Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Anast77

Σελίδες: 1
1
Άδειες / Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Ιούλιος 12, 2008, 11:50:02 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν γίνονται δεκτά για τη συγκεκριμένη άδεια δικαιολογητικά από ιδιώτη γιατρό ή από ιδιωτική κλινική;
Βρήκα μια εγκύκλιο που αναφέρει ότι μονο από δημόσιο γίνονται δεκτά, αλλά έχω συνάδελφο σε άλλη διευθυνση που πήρε επαπειλούμενη για τρεις μήνες με χαρτιά μόνο ιδιώτη.. ???

2
Εργασιακά / Βαθμοί - προαγωγή
« στις: Μάιος 20, 2008, 06:35:35 μμ »
Θα μπορούσε κάποιος συναδελφος να μου πει αν γνωρίζει τι ακριβώς σημαίνει βαθμός Γ', βαθμός Β' κλπ και αν αυτη η προαγωγη από τον ένα βαθμό στον άλλον μας επηρεάζει μισθολογικά;

Ευχαριστώ.

3
Πρόσφατα έκανα αίτηση απόσπασης για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και μόλις είδα ότι την ερχόμενη Τρίτη πρέπει να πάω για συνέντευξη. Μήπως έχει περάσει κάποιος συνάδελφος από αυτήν; Τι περίπου ζητάνε να μάθουν;

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πληροφορία.

4
Εδώ και κάποιους μήνες και εξαιτίας του ότι δεν συμπλήρωνα ώρες της ειδικότητας μου στο δημοτικό σχολείο που εργαζόμουν, κάποια στιγμή με κάλεσαν οι διευθυντές μου και μου ανέθεσαν να μπαίνω και να συμπληρώνω ωράριο σε μικρές τάξεις. Ως εδώ καλα. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ Β' Δημοτικου) και μου δόθηκε η εντολή να κάνω "αισθητική αγωγή, κομπιουτερ, μουσική, εν πάσει περιπτώσει ο,τι να 'ναι"
Ακολουθώντας εντολές ανωτέρων, εκανα ακριβώς αυτό. Μόνο που το να μπεις στην ταξη και ειδικα στα πολύ μικρά παιδιά, με σκοπό να κάνεις "ό,τι να 'ναι" σημαίνει κατά κανόνα χάος, φωνές, αποδιοργάνωση κλπ...
Σιγά σιγά, και με το προσχημα οτι και πάλι δεν είχα φουλ ωράριο, άρχισε μια κατασταση να μου ζητούν ΣΥΝΕΧΩΣ  να καλύπτω κενά συναδέλφων δασκάλων, ακόμα και πενταωρα σε Α' δημοτικού (!), που ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΠΙ 5 ΩΡΕΣ??  ???
(σορυ κιόλας αλλά ξένη γλώσσα εκπαιδεύτηκα να διδάσκω, όχι μαθηματικά και ιστορία... :P)
Και πάλι δέχτηκα κι εκανα ο,τι μπορούσα. Ακόμα και όταν μου τηλεφωνούσαν στις 8 το πρωί (ενώ ξεκινούσα 10) να πάω εκτάκτως και γρήγορα να καλύψω κενό κι εγώ έτρεχα σαν αλαφιασμένη να βρω άνθρωπο να αφήσω το μωρό και να τους εξυπηρετήσω... Άσχετα βέβαια που την ώρα που έφτανα τους έβρισκα και τους τρεις (διευθυντες+υποδιευθυντής) αραχτούς να πίνουν καφέ και το τμήμα χωρίς δάσκαλο να αλωνίζει... 
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι κι αποφάσισα να πάω απευθείας στον προϊσταμενο να τον παρακαλέσω μόλις βρει ώρες της ειδικότητας μου να μου τις αναθέσει και να απαλλαγώ απο τα παραπάνω. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο ανθρωπος δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά (!), είπε ότι είναι ανεπίτρεπτο, ότι θα μπορουσα να κάνω ακόμα και καταγγελία γι'αυτο το θέμα και οτι από τη στιγμή που δεν συμπληρώνω ωράριο με μαθημα της ειδικότητάς μου - χωρίς δική μου ευθύνη - τότε απλά θα έχω μειωμένο ωράριο μέχρι να βρεθούν κι άλλες ώρες.
Στο τέλος μου ζήτησε να μεταφέρω όλα αυτά στους διευθυντες μου και να ζητησω αφαίρεση των ωρών μη ειδικότητας μου.

