1
Κατατακτήριες / Κατατακτήριες Παιδαγωγικό Ρόδου - Βιβλία
« στις: Νοέμβριος 13, 2017, 01:23:08 πμ »
Καλησπέρα, ψάχνω τα παρακάτω βιβλία. Παρακαλώ αν κάποιος/α έχει έστω και ένα από αυτά και ενδιαφέρεται να μου το πουλήσει μεταχειρισμένο ή να μου το δώσει να το φωτοτυπίσω επί τόπου και να του/της το δώσω πίσω άμεσα (θα είμαι Αθήνα το διήμερο 13-14 Νοεμβρίου), να μου στείλει μήνυμα ή να απαντήσει από κάτω. Ευχαριστώ πολύ.
1. Εισαγωγή σε βασικές μαθηματικές έννοιες, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο:8073, Έκδοση: 1/2010, Συγγραφείς: Βουγιουκλής Θ., Δραμαλίδης Α., ISBN: 978-960-6653-41-4
2. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 2436, Αριθμός τόμου: Α', Έκδοση: 2η/2001, Συγγραφείς: Θεόδωρος Γ. Εξαρχάκος, ISBN: 978-960-90661-6-7
3. Το καλό σχολείο, ο ικανός εκπαιδευτικός και η κατάλληλη αγωγή ως παιδαγωγική θεωρία και πράξη, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Ι. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (2015), Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα
4. Σοφός, Α. (2015). Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας. Αθήνα: Γρηγόρης
1. Εισαγωγή σε βασικές μαθηματικές έννοιες, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο:8073, Έκδοση: 1/2010, Συγγραφείς: Βουγιουκλής Θ., Δραμαλίδης Α., ISBN: 978-960-6653-41-4
2. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 2436, Αριθμός τόμου: Α', Έκδοση: 2η/2001, Συγγραφείς: Θεόδωρος Γ. Εξαρχάκος, ISBN: 978-960-90661-6-7
3. Το καλό σχολείο, ο ικανός εκπαιδευτικός και η κατάλληλη αγωγή ως παιδαγωγική θεωρία και πράξη, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Ι. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (2015), Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα
4. Σοφός, Α. (2015). Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας. Αθήνα: Γρηγόρης