Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dski

Σελίδες: 1
1
Η λογική λέει ότι εκπαιδευτικοί που πέρασαν από αξιολόγηση και τοποθετήθηκαν με υπουργική απόφαση στα πειραματικά σχολεία για 5 χρόνια θα πρέπει να εξαιρεθούν από τις διαδικασίες των μετατάξεων. Επειδή όμως η λογική φαίνεται να έχει χαθεί τον τελευταίο καιρό προσωπικά δε νιώθω σίγουρος... Ακόμη και αν η πρόθεση είναι να εξαιρεθούν φοβάμαι ότι στο μπαχαλο των ημερών το θέμα μπορεί να ξεχαστεί (ή να "ξεχαστεί") π.χ. να μην μπει η διευκρίνιση στη σχετική εγύκλιο κτλ. Μακάρι να επικρατήσει η λογική... Αν κάποιος μάθει κάτι περισσότερο ας μας ενημερώσει παρακαλώ.

Για την απώλεια της οργανικής θέσης, για να πω την αμαρτία μου, διαβάζοντας το νόμο 3966/2011 δε μπόρεσα να καταλάβω από που προκύπτει η απώλεια της οργανικής θέσης αλλά στην εγκύκλιο 85748/Δ1/25-06-2013 στο (Ε) λέει ότι η οργανική θεωρείται κενή:

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pente-odhgies-ekpaideytikoys-peiramatikon-sxoleion

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι επίσης ας με διαφωτίσει.

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 10, 2010, 08:08:03 μμ »


H αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των μορίων για τους αποσπασμένους σε φορείς (π.χ. στο υπουργείο, γραφεία β/βάθμιας, ΙΕΚ κτλ) ΔΕΝ θα έχει αναδρομική ισχύ
Ως προς τα μόρια λόγω προϋπηρεσίας, τα 2,5 μόρια μετράνε αναδρομικά και για τα προηγούμενα έτη


Ευχαριστώ για την ενημέρωση

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 09, 2010, 01:08:59 μμ »
Χρειάζεσαι πιστοποιητικό εντοπιότητας από το Δήμο στον οποίο είσαι εγγεγραμμένος. Στο δικό μου δήμο μου δίνουν ένα πιστοποιητικό γεννήσεως στο οποίο φαίνεται και από πότε είμαι δημότης του δήμου το οποίο σε όσες ΔΙΔΕ ήμουν ως τώρα γινόταν αποδεκτό χωρίς πρόβλημα. Επίσης τα πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης συχνά αναφέρουν το πότε κάποιο μέλος της οικογένειας απέκτησε την ιδιότητα του δημότη του δήμου. Στη χειρότερη περίπτωση ζήτα τους ένα έγγραφο που να φαίνεται από πότε είσαι δημότης (πρέπει να έχεις κλείσει διετία για να πάρεις τα μόρια), κάτι θα βρουν να σου δώσουν  :)

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 09, 2010, 11:54:12 πμ »
Ερώτηση: Η αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των μορίων για τους αποσπασμένους σε φορείς (π.χ. στο υπουργείο, γραφεία β/βάθμιας, ΙΕΚ κτλ) θα έχει αναδρομική ισχύ ή θα επηρεάσει τη μοριοδότηση από φέτος και μετά? Δηλ. Αυτοί που μέχρι πέρυσι έπαιρναν μόρια της οργανικής τους ενώ ήταν στο υπουργείο με απόσπαση, για τα προηγούμενα χρόνια (πριν την εφαρμογή του νόμου) τι μόρια θα πάρουν τώρα? Αν υπάρξει αναδρμομική ισχύ θα αλλάξουν πολλά στους πίνακες κατάταξης... Η ίδια ερώτηση πάει και για τα μόρια λόγω προϋπηρεσίας: Τα 2,5 , μετράνε από φέτος ή και για τα προηγούμενα έτη?

5
1) πως θα αντιστοιχήσω τον χρόνο της προυπηρεσίας ως αναπληρωτής σε χρόνο υπηρεσίας μόνιμου εκπαιδευτικού; κάθε 12 μήνες ως αναπληρωτής θα το θεωρήσω 1 χρόνο; ή ισχύει κάτι αλλο;

2) έρχεται κάποιο επίσημο έγγραφο στο σχολείο από την δευτεροβάθμια που θα λέει ότι πλέον το υποχρεωτικό μου ωράριο είναι πχ 19 ώρες;

3) αν έχω 21 ώρες υποχρεωτικό ωράριο και ας υποθέσουμε ότι Νοέμβρη μήνα κλείνω 6ετία, τότε το υπόλοιπο διδακτικό έτος θα συνεχίζω να έχω 21 ώρες ή θα πρέπει να γίνει αλλαγή του προγράμματος στην μέση της χρονιάς, ώστε να έχω 19 ώρες;

