Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - mac190604

Σελίδες: 12
1
Είμαι Μαθηματικός, μόνιμος και ένα θέμα που αντιμετωπίζω αυτό τον καιρό είναι το εξής:

Πήγα σ' ένα σχολείο στον αγιασμό και οι Μαθηματικοί είχαν χωρίσει ήδη τα τμήματα! Μας έδωσαν, μαζί με ένα νέο συνάδελφο που παρουσιαστήκαμε για πρώτη φορά στο σχολείο, ότι τους είχαν ξεμείνει... δηλαδή τα γνωστά όπως συνήθως. Για να καταλάβετε τον άνισο χωρισμό, σας λέω ότι στην Ά Λυκείου είχε πάρει ο ένας Μαθηματικός όλη την Άλγεβρα και μας είχαν αφήσει σε εμάς την Γεωμετρία, που στο δεύτερο εξάμηνο μειώνεται μια ώρα και κάνουμε σε Αστρονομία.

Τελοσπάντων ενώ συγκρουστήκαμε (η πρώτη μάχη), το δεχτήκαμε (τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε) και προχωρήσαμε. Τώρα στην Α΄ Λυκείου δημιουργείται ένα νέο τμήμα, το Α5, όλοι οι συνάδελφοι Μαθηματικοί έχουν καλύψει ωράριο, ενώ ργώ όχι, έχω 17 ώρες, άρα μου περισσεύουν 4 ώρες, σωστά;

Το λογικό δεν είναι να το πάρω εγώ (θα έχω και μια ώρα υπερωρία); Εεεε; Έρχεται πάλι ο "συνάδελφος" και λέει ότι θα το πάρει αυτός και θα μου δώσει ένα άλλο τμήμα δικό του, όποιο θέλει αυτός!! Με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μπλέξιμο με όλους και να έχω περισσότερα τμήματα από αυτά που θα είχα αν έπαιρνα μόνο το εξτρά τμήμα...

Πείτε μου βρε παιδιά, είμαι παράλογος; Μήπως κάτι δεν έχω καταλάβει; Το σχολείο είναι το τσιφλίκι των παλιών συναδέλφων; Εσείς πως χωρίσατε τα τμήματα; Με τσακωμούς και φωνές;;;

Ααα υπόψην, ο εν λόγω "συνάδελφος" δεν είναι καθόλου συζητήσιμος, λέει αυτά θα πάρω και τελείωσε!!! Τι μου προτείνεται;


2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Φεύγει?????
« στις: Μάιος 19, 2010, 11:43:45 πμ »
Φεύγει η Άννα;; Αυτές οι φήμες άρχησαν να κυκλοφορούν στα blog και στο Υπουργείο!!

3
Επειδή δεν πάει άλλο σε πολλά θέματα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πάρουμε απόφαση στο πως θα κινηθούμε...

4
Αναρωτιόμουν αν θα γίνει φέτος καμία συνάντηση των μελών του pde, οι παλιοί με έχουν ενημερώσει ότι έχει γίνει στο παρελθόν κάτι ανάλογο και στέφθηκε με επιτυχία.

Μήπως θυμάμαι ή κατάλαβα λάθος;;

Αναφέρομαι στους διαχειριστές - συντονιστές ή οποιονδήποτε άλλο γνωρίζει για το θέμα.

Ψηφίστε , πείτε την γνώμη σας, για μια ενδεχόμενη συνάντηση!


Υ.Γ: Πολύ φοβάμαι ότι το θέμα το έχω τοποθετήσει σε λάθος φάκελο... αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο καλό θα ήταν να μεταφερθεί

5
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τι μας περιμένει στο υπουργείο; Ωράρια, συνθήκες εργασίας, περιβάλλον; Κανείς που να περιμένει τοποθέτηση στην κεντρική υπηρεσία;;

6
Δεν απεργώ... επιτρέπεται;

Είμαι κατά των απεργιών (κυρίως των συχνών απεργιών), έχω τις δικές μου απόψεις για τις απεργίες στο χώρο μας αλλά τώρα δεν θα ήθελα να ανοίξω αυτό το θέμα … το θέμα μου είναι άλλο, αν επιτρέπετε να είμαι "κατά" των απεργιών... Αυτό το λέω γιατί όταν εξέφρασα την άποψη μου πρόσφατα στον σύλλογο διδασκόντων, ότι δεν θα απεργήσω, πέσανε όλοι να με φάνε...

