Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Gemini81

Σελίδες: 1
1
Πρεπει να περασουν τη βαση στον ασεπ για να διοριστουν μονιμοι; κι αυτο οσοι ειναι παιδια πολυτεκνης οικογενειας ή οσοι εχουν δικα τους;
Θα θελα να δω ιδιαιτερα την οπτικη γωνια ενος πολυτεκνου γιατι παλευουμε με τα μορια και τις θεσεις κι υπολογιζουμε ποσους θα παρει φετος αναπληρωτες κλπ οποτε δυσκολευομαι πολυ να δω αυτη την οπτικη

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / πέφτει βύσμα;
« στις: Ιούλιος 20, 2009, 08:58:34 μμ »
Βγήκε ο πίνακας αναπληρωτών κι είχε λάθη χοντρά οπότε μέσα σε μια ώρα τον αλλάξανε, δεκτό. Κάνανε μ*** από το Υπουργείο κ δεν είχαν μέσα στον πίνακα ούτε την προϋπηρεσία ούτε τα ασεπ κανενός. Δεκτό ως τώρα, άνθρωποι είναι ζέστη κάνει, αδιαφορούν κ για την αγωνία μας τελωσπάντων 'δικαιολογούνται'.
Αυτό που δεν είναι δεκτό είναι οτι κοπέλα συνάδελφος που υπηρετούσαμε μαζί οπότε ξέρω, έδωσε μόνο 1 φορά ασεπ κι ήταν αποτυχούσα. Μέχρι και το Σεπτέμβρη του 2006 ήταν φοιτήτρια άλλωστε. Της βάλανε στον πίνακα μόρια σα να ταν επιτυχούσα στον ασεπ που έδωσε, συν μόρια σα να γραψε άριστα στον ασεπ που δεν έδωσε επειδή ήταν φοιτήτρια!
Δε λέω για την προϋπηρεσία της που της τα βάλανε σωστά ούτε για τίποτε άλλο που δεν ξέρω. Αλλά σας ρωτάω, πέφτει βύσμα τόσο χοντρά που μετράνε μόρια που δεν έχει κάποιος; Δεν τις ξέρουμε όλες οπωσδήποτε οπότε πως γνωρίχουμε -εμπιστευόμαστε οτι δεν έβγαλαν ''πολύτεκνη'', ''30μηνη'' κλπ κάποια επειδή έχει βύσμα;

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Λάθος επάγγελμα
« στις: Νοέμβριος 09, 2008, 01:04:45 πμ »
Τι κάνεις όταν διαπιστώνεις οτι δε σ' αρέσει το επάγγελμα που επέλεξες, πήγες παν/μιο, καιρός, έξοδα, χρόνια ανεργίας και ταλαιπωρίας στα ιδιωτικά γι αυτό κλπ;
Με πήραν 1η φορά αναπληρώτρια σε δημόσιο νηπιαγωγείο επιτέλους κι ενώ η ζωή, ο μισθός κλπ είναι απείρως καλύτερα απ' ότι στα ιδιωτικά, διαπιστώνω οτι σαν δουλειά θα προτιμούσα να κάθομαι 8ωρο σ' ένα γραφείο μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή, ή μάλλον να φτιάχνω Η/Υ και τέτοια. Όχι εκπαιδευτικός, τεχνικός. Επιπολαιότητα τώρα θα μου πεις, που αρμόζει μόνο σε εφήβους. Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ να αναθεωρείς και να διαπιστώνεις οτι έχεις πάρει λάθος δρόμο.
Έχετε να μου προτείνετε παραπέρα βήματα; είμαι νηπιαγωγός. μεταπτυχιακό/κατατακτήριες/ιεκ/τει; πώς και τι;

