Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - musk

Σελίδες: 1
1
Μεταθέσεις / Μοριοδότηση σχολείων
« στις: Αύγουστος 24, 2011, 10:19:16 μμ »


Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός στα πλαίσια της συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου τοποθετείται σε περισσότερες σχολικές μονάδες (της ίδιας περιοχής) με διαφορετικά η καθεμία μόρια, πώς υπολογίζεται η μοριοδότησή του;

2
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Διεύθυνση Προσωπικού σχετικά με την έκδοση της εγκυκλίου διορισμού ανέφεραν ότι θα εκδοθεί την Παρασκευή 12 Αυγούστου και θα δοθεί 3ημερη προθεσμία για τις αιτήσεις διορισμού από Τρίτη έως Πέμπτη (16-18) (210-3442789)

3
Ερώτηση στη Βουλή για την καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών







ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008
ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ

ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ κ. ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



Βουλή των Ελλήνων: αρ .πρωτ 19584
Ημερομηνία κατάθεσης: 14-07-11

 

Θέμα: Αδικαιολόγητη καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) 

Το 2008 διενεργήθηκε διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τον διορισμό εκπαιδευτικών, δυνάμει της προκήρυξης υπ αριθ. 3Π (ΦΕΚ 516/8-10-2008) για την,  μεταξύ άλλων ειδικοτήτων, πλήρωση 30 θέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ειδικότητας Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
 
Κατά το σχολικό έτος 2009-2010, μετά από σχετική πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας (αριθ. Εγκυκλίου 95542/Δ2/5.8.2009), διορίστηκαν σύμφωνα με την σειρά κατάταξης οι πρώτοι 15 διοριστέοι, καθώς και το αντίστοιχο ποσοστό του 40%, ήτοι οι πρώτοι 10 από τον ενιαίο πίνακα διορισμών.
 
Το Μάρτιο του 2010 ψηφίστηκε ο ν. 3833/2010 «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας-Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης». Σύμφωνα με το άρθρο 10 του νόμου αυτού κατά την διάρκεια του έτους 2010 αναστέλλονται οι προσλήψεις και διορισμοί προσωπικού των φορέων του άρθρου 1 παρ 1 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 234Α) με εξαίρεση μεταξύ άλλων του τομέα της παιδείας προκειμένου για εκπαιδευτικό προσωπικό.
 
Συγχρόνως στην παρ 2 του άρθρου 10 του ίδιου νόμου ορίζεται ότι  οι επιτυχόντες σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και των φορέων για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικά αποτελέσ΅ατα ΅έχρι την 31.12.2009, διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, ΅ε έναρξη το β΄ εξά΅ηνο του έτους 2010 και ο διορισ΅ός όλων όσων περιλα΅βάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται ΅έχρι την 31.12.2012.
 
Κατά τον μήνα Μάιο 2010 ωστόσο με τις διατάξεις του άρθρου 9 «Μεταβατικές διατάξεις» του ν. 3848/2010 προβλέφθηκε για τους διορισμούς εκπαιδευτικών τα εξής: «Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευ­τικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών ανα­πληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να παρατείνεται η μεταβατική περίοδος του προηγούμενου εδαφίου έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου».
 
Σημειωτέων ότι σύμφωνα και με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και εφόσον πρόκειται για διαγωνισμό με προκαθορισμένο βάσει προκήρυξης αριθμό θέσεων, ο διορισμός –απορρόφηση όλων των διοριστέων, αποτελεί για την  διοίκηση υποχρέωση (βλέπε ν. 2190/1994 άρθρο 17 παρ 16 όπως ισχύει, ν.2525/1997 άρθρο 6 όπως ισχύει, ν.2834/2000 άρθρο 1, ν. 3528/2007 ιδίως άρθρο 25 αυτού).
 
Παρά όμως τα ανωτέρω τον Αύγουστο του 2010 το ΥπΠΔΒΜΘ κάλεσε με νέα εγκύκλιο (αριθ. πρωτ.  96218/Δ2/02.08.2010) τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ να υποβάλλουν αίτηση-δήλωση προτίμησης διορισμού για την σχολική χρονιά 2010-2011 και για την κάλυψη μόλις δύο (2) θέσεων  από τους διοριστέους του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ενώ σύμφωνα με την προκήρυξη θα έπρεπε να πληρωθούν 15 θέσεις και να απορροφηθούν όλοι οι εναπομείναντες διοριστέοι του διαγωνισμού, των οποίων και οι θέσεις είχαν προκηρυχθεί και καθορισθεί και οι σχετικές πιστώσεις είχαν εγκριθεί. Παράλληλα προέβλεπε την κάλυψη μίας (1) μόνο θέσης από τον ενιαίο πίνακα διορισμών αντί 10 θέσεων που θα έπρεπε να καλυφθούν από τον ενιαίο πίνακα. Στην πραγματικότητα βέβαια ουδείς διορίστηκε από τον ενιαίο πίνακα διορισμών, καθώς ο ένας που τελικά διορίστηκε άνηκε στον πίνακα του 24μήνου. Σημειωτέον ότι υπήρξαν περί των 80 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ13 κατά το σχολικό έτος 2009-2010.
 
