Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - dimstella

Σελίδες: 1
1
Πρόκειται να γράψω το παιδί μου στην Α΄δημοτικού. Το σχολείο της περιοχής μου είναι ολοήμερο ΕΑΕΠ.
Για δικούς μου λόγους δεν επιθυμώ το παιδί μου φοιτήσει σε τέτοιο σχολείο.

Μπορεί ο διευθυντής της πρωτοβάθμιας να με υποχρεώσει να γράψω το παιδί μου στο σχολείο αυτό;

2
Παραθέτω άρθρο το οποίο έχει αναπαραχθεί αυτούσια (copy-paste) στο διαδίκτυο (η έντονη γραφή είναι δική μου).

Αθωώθηκαν για τα ανθρώπινα κρανία στις αποσκευές τους δύο νεαροί Αμερικανοί

Ελεύθεροι αφέθηκαν, σήμερα, οι δύο νεαροί Αμερικανοί, οι οποίοι οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο, όταν στις αποσκευές τους βρέθηκαν έξι ανθρώπινα κρανία.

Οι Αμερικανοί συνελήφθησαν το μεσημέρι της Τετάρτης στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ έρχονταν από τη Μύκονο και επρόκειτο να αναχωρήσουν για τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σε έρευνα που έγινε από την αστυνομία, βρέθηκαν οι έξι νεκροκεφαλές μέσα σε μια από τις βαλίτσες τους.

Τα μακάβρια ευρήματα μεταφέρθηκαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία, όπου ο αρμόδιος ιατροδικαστής αποφάνθη ότι επρόκειτο πράγματι για ανθρώπινα κρανία.

Οι Αμερικανοί στις καταθέσεις τους ανέφεραν ότι αγόρασαν τις νεκροκεφαλές από κατάστημα της Μυκόνου (προς 25 ευρώ τη μία), με σκοπό να τις χρησιμοποιήσουν στη γιορτή του «Χάλοουίν», στα τέλη Οκτωβρίου.

Οι ισχυρισμοί τους θεωρήθηκαν βάσιμοι, για αυτό και αθωώθηκαν.

Από την αστυνομία γίνεται έρευνα για να διαπιστωθεί, από ποιο κατάστημα στη Μύκονο αγόρασαν τα κρανία.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=355055&dt=17/09/2010#ixzz0zt39OoF4

ποιός αστυνομικός ή δικαστής (με σώας τας φρένας) θα θεωρήσει βάσιμο τον ισχυρισμό οτι τα ανθρώπινα κρανία αγοράστηκαν από κατάστημα? Δουλευόμαστε εδώ? Και το αστείο είναι οτι αυτό το γελοίο ρεπορτάζ υπάρχει αυτούσιο σε 30 τουλάχιστον ιστοσελίδες δημοσιογραφικού περιεχομένου, δείγμα του οτι αυτοί που έγραψαν κατ'αρχήν και αυτοί που το αναπαρήγαγαν στη συνέχεια έχουν αξιοσημείωτη εγκεφαλική βλάβη

3
Αναπληρωτές / Τα θέλουμε;
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 10:40:18 πμ »
Διαβάστε ανακοίνωση-κλαψούρα αναξιοπρεπών ωρομισθίων, λυπάμαι για την κατάντια.

Μεγάλη αδικία για τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς των ολοήμερων σχολείων

