Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Semi90

Σελίδες: 123
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Κατανομές
« στις: Ιούλιος 08, 2022, 04:24:42 μμ »
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί η δευτεροβάθμια υποβιβάζεται τόσο πολύ σε σχέση με την πρωτοβάθμια. Εμείς της δευτεροβάθμιας δηλαδή δε διαβάσαμε; Δε δώσαμε εξετάσεις; Δεν πήραμε μεταπτυχιακά; Δεν κάναμε πρακτικές; Δε ρίξαμε ιδρώτα  για τους μαθητές μας; Δεν πονέσαμε;

2
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σας για τα αποτελέσματα των δικών σας μαθητών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και τη γενικότερη άποψή σας. Για πρώτη φορά οι μαθητές μου δεν κατάφεραν να γράψουν κάτι "κοντά" σε αυτό που έκαναν όλη τη χρονιά και δε σας κρύβω πως αισθάνθηκα από χάλια μέχρι και ενοχές, μήπως και δεν έκανα κάτι εγώ σωστά. Μαθητής που έγραφε όλη τη χρονιά στο συγκεκριμένο μάθημα είτε στα πλαίσια του σχολείου είτε στα δικά μας "ιδιαίτερα" πλαίσια εξαιρετικά καλά,  με ανάλογο feedback και από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του σχολείου, πήρε 11,8. Γενικότερα νιώθω άσχημα και περίεργα που είδα τα όνειρα παιδιών να καταποντίζονται. Με ρωτούσε ο μαθητής "τι έκανα λάθος για να πάρω τόσο χαμηλό βαθμό" και δε γνώριζα τι να του απαντήσω. Οι δε διορθωτές είχαν ελάχιστη απόκλιση. Κάποια άποψη;

3
Πανελλήνιες / Έκθεση γ´ λυκείου! Έρχεται η ώρα...
« στις: Απρίλιος 10, 2022, 09:59:55 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Τελική ευθεία για πανελλήνιες! Τι πρόγραμμα προτείνετε να ακολουθήσω ως προς τις τελευταίες επαναλήψεις; Που θεωρείτε ότι είναι σωστο να επικεντρωθώ; Από θέματα προβλέψεις;;; Κάθε συμβουλή-πρόταση δεκτή!

4
Καλημέρα σε όλους. Εδώ θα γράφουμε πληροφορίες και απορίες, που θα προκύψουν για το προσεχές (ελπίζουμε) άνοιγμα των πινάκων της ειδικής αγωγής. Περιμένουμε σύντομα την προκήρυξη, σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στον Απρίλιο. Ευχόμαστε φυσικά να μην πάει παραπέρα. Οποιοσδήποτε γνωρίζει κάτι ή διαβάσει αντίστοιχα θα το εκτιμούσαμε να το ποστάρει εδώ μέσα.

Αν κάποιος έχει διάθεση για ειρωνείες, νεύρα και χαρακτηρισμούς όλων των ειδών, υπάρχει ένα αντίστοιχο ποστ (που είχα φτιάξει εγώ και δυστυχώς έχει πάρει άλλη τροπή) μπορεί να κάνει την παρουσία του αισθητή ΕΚΕΙ.

Σας ευχαριστώ.

5
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΣΔΕ
« στις: Μάρτιος 02, 2022, 10:42:14 μμ »
Έχει δικαίωμα ο διευθυντής ενός Σδε να σου βάλει στο πρόγραμμα λιγότερες ώρες να διδάξεις μέσα
στην εβδομάδα  απ’ ότι έχεις συμφωνήσει με το ινεδιβιμ; Γνωρίζει κανείς;

6
Καλησπέρα σε όλους! Μου έχει παρουσιαστεί μία δυσκολία και χρειάζομαι τη βοήθεια φιλολογων! Στη γ´ λυκείου διαχωρίζονται τα κειμενικά είδη (περιγραφή,αφήγηση, οδηγίες)... από τους κειμενικούς τύπους (δοκίμιο,άρθρο)... Στις επαναληπτικές πανελλήνιες του Σεπτεμβρίου 21´, σε ερώτηση, ζητείται το κειμενικό είδος που δίνεται και ως απάντηση προτείνεται πχ το άρθρο. Πώς γίνεται όμως αφού αυτά τα δύο διαχωρίζονται στη θεωρία; Αφού άλλο πράγμα αναλύεται στη θεωρία ως κειμενικό είδος! Βοήθεια!!!!

