Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - flair

Σελίδες: 1
1
Γνωρίζει κανείς αν τα μεταπτυχιακά του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου (European University Cyprus) είναι αναγνωρισμένα στην Ελλάδα;

2
Ο Χουάν Κόντερχ, Ισπανός καθηγητής του Πανεπιστημίου St. Andrews στη Σκωτία, δημιούργησε ένα site με τις διεθνείς ειδήσεις στα Αρχαία Ελληνικά! Στο site Akropolis World News μπορεί κανείς να διαβάσει μέχρι και ποδοσφαιρικές ανταποκρίσεις, σε άπταιστη αττική διάλεκτο του 5ου αιώνα πΧ.

Σε συνέντευξη σε Έλληνα δημοσιογράφο είπε: "Στο Πανεπιστήμιο του St. Andrews ο αριθμός των φοιτητών που ενδιαφέρονται για τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά παρουσιάζει αύξηση".

Στο ερώτημα εξάλλου αν υπάρχει κάποιος λόγος να μάθει κάποιος αρχαία ελληνικά σήμερα ή είναι μια περιττή γνώση, απάντησε: "Το να γνωρίζεις τη γλώσσα ενός πολιτισμού που έπαιξε τόσο μεγάλο ρόλο στη διαδικασία διαμόρφωσης του σύγχρονου κόσμου και στην οποία έχουν γραφεί τόσο υπέροχα έργα αρκεί ως επιχείρημα".

Απευθυνόμενος στους Έλληνες αναγνώστες του περιοδικού ("Πρώτο θέμα") της συνέντευξης είπε: "Χαίρομαι που απευθύνθηκα στο ελληνικό κοινό και ελπίζω να βρω υποστηρικτές σε αυτή τη δραστηριότητα που συνεχίζεται για αιώνες, την προώθηση των Αρχαίων Ελληνικών. Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται για νεκρή γλώσσα αλλά για αθάνατη γλώσσα".

Παράδειγμα ειδήσεων

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Blog Υπουργείου Παιδείας
« στις: Απρίλιος 28, 2009, 08:19:06 μμ »
Blog Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων:

http://www.meafora.gr

4
Πανελλήνιες / Έναρξη Πανελληνίων 15-16 Μαΐου;
« στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 03:14:39 μμ »
12 ή 13 Μαΐου λήξη μαθημάτων. 15 - 16 Μαΐου η αυλαία των Πανελλαδικών

Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΠΕΠΘ σχεδιάζει το παρακάτω πρόγραμμα για τη λήξη των μαθημάτων στα Λύκεια και την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων: Στις 12 ή 13/5 να λήξουν τα μαθήματα στα λύκεια και οι Πανελλαδικές εξετάσεις να αρχίσουν Παρασκευή 15 Μαΐου με τους υποψήφιους των εσπερινών Λυκείων και 16 Μαΐου (Σάββατο) με το μεγάλο όγκο των υποψηφίων των Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ (Ομάδα β΄).

alfavita.gr

5
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ


ΘΕΜΑ: Διευκόλυνση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.


Ενόψει του Διαγωνισμού Εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ παρακαλούνται οι Διευθυντές Διευθύνσεων και οι Προϊστάμενοι των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους να μεριμνήσουν ώστε να διευκολύνουν τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα μετέχουν στις εξετάσεις αυτές εκδίδοντας σχετικές άδειες για τη μετακίνηση τους.

Στους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που θα απουσιάσουν με σχετική άδεια για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις θα πρέπει να καταβληθούν οι αποδοχές τους.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

6
Ισχύει για τα ολοήμερα ότι το μέγιστο των ωρών είναι 50 ώρες (0,5 μόρια) το μήνα, ό,τι δηλαδή και για τους υπόλοιπους ωρομίσθιους της πρωτοβάθμιας, και αν έχεις πχ 54 ώρες σου αφαιρούν τις 4;

Γιατί το προγραμματάκι που κατέβασα από το φόρουμ δε μου αφαίρεσε τις 4 ώρες από ολοήμερο, ενώ στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών δεν μου τις έχουν βάλει.