16/09/2010 - 09:19

Σας αποστέλλουμε αυτή την επιστολή για να σας καταδείξουμε μια αδικία εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας προς τους ταλαιπωρημένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς. Οι  περισσότεροι από εμάς τα τελευταία 8-10 χρόνια δουλεύουμε στα ολοήμερα σχολεία για 300 ευρώ το μήνα για να ζήσουμε τις οικογένειες μας. Πρόθεση του Υπουργείου φέτος είναι να συμπληρώσει τα κενά στα ολοήμερα σχολεία με αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών πουθενά δεν αναφέρεται ότι η  κάλυψη των κενών στα ολοήμερα θα γίνει από αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου αποκλειστικά. Συγκεκριμένα αναφέρεται στην εγκύκλιο: «αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται με αίτηση τους προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης είναι περισσότερες από τέσσερις και λιγότερες από δεκάξι και δεν δικαιολογούν το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.».Επίσης στη συνέχεια αναφέρεται ότι: «Όσοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου θα μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους (μέχρι και 15 ώρες ) με ώρες ωρομισθίας   για το κανονικό πρόγραμμα, την Π.Δ.Σ και το ολοήμερο  δημοτικό σχολείο (για τις ειδικότητες που απασχολούνται σʼ αυτό ) στο ίδιο ή άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής.». Αντίθετα στο αντίστοιχο κεφάλαιο της εγκυκλίου που αφορά τα ολοήμερα σχολεία τίποτα δεν αναφέρεται για το νέο τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω πολλοί από εμάς δεν έκαναν αίτηση για θέση αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους πιστεύοντας βέβαια ότι αυτό δεν θα επηρεάσει και την πρόσληψη τους στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία αφού δεν γίνονταν σαφές από την εγκύκλιο κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν οι περισσότεροι από εμάς που για χρόνια δουλεύουμε στο ολοήμερο σχολείο  και ζούμε από αυτό θα μείνουμε χωρίς δουλειά ,αν και κατέχουμε υψηλές θέσεις στον πίνακα των αναπληρωτών. Οι πιο πολλοί μάλιστα θα διοριζόμασταν φέτος αλλά λόγω της κρίσης χάσαμε και το διορισμό μας, μη χάσουμε  λοιπόν και αυτά τα «ψίχουλα»  που μας απομένουν για να ζήσουμε. Επειδή λοιπόν η εγκύκλιος ήταν ασαφής και δεν αναφέρονταν στα νέα δεδομένα για το ολοήμερο σχολείο και  για να αποκατασταθεί αυτή η αδικία  προτείνουμε οι προσλήψεις να γίνουν κανονικά όπως πριν από το πίνακα του ολοήμερου και με τις ίδιες ώρες τουλάχιστον για φέτος για την κάλυψη των κενών.

                                                                                    Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων

                                                                                        Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί

                                                                                          Ολοήμερων σχολείων

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9631

edit: Προσθήκη ερωτηματικού στον τίτλο του θέματος

4
Σχολική ζώνη / Γυμνάσιο εξ'αποστάσεως
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 09:49:49 μμ »
η είδηση κυκλοφόρησε σήμερα, άλλοι θα πουν "καλά νέα", εγώ λέω "κακά μαντάτα".

παραθέτω την είδηση και την πηγή και επισημαίνω με έντονη γραφή αυτό που με προβληματίζει


"Ως παράρτημα του γυμνασίου Σφακίων θα λειτουργήσει για πρώτη φορά, τη νέα σχολική χρονιά, γυμνάσιο στην ακριτική Γαύδο.

Τη λειτουργία του γυμνασίου είχε ανακοινώσει ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κρήτης Αθανάσιος Καρούτζος και το πρωί, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων Νίκος Βεστάκης έκανε γνωστό ότι το γυμνάσιο Γαύδου θα λειτουργήσει με 6 μαθητές και 3 καθηγητές, ως παράρτημα του γυμνασίου Σφακίων.

Όπως είπε ο κ. Βεστάκης, στο σχολείο θα τοποθετηθούν ένας φιλόλογος, ένας μαθηματικός ή φυσικός και ένας καθηγητής πληροφορικής.

Σύμφωνα με τον κ. Βεστάκη, για τα μαθήματα που δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι μαθητές θα συμμετέχουν μέσω τηλεδιάσκεψης με το γυμνάσιο Σφακίων."

http://kala-nea.gr/?p=5211#ixzz0r2kYgp3i



5
"Ρεπορτάζ:sos.gr

Καταργείται από το σχολικό έτος 2010 − 201 το Γενικό Λύκειο της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων «Οδυσσέας Ελύτης», με απόφαση που υπέγραψε η υφ. Παιδειας Εύη  Χριστοφιλοπούλου."

