Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - ppr

Σελίδες: 1
1
Πώς σχεδιάζουν να λειτουργήσουν τα Δημοτικά από τον Σεπτέμβρη 2016

Από paideia-ergasia στο Εκπαίδευση · 19/04/2016

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ: Σύμφωνα με πληροφορίες, η λειτουργία των σχολείων την επόμενη σχολική χρονιά θα έχει ως εξής:

1. Δεν θα λειτουργεί, κατά πάσα πιθανότητα, η πρωινή ζώνη.
2. Θα λειτουργεί ένας τύπος δημοτικού σχολείου (από 4/θ και πάνω).
3. Εξι διδακτικές ώρες, 30 ώρες την εβδομάδα, όλες οι τάξεις σχόλασμα 13:15.
4. Κατά την πρώτη ώρα του Ολοήμερου, που ξεκινά στις 13:20, θα γίνεται η μελέτη των μαθημάτων της επόμενης μέρας σε όλα τα τμήματα, με ώρες δασκάλων που θα περισσεύουν από το πρωινό πρόγραμμα.
5. Οι υπόλοιπες 2 διδακτικές ώρες του Ολοήμερου προγράμματος θα καλύπτονται από τα περισσεύματα των ωρών των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
6. Πιθανή εκδοχή ότι δεν θα υπάρχει Υπεύθυνος δάσκαλος Ολοήμερου σε κανένα σχολείο, αλλά θα ορίζεται Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Ολοήμερου ανά ημέρα, στον οποίο θα χρεώνεται ως διδακτική και η ώρα σίτισης.
7. Οι ώρες της Ευέλικτης Ζώνης θα ανατίθενται σε ειδικότητες, για να υπάρχει περίσσευμα ωρών δασκάλων για το Oλοήμερο Πρόγραμμα.
8. Πιθανή μείωση των εξής μαθημάτων, στα σχολεία που λειτουργούσαν με ΕΑΕΠ για να γίνουν οι 35 ώρες 30 σε κάθε τάξη όπως: Αγγλικής Γλώσσας, Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικής, Ευέλικτης Ζώνης, Μελέτης Περιβάλλοντος, Γεωγραφίας, Φιλαναγνωσίας κ.ά.


Συνάδελφοι, έχετε καμία άλλη ενημέρωση; Οι σύμβουλοι μας είπαν ότι έχουν οδηγίες για 25αρια τμήματα του χρόνου σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.

2
Δημοτικό / προτάσεις διόρθωσης ορθογραφίας
« στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 10:48:09 μμ »
 Θα ήθελα να μου πείτε μερικές απόψεις για το πως να διορθώνω τις ορθογραφίες των παιδιών..'Εχω Γ' τάξη και τις περισσότερες φορές τους βάζω ορθογραφία άγνωστες προτάσεις με λεξούλες που είχαν για αντιγραφή. Επίσης αν μάθουμε ένα ορθογραφικό κανόνα π.χ τα ρήματα σε -ίζω γραφονται με -ι με καάποιες εξαιρέσεις κτλπ. τους βάζω προτασούλες που να έχουν μέσα ρήματα σε -ιζω.
  Αν η ορθογραφία είναι ένα κομμάτι από μέσα απο το βιβλίο τους βάζω να κάνουν ετεροδιόρθωση κοιτάζοντας το βιβλίο και αφού τελειώσουν πηγαίνουν και δείχνουν τα λάθη στο συμμαθητή τους. Όταν έχω όμως άγνωστες προτάσεις τα διορθώνω εγώ, αλλά δεν με καλύπτει αυτός ο τρόπος..
Αν μπορείτε προτεινετε μου καποιο τρόπο ούτως ώστε τα παιδιά να κατανοούν  τα λάθη τους...

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 319
Σύνολο: 319

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.