Κανονικά δεν θα έπρεπε να μιλήσουμε πολιτισμένα και να μου εκφράσουν με ηρεμία τα αιτήματά τους, τα επιχειρήματά τους και στην τελική να μου μεταφέρουν την εμπειρία και την γνώση που έχουν τόσα χρόνια; Δεν ξέρω, απογοητεύομαι όταν ο κόσμος βλέπει να έχεις μια διαφορετική άποψη από αυτόν να θυμώνει, να εναντιώνεται και να γίνεται κακός… Θα μπορούσα να ήμουν διπλωμάτης και να πω ότι δεν απεργώ για οικονομικούς λόγους και μόνο…αλλά ας όψεται η ειλικρίνεια

7
Βρίσκομαι σε ένα Λύκειο της Ρόδου και κανονίζουν οι μαθητές για την 3-ημερη και 5-ημερη εκδρομή που γίνεται παραδοσιακά κάθε χρόνο... Από την δευτεροβάθμια της Ρόδου βγήκε ανακοίνωση ότι δεν θα καταβληθεί εξτρά επίδομα, όπως γινόταν κανονικά σε αυτές τις περιπτώσεις, για τους καθηγητές που θα συνοδέψουν τους μαθητές. Μας είπαν ότι πρέπει να κάνουμε μια υπεύθυνη δήλωση και να δηλώνουμε ότι αποποιούμαστε αυτά τα χρήματα. Και ερωτώ:

α) Είναι νόμιμο αυτό;

β) Παλιά πληρώνονταν κανονικά οι συνοδοί;

γ) Και πόσο περίπου την ημέρα;

δ) Στην δική σας περιφέρεια υπάρχει ανάλογο καθεστώς;;


Έχω την αίσθηση ότι οι παλιοί θα βοηθήσουν περισσότερο σε αυτό το θέμα...

8
Νομίζω ότι η ειδική διδακτική μπορεί να ήταν πιο εύκολη από τα προηγούμενα θέματα του 2006, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο καταλάβαμε τι ακριβώς έπρεπε να απαντήσουμε... φοβάμαι ότι σε αυτήν την περίπτωση γράφεις πολλά μήπως καλύψεις τον εξεταστή. Άσε που είναι πολύ εύκολο να βγεις και εκτός θέματος. Αρχίζω να πιστεύω ότι η βάση εισαγωγής θα πέσει τουλάχιστον 10 μόρια, δηλαδή από το 74,92 που έμπαινες τώρα θα πάει στο 62 με 64 περίπου

9
Τα θέματα κατά την γνώμη μου, ήταν αρκετά δύσκολα... ακόμα προσπαθούμε κάποιοι συνάδελφοι να λύσουμε όλες τις ασκήσεις... Είναι κρίμα να παίζουν με τα όνειρα και τους κόπους των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Νομίζω ότι ο χρόνο δεν ήταν αρκετός και τα θέματα ήταν κάλυπταν εξεζητημένες περιπτώσεις και όχι τις βασικές γνώσεις των υποψηφίων. Δεν σας κρύβω ότι νιώθω τυχερός που πέρασα και δεν αντιμετώπισα αυτά τα θέματα... Καλά αποτελέσματα σε όλους

10
Πρόσφατα έβαλα τους βαθμούς τετραμήνου και αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα:
 
Επειδή κάποιοι μαθητές στο δικό μου μάθημα έχουν υψηλή βαθμολογία σε αντίθεση με τα άλλα μαθήματα, με πιέζουν οι συνάδελφοι και ο διευθυντής να χαμηλώσω τις βαθμολογίες μου γιατί ο μεν δεύτερος  υποστηρίζει ότι βγαίνει κακή εικόνα για το σχολείο και οι δε πρώτοι ότι έτσι τους καρφώνω και δείχνω ότι αυτοί είναι οι αυστηροί άρα και οι κακοί του σχολείου…. Απαράδεκτα δεν είναι αυτά;;;