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7967:2010-06-02-12-04-20&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079


κάτι δεν μου κάθεται καλά εδώ.....

6
Μήπως βαρέθηκε το Υπουργείο Παιδείας και θέλει να "την κάνει" κατά Δημαρχείο μεριά;

Ρεπορτάζ:esos.gr

Η υπουργός Παιδείας και βουλευτής Α΄ Αθήνας Άννα Διαμαντοπούλου, σε συνέχεια της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει από το 2007 για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στο Κέντρο της Αθήνας, απέστειλε επιστολή προς τον Υπουργό Επικρατείας Χαράλαμπο Παμπούκη.

Στην επιστολή η Υπουργός προτείνει ευρεία σύσκεψη όλων των εμπλεκόμενων φορέων υπό την αιγίδα του κ. Παμπούκη καθώς και την ανάγκη δημιουργίας ενός συντονιστικού οργάνου υπό τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας.

Η επιστολή έχει ως εξής:

 

 

Προς

κ. Χαράλαμπο Παμπούκη

Υπουργό Επικρατείας

 

Αγαπητέ κ. Υπουργέ

Χρόνια Πολλά

 

Λόγω της ευθύνης του συντονισμού των κυβερνητικών πολιτικών, που είναι στην ευθύνη σας, θεωρώ ότι θα ήταν μεγάλης αποδοχής μια πρωτοβουλία σας, για το θέμα της Αθήνας.

Η ζωή στο κέντρο αλλά και στις γειτονιές της Αθήνας έχει υποβαθμιστεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να παρομοιάζεται με αποθήκη ψυχών!.

Λόγω του σύνθετου θεσμικού πλαισίου και των πολλαπλών αρμοδιοτήτων Υπουργείων , Δήμου και Νομαρχίας που εμπλέκονται θα πρότεινα: Σύσκεψη υπό την αιγίδα σας των βασικών εμπλεκομένων Υπουργών (Εσωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Υγείας, Παιδείας, Πολιτισμού, Ανάπτυξης, Υποδομών και Περιβάλλοντος) του Νομάρχη, του Δημάρχου Αθηναίων και του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Αττικής.

Μετά τη συμφωνία για την ανάγκη ενός σχεδίου διετούς δράσης που θα αφορά όλους τους επιμέρους τομείς πχ. διαμονή μεταναστών , διακίνηση ναρκωτικών και ΟΚΑΝΑ, σχολική στέγη και παιδιά δεύτερης γενιάς μεταναστών, πράσινο και βασικά έργα υποδομής κλπ. κλπ… Θα αναλάβει τη λειτουργία του συντονιστικού ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας με την συμμετοχή εκπροσώπων των Υπουργών.

Ο ΓΓ της Περιφέρειας θα σας ενημερώνει σε μηνιαία βάση.

Αντίστοιχο σχήμα χρησιμοποιήθηκε στη Βαρκελώνη και στη Κοπεγχάγη.

Η κατάσταση στην Αθήνα γίνεται εκρηκτική και αν δεν παρέμβουμε θα δούμε φαινόμενα μαζικών συγκρούσεων.

Λόγω της ενασχόλησης μου με το θέμα επί μια διετία ως Βουλευτής

Α΄ Αθήνας αλλά και αντιμετωπίζοντας το τεράστιο πρόβλημα εκπαίδευσης είμαι στη διάθεσή σας να βοηθήσω σε αυτόν το σχεδιασμό.

 

 

Με εκτίμηση

 

Άννα Διαμαντοπούλου

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6488:2010-01-07-17-14-08&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800

7
αναδημοσίευση
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank11_12_9_107.php

Το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, 4 Δεκεμβρίου, γύρω στις 23:30, μια παρέα 4 παιδιών 15 ετών ήταν στη Λεωφόρο Κηφισίας στο ύψος του Κολλεγίου.  Τα παιδιά περνούσαν τη διάβαση πεζών με πράσινο.  Πριν προλάβει να φτάσει το τελευταίο παιδί στο πεζοδρόμιο με τους φίλους του, ένα αυτοκίνητο που ανέβαινε τη Κηφισίας με ιλιγγιώδη ταχύτητα πέρασε με κόκκινο και τον χτύπησε.  Έπειτα, ο οδηγός έσπευσε να εξαφανιστεί στα γύρω στενά, αφήνοντας το παιδί βαριά τραυματισμένο στο δρόμο.