Σήμερα το πρωί λοιπόν αναφερα τα καθεκαστα στους διευθυντές μου...
Αντιδράσεις;;
"Ο προϊσταμενος λέει ψέματα οτι δεν ήξερε για όλα αυτα" (!!)
"Δεν καταλαβες καλά που θα σου αφαιρέσουμε ώρες! Εδώ πέρα ΕΜΕΙΣ ειμαστε κυρίαρχοι, όχι ο προϊστάμενος!! Κι απο τη στιγμή μάλιστα που δεν μας ενημερωσε ο ίδιος προσωπικά, τότε το πρόγραμμά σου μένει ως έχει!"
"Και σιγά μην ασχοληθεί με αυτό το θεμά, δεν πρόκειται καν να πάρει τηλεφωνο, γύρνα στη δουλειά σου και μην περιμένεις αλλαγές!"
Και άλλα παρόμοια με τα οποία έφριξα... >:( >:(

Μπήκα στο δίλημμα να ξαναενοχλήσω τον προϊσταμενο ή όχι και τελικά το έκανα. Ειπε θα το ρυθμίσει. Αν θα το κάνει ή όχι θα δείξει - και για μένα θα λέει πολλά για την ειλικρίνειά του.

Έγραψα όλα αυτά γιατι πραγματικά μου γεννήθηκαν προβληματισμοί...
Μέχρι ποιο σημείο μπορείς να είσαι φιλότιμος και να μη μιλάς για να μην έρχεσαι σε αντιπαραθέσεις;
Πού πρέπει να τελειώνει το "ναι" και να αρχίζει το "οχι";
Ποιοί νομίζουν ότι είναι αυτοί οι άνθρωποι που στήνουν ίντριγκες και ψέματα εις βάρος μας, μόνο και μόνο επειδή έχουν τη δύναμη της εξουσίας; Πώς μπορείς εσύ ο απλός εκπαιδευτικός να τους αντιμετωπίσεις;

Σκέφτηκα αν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα, να κάνω όντως καταγγελία.
Σκέφτηκα σε πρώτη φάση αύριο που έχω ώρες μη ειδικότητάς μου να μην μπω καθολου στην τάξη - αν και δεν είναι του χαρακτήρα μου τέτοιες αντιδράσεις.
Έτσι τα κατάφεραν κάποιοι, αντί αυτή τη στιγμή να ετοιμάζω ασκήσεις και σχέδια μαθήματος, να κάθομαι και να σκέφτομαι όλα αυτα... :(




5
Οικονομικά / Δώρο Πάσχα
« στις: Απρίλιος 02, 2008, 06:07:18 μμ »
Μήπως ξέρει κανείς πότε θα μπει το δώρο του Πάσχα κι αν θα μπει σε μια ή δυο δόσεις;

6
Σχολική ζώνη / Βαθμοί
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:29:22 μμ »
Σε πολλά σχολεία αυτές τις μέρες δίνονται βαθμοί.
Πώς αντιμετωπίζετε το όλο θέμα; Είστε γενικά ελαστικοί ή αυστηροί με τους βαθμούς; Πώς χειρίζεστε έναν γονιό που έρχεται φουριόζος να παραπονεθεί για χαμηλούς βαθμούς στο παιδί του;
Τι περιστατικά σας έχουν τύχει και πώς τα αντιμετωπίσατε;

Προσωπικά το θέμα με προβληματίζει πολύ - αν και βλέπω πολλούς συναδέλφους που αρνούνται να ρισκάρουν κόντρες με γονείς και μαθητές και κυριολεκτικά χαρίζουν άριστα αδιακρίτως...
Έχω μπει κάποιες φορές στη λογική τους, αλλά γενικά πιστεύω ότι επειδή ο βαθμός μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στο μαθητή, είτε θετικά είτε αρνητικά, δεν είναι σωστό ούτε να "χαριζεται" ούτε να χρησιμοποιείται ως μέσο εκδίκησης (το έχω ακουσει κι αυτο..), ούτε να μπαίνει επιπόλαια.

