Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - jfk1976

Σελίδες: 1
1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΣΔΕ παραπεμπτικό για ευπαθείς ομάδες
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2020, 08:17:50 πμ »

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου εσωτερικών
"Για την χορήγηση της ειδικής άδειας απουσίας απαιτείται
αιτιολογημένη γνωμάτευση από τον θεράποντα Ιατρό σχετικής ειδικότητας ή από Ιατρό
σχετικής ειδικότητας Υγειονομικής Δομής (δημόσιας ή ιδιωτικής), η οποία εκδίδεται κατόπιν
σχετικού παραπεμπτηρίου εγγράφου της οικείας Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού,
σύμφωνα με τα αναλυτικώς αναφερόμενα στην επόμενη παράγραφο της παρούσας εγκυκλίου."

Η Δθμια που ανήκω έστειλε ένα υπόδειγμα παραπεμτήριου εγγράφου σε όλα τα σχολεία στα οποία θα υπογράψει ο διευθυντής.
Εστειλα το υπόδειγμα στον διευθυντή αλλά αυτός επέμενε ότι πρέπει να πάρει οδηγίες από την γενική γραμματεία δια βίου μάθησης.
Τελικά σε εσάς ο διευθυντής υπογράφει το παραπεμτήριο ;

2
Από το 2015 (διατάξεις του άρθρου 6, παρ. 6, του Ν.4327/2015 (ΦΕΚ 50/τ.Α΄/14-05-2015) «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις») οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας διατίθενται υποχρεωτικά για την κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου τους στα ΙΕΚ της περιοχής αρμοδιότητας του ΠΥΣΔΕ.

Μέχρι τότε εαν ήσουν καθηγητής στην Δευτεροβάθμια και ήθελες να δουλέψεις σε ΙΕΚ έπρεπε να κάνεις αίτηση.

Ομως τώρα σε στέλνουν υποχρεωτικά.

Δεν είναι όμως εύκολο για έναν καθηγητή πχ Πληροφορικής να διδάξει όλα τα μαθήματα μιας ειδικότητας ΙΕΚ.  Πιστεύω ότι είναι καλύτερα πχ να προσληφθεί ένα άτομο που έχει ειδικευθεί ή δουλεύει σε αντικείμενα όπως προγραμματισμός, κατασκευή ιστοσελιδών , στήσιμο και διαχείριση δικτύων. Παλαιότερα νομίζω ήταν καλύτερα που αναλόγως σε τι είχες ειδίκευση σε προσλάμβαναν να διδάξεις και το αντίστοιχο αντικείμενο..

Τώρα όμως για να μην κάνουν προσλήψεις ωρομισθίων τοποθετούν υποχρεωτικά σε ΙΕΚ καθηγητές Δευτεροβάθμιας.
(Υπάρχει και διαφορετικό εργασιακό καθεστώς μιας και στο ΙΕΚ πρέπει να γίνουν οι ώρες αν πχ αρρωστήσει ο καθηγητής)

Οι υποψήφοι εκπαιδευτές στα ΙΕΚ πρέπει να αντιδράσουν και να ζητήσουν να μην διατίθενται υποχρεωτικά οι καθηγητές Δευτεροβάθμιας αλλά να προσλαμβάνονται ωρομίσθιοι με βάση την εργασιακή και μορφωτική τους εξειδίκευση

3
Θα αιτηθώ την τροποποίησης της πράξης του ΠΥΣΔΕ ώστε να τοποθετηθώ σε σχολείο που έπρεπε να τοποθετηθώ βάση μορίων (έκανε λάθος υπολογισμών μορίων των ΠΥΣΔΕ). Ο αιρετός μου είπε να κάνω αίτηση θεραπείας.
Ποια η διαφορά μεταξύ ένστασης και αίτησης;

4
Τοποθετήσεις / Ένσταση μετά από λάθος τοποθέτηση
« στις: Οκτώβριος 11, 2018, 03:04:59 μμ »
Έκανα ένσταση εναντίον απόφασης του πυσδε (28-9-18) σήμερα 11 Οκτωβρίου. Τοποθέτησαν σε σχολείο της επιλογής μου συνάδελφο με λιγότερα μόρια. Μπορεί να γίνει τίποτα ή δεν θα την κάνουν δεκτή γιατί έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες;

5
https://www.esos.gr/arthra/56246/kritiria-kai-moriodotisi-gia-tin-epilogi-dieythynton-sta-iek

Για γνώσεις χειρισμού Η/Υ θα ζητάει είτε πιστοποιημένη επιμόρφωση επιπέδου 1 είτε πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ.