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Πίνακας διορισμών / αναπληρωτών;
« στις: Αύγουστος 23, 2008, 11:45:41 μμ »
Παιδιά Sorry για τη χαζή ερώτηση αλλά από ποιό πίνακα παίρνουν αναπληρωτές; Ο πίνακας διορισμών είναι οι διοριστέοι του ασεπ 2006 ε; μέχρι που έχει φτάσει; Όσοι είμασταν επιτυχόντες κι είμαστε στον πίνακα αναπληρωτών δεν έχουμε ελπίδες; Όταν κάνουμε προβλέψεις μέχρι ποιό νούμερο μπορείνα φτάσει η α φαση κλπ για ποιό πίνακα μιλάμε;

5
Σας παρακολουθώ καιρό κι ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μαθαίνω σ' αυτό το forum. Εχω κάποιες ερωτήσεις για τους αναπληρωτές νηπιαγωγούς.

1) Αυτή τη στιγμή έχουν πάρει, αν δεν κάνω λάθος, μέχρι και το 1503 από τον πίνακα Αναπληρωτών. Εγώ είμαι το 1560. Θέλω να ελπίζω επομένως οτι από Σεπτέμβρη θα με πάρουν. Υπάρχει περίπτωση αφού γίνουν οι φετινές αιτήσεις να βρεθώ πάλι στον πάτο του πίνακα; Διάβασα σ' ένα άλλο θέμα οτι αφαιρούμε 800. Αυτό το 800 από που προκύπτει;

2) Όποιος δουλεύει ως αναπληρωτής έχει το δικαίωμα να δίνει ασεπ;

3) Όταν περάσει ο ένας χρόνος ως αναπληρωτής τι κάνεις; ξανά αίτηση για να συνεχίσεις για άλλο ένα έτος, κι αν εγκριθεί συνεχίζεις, μετά ξανά αίτηση για ένα τρίτο έτος κι αν εγκριθεί συνεχίζεις οπότε γίνεσαι μόνιμος αυτόματα χωρίς ασεπ; κι αν δεν εγκρίνεται η αίτηση για 3 συνεχή έτη πάω σπίτι μου στην ίδια και χειρότερη κατάσταση που είμαι τώρα; κι από τι εξαρτάται αν θα εγκρίνεται η αίτηση;

4)  Οι αναπληρωτές έχουν μισθό, πληρώνονται; Δεν εννοώ τι ισχύει βάσει νόμου, εννοώ τι συμβαίνει στην πράξη. Από Σεπτέμβρη έχουν μισθό κανονικά ή περνάει κανένα 6μηνο μέχρι οι γραφειοκράτες να σε δηλώσουν κλπ;   

6
Ξέρει κανεις κάτι για το θέμα; Please κάποιος. Δεν μου μέτρησαν καθόλου τα μόρια από κανέναν απ' τους 2 ασεπ που ημουν επιτυχουσα.

7
Εχει κανεις υποψη του ποια ειναι; απο ποιους φορεις οργανωνονται και σε ποιους απευθυνονται; Κανενα σχετικο url σας βρισκεται; Η ζηταω πολλα; ;D

8
Σε απάντηση κάποιας που ρώτησε πρόσφατα τι να τις κάνει μια νηπιαγωγός τις γνώσεις γλωσσών και Η/Υ.

