Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - kpet

Σελίδες: 1
1
Τι καταλαβαινετε ? Αυξάνεται η όχι ?

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr σήμερα αναμένεται η συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής με εκπροσώπους της ΟΛΜΕ για να συζητήσουν το θέμα της αλλαγής ώρας που θα χτυπάει το κουδούνι στα σχολεία

Όπως σημείωσε  η υφυπουργός Παιδείας, Μερόπη Τζούφη, σε δηλώσεις της στο κρατικό κανάλι, η αλλαγή ώρας που συζητείται δεν θα αφορά στα δημοτικά αλλά στα γυμνάσια και λύκεια.

Το σχέδιο της επιτροπής και του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει πως τα μαθήματα θα ξεκινούν στις 9 το πρωί αντί στις 8.15 που ισχύει σήμερα.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/286358_koydoyni-stis-9-gia-gymnasia-kai-gel-ti-nea-hronia-ti-apofasizetai

2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Τελος τα ΤΕΙ
« στις: Μάρτιος 19, 2019, 09:19:02 πμ »
Δεν θα γλιτωσει κανεις απο την πτυχιοποιηση που ερχεται....και μετα για να ξεχωριζεις στα μεταπτυχιακα , διδακτορικα κτλ.... :(

https://www.npress.gr/politics/telos-ta-tei-apo-toy-chronoy-oloi-oi-ypo/


3
Εδω συζηταμε ποιο θα ειναι το νεο συστημα  διορισμου απο Σεπτεβρη η μετα τις εκλογες...το οποιο θα περιλαμβανει και γραπτο διαγωνισμο...

Σε γραπτό ΑΣΕΠ επιμένει η Ν.Δ. με μοριοδότηση της επίδοσης κατά 30%. Τα υπόλοιπα κριτήρια θα καταλαμβάνουν το 70%

Ο κ. Γαβρόγλου προανήγγειλε ότι περίπου στις 15 Μαρτίου θα δημοσιευθεί η προκήρυξη για προσλήψεις 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Εσείς συμφωνείτε με τα κριτήρια πρόσληψης που έχει ορίσει; Τι σκοπεύει να πράξει ως κυβέρνηση η ΝΔ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής παιδείας;
Οι προσλήψεις εκπαιδευτικών και εξειδικευμένου προσωπικού, κυρίως στην ειδική αγωγή όπου ο μαθητής με ειδικές ικανότητες αναπτύσσει μία ιδιαίτερη σχέση με τον εκπαιδευτικό, η μετακίνηση του οποίου τη διαρρηγνύει βάναυσα, είναι πράγματι απαραίτητες. Και για τις δύο κατηγορίες προσλήψεων, χρειάζεται κατ’ αρχάς μία αναλυτική καταγραφή των κενών σε εκπαιδευτικούς σε όλη την επικράτεια με σκοπό να καλυφθούν, ενώ πρέπει να ανανεώσουμε και ηλικιακά το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης.

Επίσης, είναι αδιαμφισβήτητο ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με αυταπάρνηση, υπό πολύ δύσκολες εργασιακές συνθήκες, έχουν σηκώσει στους ώμους τους το μεγάλο βάρος των οργανικών ελλείψεων στα σχολεία για περισσότερο από 10 χρόνια. Οφείλουμε, λοιπόν, να το λάβουμε υπ’ όψιν μοριοδοτώντας την διδακτική προϋπηρεσία με αυξημένο συντελεστή. Ωστόσο, υπάρχουν εξίσου πολύ άξιοι και προσοντούχοι νέοι, οι οποίοι όμως δεν έχουν διδακτική προϋπηρεσία, γιατί δεν έχουν προλάβει ακόμα να την αποκτήσουν. Και για αυτούς τους νέους πρέπει να υπάρξει κάποια μέριμνα. Προκειμένου να έχουν όλοι μια ευκαιρία για αξιοκρατικό διορισμό στο δημόσιο σχολείο, η Νέα Δημοκρατία -και εδώ έγκειται, μεταξύ άλλων, η διαφορά μας- προτείνει τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού, η επίδοση στον οποίο θα καταλαμβάνει περίπου 30% στο σύνολο των μορίων. Με τον τρόπο αυτό, θα διασφαλίσουμε την ύπαρξη ενός αντικειμενικού, αδιάβλητου και δίκαιου συστήματος. Εκτός από την επίδοση στον διαγωνισμό και την διδακτική προϋπηρεσία, στους πυλώνες κριτηρίων, προτείνουμε να περιλαμβάνονται τα ακαδημαϊκά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια.
Οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρίες οφείλουν να λάβουν, επιπλέον, την ξεχωριστή μέριμνα της Πολιτείας.