Τι ισχύει τελικά;

7
Από έγγραφο του Υπουργείου:

"Έχει παρατηρηθεί ότι στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς πολλοί μαθητές προβαίνουν στην καταστροφή των βιβλίων τους (σκίσιμο, διασκορπισμός σελίδων, κάψιμο) στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Ένα τέτοιο «έθιμο» αντίκειται στο δημοκρατικό ιδεώδες, καθώς υποδηλώνει την έλλειψη ευαισθησίας για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και αποκαλύπτει την απουσία σεβασμού στον έντυπο λόγο και, εν γένει, στην πνευματική αξία που εμπεριέχουν τα βιβλία.

Επιπλέον, γίνεται σαφές ότι οι μαθητές δεν έχουν αντιληφθεί το δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος που αποτελεί η έκδοση των σχολικών εγχειριδίων, ετησίως, για τους φορολογούμενους γονείς τους. Παράλληλα, καθίσταται αισθητή η έλλειψη οικολογικής παιδείας και ευαισθησίας με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω της κατασπατάλησης φυσικών πόρων.

Άλλωστε, η πρόκληση φθορών στα σχολικά βιβλία υποβαθμίζει την αισθητική αντίληψη των μελών της σχολικής κοινότητας και αντιβαίνει στην πολιτιστική καλλιέργεια, που πρέπει να διέπει τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Δεδομένων των δυσάρεστων συνεπειών αυτού του φαινομένου, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, με δική τους ευθύνη, να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, για την ανάγκη επιστροφής των βιβλίων στα σχολεία,  στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς 2007-08. Τα επιστρεφόμενα βιβλία προορίζονται για ανακύκλωση προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, τα οποία και θα διατεθούν στις σχολικές επιτροπές για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 2008-09, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων καλούνται να ενημερώσουν εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής και επαναχρησιμοποίησης βιβλίων σε άριστη κατάσταση. Αναλυτικότερα, οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρά τα σχολικά εγχειρίδια, τα οποία θα επιστραφούν με τη λήξη του σχολικού έτους και θα διανεμηθούν στους μαθητές που θα τους διαδεχθούν. Εξαιρούνται μόνο εκείνα τα σχολικά εγχειρίδια που προορίζονται για χρήση μεγαλύτερη του ενός έτους.  (π.χ. βιβλία Πληροφορικής, βιβλία αναφοράς κ.ά.) 

Με την εφαρμογή του συστήματος της επιστροφής των βιβλίων θα γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων, αφού θα  επαναχρησιμοποιούνται τα καθαρά αντίτυπα και ανακυκλώνονται τα φθαρμένα. Κατά αυτόν τον τρόπο, θα αποφεύγεται η κατασπατάληση χαρτιού, που είναι οικολογικά επιζήμια, και θα εμπεδώνεται ο σεβασμός των μαθητών στην πνευματική αξία των σχολικών βιβλίων, γεγονός που θα έχει άλλωστε τεράστια παιδαγωγική σημασία.
"

8
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ


Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το Køge Business College της Δανίας θα πραγματοποιήσει τον Ιούλιο 2008 Θερινό Πανεπιστήμιο στην Ιθάκη με θέμα:

«Αναπτύσσοντας την πολλαπλή νοημοσύνη στην εκπαίδευση»


Η θεωρία του Howard Gardner γνωστή ως η θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, υποστηρίζει ότι όλα τα άτομα εμφανίζουν σε διαφορετικό όμως βαθμό οκτώ τουλάχιστον είδη νοημοσύνης (γλωσσική, λογικομαθηματική, χωροταξική, κιναισθητική, μουσική, διαπροσωπική, ενδοπροσωπική, φυσιογνωστική). Η ολόπλευρη  ανάπτυξη κάθε ατόμου προϋποθέτει την ανάπτυξη όλων των ειδών νοημοσύνης. Η εκπαίδευση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο προς αυτήν την κατεύθυνση! Οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα πρέπει να προσεγγίζουν τα διδακτικά τους αντικείμενα με τρόπο που να επιτρέπει στους μαθητές/εκπαιδευόμενους τους να χρησιμοποιούν και να αναπτύσσουν όλα τα είδη νοημοσύνης. 