Το ερώτημα είναι : οι καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι αποκλείονταν από την πιστοποιημένη επιμόρφωση επιπέδου 1 και δεν έπαιρναν τα μόρια (!) τώρα που σύμφωνα με ΑΣΕΠ έχουν γνώσεις χειρισμού Η/Υ βάση πτυχίου θα παίρνουν τα αντίστοιχα μόρια;

6
Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι αυτοί που έκαναν ανάκληση από διοικητικοί και επέστρεψαν στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεν τους αναγνωρίστηκε η προυπηρεσία κατά το χρόνο που υπηρέτησαν σαν διοικητικοί. (στο myschool φαίνεται σαν κενό).

Κατατέθηκε όμως διάταξη στην βουλή για την αναγνώριση προϋπηρεσίας  αυτών που ήταν στην διαθεσιμότητα.
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και για αυτούς που έκαναν ανάκληση , δηλαδή να τους αναγνωριστεί τουλάχιστο τα 2,5 μόρια της χρονιάς που παίρνει ο κάθε εκπαιδευτικός.

Πρέπει να ασκήσουμε πίεση στην ΟΛΜΕ και στο υπουργείο..

Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα

7
Πιστεύω ότι οι τοποθετήσεις πρέπει να γίνονται βάση της χρονιάς που ήρθε ο καθένας . Αναφέρομαι κυρίως στην Δευτεροβάθμια όπου σε πολλά ΠΥΣΔΕ υπήρχαν καθηγητές στην διάθεση και ερχόντουσαν με μεταθεση και άλλοι (χωρίς να υπάρχει οργανικό κενό) και τις περισσότερες φορές είχαν περισσότερα μόρια από τους ήδη ευρισκόμενους στην διάθεση.
Κανονικά δεν έπρεπε να παρουν μετάθεση (όπως έγινε στην Πιερία το 2012 με πλήθος μεταθέσεων ενώ δεν υπήρχαν οργανικά κενά). Τουλάχιστον να μην προηγούνται από αυτούς που είναι ήδη στην διάθεση εδώ και πολλά χρόνια..

8
http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/apantiseis-vouli/grammateia-se-kaue-gymnasio-lykeio-me-panv-apo-200-mauhtes-kai-se-kaue-12uesio-kai-anv-dhmotiko-sxoleio

Σε κάθε σχολική μονάδα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μαθητές πάνω από 200 και σε κάθε 12θέσιο και άνω Δημοτικό Σχολείο, λειτουργεί γραμματεία, στην οποία τοποθετείται ένας διοικητικός υπάλληλος, δήλωσε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, επικαλούμενος τη σχετική νομοθεσία.
Οι κενές οργανικές θέσεις Γραμματέων σε σχολικές μονάδες, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας,καλύπτονται με:
α/αποσπάσεις ή μεταθέσεις διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και,
β/ αποσπάσεις ή μετατάξεις διοικητικών υπαλλήλων από άλλες υπηρεσίες.

9
Να που ξεκινούν πάλι οι διαδικασίες να πάει η οργανική στο σχολείο..