Επειδή  είναι η  πρώτη φορά που βρίσκομαι σε σχολείο να διδάξω (είμαι νεοδιοριζόμενος) δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτά αποτελούν την  γενική εικόνα για τα σχολεία…. Δηλαδή να μην υπάρχει αυτονομία τουλάχιστον στους βαθμούς. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο Γιάννης στην Φυσική έχει 8 ή 9, ενώ σε μένα γράφει 18 και 20. Μπορεί να είναι κακόπαιδο όπως λένε αλλά σε εμένα ανταποκρίνεται σε αυτά που του λέω….. δηλαδή πρέπει να του βάλω 14 για να ταιριάζει με τους άλλους βαθμούς που έχει; Οπότε η προσπάθεια που κάνει σε μένα να την ακυρώσω με ένα 14; Άρα μήπως εμείς είμαστε κακόπαιδα; Μήπως η αυτοεκπληρούμενη προφητεία (που μάθαμε και στον ΑΣΕΠ) υπάρχει εδώ;

Θα με τρελάνουν βρε παιδιά, πείτε μου την άποψη σας γιατί δεν ξέρω αν είναι στραβός ο γιαλός ή εγώ στραβά αρμενίζω !


11
Επιτρέπεται οι μαθητές να τρώνε μέσα στην τάξη;;

Πρόσφατα έγινε σύλλογος διδασκόντων και μεταξύ των άλλων συζητήσαμε ότι δεν πρέπει να αφήνουμε τα παιδιά  να τρώνε μέσα στις τάξεις.  Η απόφαση πάρθηκε από όλους τους εκπαιδευτικούς και τον  διευθυντή.  Εγώ αντέδρασα και είπα ότι στην δική μου ώρα δεν έχω πρόβλημα να τρώνε. Εννοείται ότι δεν τους ενθαρρύνω αλλά αν τύχει να έχουν ένα μισοτελειωμένο τοστ ή ένα καφέ τους επιτρέπω να το φάνε κατά την διάρκεια του μαθήματός μου. Θεωρώ ότι έτσι συγκεντρώνονται πιο εύκολα, είναι ήσυχοι (αφού είναι μπουκωμένοι), μειώνεται η υπερκινητικότητα τους και τέλος έχουν ένα δικαίωμα που για να το διασφαλίσουν πρέπει να τηρούν και τις δικές μου απαιτήσεις.
 
Για να τους πείσω τους συναδέλφους, τους έδωσα για παράδειγμα ότι όταν διαβάζουμε και  εμείς στο σπίτι πολλές φορές έχουμε κάτι δίπλα να τσιμπάμε ή όταν πάμε θέατρο ή σινεμά το απολαμβάνουμε  καλύτερα όταν μασουλάμε κάτι (πχ.  Ποπ-κορν).

Η αντίδραση ήταν άμεση από καθηγητές και  του Διευθυντή που ο μεν δεύτερος μου είπε ότι οι νόμοι του σχολείου δεν το επιτρέπουν και οι δε καθηγητές  ότι δίνω δικαίωμα να μεταφέρουν την συνήθειά τους και στο δικό τους μάθημα. Δηλαδή επειδή δεν μπορούν να βάλουν τους δικούς τους κανόνες στην τάξη, θα πρέπει εγώ να ακολουθώ τους δικούς τους κανόνες…. Ασχέτως αν συμφωνώ……

Το ερώτημα είναι:

Α) Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη; Να αφήνουμε δηλαδή τα παιδιά να τρώνε μέσα στην τάξη κάποιες στιγμές που το επιτρέπει η διδασκαλία;

Β) Εάν όχι,  θα απαγορεύατε και να το κάνει κάποιος συνάδελφος στην δική του ώρα διδασκαλίας;