7
Περιοχές σχολείων / Εγγύηση σπιτιού
« στις: Φεβρουάριος 16, 2022, 11:28:24 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Ψάχνω σε νησί σπίτι για 4 μήνες και μιλώντας με τον πρώτο ιδιοκτήτη μου ζήτησε και εγγύηση 250€. Όντως θα ζητάνε και εγγύηση; Για τόσο λίγο διάστημα;

8
Πηγή E-wall:
" Σύμφωνα με πληροφορίες και ενημερώσεις που έχουμε λάβει θεωρούμε πως στο υπουργείο σκέφτονται πολύ σοβαρά οι πίνακες της ειδικής να μην ανοίξουν το 2022, αλλά να μετακινηθεί το άνοιγμά τους το 2023 μαζί με αυτούς της γενικής. Μέχρι στιγμής στο ΥΠΑΙΘ δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με το άνοιγμα των πινάκων. Θεωρούν ότι είναι μεγάλη διαδικασία, η οποία κρατάει πολύ χρονικά σε σχέση με τον χρόνο ισχύος των πινάκων".

Τα σχόλια δικά σας...

9
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων
« στις: Νοέμβριος 26, 2021, 12:43:01 πμ »
Ως ΠΕ02 με την απόκτηση της πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων τι θα μπορούσα να κάνω, πέραν της προτεραιότητας που μου δίνει σε ιεκ και σδε; Υπάρχει κάποια άλλη χρησιμότητα ή τη βάζω και αυτήν στο συρτάρι με τα πτυχία;;;

10
Πως αντιδράτε σε ένα παιδί στη γ´ λυκείου που δε διαβάζει; Πως το προσεγγίζετε για να "γυρίσετε" την κατάσταση; Έχω μαθητή στη γ´ λυκείου στο μάθημα της έκθεσης. Εκθέσεις φέρνει όποτε θυμάται και θεωρία διαβάζει εξίσου όποτε θυμάται. Η πιο συχνή δικαιολογία είναι "έχω πολλά στη χημεία, στην πληροφορική κτλ"... Δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Συζητάω ναι... κατά τη διάρκεια της συζήτησης συμφωνεί και στο τέλος δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση. Απογοητεύομαι γιατί το τελευταίο που θέλω είναι να μη γράψει καλά στις προσεχείς εξετάσεις. Εσείς τι κάνετε σε ανάλογες περιπτώσεις;

11
Καλημέρα σε όλους. Γνωρίζει κάποιος να με ενημερώσει για τη διατριβή σε μεταπτυχιακό... από τη μέρα που λαμβάνεις το θέμα πόσο καιρό χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία παρουσίασής της; Εννοώ αν υπάρχει κάποιο όριο... αν λάβεις το θέμα τον Φεβρουάριο γνωρίζετε αν πρέπει να περάσουν 4 μήνες για να την παρουσιάσεις; Υπάρχει κάποιο φεκ για αυτό το ζήτημα; Μπορώ να την παρουσίασω νωρίτερα; Για παράδειγμα τον Μάιο;

12
Μεταπτυχιακά προγράμματα / 500 ώρες πρακτικής
« στις: Αύγουστος 23, 2021, 05:10:51 μμ »
Ισχύει πια πως σε οτιδήποτε αφορά μεταπτυχιακα της ειδικής αγωγής και της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, οι φοιτητές να είναι αναγκασμένοι να κάνουν 500 ώρες πρακτικής αντί για 200 ή αυτό δεν αποτελεί προσεχές ψηφιζόμενο νομοσχέδιο αλλά μία ανυπόστατη φήμη;

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Εκκλησιαστικά σχολεία
« στις: Αύγουστος 13, 2021, 12:15:30 μμ »
Καλημέρα! Θα θέλατε να μου πείτε την άποψή σας για τα εκκλησιαστικά σχολεία; Πώς παίρνουν εκεί αναπληρωτές; Αξίζει τον κόπο να τα δηλώσουμε ή όπως παλιά θέλουν το... σπρώξιμό τους και έτσι να μην το τολμήσουμε καν;

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Διορισμοί-συζήτηση
« στις: Ιούλιος 06, 2021, 11:01:00 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Διορισμοί λοιπόν. 11.700! Αρκετούς τους λες. Μετά από 9 χρόνια αν δε γελιέμαι, σωστά; Θα ήθελα τις απόψεις σας. Υπάρχει αρκετός κόσμος που δε γνωρίζει λεπτομέρειες για τα θέματα των διορισμών. Δε με τοποθετώ μέσα σε αυτούς, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω και πλήρη γνώση του ζητήματος. Η λογική λέει ότι μειονεκτήματα στο θέμα των διορισμών δεν υπάρχουν. Πάμε όμως να βρούμε όλες τις πτυχές. Ποιοι κλάδοι είναι οι "τυχεροί"; Τι αλλάζει γενικά στο όλο προσκήνιο; Κλάδοι όπως οι φιλόλογοι που είναι υπεράριθμοι θα δουν διαφορά; Θα ήθελα να σας "ακούσω".

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31401
  • Τελευταία: demirasara82
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1123856
  • Σύνολο θεμάτων: 18626
  • Σε σύνδεση σήμερα: 387
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 355

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.