Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Ulysses1

Σελίδες: 1
1
Ανοίγω αυτό το νήμα για να συζητήσουμε οι Φυσικοί  την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σχετικά με τους διορισμούς.
Τα κενά που υποτίθεται ότι αφορούν τους φυσικούς είναι λιγότερα από 100 την στιγμή που έχουν βγει στην σύνταξη πάνω από 3000 ποσοστό περίπου 50% των 6000 που υπηρετούσαν το 2010.
Σε αντίθεση με τους φυσικούς άλλοι κλάδοι αριθμητικά παρέμειναν αμετάβλητοι ή μειώθηκαν ελάχιστα.
Η φυσική, ως μάθημα, μειώθηκε σε αριθμό ωρών διδασκαλίας ακόμα και στα ΕΠΑΛ  ενώ ενέταξαν στην ειδικότητα ΠΕ04.01  τους ραδιοηλεκτρολόγους…
Μετέβαλλαν το συσχετισμό των ωρών διδασκαλίας στον υποτίθεται κλάδο ΠΕ04 , μεταξύ των ειδικοτήτων που «συγκατοικούν», μείωσαν την  φυσική που ωστόσο παραμένει με τις περισσότερες ώρες και αφιερώνεται ως μάθημα δεύτερης ανάθεσης στους βιολόγους, χημικούς, γεωλόγους…
Κατάργησαν τον υπεύθυνο εργαστηρίων για να μειώσουν τα κενά και ουσιαστικά διέγραψαν το πειραματικό μέρος της φυσικής και χημείας…
Η αδικία στην ειδικότητα των φυσικών είναι παράλογη. Έχει ως χονδροειδή αιτία την επιδιωκόμενη μείωση των εκπαιδευτικών μέσω των συνταξιοδοτήσεων αλλά και  την απαράδεκτη στοχοποίηση των φυσικών ως δήθεν  «ελιτίστικη» ειδικότητα…
Η ζημιά είναι προφανής σε ένα σχολείο που παραπαίει. Σε μια εκπαίδευση όλο και πιο επιφανειακή.
Είναι εύλογο ότι το σχολείο, γενικό ή επαγγελματικό, χωρίς το υπόβαθρο της κατανόησης του φυσικού κόσμου και κυρίως χωρίς τον ορθολογισμό που επάγεται με την διαδικασία δεν είναι σχολείο.
Και όλα αυτά την ώρα που ευαγγελίζονται «εργαστήρια δεξιοτήτων»  ενώ τα πραγματικά εργαστήρια έχουν καταργηθεί…
Παρακαλώ μόνο τους φυσικούς να συμμετέχουν. Νομίζω ότι δικαιούμαστε να ακουστεί ο προβληματισμός μας χωρίς  διαστρεβλώσεις και φλυαρίες.
Προσωπικά θεωρώ πως είναι μια στοιχειώδη υποχρέωση απέναντι στους εαυτούς μας , σε όσους μπήκαν στον κόπο να ενταχθούν στους πίνακες της 2ΓΕ/2019, και σε όσους σπουδάζουν αυτό το αντικείμενο. 
Αν συμβαίνει να υποβαθμίζεται συνειδητά η ειδικότητά μας, μια απ' τις βασικές και παλιές ειδικότητες στην εκπαίδευση, τότε πρέπει να δούμε τις προοπτικές γενικότερα στην Ελλάδα για ενασχόληση και σπουδές.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159552
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 319
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.142 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.