Όχι, δε θα διδάξεις την ξένη γλώσσα στην τάξη, αν και θα τη χρειαστείς με τόσα αλλοδαπά παιδιά. Και όχι, δε θα διδάξεις Η/Υ, άντε το πολύ να τους κάνεις ασκήσεις προγραφής και προανάγνωσης μέσα από συγκεκριμένο software.
Δεν είμαστε απόφοιτες ΤΕΙ ή ΙΕΚ για να πάμε στους παιδικούς σταθμούς και το μόνο που θα πρέπει να ξέρουμε εκεί είναι να αλλάζουμε πάνες και να ταΐζουμε. Διδάσκω σε Ιεκ και ξέρω καλά τη διαφορά.
Η πραγματικότητα έχει ως εξής: Έχουμε αποφοιτήσει από κάποιο ΑΕΙ, που σημαίνει οτι διδάσκουμε (όχι στους παιδικούς σταθμούς αλλά) στα νηπιαγωγεία. Σε ηλικίες 4 (προνήπια) με 6 (νήπια). Οι περισσότερες δουλεύουν σε ιδιωτικά, όπου το παιδί μαθαίνει μέσα στο νηπιαγωγείο αγγλικά ή κάποια άλλη γλώσσα, μουσική ή ακόμα και ιππασία (κι όμως!). Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο να έρχεται το πλουσιόπαιδο στη νηπιαγωγό και με τουπέ να λέει ‘how are you? My name is…’, να φτιάχνει με ευκολία κάρτες στο Powerpoint, να κομπάζει οτι είναι παιδί πανεπιστημιακού/γιατρού/δικηγόρου και να χάνει η νηπιαγωγός την αξιοπιστία της φυσικά επειδή δεν ακολουθεί τις εξελίξεις, έχει μείνει πίσω από την εποχή της και δεν μπορεί ούτε ν’ ανοίξει τον Η/Υ ενώ το νήπιο έχει μεγαλώσει μ’ αυτόν. Και βέβαια δεν κάνεις φύλαξη στο νηπιαγωγείο. Ούτε και ‘διδασκαλία’ με την αυστηρή έννοια. Πρόκειται για έμμεση μάθηση. Ακολουθούμε ένα ΑΠ, δεν κάνουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι.
Ούτε ψυχολογία θα πας να διδάξεις στο νηπιαγωγείο αλλά αν είσαι άσχετη χρησιμοποιώντας τη γνωστή δικαιολογία ‘δεν είναι στο αντικείμενό μου’, απλά δε θα μπορέσεις να κάνεις τη δουλειά σου στην πράξη. Σα θεωρία δε σου χρειάζεται βέβαια. Στην πράξη βλέπεις οτι πχ αν είσαι σε θέση να διαβάσεις μια απλή παρτιτούρα και παίζεις μικρά παιδικά τραγουδάκια, το ‘μάθημα’ παίρνει άλλες διαστάσεις.  Άλλωστε ποιό είναι το ‘αντικείμενό’ σου; Τα παιδιά; Εμ τα παιδιά δεν είναι αντικείμενο...

Αυτά για να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα, όχι με τις συναδέλφους νηπιαγωγούς γιατί αυτές τα ξέρουν καλά. Απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς των άλλων ειδικοτήτων που έχουν την εντύπωση οτι οι νηπιαγωγοί είμαστε οι τεμπέλες του επαγγέλματος. Οκ δε διορθώνουμε κόλλες, και έχουμε χρόνο να κάνουμε όσο το δυνατόν σωστή οικογένεια, να μη μας βλέπει σπάνια το παιδί μας και να μεγαλώνει με τις νταντάδες. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα τα πτυχία και οι γνώσεις μας. Σε καθημερινή βάση χρησιμεύουν, εξήγησα γιατί.
Το γεγονός οτι για να διοριστείς στο δημόσιο νηπιαγωγός δε μοριοδοτούνται αυτές οι γνώσεις, λέει μόνο οτι η εκάστοτε κυβέρνηση τις θεωρεί ‘άσχετες με το αντικείμενό μας’ λόγω δικής της άγνοιας.
Οπότε το μήνυμα είναι οτι για να μπεις νηπιαγωγός στο δημόσιο το μόνο που χρειάζεσαι είναι το πτυχιάκι σου που έτσι κι αλλιώς το χεις, και –αποκτημένη με κόπους πολλών ετών- προϋπηρεσία-αγανάκτηση. Η τελευταία, όσο μεγαλύτερη είναι τόσο πιο πολλές δυνατότητες έχεις να διοριστείς –δικαίως βέβαια. Άσχετο αν με τόση αγανάκτηση μέχρι να διοριστείς έχεις αναθεματήσει κυβερνήσεις και συστήματα, κι από την κούραση ανυπομονείς να βολευτείς στο δημόσιο ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΑΞΕΙΣ. 

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.