Σε ποιους απευθύνεται
Το Θερινό Πανεπιστήμιο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε διευθυντές σχολείων, σχολικούς συμβούλους, υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σε εκπαιδευτές ενηλίκων, σε εργαζόμενους σε κυβερνητικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς που ασχολούνται με εκπαιδευτικά προγράμματα, σε φοιτητές καθώς και σε κάθε άτομο που επιθυμεί να διευρύνει τους ορίζοντες και τις γνώσεις του. 

Σκοπός
Σκοπός είναι οι συμμετέχοντες να καταστούν ικανοί να σχεδιάζουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες χρησιμοποιώντας με επιτυχία διαφορετικές διδακτικές τεχνικές, για την ανάπτυξη όλων των ειδών νοημοσύνης των μαθητών / εκπαιδευόμενων τους:
•   στην καθημερινή διδακτική πράξη σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες
•   σε σχολικές δραστηριότητες, όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση, η αγωγή υγείας, η αγωγή του καταναλωτή, οι πολιτιστικές δραστηριότητες, η τοπική ιστορία
•   στην ευέλικτη ζώνη
•   στην εκπαίδευση ενηλίκων και στη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση
•   στην μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση

Μέθοδος διδασκαλίας- Διδάσκοντες
Βιωματικές και επικοινωνιακές προσεγγίσεις. Παιδαγωγικά εργαστήρια και εργασία σε μικρές ομάδες. Ενεργός εμπλοκή των συμμετεχόντων με κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες. Διδάσκουν ειδικοί επιστήμονες από την Ελλάδα και τη Δανία. Μεταξύ αυτών ο Θανάσης Καραλής, επίκουρος καθηγητής στην Διά Βίου Εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Πατρών), ο Tim Christensen, M.Ed. managing director στο Køge Business College Denmark, η Παρασκευή Βασάλα, M.Ed. (Εκπαίδευση Ενηλίκων) και Ph.D (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση), η Mona Engberg, M.Ed., σύμβουλος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Køge Business College, o Παύλος Κοκκινάκης, σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο Σπύρος Σιάκας, M.Sc. σκηνοθέτης, η Ελένη Σβορώνου, M.Sc.  υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης WWF-Ελλάς.

Πρόγραμμα μαθημάτων-Βεβαίωση σπουδών
Το πρόγραμμα μαθημάτων διαρθρώνεται σε ενότητες όπου αναπτύσσονται  τα εξής θέματα:
•   Η θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner. Τι σημαίνει πολλαπλή νοημοσύνη; Ποια είναι τα είδη νοημοσύνης και πώς αναγνωρίζονται; Πώς ενισχύονται και διδάσκονται τα είδη νοημοσύνης; Πώς μπορούν να διδαχτούν διάφορα γνωστικά αντικείμενα ώστε οι μαθητές /εκπαιδευόμενοι να χρησιμοποιούν όλες τις νοημοσύνες; Πώς διαμορφώνονται εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την ανάπτυξη διαφορετικών ειδών νοημοσύνης; Ποιες εκπαιδευτικές τεχνικές είναι χρήσιμες και ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού/εκπαιδευτή;
•   Σχεδιασμός από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη κιναισθητικής, διαπροσωπικής, ενδοπροσωπικής νοημοσύνης. Βιωματική προσέγγιση εκπαιδευτικών τεχνικών: Παιχνίδι ρόλων, Debate, χάρτης εννοιών κ.ά. Παραδείγματα από: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Τοπική Ιστορία, Αγωγή Υγείας, Αγωγή του Καταναλωτή, ΣΕΠ, μαθήματα των αναλυτικών προγραμμάτων, θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων και συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης.
•   Outdoor education και πολλαπλή νοημοσύνη. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για «εκπαίδευση έξω από το σχολείο» με έμφαση στην φυσιοκρατική, μουσική και χωροταξική/οπτική νοημοσύνη. Βιωματική προσέγγιση εκπαιδευτικών τεχνικών: Μελέτη πεδίου και μελέτη περίπτωσης. Παραδείγματα από Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Τοπική Ιστορία κ.λπ.
•   Πολλαπλή νοημοσύνη και ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού. Ανάπτυξη γλωσσικής και λογικομαθηματικής νοημοσύνης. Σχεδιασμός σχετικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Παραδείγματα από Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Τοπική Ιστορία κ.λπ.
•   Διαμόρφωση σεναρίου και δημιουργία ταινίας animation σχετικά με την πολλαπλή νοημοσύνη.
Τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά, αρχίζουν καθημερινά στις 9.00 και ολοκληρώνονται στις 13.00 και διαρκούν πέντε συνεχόμενες ημέρες. Προαιρετικά μαθήματα σε μορφή διαλέξεων και συζητήσεων γίνονται καθημερινά τις απογευματινές ώρες 19.00 - 21.00. 
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν φάκελο με εκπαιδευτικό υλικό. 
Στο τέλος του προγράμματος θα χορηγείται επίσημο πιστοποιητικό σπουδών στα ελληνικά και τα αγγλικά από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης και το Køge Business College.