Κάποιος να απαντήσει;

Για το (1) δε γνωρίζω, μάλλον πρέπει να ρωτήσεις στη Β/βάθμια

Για το (2) το καλύτερο θα ήταν να ενημερώσεις εσύ το διευθυντή σου και κατόπιν να μιλήστε με το γραφείο.Δεν ξέρω αν πράγματι το γραφείο παρακολουθεί τη μείωση ωραρίου κτλ αλλά θα έλεγα να να αναλάβεις εσύ δράση :-)

Για το (3) νομίζω, ότι, προκειμένου να μην δημιουργηθεί αναταραχή στο πρόγραμμα κτλ, η συνήθης πρακτική είναι να παραμείνεις με τις 21 ώρες μέχρι το τέλος της χρονιάς και τις 2 επιπλέον να τις πάρεις ως υπερωρία.

6
@Dionysios

Παράθεση
Με το νόμο υπολογίζεται η συνολική προϋπηρεσία στο δημόσιο γενικά (και στα ιδιωτικά σχολεία ΙΕΚ, ΟΑΕΔ) αρκεί (για το δημόσιο) να υπήρχαν τα τυπικά προσόντα (πτυχίο καθηγητικής σχολής).
Ωστόσο με νεώτερη εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ (άγνωστο αν είναι σωστή) αναγνωρίζει μόνο την προϋπηρεσία σε σχολεία, ιδιωτικά, ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕι.

Μήπως γνωρίζεις ποιος είναι ο νόμος στον οποίος αναφέρεσαι για τη μείωση του ωραρίου και την προϋπηρεσία? Έχω προϋπηρεσία  (όχι εκπαιδευτική) σχεδόν 11 ετών στο δημόσιο την οποία έχω αναγνωρίσει μισθολογικά (μου έδωσαν το σχετικό ΜΚ κτλ) αλλά βασει της εγκυκλίου που λες δε διεκδίκησα και μείωση ωραρίου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

7
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια μετάθεσης
« στις: Νοέμβριος 10, 2009, 10:45:42 μμ »
... ευχαριστώ πολύ .

Ερχομαι απο 10αρι και το νεο σχολειο είναι 6αρι .

άρα από τα σχολεια παίρνω :

Περσινη χρονια : 10 * ( 10 / 12 ) + 6 * ( 2 / 12 ) = 9,333

Φετινη χρονια : 6 * ( 12 /12 ) = 6

Σωστά ...?


Περίπου σωστά... Για τη φετινή χρονιά θα πρέπει να υπολογίσεις μόρια από 1/7/2009 έως 31/8/2010 (=14 μήνες) άρα

Φετινη χρονια : 6 * ( 14 /12 ) = 7

Επίσης αν την περυσινή χρονιά τοποθετήθηκες από 1/9/2008 σε σχολείο τότε οι δύο προηγούμενοι μήνες του καλοκαιριού (Ιούλιος-Αύγουστος 2008) θα πρέπει να υπολογιστούν αναδρομικά με τα μόρια του σχολείου που τοποθετήθηκες το Σεπτέμβρη του 2008.

Άρα: για το διάστημα από 1/7/2008 έως 31/8/2009 θα πάρεις 10 * (12/12) = 10 και 6 * (14/12) = 7, στο σύνολο 17 μόρια.

Ελπίζω να μη σε μπερδεψα... :-)

8
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια μετάθεσης
« στις: Νοέμβριος 10, 2009, 04:42:42 μμ »
... μια ερωτησούλα ρε παίδες

Περισυ ( 2008-09 ) πηρα μετάθεση . Στις 30-6 παρουσιάστηκα στην οργανική μου θέση . Από την περσινη μου χρονια παίρνω τα 10/12 των μορίων του ( περσινου ) σχολίου ή τα 12/12 ( δηλ. όλα τα μόρια ) ?

Δηλ. οι καλοκαιρινοί μήνες μου δίνουν μοριοδότηση ( 2/12ατα) από το νέο ή το παλιο σχολείο μου ?



Θα πάρεις τα 10/12 των μορίων του τελευταίου σου σχολείου για πέρυσι ενώ από 1/7/2009 μέχρι και 31/8/2010 θα μετρήσουν τα μόρια του φετινού σχολείου. Έτσι αν το φετινό σχολείο έχει πολύ λιγότερα μόρια από το περυσινό είναι πιθανό ακόμη και να έχεις λιγότερα μόρια από ότι πέρυσι (το ξέρω γιατί μου συνέβη).

