Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - outsider

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα, θα ήθελα να μάθω αν ένας μόνιμος εκπαιδευτικός χρειάζεται να πάρει κάποια ειδική άδεια/βεβαίωση από την διεύθυνση Βθμιας για να εργαστεί ως ωρομίσθιος σε δημόσιο ΙΕΚ του ΟΕΕΚ.

Αυτό που έχω βρει εγώ είναι ότι "Από τους μισθωτούς του δημόσιου τομέα... απαιτείται μόνο βεβαίωση του αντίστοιχου φορέα, από την οποία να προκύπτει το είδος της εργασίας που παρασχέθηκε και η χρονική διάρκεια της παροχής της".

Γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο;

2
Γνωρίζει κανεις αν υπάρχει τρόπος να μάθουμε ποια συγκεκριμένα σχολεία έχουν δηλώσει οργανικά κενά από τις περιοχές διορισμού που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο; Εγώ ενδιαφέρομαι για ΠΕ19 Πληροφορικής.

Π.χ. Ποια ακριβώς σχολεία της Β Λακωνίας έχουν δηλώσει κενά και σε τι ειδικότητες;


3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 08:58:26 πμ »
Καλήμερα, σύμφωνα με την προκήρυξη (3Π/2008):

"Οι πίνακες που θα καταρτισθούν με το διαγωνισμό αυτό αφορούν στους κατά τα σχολικά έτη 2009 – 2010 και
2010 – 2011 διοριστέους εκπαιδευτικούς λειτουργούς για την κάλυψη των προκηρυσσομένων θέσεων των σχολι−
κών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας."

Αν θεωρήσουμε ότι κάποιος βρίσκεται μέσα στον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ, τότε από τι καθορίζεται αν θα διοριστεί το 2009  ή το 2010 ?

4
Μήπως γνωρίζει κανείς πότε αναμένεται να βγάλει ο ΑΣΕΠ τις βαθμολογίες μας για τον διαγωνισμό του 2009 (αν υπάρχει τέτοια πληροφορία ή με βάσει το τι γινόταν τις άλλες φορές);

Προσπαθώ γενικότερα να μάθω ποια είναι τα επόμενα βήματα που θα γίνουν (δημοσίευση βαθμών, δήλωση προτίμησης περιοχής διορισμού, διορισμός) και αν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε πότε;

5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Βαθμολογία ΑΣΕΠ και τζόγος
« στις: Ιανουάριος 22, 2009, 09:39:03 μμ »
Η ανάλυση που ακολουθεί είναι λάθος. Δείτε στις επόμενες απαντήσεις για το σωστό.

========================================================================


Ως γνωστόν το σύστημα ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που εφαρμόζει ο ΑΣΕΠ έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

1. Για κάθε ερώτηση υπάρχουν 4 υποψήφιες απαντήσεις.
2. Για κάθε λανθασμένη απάντηση εκτός του ότι χάνουμε τον βαθμό της απάντησης έχουμε την ποινή να αφαιρείται το 1/4 μιας σωστής. Άρα για κάθε λανθασμένη απάντηση χάνουμε 5/4 της βαθμολογίας μιας σωστής απάντησης.
3. Σε ορισμένες ερωτήσεις μεταξύ των υποψηφίων απαντήσεων υπάρχουν οι επιλογές "Όλα τα παραπάνω" ή "Κανένα από τα προηγούμενα".

Έστω λοιπόν ότι έχουμε ένα σύνολο από x άγνωστες ερωτήσεις τις οποίες αποφασίζουμε να απαντήσουμε τυχαία. Έστω ότι δίνουμε k σωστές απαντήσεις και y λανθασμένες. Προφανώς ισχύει ότι

x=k+y  (1)

Επειδή όμως για κάθε λανθασμένη απάντηση μας αφαιρείται το 1/4 μιας σωστής ισχύει ότι:

Κερδίζουμε k ερωτήσεις
Χάνουμε y + y/4 = 5y/4 ερωτήσεις

Άρα για να βγούμε συνολικά κερδισμένοι πρέπει k>5y/4

Θέτοντας k=5y/4 και αντικαθιστώντας στην (1) έχουμε:

5y/4+y=x => y=4x/9, k=5x/9

ή διαφορετικά

k=55,5% του x
y=44,4% του x

Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι για να βγούμε κερδισμένοι πρέπει να απαντήσουμε σωστά τουλάχιστον το 55,5% των τυχαίων απαντήσεων που θα δόσουμε.

Δυστυχώς όμως στην καλύτερη περίπτωση η πιθανότητα επιτυχίας μας είναι μόνο 50%.

Εφόσον σε κάθε ερώτηση έχουμε 4 δυνατές απαντήσεις η γενική πιθανότητα επιτυχίας μας ειναι 25%. Αν όμως μπορούμε με βεβαιότητα να αποκλείσουμε τις 2 από τις 4 υποψήφιες απαντήσεις τότε καταφέρνουμε να φτάσουμε σε πιθανότητα επιτυχίας το 50% (συνήθως αυτό είναι ευκολότερο οταν έχουμε απαντήσεις του τύπου "κανένα από τα παραπάνω" και γνωρίζουμε μετα βεβαιότητας ότι τουλάχιστον 1 ισχύει ή "όλα από τα παραπάνω" και γνωρίζουμε στα σίγουρα ότι 1 δεν ισχύει).

Άρα λοιπόν συνοψίζοντας καταλήγουμε στα ακόλουθα συμπεράσματα:

1. Πάντα είναι πιθανότερο ότι θα βγούμε ζημιωμένοι απαντώντας τυχαία σε ερωτήσεις.
2. Αν απαντήσουμε τυχαία θα πρέπει να απαντήσουμε σωστά τουλάχιστον το 56% των τυχαίων απαντήσεων.
3. Καλύτερο είναι να περιορίζουμε τις τυχαίες απαντήσεις μας σε ερωτήσεις που έχουμε αποκλείσει τις 2 υποψήφιες απαντήσεις, αλλά ακόμα και τότε με μικρή διαφορά πάλι είναι πιθανότερο να βγούμε ζημιωμένοι.

6
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Γενική διδακτική
« στις: Ιανουάριος 12, 2009, 01:08:54 μμ »
Έχει κάποιος να προτείνει κάτι (σύντομο και επι της ουσιάς) για διάβασμα στα παιδαγωγικά (κυρίως για τη γενική διδακτική) ?

7
Ενδιαφέρομαι να μάθω τις απαντήσεις των θεμάτων του γνωστικού από παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.

Ο ΑΣΕΠ δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τις λύσεις, αλλά έχουν κυκλοφορήσεις κάποιες λύσεις σε site όπως το www.exetaseis-asep.com.

Ωστόσο θεωρώ (και μπορώ να υποστηρίξω) πως κάποιες από τις απαντήσεις που δίνει το εν λόγω site ειναι λάθος. Έχει διαπιστώσει κάποιος κάτι αντίστοιχο ή γνωρίζει κάποιος αξιόπιστες απαντήσεις σε παλαιότερα θέματα;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.