Τον Οκτώβριο του 2010 εξεδόθη η υπ αριθ. ΔΙΠΠ/Φ.2.9/οικ. 22433/20.10.10 εγκύκλιος των Υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την απορρόφηση επιτυχόντων σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του ΑΣΕΠ. Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται ότι η κυβέρνηση αποφάσισε στα πλαίσια του άρθρου 10 του ν. 3833/2010, εντός του δευτέρου εξαμήνου του 2010 να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες σε διαδικασίες διορισμού-πρόσληψης σε υπηρεσίες και φορείς του δημοσίου για τις οποίες είχαν εκδοθεί οριστικά αποτελέσματα μέχρι και την 31.12.09.
 
Σήμερα απομένουν 13 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ13 αδιόριστοι από την κατηγορία του 60% (διοριστέοι με τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ), καθώς και 9 εκπαιδευτικοί ΠΕ13 από την κατηγορία του 40% (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών). Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τους υπόλοιπους 608 διοριστέους εκπαιδευτικούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι εξίσου άδικα με εμάς παραμένουν αδιόριστοι.
 
Επειδή η άρνηση του ΥπΠΔΒΜΘ να προβεί στον διορισμό των εναπομεινάντων διοριστέων του κλάδου ΠΕ13 παραβιάζει ευθέως την αρχή της ισότητας (άρθρο 4 του Σ) και εισάγει αυθαίρετη και παράνομη διάκριση μεταξύ διοριστέων εκπαιδευτικών του ίδιου διαγωνισμού.
 
Επειδή ο μη διορισμός τους αποτελεί υπέρβαση των ορίων της διακριτικής ευχέρειας από πλευράς Διοίκησης.

Επειδή πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις και έχουν ήδη θεμελιώσει δικαίωμα διορισμού.

 

Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
 
1.   Πότε θα προβεί το ΥπΠΔΒΜΘ στις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να διοριστούν οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ13?

2.   Πότε θα διοριστούν στο σύνολο τους οι 621 διοριστέοι εκπαιδευτικοί του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ?

4
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος εάν στην Αλεξανδρούπολη λειτουργεί εκτός του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και Τ.Ε.Ε Ειδικής Αγωγής;


5
 Υπάρχει μικρή πιθανότητα να ανακοινωθεί σήμερα μαζί με τους οριστικούς πίνακες του e-aitisi και η Εγκύκλιος Διορισμών.

 Στο Τμήμα Διορισμών του Υπουργείου δε γνωρίζουν ακόμη το ποσοστό διορισμών από κάθε ειδικότητα!!!
 

6
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος με ποιον τρόπο υπολογίζονται οι ημέρες προϋπηρεσίας του αναπληρωτή; Γνωρίζω ότι για κάθε μήνα προϋπηρεσίας παίρνουμε 1 μόριο. Σε περίπτωση όμως που στη Βεβαίωση Προϋπηρεσίας αναφέρονται και ορισμένες ημέρες προϋπηρεσίας, η αναγωγή των ημερών αυτών σε μόρια πώς ακριβώς γίνεται;

7
http://www.rhodes.gr/el/politismos/ekdilwseis/?EntityID=451ea2c7-47a4-4a49-8097-b3420c9e992a


1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Τοπικές Κοινωνίες και Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Συνύπαρξη για Αειφορική Ανάπτυξη»: 23 & 24 Απριλίου 2010.
Περιγραφή:

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Τοπικές Κοινωνίες και Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Συνύπαρξη για Αειφορική Ανάπτυξη» που διοργανώνει ο Δήμος Ροδίων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στις 23 & 24 Απριλίου 2010 στο Rodos Palace στη Ρόδο στοχεύει στην ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας για την από κοινού ανάπτυξη τεχνογνωσίας και δράσεων που αφορούν τη χρήση της Γνώσης, της Επιστήμης και της Τεχνολογίας στην αειφορική ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.
Το Συνέδριο εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της Επιτροπής Συνεργασίας του Δήμου με Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, μιας ευρύτερης και ιδιαίτερα επιτυχημένης συνεργασίας που καθιέρωσε για πρώτη φορά πανελλαδικά ο Δήμος Ροδίων με τους φορείς Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος της Επιτροπής η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας και η έμπρακτη σύγκλιση σε κοινές δράσεις που αφορούν τομείς προτεραιότητας σε τοπικό, διαδημοτικό και υπερτοπικό επίπεδο.
 