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Βαθμολογία ΑΣΕΠ και τζόγος
« στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:49:14 πμ »
@dimstella:

Ο μόνος λόγος που έστειλα το post -το οποίο, αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum, ήταν το πρώτο μου- ήταν για να διορθώσω το λαθεμένο -όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε- συλλογισμό του outsider σε ένα ζήτημα που θεώρησα σημαντικό εν όψει του διαγωνισμού. Καθώς δεν είμαι υποψήφιος στο διαγωνισμό ούτε έχω κάποιο αδερφό/συγγενή/κολλητό ή άλλον που να συμμετέχει σε αυτόν, το υπονοούμενο ότι μπορεί να έκανα post την άποψή μου για να παραπλανήσω τους υποψηφίους μπορεί μεν να μη με αγγίζει, αλλά, από την άλλη με ενοχλεί, για να μη πω με προσβάλει...

Σε ποιο σημείο του post λέω ότι το 25% της βαθμολογίας είναι εξασφαλισμένο? Απεναντίας γράφω:

Παράθεση
Συμπέρασμα, απαντώντας τυχαία στις ερωτήσεις, στατιστικά -και μόνο στατιστικά, στην πράξη μπορέι να πιάσουμε και τις 4 αν είμαστε τυχεροί ή και καμία αν είμαστε άτυχοι- απαντώντας τυχαία σε 4 ερωτήσεις το αναμενόμενο σκορ μας είναι +1/4 δηλ. θετικό (άρα από τους 4 δυνατούς βαθμούς εμείς θα λάβουμε 0,25 = 6,25% της δυνατής αθροιστικής βαθμολογίας όλων των ερωτήσεων που θα απαντηθούν εντελώς στην τύχη).

δηλ. τονίζω ότι το 25% αφορά το αναμενόμενο στατιστικό αποτέλεσμα και δεν αποτελεί βεβαιότητα! Που είναι η παραπλάνηση? Υποτίθεται ότι απευθύνομαι σε ενήλικες, επιστήμονες και δει πληροφορικούς που γνωρίζουν τις έννοιες "αναμενόμενο αποτέλεσμα" και "πιθανότητα".

Και πιο κάτω:

Παράθεση
Ο καθένας φυσικά θα επιλέξει την προσωπική του στρατηγική αλλά καλό θα είναι να έχει σωστή ενημέρωση για τις συνέπειες κάθε επιλογής του.

Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι πήγα να τη φέρω σε κανέναν? Εσύ πολύ καλά θα κάνεις και θα ακολουθήσεις τη στατηγική του μηδενικού ρίσκου, μπορεί όμως κάποιοι άλλοι, καθώς οι θέσεις είναι λίγες και κάθε μόριο είναι σημαντικό, να είναι πρόθυμοι να αναλάβουν ένα ρίσκο προκειμένου να πετύχουν μεγαλύτερη βαθμολογία. Αυτοί καλό είναι να ξέρουν πόσο ρίσκο παίρνουν και τι πιθανότητες επιτυχίας έχουν με τη στρατηγική αυτή.That's all.

Από περιέργεια, επειδή το post με ιντριγκάρισε, έγραψα ένα μικρό προγραμαμτάκι για να υπολογίσω την πιθανότητα θετικού σκορ σε περίπτωση που Ν ερωτήσεις απαντηθούν εντελώς στην τύχη. Ιδού τα απότελέσματα για Ν=1..20

Ν=1   Psucc: 0.250000
Ν=2   Psucc: 0.437500
Ν=3   Psucc: 0.578125
Ν=4   Psucc: 0.683594
Ν=5   Psucc: 0.367188
Ν=6   Psucc: 0.466064
Ν=7   Psucc: 0.555054
Ν=8   Psucc: 0.632919
Ν=9   Psucc: 0.699661
Ν=10 Psucc: 0.474407
Ν=11 Psucc: 0.544799
Ν=12 Psucc: 0.609325
Ν=13 Psucc: 0.667398
Ν=14 Psucc: 0.718872
Ν=15 Psucc: 0.538713
Ν=16 Psucc: 0.595013
Ν=17 Psucc: 0.646982
Ν=18 Psucc: 0.694311
Ν=19 Psucc: 0.736907
Ν=20 Psucc: 0.585158

Με εξαίρεση κάποιες λίγες περιτπώσεις (Ν=1,2,5,6,10) στις περισσότερες περιπτώσεις η πιθανότητα επιτυχίας (δηλ. σκορ > 0, το ελάχιστο θετικό σκόρ είναι 1/4 ενώ το μέγιστο Ν) είναι πάνω από 50% ενώ σε ορισμένες (Ν=4,9,13,14,18,19) είναι περί το 70% ποσοστό διόλου αμελητέο, κατά την προσωπική μου πάντα άποψη. Αν κάποιος κρίνει ότι αυτές οι πιθανότητες είναι αρκετά μεγάλες για εκείνον μπορεί να πάρει το ρίσκο, διαφορετικά ακολουθεί άλλη στρατηγική όπως ο φίλος dimstella...