Από συνέντευξη στην Βραδυνή της Κυριακής

4
Το παρακατω λεει πολλες αληθειες σχεδον ολες...Απο εκπαιδευτικο με πολυετη εμπειρια...

Παράθεση


Λόγος περί γονέων μαθητών.

Κατηγορία πρώτη και αγαπημένη είναι οι γονείς που νοιάζονται για τα παιδιά τους, έρχονται στο σχολείο, ρωτούν και με ευγένεια και υπευθυνότητα ενημερώνουν για προβλήματα που απασχολούν το παιδί ή θεωρούν πως θα έπρεπε να γνωρίζει το σχολείο.
Κατηγορία δεύτερη είναι οι γονείς που ντρέπονται να ...ενοχλήσουν, καθώς θεωρούν πως στο σχολείο δεν πρέπει να μπαίνουν ή να απασχολούν. Όταν καλούνται, συνεργάζονται και επικοινωνούν με το σχολείο πολύ θετικά. Είναι οι γονείς που δεν γνωρίζουν ούτε τα δικαιώματά τους ούτε τις υποχρεώσεις του και αδικούν τα παιδιά τους.
Κατηγορία τρίτη είναι οι γονείς που ντρέπονται για τη συμπεριφορά του παιδιού τους ή για τις επιδόσεις του. Και στις δυο περιπτώσεις έχουν άδικο. Κανείς γονιός δεν πρέπει να ντρέπεται για τη συμπεριφορά ή για τις επιδόσεις του παιδιού του. Χρειάζεται να ασχολείται, να ενδιαφέρεται για αυτά και να συνεργάζεται με το σχολείο. Δύσκολα έρχονται στο σχολείο, όταν τους καλέσεις και με διάθεση απολογίας και συγγνώμης για ό,τι έκανε και δεν έκανε το παιδί τους.
Κατηγορία τέταρτη είναι οι γονείς που θεωρούν το σχολείο υπεύθυνο για όλα τα προβλήματα που εμφανίζει το παιδί τους. Είναι εκείνοι που είχαν ένα αγγελούδι μέχρι που το έστειλαν στο σχολείο και αυτοί οι δάσκαλοι το μετέτρεψαν σε διάολο. Έρχονται στο σχολείο με διάθεση επικριτική και έτοιμοι να φιλονικήσουν. Εύκολη περίπτωση στην αντιμετώπιση, αλλά επικίνδυνοι για τα παιδιά τους.
Κατηγορία πέμπτη είναι οι γονείς που ενεπλάκησαν σε ατύχημα. Το ατύχημα ήταν η γέννηση του παιδιού τους. Ψάχνουν εναγωνίως να αποδώσουν τις ευθύνες για τη γέννηση του ατυχήματος. Συνήθως ευθύνεται ο άλλος γονιός. Αν όχι, τότε ευθύνεται το σχολείο. Έρχονται με εριστική και επιθετική διάθεση υιοθετώντας κάθε φήμη και θεωρώντας την αξιόπιστη.
Κατηγορία έκτη είναι οι ξεχασιάρηδες γονείς. Αυτοί που έχουν ξεχάσει πως είναι γονείς ενός παιδιού. Που δεν επιθυμούν τίποτε να ενοχλήσει τη ζωάρα τους. Ούτε προφανώς και το παιδί τους. Με πολλή απροθυμία και πολύ θυμό προσέρχονται στο σχολείο, όταν καλούνται για υπόθεσή τους.
Κατηγορία έβδομη είναι οι γονείς των καναλιών. Για οτιδήποτε συμβεί στο παιδί τους (τιμωρηθεί επειδή έβρισε ή επειδή ενεπλάκη σε καβγά) έρχονται και δηλώνουν πως θα καλέσουν τα κανάλια. Τους δηλώνεις την αγάπη σου και τα όρια που έχουν οριστεί από τον νόμο, οπότε και ξεθυμαίνει συνήθως ο θυμός τους.

5
Ως το 2035 ο πληθυσμος στην Ελλαδα θα εχει μειωθει κατα 1.4 εκατομυρια...Προφανως μερικες εκατονταδες χιλιαδες θα ειναι μαθητες...γεγονος που επηρεαζει αρνητικα τις προοπτικες απασχολησης στην εκπαιδευση (Δημοσια και Ιδιωτικη)

https://www.liberal.gr/arthro/242851/epikairotita/2019/isonkampanakisin-gia-to-dimografiko-ligotera-paidia-se-megaluteri-ilikia-gennoun-oi-ellinides-.html?

https://www.liberal.gr/arthro/242962/apopsi/arthra/zitima-ethnikis-epibiosis-to-dimografiko.html?

http://www.antibaro.gr/article/16574?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 345

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.