Προαιρετικές δραστηριότητες στο νησί της Ιθάκης
Το νησί της Ιθάκης, γνωστό σε όλο τον κόσμο από τον πολυμήχανο Οδυσσέα, φιλοξενεί για δεύτερη συνεχή χρονιά το Θερινό Πανεπιστήμιο. Έχει όμορφα τοπία γεμάτα αντιθέσεις, παραλίες και γραφικά χωριά που συνδέονται με την Οδύσσεια και συναρπάζουν τον επισκέπτη.  Πρωτεύουσα είναι το Βαθύ, μία αρχοντική μικρή κωμόπολη με παραδοσιακή αρχιτεκτονική, στο μυχό ενός κόλπου. Ιδανικό μέρος για ένα καλοκαιρινό διάλειμμα από το άγχος και τον θόρυβο της σύγχρονης ζωής. Ιδανικό  μέρος για να αρχίσετε τις διακοπές σας! Τα μαθήματα γίνονται στο Βαθύ, στις αίθουσες του  Δημοτικού Σχολείου, ενός σύγχρονου και φιλόξενου κτιρίου.

Συνδυάζοντας την εκπαίδευση με τις διακοπές στην Ιθάκη, οι εκπαιδευόμενοι με την άφιξή τους λαμβάνουν έναν φάκελο με πληροφοριακό υλικό για το νησί της Ιθάκης. Επίσης, προσφέρονται  από το Δήμο της Ιθάκης σε συνεργασία με τους διοργανωτές πολλές δραστηριότητες που αποβλέπουν να γνωρίσουν οι εκπαιδευόμενοι τις ιδιαιτερότητες της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ιθάκης.
Στο πλαίσιο αυτό θα έχουν την ευκαιρία:
•   να γευτούν τα τοπικά φαγητά-γλυκά μαγειρεμένα ειδικά γι΄ αυτούς από τις γυναίκες της Ιθάκης, να χαρούν την τοπική μουσική και να χορέψουν τους τοπικούς χορούς
•   να περιηγηθούν στις Οδυσσειακές τοποθεσίες και να συμμετέχουν σε πεζοπορικές διαδρομές στα μονοπάτια του Οδυσσέα με ειδικό ξεναγό
•   να κάνουν το γύρο του νησιού με σκάφος και να κολυμπήσουν σε παραλίες που δεν φτάνουν οι δρόμοι
•   να περιηγηθούν στο νησί της Ιθάκης και να γνωρίσουν τη φυσική και πολιτιστική του κληρονομιά
•   να επισκεφτούν τα δύο αρχαιολογικά και το λαογραφικό-ναυτικό μουσείο του νησιού.
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα αποσταλούν στο τέλος Μαΐου: α) κατάλογος ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων με ειδικές τιμές για το Θερινό Πανεπιστήμιο β) πληροφορίες για τρόπους μετάβασης στην Ιθάκη και οικονομικότερα μέσα μετακίνησης ανάλογα με τον τόπο αναχώρησης.