Η τροχαία διαπίστωσε, από τα θραύσματα που έμειναν από τη πρόσκρουση, ότι πρόκειται για ένα σκούρο μπλε Audi, το οποίο βέβαια χρειάζεται συνεργείο.  Από τις κάμερες τις τροχαίας, δεν φαίνεται εύκολο να μπορούν να ανιχνεύσουν τις πινακίδες.

Το παιδί αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται σε μονάδα εντατικής θεραπείας σε ιδιαίτερα σοβαρή κατάσταση.   Τυχαίνει να είναι ένα πολύ αγαπημένο μου παιδί, που τον γνωρίζω από τη 1η δημοτικού. Αύριο ή μεθαύριο μπορεί να είναι το δικό μου ή το δικό σας παιδί.

Ζητώ, λοιπόν, εκτός από τις προσευχές όλων για το παιδί και την οικογένειά του, οποιεσδήποτε πληροφορίες που μπορεί να οδηγούν στην σύλληψη και παραδειγματική τιμωρία του οδηγού.

Παρακαλώ να διαδώσετε αυτό το μήνυμα παντού, μήπως και κάποιος ευσυνείδητος άνθρωπος θυμάται η παρατήρησε κάτι και δώσει κάποια πληροφόρηση στην Τροχαία.  Τα παιδιά μας, που σήμερα ζουν την αγωνία του φίλου τους, τουλάχιστον έτσι θα δουν ότι τέτοιες εγκληματικές πράξεις δεν μένουν ατιμώρητες.  

Με τιμή,

Τζέην Τανισκίδου  

8
Αλιευμένο από το διαδύκτιο, αξίζει το κόπο!

Ένας καθηγητής φιλοσοφίας εμφανίστηκε στην τάξη του με ένα μεγάλο χάρτινο κουτί.

Χωρίς να μιλήσει καθόλου, πήρε από την χάρτινη κούτα ένα άδειο διαφανές βάζο και άρχισε να το γεμίζει με μικρές πέτρες.
Οι μαθητές του τον κοιτούσαν με απορία.
Όταν το βάζο δε χωρούσε άλλο, ρώτησε:
Είναι γεμάτο το βάζο;
οι μαθητές απάντησαν:
ναι είναι γεμάτο.

Αυτός χαμογέλασε και χωρίς να μιλήσει πήρε από την χάρτινη κούτα ένα σακουλάκι με μικρά βότσαλα και άρχισε να γεμίζει το βάζο, κούνησε λίγο το βάζο και τα βότσαλα κύλησαν και γέμισαν τα κενά που άφηναν οι πέτρες μεταξύ τους. Όταν δεν χωρούσε άλλο, ρώτησε:
Είναι γεμάτο το βάζο;
οι μαθητές απάντησαν:
ναι είναι γεμάτο.

Αυτός χαμογέλασε πάλι και χωρίς να μιλήσει πήρε από την χάρτινη κούτα ένα σακουλάκι με άμμο και άρχισε να το αδειάζει μέσα στο βάζο.
Η άμμος χύθηκε και γέμισε όλα τα κενά που υπήρχαν ανάμεσα στις πέτρες και τα βότσαλα. Όταν δεν χωρούσε άλλο, ρώτησε:
Είναι γεμάτο το βάζο;
οι μαθητές για μια ακόμη φορά απάντησαν:
ναι είναι γεμάτο.

Αυτός χαμογέλασε πάλι και χωρίς να μιλήσει πήρε από την χάρτινη κούτα δύο μπουκάλια μπύρες και άρχισε να τις αδειάζει στο βάζο.
Τα υγρά γέμισαν όλο το υπόλοιπο κενό.
Όταν δεν χωρούσε άλλο, ρώτησε:
Είναι γεμάτο το βάζο;
και οι μαθητές ξανά απάντησαν:
ναι είναι γεμάτο.

