Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Dean

Σελίδες: 1
1
Σχολική ζώνη / Δύσκολος μαθητής-τι να κάνω
« στις: Νοέμβριος 20, 2018, 06:51:46 πμ »
Πριν ξεκινήσω, να πω ότι το τμήμα γενικά δυσκολεύει όλους τους καθηγητές οι οποίοι το θεωρούν τελειωμένη υπόθεση. Το παιδί δείχνει στους περισσότερους κακή συμπεριφορά που κορυφώνεται όπου τον παίρνει. Νιώθω σε αδιέξοδο. Το παιδί είναι γ γυμνασίου σε μικρό νησί.

Συμπεριφορά αγενούς μαθητή
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
•   Έχει βάλει άλλους να του λύσουν την άσκηση και την παρουσίασε σα δική του
•   Διέκοπτε συνεχώς το μάθημα
•   Διαρκώς μιλούσε, σε σημείο που και όσα αντέγραψε από τον πίνακα να τα αντιγράψει λάθος.
Δική μου αντίδραση: παρατηρήσεις είτε με αυστηρό τόνο είτε με χαμόγελο.
Ενημέρωσα από την αρχή τη διευθύντρια η οποία γνωρίζει τι γίνεται, του έβαλε τις φωνές και μετά, μετά από κάποια άλλη παράβαση που έκανε σε πολλούς καθηγητές (μαζί με άλλους φωτογράφισε καθηγητές την ώρα του μαθήματος και κοινοποίησε στο ινστα), άλλαξε στάση για να τον έχει από κοντά και νομίζω με την ελπίδα να τον κάνει να ομολογήσει.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Η κατάσταση χειροτέρευσε. Μετά και την παρατήρηση της διευθύντριας σ'εμένα ότι αυτά τα παιδιά θέλουν να τα έχεις από κοντά, του είπα να με βοηθήσει σε κάτι (δεν ήθελα βοήθεια, ήθελα να τον κάνω να αισθανθεί χρήσιμος) και μου απάντησε πως δε με βοηθάει γιατί την προηγούμενη μέρα είπα στη μητέρα του μπροστά να είναι ήσυχος στην τάξη, όπως είναι και με τη μητέρα του. Την ίδια μέρα κάλεσα τη μητέρα του. Μου είπε για την κατάσταση στο σπίτι (μονογονεϊκή από τη γέννησή του κιόλας), να τον βγάζω έξω με απουσία και πως θα του πει να μου ζητήσει συγγνώμη. Την επόμενη μέρα στη γιορτή (16/11)  ο μαθητής ούτε καλημέρα δε μου είπε σε συναντήσεις μας και την επόμενη εβδομάδα (19/11) στο μάθημα με κορόιδευε με τους εξής τρόπους: τάχα ενδιαφερόταν να πει μάθημα και πεταγόταν να πει ενώ είχα δώσει το λόγο σε άλλο παιδί και, αφού έπαιρνε το λόγο με το ζόρι, διάβαζε λάθος και έδινε λάθος απαντήσεις επίτηδες  και όλ’αυτά με γέλια και ύφος «κοροϊδεύω αλλά έχω καλυφθεί από την ατάκα ‘’κυρία, θέλω να πω μάθημα’’».
Όλο αυτό προκάλεσε αναστάτωση στην τάξη, αφού παρέσυρε κι άλλους συμμαθητές οι οποίοι είτε σώπαιναν για να μιλήσει είτε γελούσαν.

Διέκοψα το μάθημα και μίλησα για ευγένεια και να φέρονται με τρόπο που να νιώθουν περήφανοι για τον εαυτό τους.
Η θέση μου: πέρα από το ότι 1. Δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου (αίσθημα ανικανότητας), 2. Ως καθηγήτρια εκμηδενίστηκα (αναρωτιέμαι αν έχω πάνω μου κάτι γελοίο που μπορεί να προκαλέσει στα παιδιά το γέλιο, αφού αποδεδειγμένα ένας 14χρονος έχει το θάρρος να με κοροϊδεύει), αισθάνομαι ανυπεράσπιστη/επιτιθέμενη. Ναι, ο μαθητής πρώτα, ναι, υπάρχει ένα οικογενειακό υπόβαθρο και δυσκολίες αλλά εμείς τι είμαστε; Κι εμείς έχουμε αντίστοιχα τα δικά μας. Κι εγώ έχω τα δικά μου, ταλαιπωρούμαι ως αναπληρώτρια, μένω σε σπίτια που δεν είναι κανονικά και προσπαθώ κάτω από δύσκολες συνθήκες να κάνω τη δουλειά μου.

Τι να κάνω; Να τον βγάλω έξω με απουσία γιατί με κοροϊδεύει; Σημείωση: δεν ξέρω ποια είναι η σωστή στάση αλλά προσωπικά το να με κοροϊδεύει ένας μαθητής με ενοχλεί, εφόσον αυτό επηρεάζει τη διαχείριση της τάξης. Δηλαδή δεν το παίρνω προσωπικά ούτε έχω φιλοδοξία να με συμπαθούν/δέχονται όλοι οι μαθητές. Με απασχολεί από τη στιγμή που χαλάει την τάξη.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 257
Σύνολο: 258

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.