Ημερομηνίες διεξαγωγής-Τμήματα-Κόστος συμμετοχής 
Θα δημιουργηθούν 4 τμήματα ως εξής: α) 1ο  τμήμα: 3-7 Ιουλίου, β) 2ο  τμήμα: 4-8 Ιουλίου, γ) 3ο  τμήμα: 5-9 Ιουλίου, δ) 4ο τμήμα: 6-10 Ιουλίου. Η έναρξη των εργασιών κάθε τμήματος γίνεται το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας, δηλαδή πριν την έναρξη των μαθημάτων. Ώρα έναρξης:  18.30. Ώρα λήξης: 21.30.

Το κόστος συμμετοχής είναι 200 Ευρώ μέχρι 20 Μαΐου 2008. Μετά τις 20 Μαΐου και εφόσον υπάρχουν θέσεις το κόστος συμμετοχής είναι 250 Ευρώ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία κατάθεσης του ποσού συμμετοχής.

Για την εγγραφή σας, συμπληρώστε την συνημμένη αίτηση και στείλτε την με e-mail στο summer08@otenet.gr ή στο fax 2671094055. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας γίνεται μόνο με την καταβολή του χρηματικού ποσού στο τραπεζικό λογαριασμό του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης: EMPORIKI BANK 63838578. Αφού γίνει η κατάθεση του ποσού, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τα στοιχεία της κατάθεσης με e-mail ή φαξ.


ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Στείλτε την αίτηση συμπληρωμένη με e-mail, στη διεύθυνση: summer08@otenet.gr
ή με fax στο 26710 94055

Ονοματεπώνυμο
Ταχυδρομική Διεύθυνση           
Τηλέφωνο
e-mail:
Επάγγελμα
Φορέας Εργασίας: 
Τμήμα (κρατήστε μόνο το τμήμα που επιθυμείτε να συμμετάσχετε):   1ο   2ο,  3ο,  4ο
Ημερομηνία αίτησης

9
Το Καφενείο της Επιστήμης (4ος κύκλος)
Ίδρυμα Ευγενίδου, Γαλλικό Ινστιτούτο, Βρετανικό Συμβούλιο


Πέμπτη 17 Απριλίου 2008, ώρα 8.00 μ.μ.
στο ΄Iδρυμα Ευγενίδου,
(Λ.Συγγρού 387, Π.Φάληρο, είσοδος από οδό Πεντέλης 11)
 
Θέμα: «Παιδαγωγική αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Πληροφορικής»

Επιστημονικός οικοδεσπότης: Αναστάσιος Μικρόπουλος,
Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Πρόεδρος Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης  Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση

Συντονισμός: Ματθαίος Τσιμιτάκης, Δημοσιογράφος


•   Τι εννοούμε με τον όρο: Τεχνολογίες Πληροφορίας  και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.);
•   Πώς μπορούν οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) να αξιοποιηθούν παιδαγωγικά;
•   Είναι δυνατόν οι Τ.Π.Ε. να αποτελέσουν γνωστικά εργαλεία και να βοηθήσουν το μαθητή να αναπτύξει την κριτική του σκέψη;
•   Υπάρχουν παραδείγματα που αναδεικνύουν όλα τα παραπάνω;

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που θα δώσουν έναυσμα για συζήτηση στο Καφενείο της Επιστήμης, που διοργανώνεται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, την Πέμπτη 17 Απριλίου 2008, και ώρα 20.00, με θέμα: «Παιδαγωγική αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών».
Επιστημονικός οικοδεσπότης είναι ο καθηγητής Αναστάσιος Μικρόπουλος, Διευθυντής στο Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου  Ιωαννίνων και Πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση.
Το συντονισμό της συζήτησης με το κοινό θα έχει ο δημοσιογράφος Ματθαίος Τσιμιτάκης.