Στο σχολείο που είμαι φέτος τοποθετήθηκα στις αρχές του β' τριμήνου. Μόλις πριν λίγες μέρες πηρα λοιπόν στα χέρια μου τη βαθμολογία της συναδέλφου που είχε τα τμήματα μου στο α'τρίμηνο και ... έπεσα από τα σύννεφα! Υπήρχαν τμήματα που ΟΛΟΙ είχαν 10! Αναμεσά τους και μαθητές που στα τεστ μου έγραψαν 7, ακόμα και λευκή κόλλα! :o
Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό η συγκεκριμένη συνάδελφος έδωσε άριστα σχεδόν σε όλους, το θέμα είναι ότι βρέθηκα σε δίλημμα και τελικώς αποφάσισα να βαθμολογήσω όπως πίστευα εγώ σωστό, συχνά χαμηλώνοντας 1-2 μονάδες τους βαθμούς.
Δε σας κρύβω ότι έχω αγχος για τη στιγμή που θα έρθουν κάποιοι γονείς λέγοντας "Γιατί η κυρία ταδε τους είχε άριστα κι εσεις 8;;", αλλά επειδή πιστεύω ότι έπραξα όπως έπρεπε, θα τους αντιμετωπίσω ψύχραιμα... Ελπίζω δηλαδή... :-\
     

7
Με αφορμή πρόσφατες συζητήσεις με συναδέλφους που διδάσκουν ξένη γλώσσα στο δημοτικό και αντιμετωπίζουν κοινά προβλήματα σκέφτηκα να ανοιξω ενα τόπικ για να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες.
Θα μιλήσω για τα Αγγλικά που είναι ο δικός μου κλάδος.

Από τη σχετικά μικρή μου εμπειρία έχω αποκομίσει τα εξής.
1) Πολλοί συνάδελφοι δάσκαλοι απαξιώνουν το μάθημα μας θεωρώντας οτι η ώρα των Αγγλικών είναι η "ωρα του παιδιού", ένα ευχάριστο διάλειμμα ανάμεσα σε μαθηματικά και γλώσσα που ειναι τα "σημαντικά" μαθήματα.

2) Στο θέμα των βαθμών η απαξίωση συχνά συνεχίζεται με δασκάλους που θεωρούν "απαράδεκτο" να βάλεις στο τμήμα τους βαθμό χαμηλότερο απο τον δικό τους στα "σημαντικά" μαθήματα.
Μου έχει τύχει να βάλω χαμηλούς βαθμούς σε μια Δ' και την επόμενη να με καλέσει ο διευθυντής και να μου ζητήσει το λόγο γιατι "γονείς είχαν παραπονεθεί στον προϊσταμενο" (!!)
"Μα είναι δυνατόν να έχει το παιδί μου 9 στα μαθηματικά και 7 στα Αγγλικά;; Να κάνετε σύσταση στη δασκαλα των Αγγλικών!"
(Επιτέλους παρεπιπτόντως να καταλάβουν γονείς και συνάδελφοι δάσκαλοι - πολλοί απο τους οποίους είναι ΔΙΕΤΟΥΣ φοίτησης σε αντιθεση με πολλούς απο εμάς που διαθέτουμε ακόμα και μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές - οτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ είμαστε ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ!
Κανονικά θα έπρεπε να έχουμε το ίδιο ωράριο με τους συναδέλφους μας στην Β/θμια αλλά αντι αυτού έχουμε 24 ωρες, πολύ συχνά φορτωνόμαστε υπερωρίες και τυχαίνει να μετακινούμαστε σε 2 και 3 σχολεία ακόμα και μέσα στην ίδια μέρα...
Η μοναδική περίπτωση που δεν θεωρούμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ αλλά ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ αγγλικών είναι κατά τη διαδικασία επιλογής διευθυντών - εκεί δεν έχουμε φυσικά δικαίωμα να υποβάλλουμε υποψηφιότητα...)