Γ) Υπάρχει απόφαση που απαγορεύει να τρώνε τα παιδιά την ώρα του μαθήματος; Ή είναι άγραφος νόμος του σχολείου;
Αυτό που δεν καταλαβαίνω γενικότερα (μετά από διδασκαλίας 7 μηνών) είναι ότι εμείς δεν είμαστε  οι κύριοι υπεύθυνοι μέσα στην τάξη;  Εμείς  δεν καθορίζουμε το πλάνο – κανόνες που θα οδηγήσουμε τα παιδιά στην γνώση (χωρίς φυσικά να εκτεθούν σε κίνδυνο ή να περιέχει κάτι το ανήθικο); Δηλαδή οι ριζοσπαστικές, προχωρημένες ή προσωπικές τρόποι διδασκαλίας  δεν χωράνε μέσα στο σχολείο;;  Δηλαδή αν θέλω να πάρω τα παιδιά και πχ να τους παρουσιάζω το μάθημα κάνοντας βόλτες  στο προαύλιο, θα απαγορεύεται;;; Είμαστε εγκλωβισμένοι να αυτοσχεδιάζουμε;;

Υ.Γ: Πρέπει να σημειώσω ότι είμαι σε σχολείο ΕΠΑΛ που η διαδικασία διδασκαλίας είναι ήδη δύσκολη…. Και προσπαθώ να βρω τρόπους να τα προσεγγίσω καλύτερα από το να οχυρωθώ πίσω από μια άποψη «είναι κωλόπαιδα, δεν έχουν μπέσα, μην ασχολείσαι». Άρα γιατί να την κάνουμε πιο δύσκολη;

12
Κατά καιρούς έχω ακούσει από τους μαθητές μου ιστορίες ή σενάρια που ξεφεύγουν από κάθε λογική. Μερικά από αυτά θα παραθέσω και θέλω  την άποψη σας ή να προσθέσεται και εσείς παρόμοιες ιστορίες.... Όπως θα δείτε η φαντασία των παιδιών οργιάζει ή όχι τελικά;

1) Αν κάποια μαθήτρια της Γ Λυκείου μείνει έγγυος παίρνει 6.000 μόρια εξτρά και ο "συνένοχος" 3.000 μόρια, αν δίνει και αυτός Πανελλήνιες εξετάσεις
                                                      Μύθος ή πραγματικότητα;;;

2) Αν ο διπλανός σου αυτοκτονήσει τότε μπαίνεις αυτόματα σε κάποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ;  Μύθος ή πραγματικότητα;;;

3) Αν η ομάδα του σχολείου σας πάρει το πρωτάθλημα στο ποδόσφαιρο (μεταξύ σχολείων) τότε μπαίνουν όλοι οι παίκτες στην Γυμναστική Ακαδημία χωρίς εξετάσεις.                       Μύθος ή πραγματικότητα;;;

4) Αν κάποιος μαθητής επιτύχει στην Ε.Μ.Ε (και στις δύο φάσεις) μπαίνει στο Μαθηματικό χωρίς εξετάσεις. 
                                                  Μύθος ή πραγματικότητα;;;

Περιμένω τα σχόλια σας.... για να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες μας!

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Υπάρχει επιδότηση για Laptop?
« στις: Νοέμβριος 25, 2008, 08:10:26 πμ »
Ξέρεται αν υπάρχει επιδότηση για Laprop για εμάς τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς; Άκουσα ότι αν κάνεις κάποια σεμινάρια σου δίνουν 300 ευρώ την πρώτη φορά και άλλα 300 ευρώ την δεύτερη... Σωστά ή είναι ράδιο αρβύλα;

14
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Ειδοποίηση ωρομισθίων ΠΕ03, 2008 - 09
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 12:48:15 μμ »
Προτείνω να γράφουμε σε ποια θέση έχουν φτάσει η λίστα ωρομισθίων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Η ενημέρωση θα γίνεται από τους ωρομίσθιους που κάλεσαν και από τα τηλέφωνα που θα κάνουμε στις δευτεροβάθμιες. Τι λέτε?

Ξέρετε σε ποια σειρά έχουν σταματήσει σε Α-Β-Γ Αττική?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.