Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Korina92

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 03, 2021, 12:57:48 πμ »
Γεια σας! Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας για τη νέα χρονιά. Αισίως τελείωσε μία από τις δυσκολότερες χρονιές για όλους μας. Διάβαζα σήμερα τα νούμερα των εκπαιδευτικών που παραιτούνται φέτος. Τι σημαίνει αυτό για την ακόλουθη χρονιά; Θα έχουμε ένα μεγάλο μπαμ για μεγαλύτερο αριθμό αναπληρωτών από τον φετινό; Φυσικά το θέμα είναι οι μονιμοποιήσεις, αλλά δυστυχώς βλεπουμε και την αναπλήρωση, εφόσον πολύς κόσμος ζει από αυτήν. Το δεύτερο ερώτημά μου έχει να κάνει με το 2ο μεταπτυχιακό που κάνω. Το ολοκληρώνω τον επόμενο Ιούνιο, έχοντας όμως πτυχιακή, όχι μαθήματα και εξετάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Πιστεύετε ότι υπάρχουν πιθανότητες να το προσθέσω στον πίνακα της ειδικής που θα ανοίξει καλως εχόντων των πραγμάτων, το 22; Μου έχουν αναφέρει πως αν έχεις ολοκληρώσει την πτυχιακή με επιτυχία μπορεί η σχολή να δώσει μία βεβαίωση ολοκλήρωσης σπουδών για τέτοιες περιπτώσεις. Θα ήθελα να ακούσω-διαβάσω τις σκέψεις σας.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Έκθεση Γ’ λυκείου Βοήθεια
« στις: Μάιος 25, 2021, 05:23:57 μμ »
Προσπαθώ να κατατοπιστώ για την χρονιά που ακολουθεί. Στη γ´ λυκείου μέχρι πέρυσι δέχονταν το κυρίως θέμα να αποτελείται, εφόσον έχει 2 ερωτήματα, από δύο παραγράφους που μπορούσαμε να τις σπάσουμε σε άλλες δύο. Χθες μου είπαν ότι τώρα πια στην έκθεση ζητούν στο σύνολο 4 παραγράφους, συμπεριλαμβανομένου του προλόγου και του επίλογου. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω τέτοιους κανόνες; Έχω μπερδευτεί.

3
Μαθησιακές δυσκολίες / Προς ειδικούς παιδαγωγούς
« στις: Απρίλιος 23, 2021, 02:00:51 πμ »
Γεια σας. Δεν ξέρω αν βάζω στη σωστή ενότητα το θέμα μου όμως είδα και άλλο παρόμοιο εδώ. Θα ζητήσω τη βοήθειά σας σε ένα πρόβλημα. Έχω μία μαθήτρια που πηγαίνει στην ε’ δημοτικού. Την ανέλαβα περίπου πριν 3 μηνες. Από αυτά που γνωρίζω όλα τα προηγούμενα χρόνια, είχε δίπλα της εκπαιδευτικό σε καθημερινή βάση, στα πλαίσια ιδιαίτερου. Ενώ είναι πολύ καλό παιδάκι, εμφανίζει κάτι που μου φαίνεται άξιο προσοχής. Όταν δείχνω μία θεωρία πχ στρογγυλοποίηση αριθμών ή στη γλώσσα ευθύ σε πλάγιο λόγο(τυχαία παραδείγματα) ή που δε θα τα καταλάβει καθόλου και θα τα επαναλάβω αμέτρητες φορές ή αν δείξει ότι τα καταλαβαίνει και της δώσω φυλλάδιο πχ με στρογγυλοποιήσεις για το σπίτι, θα το κάνει ολόκληρο λάθος. Σήμερα πάλι τη ρώτησα αν κάποιος έχει 100 και βγάλουμε τα 60 πόσο μένουν; Μου απάντησε 500 και έπειτα 300. Την έχω ρωτήσει αν όταν κάνει ασκήσεις στα μαθηματικά χρησιμοποιεί τη θεωρία που δίνω για βοήθεια και μου είπε όχι ή ότι δεν την καταλαβαίνει εκ των υστέρων. Προσπαθώ να καταλάβω αν έχω απέναντί μου ένα παιδί που δε διαβάζει καθόλου, αλλά δε μου δείχνει δείγματα παιδιού που δεν προσπαθεί. Η ίδια της μου εκμυστηηρεύτηκε πως μέσα στην τάξη χρειάστηκε να ζητήσει 3 φορές από τη δασκάλα να εξηγήσει την επίλυση προβλήματος και στο τέλος ντράπηκε που μετά από τόσες φορές δεν την κατάλαβε και έμεινε με την απορία. Προφανώς και δεν έχω πρόβλημα να εξηγήσω κάτι και 50 φορές. Αλλά εδώ κάτι μου βρομάει. Θεωρείτε πως μπορεί να κρύβεται κάποιο μαθησιακό ζήτημα; Δεν μπορώ να πω ότι το μυαλό της πετάει, αλλά είναι σα να μην τα καταλαβαίνει ή σαν να τα ξεχνάει άμεσα. Να αναφέρω πως κάνω αυτήν τη δουλειά πολλά χρόνια και δε μου έχει ξανατύχει μία τέτοια κατάσταση, καθώς συνήθως έχω καλή χημεία με τα παιδιά. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να επικοινωνήσω με τα κεδυυ;; Ποια είναι η άποψή σας;