3) Πολύ συχνά βρισκόμαστε σε θέση ανταγωνισμού με τα φροντιστήρια. Εκτός του ότι εξαρχής η πλειοψηφία των παιδιών θεωρούν ότι στο φροντιστήριο γίνεται "πιο σημαντικό" μάθημα, έχουμε να κάνουμε και με παιδιά και γονείς που μας συγκρίνουν με τους καθηγητές εκεί. Κι αν ποτέ βρεθούμε σε διάσταση απόψεων με τον συνάδελφο του φροντιστηρίου, αυτός βέβαια εχει πάντα δίκιο!
Μου έχει τύχει να διδάσκω σε δημοτικό μικρής πόλης όπου τα περισσότερα παιδιά πήγαιναν σε συγκεκριμένο φροντιστήριο του οποίου η συνάδελφος ήταν απλά κατοχος Proficiency. Κι όμως εκείνη έιχε πάντα δίκιο ακόμα κι αν το λάθος της ήταν καραμπινάτο και όχι εγώ που έριξα ιδρώτα σε οκτώ χρόνια σπουδές, τρια εκ των οποίων στην Αγγλία.. Δεν το λέω για να περηφανευτώ αλλά κάποια στιγμή σε πνίγει το δίκιο.

4) Τα βιβλία μας εξακολουθούν να είναι τα ίδια ... χάλια...
Τα παιδιά διαμαρτύρονται κι εσύ παλεύεις να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον...
Θα με ενδιέφερε να ακούσω πώς άλλοι συνάδελφοι αντιμετωπίζετε αυτο το θέμα. Εγώ προσπαθώ να "διανθίζω" το μάθημα και με άλλο υλικό, βιβλία με φωτογραφίες, βίντεο, προτζεκτ. Οχι πάντα με επιτύχια αλλά σιγουρα είναι μια ευχάριστη αλλαγή.

5) Το θέμα των προβλημάτων της διαχείρισης της τάξης είναι σημαντικότατο και πιθανον το "αγκάθι" πολλών απο εμάς... Μπαίνουμε για ελάχιστες ώρες σε κάθε τμήμα, δύσκολο να μάθουμε το ρυθμό κάθε τάξης και κάθε μαθητή και βέβαια δεν το συζητάμε οτι η δουλειά μας είναι πολυ πιο περίπλοκη σε αυτο το θέμα σε σχέση με το δάσκαλο.
Προσωπικά μια λύση που βλέπω είναι η συνεργασία μαζί του - όποτε βεβαια βλέπουμε καλή διάθεση απο μέρους του. Μου έχει συμβεί να ζητήσω τη συνδρομή του δασκάλου της ταξης προκειμένου να αντιμετωπίσω προβλήματα συμπεριφοράς κι εκείνος μετά να σχολιάζει ειρωνικά στο γραφείο οτι είμαι ανίκανη να τα αντιμετωπίσω μόνη μου!

Σιγουρα υπάρχουν κι άλλα θέματα προς συζήτηση αλλά ήδη το ποστ μου είναι μακροσκελες...   

8
Άδειες / Επιστροφή από άδεια
« στις: Ιανουάριος 10, 2008, 03:52:39 μμ »
Καλησπερα, με λενε Αννα και ειμαι συναδελφος των Αγγλικων.
Μολις σημερα γραφτηκα στο site και χαιρομαι που υπαρχει ενα τετοιο φορουμ για θεματα που απασχολουν εμας τους εκπαιδευτικους.

Ηθελα να ρωτησω κατι, αν καποιος ξερει, γιατι ψαχνω στο ιντερνετ και δεν μπορω να βρω κατι σχετικο..

Πολυ προσφατα επεστρεψα στα καθηκοντα μου μετα απο εννιαμηνη αδεια ανατροφης. Ομως στη θεση στο σχολειο που ανηκω οργανικά ειχε τοποθετηθει άλλη συναδελφος (μονιμη), την οποια μου ειπαν οτι "δεν μπορουσαν να μετακινησουν" οπότε και έστειλαν εμένα σε άλλα σχολεια.
Αναρωτιεμαι τελικά κατά πόσο αυτο ειναι σύμφωνο με τους όποιους κανονισμούς...
Δεν ισχύει οτι μετά απο μια άδεια επιστρέφεις εκει που έχεις οργανικη;



Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 583

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.