Τότε ο καθηγητής στράφηκε στους μαθητές και τους είπε:
Θέλω να θεωρήσετε ότι το βάζο αυτό αντιπροσωπεύει τη ζωή σας.
Οι πέτρες είναι τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτήν, όπως:
η υγεία σας,
η οικογένειά σας,
ο/η σύντροφός σας,
τα παιδιά σας,
οι καλοί σας φίλοι.

Είναι τόσο σημαντικά που ακόμη κι αν όλα τα υπόλοιπα λείψουν,
η ζωή σας θα εξακολουθήσει να είναι γεμάτη.

Τα βότσαλα είναι τα άλλα πράγματα που έρχονται στη ζωή μας, όπως:
οι σπουδές,
η δουλεία μας,
το σπίτι μας,
το αυτοκίνητό μας,
τα ταξίδια.
Αν τα βάλετε πρώτα στο βάζο δε θα υπάρχει χώρος για τις πέτρες, τα σημαντικά της ζωής.

Η άμμος είναι όλα τα υπόλοιπα, τα πολύ μικρά της ζωής.
Αν τα βάλετε πρώτα στο βάζο, δε θα υπάρχει χώρος ούτε για τις πέτρες, ούτε για τα βότσαλα.
Το βάζο μην ξεχνάτε, είναι η ζωή σας.

Αν ξοδεύετε χρόνο και ενέργεια για τα μικρά πράγματα, δε θα βρείτε ποτέ χρόνο για τα πιο σημαντικά.
Ξεχωρίστε ποια είναι τα πιο σημαντικά για την ευτυχία σας.

Μιλήστε με τους γονείς σας.
παίξτε με τα παιδιά σας.
απολαύστε τον/την σύντροφό σας,
χαρείτε με τους φίλους σας,
προσέξτε τον εαυτό σας.

Πάντα θα υπάρχει χρόνος για γνώση και σπουδές, πάντα θα υπάρχει χρόνος
για να φτιάξετε το σπίτι σας, το αυτοκίνητό σας, τα στερεοφωνικά σας.

Όμως να φροντίσετε για τις πέτρες πρώτα.
Ξεχωρίστε και αξιολογήστε σωστά τις προτεραιότητες.

Οι μαθητές είχαν μείνει άφωνοι, ένας όμως ρώτησε:
Καλά και η μπύρα τι αντιπροσωπεύει;
Ο καθηγητής γελώντας του απαντά:
Χαίρομαι που ρωτάς. Θα σας πω.

Δεν έχει σημασία πόσο γεμάτη είναι η ζωή σας,
δεν έχει σημασία πόσο στριμωγμένοι είστε, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΓΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΠΥΡΙΤΣΕΣ !

9
Διαβάζοντας την ενότητα τη σχετική με την υπεραγωγιμότητα από 2 διαφορετικές πηγές προέκυψε το ακόλουθο πρόβλημα σχετικά με το "βάθος διείσδυσης Λ σε συνάρτηση με την θερμοκρασία Τ".

Στην 1η πηγή δίνει τον τύπο Λ(Τ) = Λ(0) * [ 1 - ( Τ / Τ' )^4 ]^1/2    ( Το σύμβολο ^ σημαίνει ύψωση σε δύναμη)

Στην 2η πηγή ο αντίστοιχος τύπος είναι Λ(Τ) = Λ(0) * [ 1 - ( Τ / Τ' )^2 ]^-1/2

Τ' είναι η θερμοκρασία μετάβασης.

Και οι 2 πηγές συμφωνούν ότι όταν Τ = Τ' το βάθος διείσδυσης Λ απειρίζεται. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει μόνο από τον 2ο τύπο, άρα υπέθεσα οτι στον 1ο τύπο υπάρχει τυπογραφικό λάθος. Ωστόσω στην 1η πηγή ακολουθεί αριθμητικό παράδειγμα στο οποίο ο (λανθασμένος?) τύπος επαναλαμβάνεται άλλες 2 φορές.

Τελικά ποιός τύπος είναι ορθός, τι λένε σχετικά οι δικές σας πηγές?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159747
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.