Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - epidauros

Σελίδες: 1
1
Μοιράζομαι μαζί σας μερικές απόψεις σχετικά με τους επικείμενους διορισμούς στην ειδική αγωγή:

1. Θα πρέπει να νομοθετηθεί άμεσα ότι δεν μπορεί να μεταπηδήσει στην γενική κάποιος που διορίστηκε στην ειδική. Αυτό θα σήμαινε αυτόματα ένα παράθυρο παρανομίας και παραβίασης του ΑΣΕΠ για τους διορισμούς. Το θέμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ από κανέναν δημοσιογράφο και δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από το Υπουργείο.
2. Η ειδική αγωγή "απαιτεί" ειδικά προσόντα τα οποία κάποιος τα αποκτά μέσω σεμιναρίων ή/και μεταπτυχιακών. ΌΜΩΣ, δεν υπάρχει τέτοια δωρεάν παροχή στην Ελλάδα και επομένως, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις ώστε να απαιτηθούν ειδικά προσόντα εφόσον αυτά παρέχονται μόνο από ιδιώτες ή επί πληρωμή. Επομένως, το κράτος είναι υποχρεωμένο, ΠΡΙΝ από οποιαδήποτε πρόσληψη μόνιμου προσωπικού να δώσει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας να αποκτήσουν μέσω σεμιναρίων τις προϋποθέσεις που διακηρύσσει. Διαφορετικά, οποιαδήποτε απαίτηση καθίσταται αντισυνταγματική και παράνομη.
3. Η ειδική αγωγή, σύμφωνα και με πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ, δεν προϋποθέτει ειδική προπτυχιακή εκπαίδευση. Επομένως, δεν δικαιολογείται ειδική κατηγορία προσλήψεων.
Είναι προφανές ότι η ειδική αγωγή δεν πρέπει να αποτελέσει πεδίο εκμετάλλευσης ούτε των μαθητών που χρήζουν ειδικής μέριμνας, ούτε και των εκπαιδευτικών που μπορούν να την προσφέρουν. Δεν πρέπει όμως να επιτραπεί μέσω μιας δήθεν κοινωνικής ευαισθησίας να παραβιαστούν οι προϋποθέσεις και τα δικαιώματα διορισμού των εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση πρέπει αυτό να το αποδείξει με έργα, άμεσα, ώστε να μην εμπαίζονται οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που προηγούνται κάποιων αλεξιπτωτιστών.

4. Η ειδική είναι ο κλάδος που μονίμως και δικαίως αξιοποιεί χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Επομένως, δεν εξηγείται η σπουδή να διοριστούν πρώτα όλοι οι 4500 ειδικής ενώ έχουν διασφαλισμένους πόρους από το ΕΣΠΑ. Γιατί όχι 1500 ανά έτος και παράλληλα 3500 γενικής ανά έτος; Η αναιτιολόγητη κατανομή αυτή των διορισμών δικαιολογεί σίγουρα κάποια καχυποψία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
1. ΟΧΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΙΝ ΔΟΘΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ. ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ όσων απλώς πλήρωσαν εξ αποστάσεως μαθήματα και δεν πληρούν άλλες προϋποθέσεις (π.χ. επιτυχία σε ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία) ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
2. ΝΕΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ 15 000 ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ  με γενική από το πρώτο έτος.
3. ΑΜΕΣΗ ΕΝΑΡΞΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ για τους αποκλεισμένους εκπαιδευτικούς της γενικής.

Παρακαλώ να διακινήσετε και να εμπλουτίσετε αυτά τα επιχειρήματα ώστε να αποτραπεί μια τεράστια αδικία που συντελείται.

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Κάλεσμα των απανταχού φιλολογων
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 12:07:19 πμ »
Ξεκινώντας μια διαδικτυακή συζήτηση στον ιστότοπο

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=21074.0

καταλήξαμε σε μια επιστολή διαμαρτυρία (η οποία παρατίθεται)

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071

και στην οποία απάντησε με απαράδεκτο και προσβλητικό ύφος

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084

η κυρία Παπαδοπούλου.


Καλούνται όλοι οι φιλόλογοι, διορισμένοι ή μη καθώς και οι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που συμφωνούν με την επιστολή, να την προωθήσουν με όποιον τρόπο μπορούν. Εναλλακτικά, μπορούν να προωθήσουν (και) την υβριστική επιστολή της κας Παπαδοπούλου.


-----------------------------------
Ανοιχτή επιστολή

 

Προς:

 

Την Υπουργό Παιδείας

Τα Πανεπιστημιακά Τμήματα Ελληνικής Φιλολογίας

Τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων

Την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

Την ΟΛΜΕ

 

 

Θέτουμε το ζήτημα της δεύτερης ανάθεσης φιλολογικών μαθημάτων στα Ελληνικά Σχολεία, ως ένα καίριο πρόβλημα που

 

αδικεί τους μαθητές  

εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία

καταργεί την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου και

αδικεί πολλές χιλιάδες αδιόριστων και διορισμένων φιλολόγων

 

Οι δεύτερες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε ανειδίκευτους συναδέλφους θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες ως αυστηρά προσωρινές και έκτακτες λύσεις που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων σε απρόβλεπτες περιπτώσεις. Δεν μπορούν όμως να καθιερωθούν ως πρακτική για τους εξής σοβαρούς λόγους:

    - Αδικούν τους μαθητές, οι οποίοι διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα από συναδέλφους Ξένων Γλωσσών ή Θεολόγους. Ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι συνάδελφοι, τα κριτήρια αξιοκρατίας και ποιότητας καταστρατηγούνται. Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.


