλη. Επισης, μου ειπε οτι στο τελος δεν εξεταζεται η μεταφραση. Επειδη ολα αυτα πολυ περιεργα μου φαινονται μπορει καποιος να μου εξηγησει ακριβως τι ισχυει?

7
ΕΠΑΛ / Θέματα πανελληνίων ΤΕΕ!
« στις: Φεβρουάριος 12, 2008, 12:24:39 μμ »
Μηπως ξερετε που θα βρω τις απαντησεις των θεματων Εκθεσης για την εκθεση, απο ημερησια αλλα και εσπερινα? Οτι κυκλοφορει στο ιντερντ το χω βρει αλλα μου λειπουν των εσπερινων και τα χρειαζομαι. :-[

8
Δημοτικό / Αγγλικά!
« στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 03:20:17 μμ »
Κανω μαθημα σε ενα κοριτσακι, δ δημοτικου, δυσλεκτικο και οχι μεγαλη φαν του διαβασματος. Η μητερα της επειδη ειναι ευχαριστημενη με την δουλεια μου θεωρησε καλο να την αναλαβω και στα αγγλικα(ειμαι φιλολογος).  Θελει να μαθει τα βασικα, ωστε να μην ειναι τουριστας στο σχολειο. Αγορασα μετα απο προταση μιας φιλης  το Wonderland, μου φαινεται αρκετα καλο, αλλα δηλωνω αγνοια με την διδασκαλια.

Οσοι ειστε της Αγγλικης ή εχετε εμπερια μπορειτε να μου πειτε πως περιπου ν οργανωσω το μαθημα? Θα της μεταφραζω τις λεξεις και να της μαθαινει σιγα σιγα.  ???

9
ΕΠΑΛ / Έκθεση- ΤΕΕ!
« στις: Ιανουάριος 13, 2008, 12:22:06 μμ »
Κανω ιδιαιτερο μαθημα σε παιδια ΤΕΕ και σε πολυ λιγο τελειωνω τα κειμενα της υλης. Εχω κανει περιληψεις, πλαγιοτιτλους, αναπτυξη παραγραφου και συλλογιστικη πορεια για ολα τα κειμενα. Επισης, τα παιδια εχουν γραψει τουλαχιστον απο μια εκθεση για καθε θεμα.

1) Τι αλλο πρεπει να κανω?
2) Υπαρχει περιπτωση να μπει κατι συνδυαστικο π.χ ο πολεμος και τα ανθρωπινα δικαιωματα, ενω απο το κειμενο του Θουκυδιδη ολα τα βοηθηματα προτεινουν μονο τον πολεμο- ειρηνη.
3) Επειδη θα αρχισω επαναληψεις, εχω κατεβασει παλια θεματα και θεματα των φροντιστων Ελλαδος για να τους δωσω αλλα επειδη δεν καλυπτουν ολη την υλη, μηπως ξερει κανεις αμα υπαρχει κατι αλλο? Φυσικα θα μπορουσα να βγαλω μονη μου θεματα αλλα δεν εμπιστευομαι τις δυναμεις μου ακομα.. :-[

10
Πανελλήνιες / Θέματα πανελληνίων
« στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 09:58:22 μμ »
Μηπως εχει κανεις ενδεικτικες λυσεις  των θεματων αρχαιων και λατινικων Γ΄Λυκείου? Εχω βρει τα θεματα αλλα δεν εχω τις απαντησεις. :-[

11
ΕΠΑΛ / Δυο ερωτησεις.
« στις: Νοέμβριος 23, 2007, 12:18:24 πμ »
1. Εκθεση Τεε Γ Λυκειου.

Οπως εχω ξαναπει, κανω μαθημα σε ΤΕΕ Γ Λυκειου Στην υλη ειναι καποια συγκεκριμενα κειμενα εκ των οποιων ποκυπτου οι εξης θεματικοι κυκλοι:

βια- ναρκωτικα
τεχνη
δημοκρατια
διαφημιση
υποσιτισμος- χωρες του τριτου κοσμου.
πολεμος


Μεχρι τωρα εχω βαλει στους μαθητες μια εκθεση για τον πολεμο και την ειρηνη, την διαφημιση(υπερ-κατα), η διαφημιση και η γυναικα, η διαφημιση και η προπαγανδα.
Μιας και ειμαστε μαζεμενοι πολλοι φιλολογοι  θα ηθελα μερικες ιδεες για το τι να βαλω για καθε θεματικο κυκλο. Π.χ στην διαφημιση νομιζω τα καλυψα ολα, αλλα δεν μπορω να ειμαι και σιγουρη.

2. Αρχαια κατευθυνσης Γ Λυκειου.

Θα ξεκινησω την τριτη και δεν εχω ξαναδιδαξει. Καμια ιδεα για κανα καλο βοηθημα? Εγω θα διδαξω μονο το γνωστο οποτε μονο εισαγωγη, μεταφραση, λεξιλογικα και πραγματολογικα ετσι δεν ειναι?


Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια. :-*

12
Φιλολογικά μαθήματα / Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 07, 2007, 03:45:44 μμ »
Πως κανουμε τον εξαρτημενο υποθετικο λογο ανεξαρτητο? Τελικα το βοηθημα μου ειναι για πολυ πεταμα. Μηπως εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο που να εχει οοοοολη την λατινικη γραμματικη που ειναι στην υλη να μην ρωταω καθε φορα εδω και σας κουραζω? :-[

13
Η Κοινότητα του PDE / Λογοτεχνία!
« στις: Νοέμβριος 01, 2007, 01:48:24 μμ »
Σκεφτηκα μιας και ειμαστε ολοι μορφωμενοι ανθρωποι εδω μεσα σιγουρα θα διαβαζετε και εσεις βιβλία(λογοτεχνικα) οπως  εγω.  Για να ακουω προτασεις για ομορφα βιβλιαρακια!

14
Δημοτικό / Δυσλεξία
« στις: Οκτώβριος 30, 2007, 08:14:10 μμ »
Εχω μια μαθητρια Δ΄Δημοτικου που πασχει απο δυσλεξια ή τουλαχιστον ετσι λενε οι γονεις. Λεω λενε γιατι δεν εχει γιναι διαγνωση αλλα αυτο μου ειπαν οι γονεις της. Η μικρη, εχει προβλημα οταν γραφει παρα οταν μιλαει. Κοβει συλλαβες, δεν γραφει λεξεις, μπερδευει τα γραμματα μεταξυ τους και ειδικα οταν πρεπει να κανει παραγωγη λογου τα πραγματα χειροτερευουν δραματικα. Δεν μπορει να γραψει ουτε μια σωστη προταση. Το κακο ειναι οτι προφορικα κανει προσπαθειες και τελικα τα λεει ολα καλα αλλα δυστυχως οταν πρεπει να γραψει αυτα που γνωριζει ερχεται το χαος. Δυστυχως, εχει εναν απαιτητικο δασκαλο με απαιτητικα διαγωνισματα και κανει φορα δεν α παει καθολου καλα με αποτελεσμα να στεναχωριεται πολυ. Εχετε καμια προταση για να την βοηθησω να βελτιωθει? Ισως κανενα βοηθημα?

Ευχαριστω!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.