1
Β/θμια / Παράλληλη στήριξη (δευτεροβάθμια) - Κάλυμνος.
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 12:57:23 μμ »
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να μάθω αν ισχύει ή είναι δικαιολογίες αυτά που μας λένε απο την Ββάθμια.
Υπάρχει διάθεση απο αναπληρωτή (είτε μειωμένου , είτε πλήρους) να βρεθεί στην Κάλυμνο για αυτή την σχολική χρονιά ?
Υπάρχει παιδί με ειδικές ανάγκες (κωφό) στο νησί που έχει δεί δάσκαλο παράλληλης στήριξης μόνο σε 2 τάξεις στο δημοτικό.
Φέτος, το παιδί θα πάει Β Γυμνασίου και η ανάγκη είναι πλέον επιτακτική. Έχει παρακολουθήση μαθήματα νοηματικής και λογοθεραπέια με πρωτοβουλία και έξοδα των γονιών του, στην Ρόδο. Πλέον όμως, είναι πολύ δύσκολο , ιδιαίτερα τον Χειμώνα.
Η επίσημη δικαιολογία απο το γραφείο Ββαθμιας της Καλύμνου ήταν οτι δεν δέχονταν αναπληρωτές να έρθουν στην Κάλυμνο , παρότι τους έστελνε το υπουργείο και στην συνέχεια το γραφείο της Ρόδου.
Αυτό, όμως, που είδαν οι γονείς του φέτος, ήταν οτι η Ρόδος έστελνε αναπληρωτές αλλά τους τοποθετούσαν στο ΚΕΔΔΥ ή σε άλλες θέσεις και όχι εκεί που υπήρχε πραγματικά ανάγκη. Φέτος όμως, το γραφείο της Καλύμνου δεν υπάρχει πια και απο την Ρόδο μας είπαν οτι ισως να είναι πιο εύκολο να στείλουν καποιον και να τοποθετηθεί διπλά στο παιδί.
Το πρόβλημα τους είναι οτι επειδή υπάρχει μόνο μια αίτηση για παράλληλη στήριξη στην Κάλυμνο, υπάρχει περίπτωση να μην συμπληρώνει πλήρες ωράριο.
Θυμάμαι , όμως , οτι πέρισυ η Χριστοφιλοπούλου είχε πεί οτι αν στην παράλληλη στήριξη δεν συπληρώνει κάποιος πλήρες ωράριο, μπορεί να συπληρώσει όπου αλλού υπάρχει ανάγκη. Πολύ φοβάμαι οτι αυτό ισχύει μόνο για αυτούς που προσλαμβάνονται μέσω κρατικού προυπολογισμού και όχι ΕΣΠΑ. Φέτος η παράλληλη στήριξη θα πάει όλη μέσω ΕΣΠΑ.
1. Υπάρχει κάποιος καθηγητής δευτεροβάθμιας με νοηματική που να ενδιαφέρεται να τοποθετηθεί στην Κάλυμνο (αυτό πληροφοριακα γιατί ξέρω οτι δεν γίνεται να παρακαμφθούν οι πίνακες) (Ας μου στείλει σε προσωπικό p.m.)?
2. Γνωρίζει κάποιος πώς θα πρέπει να κινηθούν αυτή την στιγμή , μήπως και το παιδί δεί καθηγητή δίπλα του φέτος?
Γνωματεύσεις, αιτήσεις και παρόμοιες διαδικασίες έχουν ήδη γίνει. Η έγκριση αναμένεται αλλά είναι σίγουρη.
Θα ήθελα να μάθω αν ισχύει ή είναι δικαιολογίες αυτά που μας λένε απο την Ββάθμια.
Υπάρχει διάθεση απο αναπληρωτή (είτε μειωμένου , είτε πλήρους) να βρεθεί στην Κάλυμνο για αυτή την σχολική χρονιά ?
Υπάρχει παιδί με ειδικές ανάγκες (κωφό) στο νησί που έχει δεί δάσκαλο παράλληλης στήριξης μόνο σε 2 τάξεις στο δημοτικό.
Φέτος, το παιδί θα πάει Β Γυμνασίου και η ανάγκη είναι πλέον επιτακτική. Έχει παρακολουθήση μαθήματα νοηματικής και λογοθεραπέια με πρωτοβουλία και έξοδα των γονιών του, στην Ρόδο. Πλέον όμως, είναι πολύ δύσκολο , ιδιαίτερα τον Χειμώνα.
Η επίσημη δικαιολογία απο το γραφείο Ββαθμιας της Καλύμνου ήταν οτι δεν δέχονταν αναπληρωτές να έρθουν στην Κάλυμνο , παρότι τους έστελνε το υπουργείο και στην συνέχεια το γραφείο της Ρόδου.
Αυτό, όμως, που είδαν οι γονείς του φέτος, ήταν οτι η Ρόδος έστελνε αναπληρωτές αλλά τους τοποθετούσαν στο ΚΕΔΔΥ ή σε άλλες θέσεις και όχι εκεί που υπήρχε πραγματικά ανάγκη. Φέτος όμως, το γραφείο της Καλύμνου δεν υπάρχει πια και απο την Ρόδο μας είπαν οτι ισως να είναι πιο εύκολο να στείλουν καποιον και να τοποθετηθεί διπλά στο παιδί.
Το πρόβλημα τους είναι οτι επειδή υπάρχει μόνο μια αίτηση για παράλληλη στήριξη στην Κάλυμνο, υπάρχει περίπτωση να μην συμπληρώνει πλήρες ωράριο.
Θυμάμαι , όμως , οτι πέρισυ η Χριστοφιλοπούλου είχε πεί οτι αν στην παράλληλη στήριξη δεν συπληρώνει κάποιος πλήρες ωράριο, μπορεί να συπληρώσει όπου αλλού υπάρχει ανάγκη. Πολύ φοβάμαι οτι αυτό ισχύει μόνο για αυτούς που προσλαμβάνονται μέσω κρατικού προυπολογισμού και όχι ΕΣΠΑ. Φέτος η παράλληλη στήριξη θα πάει όλη μέσω ΕΣΠΑ.
1. Υπάρχει κάποιος καθηγητής δευτεροβάθμιας με νοηματική που να ενδιαφέρεται να τοποθετηθεί στην Κάλυμνο (αυτό πληροφοριακα γιατί ξέρω οτι δεν γίνεται να παρακαμφθούν οι πίνακες) (Ας μου στείλει σε προσωπικό p.m.)?
2. Γνωρίζει κάποιος πώς θα πρέπει να κινηθούν αυτή την στιγμή , μήπως και το παιδί δεί καθηγητή δίπλα του φέτος?
Γνωματεύσεις, αιτήσεις και παρόμοιες διαδικασίες έχουν ήδη γίνει. Η έγκριση αναμένεται αλλά είναι σίγουρη.