     -Αδικούν τις χιλιάδες αδιόριστων φιλολόγων, οι οποίοι παρακάμπτονται και αδικούνται από μια στρατηγική συμπληρώματος χιλιάδων κενών με καθαρά διαχειριστικά κριτήρια που αναγκάζουν χιλιάδες συναδέλφους ξένων γλωσσών και θεολόγους να διδάσκουν μαθήματα φιλολόγων. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα σχολείο που δεν αξιοποιεί αλλά τιμωρεί το εκπαιδευτικό δυναμικό του, τιμωρεί τους μαθητές και τους στερεί το δικαίωμα στην ποιότητα.


      -Διαιωνίζουν την προχειρότητα, επιβραβεύουν τη μετριότητα και νομιμοποιούν στη συνείδηση των μαθητών και των καθηγητών την τακτική του διαχειριστικού βολέματος – ο μαθητής γνωρίζει το σωστό, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται τον παραλογισμό, αλλά το κράτος στρουθοκαμηλίζει διακηρύσσοντας  ποιότητα και αξιοκρατία.


      -Καταργούν στη συνείδηση των μαθητών τη σημαντικότητα της Ιστορίας και δημιουργούν ανιστόρητους μαθητές. Ένα μάθημα για το οποίο ο μαθητής θεωρεί οτι μπορεί να διδαχθεί από οποιονδήποτε δικαιολογημένα το θεωρεί ασήμαντο.


Οι χιλιάδες φιλόλογοι, διορισμένοι και μη, απαιτούν να σταματήσει αυτή η παρατυπία, η οποία καθιερώθηκε με υπουργική απόφαση αυθαίρετα, κατά παράβαση της κοινής λογικής, των αρμοδιοτήτων ανά κλάδο που αυτοδίκαια καθορίζονται από τα αντίστοιχα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ, της συναδελφικής αλληλεγγύης και της Ελληνικής Νομοθεσίας που διασφαλίζει το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου να εκπαιδεύεται από ειδικευμένους εκπαιδευτές. Αποδεχόμαστε την δεύτερη ανάθεση ως αυστηρά προσωρινή λύση ανάγκης  που εξυπηρετεί το μαθητή σε έκτακτα περιστατικά, αλλά καταγγέλλουμε την καθιέρωση της μετριότητας και της αναξιοκρατίας που συνεπάγεται η ευρεία εφαρμογή της.

Η επιτακτική αυτή απαίτηση είναι πλέον καθημερινά τόσο εμφανής σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας που δεν χρειάζονται υπογραφές για να αναδείξουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς βιώνουν και συζητούν καθημερινά την ελληνική αυτή παγκόσμια πρωτοτυπία και ανευθυνότητα.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

3
Που οδηγεί ο πανικός και η αδυναμία επιχειρηματολογίας

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084

Δυστυχώς χρήζει απαντήσεως.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Γιατι χανονται τα μορια ΑΣΕΠ?
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:39:09 μμ »

Ποιά είναι η λογική του να χάνονται τα μόρια των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ κατά το ήμισυ σε μια διετία και εξ'ολοκλήρου σε μια τετραετία?
Νομίζω ότι αυτή η ρύθμιση δεν συνάδει με την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για το 24μηνο (όπου αναγνωρίζεται η επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ), ευνοεί τους αποτυχόντες του ΑΣΕΠ και όσους δεν έχουν δώσει ποτέ ΑΣΕΠ. Επίσης, είναι άδικη για τους μεγαλύτερους σε ηλικία οι οποίοι παρά τις αυξημένες υποχρώσεις τους σύρονται σε έναν αναξιοπρεπή και διαρκή αγώνα επιβεβαίωσης χωρίς ουσία.

Θα ήταν πιό δίκαιο το να μπορούσε να κρατήσει ο καθένας τα μόρια οποιουδήποτε ΑΣΕΠ.
Αν υπάρχουν αντίθετες απόψεις, θα ήθελα πραγματικά να τις ακούσω.
Αν υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που συμφωνούν, θα πρότεινα να οργανωθούμε και να θέσουμε το θέμα στο Υπουργείο.


5
Οικονομικά / Αποζημίωση Υπερωριών
« στις: Ιούλιος 30, 2008, 05:55:08 μμ »

Γνωρίζει κανείς αν ο τελικός ενιαίος πίνακας αναπληρωτών-ωρομισθίων θα είναι "απαλλαγμένος" από τα μόρια που αντιστοιχούν στις επιπλέον (πέραν των 11) ώρες ανά εβδομάδα που έκαναν κάποιοι παρανόμως?
Δικαιολογείται να παίρνει κανείς 0,5 μόριο προϋπηρεσίας για μήνες όπως ο Δεκέμβριος ή ο Ιανουάριος?
Δυστυχώς, στον πινακα διορισμών που ανακοινώθηκε υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις.
Τέλος, εφόσον το υπουργείο αποδεχθεί σιωπηρά αυτή την παρανομία, συμφωνείτε να προσυπογράψετε δήλωση-διαμαρτυρία προς το υπουργείο με κοινοποίηση σε διμοφιλή site σχειτκά με την εκπαίδευση?


Σημείωση:
1. Διαδικαστικά, ο έλεγχος τέτοιων περιπτώσεων είναι σχετικά απλός. Θα επανέρθω με λεπτομέρειες εφόσον χρειαστεί.
2. Για όσους βρίσκονται στο όριο της βάσης αναπλήρωσης, αλλά και για όσους σύντομα θα βρεθούν στο όριο της βάσης διορισμού, αυτές οι περιπτώσεις μπορεί να παίξουν καθοριστικό ρόλο.


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159808
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.