Τέλος παντων... Καθώς η εξέταση είναι σε λίγες ημέρες η πολύ φιλολογία δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Ο δικός μου στόχος ήταν απλά να ξεκαθαρίσω το ζήτημα. Ελπίζω να βοήθησα.

  Καλή επιτυχία σε όλους


10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Βαθμολογία ΑΣΕΠ και τζόγος
« στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:30:12 μμ »
  Παιδιά,

  Συγνώμη αλλά ο φίλος outsider μάλλον έχει μπερδευτεί λιγάκι και επειδή βλέπω ότι η ανάλυσή του επικροτείται ως ορθή γεγονός που μπορεί να οδηγήσει ορισμένους να ακολουθήσουν άλλη στρατηγική στις ερωτήσεις που δε γνωρίζουν ή δεν είναι σίγουροι για την απάντηση τους επιτρέψτε μου να πω τα εξής:

  Για κάθε ερώτηση που δεν απαντηθεί σωστά χάνεται 1/4 του βαθμού. Έτσι αν μία ερώτηση απαντηθεί σωστά θα πάρουμε 1 βαθμό, αν δεν απαντηθεί καθόλους θα πάρουμε 0 βαθμούς ενώ αν απαντηθεί λανθασμένα θα πάρουμε -1/4 βαθμούς (αρνητική βαθμολογία). Το λάθος στο συλλογισμό του outsider είναι ότι με τη λανθασμένη απάντηση παίρνουμε -5/4 βαθμούς δηλαδή -1 και -1/4.

  Τα πράγματα όμως είναι πιο απλά:

  Έχουμε Ν ερωτήσεις στις οποίες δε γνωρίζουμε την απάντηση και, για να έχουμε τη χειρότερη περίπτωση, ας πούμε ότι δε μπορούμε να αποκλείσουμε καμία από τις 4 πιθανές απαντήσεις. Αν επιλέξουμε εντελώς στην τύχη μία από 4 απαντήσεις η στατιστική λέει ότι έχουμε 25% πιθανότητα επιτυχίας. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι στις 4 τυχαίες απαντήσεις στατιστικά θα πρέπει να απαντήσουμε σωστά στη μία και λάθος στις άλλες 3. Έτσι για αυτές τις 4 ερωτήσεις η βαθμολογία μας είναι: 1*1 (για τη μία σωστή απάντηση) + 3*(-1/4) = +1/4. Αν ανάγουμε το αποτέλεσμα στις Ν ερωτήσεις, το αναμενόμενο σκορ είναι 1/4*Ν - (3/4)*(1/4)*Ν = 1/16*Ν = 0,0625*Ν

  Συμπέρασμα, απαντώντας τυχαία στις ερωτήσεις, στατιστικά -και μόνο στατιστικά, στην πράξη μπορέι να πιάσουμε και τις 4 αν είμαστε τυχεροί ή και καμία αν είμαστε άτυχοι- απαντώντας τυχαία σε 4 ερωτήσεις το αναμενόμενο σκορ μας είναι +1/4 δηλ. θετικό (άρα από τους 4 δυνατούς βαθμούς εμείς θα λάβουμε 0,25 = 6,25% της δυνατής αθροιστικής βαθμολογίας όλων των ερωτήσεων που θα απαντηθούν εντελώς στην τύχη). Όπως είναι προφανές, αν σε ορισμένες ερωτήσεις μπορούμε να αποκλείσουμε 1 ή 2 από τις προτεινόμενες απαντήσεις τότε το αναμενόμενο σκορ είναι ακόμη μεγαλύτερο.

  Η προσωπική μου άποψη και προτροπή συνεπώς είναι, ότι, με βάση τις πιθανότητες, είναι καλύτερο να απαντήσουμε έστω και τυχαία σε όλες τις ερωτήσεις που δε γνωρίζουμε (αναμενόμενο σκορ, με βάση τη βαθμολόγηση του ΑΣΕΠ, το 6,25% επί της δυνατής αθροιστικής βαθμολογία όλων των ερωτήσεων που θα απαντηθούν τυχαία) από το να μη τις απαντήσουμε καθόλου (οπότε θα πάρουμε 0 βαθμούς). Ο καθένας φυσικά θα επιλέξει την προσωπική του στρατηγική αλλά καλό θα είναι να έχει σωστή ενημέρωση για τις συνέπειες κάθε επιλογής του.

  Καλή επιτυχία σε όλους!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.