Το Καφενείο της Επιστήμης πραγματοποιείται στο πλαίσιο του νέου ευρωπαϊκού έργου e-KNOWNET. e-KNOWNET: Ένα ΔΙΚΤΥΟ για την μη-τυπική εκπαίδευση στην Επιστήμη, με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Τα Ερευνητικά εργαστήρια ανοίγουν τις πύλες  τους σε κοινότητες μη – τυπικής εκπαίδευσης.  Τα επιστημονικά κέντρα, στον ρόλο «διαμεσολαβητών».


Το νέο ευρωπαϊκό έργο e-KNOWNET, που συντονίζει το Ίδρυμα Ευγενίδου, έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός δικτύου που θα διευκολύνει τη διάχυση της νέας επιστημονικής γνώσης που προέρχεται από το  ερευνητικό εργαστήριο, προς ευρύτερα τμήματα της κοινωνίας που αποτελούνται από μη-ειδικούς και επιδιώκουν τη διά βίου μάθηση σε περιβάλλοντα μη-τυπικής μάθησης, όπως είναι τα επιστημονικά κέντρα. Το δίκτυο αυτό και οι υπηρεσίες που θα αναπτυχθούν θα αναδεικνύουν το εκπαιδευτικό δυναμικό των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης (Lifelong Learning Programme / ICT/ Networks), έχει τριετή διάρκεια και ολοκληρώνεται το Δεκέμβριο 2010. Πέντε ευρωπαϊκοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον τομέα της επιστήμης και της γνώσης,  συνεργάζονται για να «μετατρέψουν» την επιστημονική γνώση σε μαθησιακούς πόρους και δραστηριότητες, οι οποίες θα κάνουν τη μέγιστη δυνατή χρήση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι ΤΠΕ και μάλιστα με τέτοιο τρόπο που να   κερδίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Συγκεκριμένα, στο έργο συμμετέχουν: από την Ελλάδα, το Ίδρυμα Ευγενίδου και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας, από τη Γερμανία το Κέντρο Ψηφιακό Συτημάτων του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Βερολίνου (Freie Universität Berlin - Center for Digital Systems, Competence Center e-Learning/ Multimedia), από τη Γαλλία το εργαστήριο Francis Perrin Laboratory του Εθνικού Κέντρου Επιστημονικών Ερευνών (Centre National de la Recherche Scientifique) και από την Ισπανία το Παρατηρητήριο για την Επικοινωνία της Επιστήμης του Πανεπιστημίου Pompeu Fabra (Universitat Pompeu Fabra / Observatori de la Comunicació Científica).

Το έργο θα επικεντρωθεί θεματικά στο πεδίο της Φωτοχημείας. Το υλικό που θα αναπτυχθεί συλλογικά από όλους τους εταίρους, θα παρουσιασθεί μέσω μιας εξειδικευμένης πληροφοριακής πλατφόρμας (portal), η οποία θα λειτουργεί ως ψηφιακό αποθετήριο και σημείο αναδιανομής της νέας επιστημονικής γνώσης, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσει ως ένας εικονικός τόπος συνάντησης για κάθε χρήστη και κοινότητα μάθησης που συμμετέχει στο έργο. Επιστημονικά κέντρα, όπως το Ίδρυμα Ευγενίδου, θα μπορούν να επωφεληθούν από το έργο, κάνοντας χρήση του υλικού και των δραστηριοτήτων που θα παραχθούν, για λογαριασμό ομάδων επισκεπτών που ενδιαφέρονται δράσεις μη-τυπικής εκπαίδευσης στο πεδίο της Φωτοχημείας. Σε αυτό το περιβάλλον διάχυσης της γνώσης, τα επιστημονικά κέντρα θεωρούνται ως καταλύτες, οι οποίοι θα ενθαρρύνουν την εκπαιδευτική χρήση ΤΠΕ από το γενικό κοινό.