http://bit.ly/1pCGLdG

«Αστραπιαία» αντέδρασε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, στην αναφορά Διευθυντές Εκπαίδευσης ότι σχολεία δεν μπορούν να απορροφήσουν κοινοτικά κονδύλια μέσω του προγράμματος Εrasmus.
Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος,  ζήτησε από τον πρόεδρο του ΙΕΠ Σωτήρη  Γκλαβά να του αποστείλει μέχρι τη Δευτέρα εισήγηση για τη διαδικασία μετατροπής των σχολικών  μονάδων σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου .
Θυμίζουμε ότι την άρση πιθανών εμποδίων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία στη συμμετοχή τους στα προγράμματα Εrasmus, υποσχέθηκε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος στη προ ημερών συνάντηση με τους   Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και   Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή Αττικής Δ. Γκίνης.
Δ. ΓΚΙΝΗΣ: κε υπουργέ για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα μήπως θα έπρεπε να εξεταστεί να δημιουργηθούν Νομικά Πρόσωπα τα σχολεία.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ: Εφόσον δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο  δεν μπορεί  ένα σχολείο να απορροφήσει χρήματα από προγράμματα Εrasmus.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δηλαδή πρέπει να κάνω ΝΠΔΔ για κάθε σχολείο;
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ: Αυτό να μας το πει η Νομική Υπηρεσία
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αυτοτελές ΝΠΔΔ για κάθε σχολείο δεν το βλέπω, αλλά θα κοιτάξουμε να βρούμε λύση.

10
Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους που υπηρετούν ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στη δευτεροβάθμια καθώς και σε όσους είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες αναπληρωτών να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στη φόρμα
http://www.epe.org.gr/syllogh_dikastirio.jsp
δεδομένου ότι σε λίγες μέρες λήγει η προθεσμία για την υποβολή της αίτησης ακυρώσεως που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνουν και τα ασφαλιστικά μέτρα.

Μέχρι στιγμής μόνο 80 άτομα έχουν δηλώσει συμμετοχή γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει και να μας κινητοποιήσει δεδομένου ότι τα πρόσωπα που μπορούν να συμμετέχουν υπερβαίνουν τις 3.000!

Η μαζική συμμετοχή είναι απαραίτητη για να λάβει ένα πρώτο μήνυμα το ΥΠΕΠΘ και να κινηθεί ανάλογα όπως και στην περίπτωση των ΤΕ1
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od4_11_08_1549.php


Ενημερώστε και άλλους συναδέλφους που γνωρίζετε πτυχιούχους Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια ή είναι στους πίνακες αναπληρωτών για να συμμετέχουν κι εκείνοι.

11
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=335

Υπόμνημα της ΕΠΕ με θέμα "Μέτρα για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και την εναρμόνισή της με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας"

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Υπόμνημα της ΕΠΕ
« στις: Οκτώβριος 09, 2008, 05:02:28 μμ »
Υπόμνημα της ΕΠΕ με θέμα "Μέτρα για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και την εναρμόνισή της με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας"

http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=335
συναδελφοι πρέπει να αγωνιστούμε γιατί οι θέσεις μας στα σχολεία κινδυνεύουν. Ηδη στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ δημιουργούνται πολλές υπεραριθμίες λόγω των αναθέσεων..

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Ανάθεση Πληροφορικής
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:23:37 μμ »
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας
Κοδριγκτώνος 33, 5ος όροφος
ΤΚ 10434, Αθήνα
Τηλ: 210-8827444
http://www.epe.org.gr
e-mail: info@epe.org.gr

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ:    κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:    α) κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, Πρωθυπουργό,
β) κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
          γ) Βουλευτές όλων των πολιτικών κομμάτων