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 01:30:49 πμ »
3 μήνες για να ολοκληρωθεί μία χρονιά. Μία χρονιά για όλους δύσκολη. Είναι η πρώτη φορά που  βλέπω τους μαθητές μου κουρασμένους. Ταλαιπωρημένους. Όχι από το αδιάκοπο διάβασμα, αλλά από μία ψυχολογία ασανσέρ. Πολλοί από αυτούς δε διστάζουν να με ρωτήσουν πληροφορίες για τα ιεκ, για τα κολέγια κτλ. "Μήπως να πάω εκεί, αφού λένε ότι αναγνωρίζονται πια". Δεν έχω απάντηση. Ως εκπαιδευτικός προτείνω  και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τις πανελληνίες. Τι πάει να πει όμως αυτή η καραμέλα ότι τα πάντα αναγνωρίζονται πια; Ναι ψηφίστηκε το νομοσχέδιο. Ο ασεπ όμως το δέχτηκε; Τρέμουν όντως οι θέσεις όλων όσων πάλεψαν μέσα σε πανεπιστήμια; Δεν ξέρω...

5
Δημοτικό / Μαθηματικά ε δημοτικού πληροφορίες
« στις: Μάρτιος 29, 2021, 12:31:14 πμ »
Καλησπέρα! Ψάχνω να βρω σελίδες στο διαδίκτυο, που να έχουν ασκήσεις για τα μαθηματικά της ε δημοτικού σαν παιχνίδι να πω; Ή διαδραστικές ίσως; Με κουιζ κτλ; Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του, που θα μπορούσε να βοηθήσει; googlαροντας δε βρήκα κάτι ενδιαφέρον δυστυχώς. Προσπαθώ να κρατάω σε εγρήγορση μαθητή, ώστε να μη βαριέται.

6
Καλησπέρα και καλή υπομονή να ευχηθώ αρχικά σε όλους, αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Θα ήθελα να σας ρωτήσω πληροφορίες ή και την άποψή σας για ένα μεταπτυχιακό που ενδιαφέρομαι. Ονομάζεται ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ. Ως εκπαιδευτικός θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείτε ότι υπάρχει συνάφεια με την εκπαίδευση και τη διδασκαλία και αν θεωρείτε ότι ανοίγει κάποιους νέους δρόμους ως προς το ζήτημα της σταδιοδρομίας. Δε με ενδιαφέρει να κάνω ένα μεταπτυχιακό "για να το κάνω για τα μόρια". Πέραν του να μάθω θα ήθελα να βρω και τρόπους να ανοίξω νέες πόρτες. Οποιαδήποτε σκέψη ή πληροφορία είναι χρήσιμη. Να είστε καλά.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 512
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.