 
Η θεματολογία και οι κατευθύνσεις του Συνεδρίου αναλύονται:

Α) Πόλη, Τοπική Ταυτότητα, Πληθυσμιακή Ποικιλότητα & Περιβάλλον
Πληθυσμιακή ποικιλότητα και τοπική ταυτότητα: διαχείριση γλωσσικών, εθνικών, θρησκευτικών και πολιτισμικών αναφορών
 Περιβαλλοντική Αειφορία: Σχεδιασμός Υποδομών και Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη εφαρμογών ΤΠΕ για την εκπαιδευτική λειτουργία της οργανωμένης πόλης.
Β) Πεδία Συμπράξεων των Αυτοδιοικητικών Οργανισμών με τα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Χωροταξικός - Διαδικτυακός– Χρηματοδοτικός Σχεδιασμός
Τοπική Διακυβέρνηση και Δικτυωμένη Υποστήριξη του πολίτη
Αναζήτηση και Διαχείριση πόρων και κοινών χρηματοδοτικών σχημάτων
Επικοινωνιακός Σχεδιασμός και Ενημέρωση του πολίτη: αλληλεπιδραστικές σχέσεις με τον τοπικό Τύπο, ΜΜΕ, Internet.
Συγκοινωνιακός σχεδιασμός και ποιότητα ζωής στην τοπική κοινωνία (εσωτερικό δίκτυο, δρόμοι περιπάτων και ήπιων μορφών μετακίνησης, εθνικό και διεθνές δίκτυο: οδικό- θαλάσσιο- εναέριο)
Γ) Αειφορία - Αξιολόγηση - Προσαρμοστικότητα Περιφερειακή Ανάπτυξη - Ακαδημαϊκοί Θεσμοί: Αξιοποίηση και διαχείριση χώρων Μνήμης & Πολιτισμού
Νησιωτικές πόλεις και Ακαδημαϊκοί Θεσμοί
Νησιωτικές Πολιτικές
Αξιοποίηση και διαχείριση χώρων μνήμης και πολιτισμού
Δια-νησιωτικές συνδέσεις και διεπιστημονικά αναπτυξιακά δίκτυα
Φιλοδοξία μας είναι το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο να αποτελέσει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση, με απώτερο στόχο την καθιέρωση του ως θεσμός, ανοίγοντας νέους ορίζοντες συνεργασίας μεταξύ των αυτοδιοικητικών φορέων της χώρας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


Ο Δήμαρχος Ροδίων
και Πρόεδρος της
Οργανωτικής Επιτροπής

κ. Χατζής Χατζηευθυμίου


Ο Κοσμήτορας της Σχολής
Ανθρωπιστικών Επιστημών
Πανεπιστημίου Αιγαίου και
Συμπρόεδρος της
Οργανωτικής Επιτροπής

Καθηγητής
κ. Φραγκίσκος Καλαβάσης






8
“ Η Πολιτειακή Παιδεία (Citizenship Education) στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ”

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009, 10.30-16.00 στην Αθήνα

Κεντρική Ομιλήτρια: η διακεκριμένη εκπαιδευτική ερευνήτρια του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Bryony Hoskins

Κύριοι άξονες:

   Ο ρόλος της Πολιτειακής Παιδείας στην εμπέδωση της Δημοκρατίας και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και της ευημερίας
   Το περιεχόμενο της Πολιτειακής Παιδείας (Γνώσεις, Δεξιότητες, Στάσεις και Αξίες)
   Η θέση της ΠοΣτις 9.00: Γενική Εκλογο-απολογιστική Συνέλευση για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. της Π.Ε.Ν.Π.Ε. Ο Πολιτικός-Νομικός Εγγραμματισμός και Πολιτισμός στην Ελλάδα σύμφωνα με την ειδική μελέτη του CRELL (Ερευνητικό Κέντρο για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση) στο πλαίσιο της Στρατηγικής της Λισσαβώνας (Πρόγραμμα Εκπαίδευση & Κατάρτιση 2010).


Δηλώσεις συμμετοχής για ημερίδα ή υποψηφιότητα μέλους Δ.Σ.: penpe13@yahoo.gr
 
Πληροφορίες: www.penpe.gr & τηλ. 6936016046 / 210-6915071

Μετά το πέρας των εργασιών, θα χορηγηθούν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης

 

9
Γνωρίζει κάποιος ποιά είναι τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη για την τοποθέτηση των Αναπληρωτών στα σχολεία;

Υποθέτω ότι ισχύουν και τα κοινωνικά κριτήρια (γάμος, τέκνα), ωστόσο εκτός από αυτά για την τοποθέτηση λαμβάνεται υπόψη η σειρά κατάταξης στον Πίνακα Αναπληρωτών ή μόνο η καθαρή προϋπηρεσία;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

10
"Συγχαρητήρια" στους διοριστέους του κλάδου μας.
Καλή νέα αρχή σε όλους!!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.