ΘΕΜΑ:  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. Και ΕΠΑ.Σ.”
Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2008
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση της απόφασης 118842/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου 2008, με θέμα  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και  ΕΠΑ.Σ.“ που υπογράφει ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος και η οποία εκδίδεται μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αφού έχουν γίνει οι αναθέσεις μαθημάτων στις σχολικές μονάδες όλης της Χώρας.
Η απόφαση αυτή, κατά το μέρος που αφορά τις αναθέσεις των μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών, είναι επιστημονικώς απαράδεκτη και πολιτικά ύποπτη καθώς:
1.   Διαπνέεται από πνεύμα αντιμετώπισης της επιστήμης της Πληροφορικής ως απλής δεξιότητας και των Πληροφορικών ως καθηγητών δεύτερης κατηγορίας που δεν θα μπορούν να διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση τα κατεξοχήν μαθήματα της ειδικότητάς τους (για παράδειγμα τα μαθήματα εφαρμογών Η/Υ όλων των ειδικοτήτων, της δευτέρας και τρίτης τάξης των ΕΠΑΛ, που πλέον δεν μπορούν να τα διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση οι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ και ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ).
2.   Επιχειρεί να πριμοδοτήσει αδιαφανή κυκλώματα εμπορίας “πιστοποιητικών Πληροφορικής” αναδεικνύοντας τα προϊόντα που εμπορεύονται ως προσόν για την ανάθεση μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε καθηγητές ασχέτων προς την Πληροφορική κλάδων (“εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ09, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 και ΠΕ18 με ... πιστοποιημένες γνώσεις στην πληροφορική").
3.   Επιχειρεί να υποβαθμίσει τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής και να δημιουργήσει πλασματικές υπεραριθμίες Πληροφορικών αυξάνοντας την αναλογία μαθητών - καθηγητών σε 17 προς 1 τη στιγμή που η αναλογία, για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ. διαμορφώνεται σε 12 προς 1.
Σε μια περίοδο οικονομικής λιτότητας, είναι προκλητικό να επιχειρείται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο, η απαξίωση τεράστιων επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί από το υστέρημα του Ελληνικού Λαού:
   για τη λειτουργία των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ Πληροφορικής που παράγουν τους καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
   για τη δημιουργία και τον εξοπλισμό σχολικών εργαστηριών αυστηρών προδιαγραφών όλα τα Γυμνάσια, Ενιαία Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια της Χώρας
   για την πρόσληψη χιλιάδων Πληροφορικών στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20.
Η εφαρμογή της απόφασης αυτής θα έχει πολλαπλά επιζήμια αποτελέσματα εάν εφαρμοστεί:
   Θα υποβαθμίσει δραματικά την ποιότητα της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε μια κρίσιμη στιγμή για το αναπτυξιακό μέλλον της Χώρας, η οποία θα συνεχίσει να υποχωρεί στους κύριους δείκτες που αφορούν την Πληροφορική και τις Επικοινωνίες σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο.
   Θα οδηγήσει σε πλασματική υπεραριθμία των Εκπαιδευτικών Πληροφορικών με κίνδυνο απώλειας οργανικών θέσεων τη στιγμή που ο κλάδος των Πληροφορικών, ο οποίος αριθμεί 100.000 μέλη, όπως παραδεχτήκατε με δημόσια δήλωσή σας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ανεργίας και ετεροαπασχόλησης.
   Θα γιγαντώσει τα κυκλώματα εμπορίας ψευδεπίγραφων “πιστοποιήσεων Πληροφορικής” καθώς πολλοί καθηγητές άλλων κλάδων θα πέσουν θύματα των διαφημίσεων, που ήδη κυκλοφορούν, για “εξασφάλιση επαγγελματικής σταδιοδρομίας ως Πιστοποιημένων Εκπαιδευτικών Πληροφορικής”.
Ο κλάδος των Πληροφορικών βρίσκεται σε αναστάτωση και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του έναντι της ελληνικής νεολαίας και της ελληνικής Κοινωνίας. Είμαστε αποφασισμένοι να προασπίσουμε τις αναπτυξιακές προοπτικές της Χώρας σε πείσμα των αδιαφανών εμπορικών κυκλωμάτων που δεν έχουν διστάσει στο παρελθόν να μας απευθύνουν εγγράφως μέχρι και απειλές μηνύσεων.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Είναι πραγματικά λυπηρό να δίνεται, με την ανωτέρω απόφαση, η εικόνα μιας Κυβέρνησης που θέτει σε πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση εμπορικών συμφερόντων εις βάρος της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας και να προκαλείται μια πρωτοφανής αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Ως εκ τούτου, ζητούμε την άμεση προσωπική σας παρέμβαση για την ανάκληση της ανωτέρω απόφασης και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας, παραπέμποντας εκ νέου στις προτάσεις που έχουμε διατυπώσει στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας 2006-2013, (http://www.epe.org.gr/various/PshfiakhStrathgikhOctober2005_final.pdf).

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου
της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας

Ο Πρόεδρος




Δημήτρης Τσίγκος
proedros @ epe.org.gr
τηλ. 6944563690   

Ο Γενικός Γραμματέας




Φώτης Κ. Λιοτόπουλος
gen_grammateas @ epe.org.gr
τηλ. 6936648656



Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159543
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 270
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 284
Σύνολο: 291

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.