Καφενείο της Επιστήμης: Ένας ανοικτός διάλογος για την επιστήμη

Το Ίδρυμα Ευγενίδου, το Γαλλικό Ινστιτούτο και το Βρετανικό Συμβούλιο, συνεχίζουν και τη φετινή χρονιά μια σειρά ανοιχτών διαλόγων ανάμεσα σε επιστήμονες-ερευνητές και στο ευρύ κοινό, με σύγχρονα θέματα από το πεδίο της επιστήμης και της τεχνολογίας.
Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τις τελευταίες εξελίξεις σε σύγχρονα και επίκαιρα ζητήματα όπως η κοσμολογία, η βιολογική εξέλιξη, η συνείδηση, η οικολογία, η τεχνητή νοημοσύνη, τα μεταλλαγμένα τρόφιμα, η εκπαίδευση και η διά βίου μάθηση. Ταυτόχρονα, οι επιστήμονες γίνονται κοινωνοί των προβληματισμών, της αγωνίας και των προσδοκιών των πολιτών σχετικά με τα μείζονα επιστημονικά θέματα.
Οι συζητήσεις γίνονται πάντα σε ένα ζεστό κλίμα φιλικής ανταλλαγής απόψεων, σε χαλαρό περιβάλλον, όπου μπορεί κάποιος να απολαύσει έναν καφέ ή ένα ποτήρι κρασί.

Πώς θα συμμετέχετε:
Η είσοδος στο Καφενείο της Επιστήμης είναι ελεύθερη και ανοιχτή σε κάθε ενδιαφερόμενο. Επειδή ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος, είναι απαραίτητη η έγκαιρη δήλωση συμμετοχής.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
Για να πάρετε μέρος στο Καφενείο της Επιστήμης μπορείτε να απευθύνεστε στα πιο κάτω τηλέφωνα επικοινωνίας:
Καφενείο της Επιστήμης – Ίδρυμα Ευγενίδου
Τηλ.: 210 9469615

Καφενείο της Επιστήμης - Γαλλικό Ινστιτούτο
Τηλ.: 210 3398647-740

Καφενείο της Επιστήμης – Βρετανικό Συμβούλιο
Τηλ.: 210 3692342




10
Κρίσιμες ώρες για την πρώην υπουργό Παιδείας, Μαριέτα Γιαννάκου, καθώς μετά από άσχημη εξέλιξη τραυματισμού στο δεξί της πόδι - είχε υποστεί κάταγμα - οι γιατροί, για να αποτρέψουν το ενδεχόμενο γενικευμένης λοίμωξης, υποχρεώθηκαν να το ακρωτηριάσουν.

Η λεπτή χειρουργική επέμβαση έγινε χθες το βράδυ από το μέσο της κνήμης και κάτω.

Η κ. Γιαννάκου νοσηλεύθηκε στο Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν», αλλά λόγω του σακχαρώδους διαβήτη, το τραύμα της δεν επουλώθηκε και εξελίχθηκε σε περιφερική βλάβη.

www.kathimerini.gr
   
Μπορεί να μας στεναχώρησε, αλλά περνά μια δοκιμασία. Της εύχομαι υπομονή και κουράγιο...

11
Αναπληρωτές / Εφημερία
« στις: Ιανουάριος 27, 2008, 01:58:16 μμ »
Οι αναπληρωτές κάνουν εφημερία; Ποιος είναι ο σχετικός νόμος;

12
Τι αφορά η νέα ανακοίνωση της alfavita;

http://www.alfavita.gr/egiklioi/egiklioi20070722b.php

" οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων, που έχουν τα προσόντα για τα διδακτικά αντικείμενα:

      * Αγγλική Γλώσσα
      *Αθλητισμός-Χορός
      *Εικαστικά
      * Θεατρική Αγωγή
      *Νέες Τεχνολογίες
      *Μουσική
       
μπορούν να συμπληρώσουν Αίτηση-Δήλωση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να ενταχθούν στους πίνακες ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών του Ολοήμερου Σχολείου.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ - ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

κτλ"

Δεν έγιναν οι αιτήσεις μαζί με τους αναπληρωτές;

13
Ημερίδες - Συνέδρια / Ανακοινώσεις Συνεδρίων
« στις: Απρίλιος 27, 2007, 09:22:38 μμ »
Επειδή αρκετοί από εμάς δε γνωρίζουμε πότε και που γίνονται παιδαγωγικά ή συνέδρια σχετικά με την εκπαίδευση, δε θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια ενότητα με ανακοινώσεις συνεδρίων;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158545
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 364
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.