Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - atithash

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: Αποτελέσματα ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 19, 2009, 07:31:52 μμ »
έχω χάσει τον κωδικο μου στο τεραστιοοοο χαρτακι που μας έδωσαν πριν 5 μηνες που γράψαμε. Πώς μπορώ να τον βρώ?

2
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: Αποτελέσματα ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 19, 2009, 05:15:08 μμ »
να ρωτήσω ρε παιδιά και κάτι άλλο...
έβγαλαν μόνο τους πινακες με διοριστέους και όσους είχαν τουλάχιστον τη βάση.
Η πλειοφηφία των άλλων που έγραψαν έστω σε μια ενότητα κάτω απτη βάση??? ο συνολικός πίνακας δλδ που έβγαζαν κ τις άλλες φορές? αν κάποιος δε διορίστηκε και δεν είναι στον άλλο πίνακα... να μην ξέρει τί έχει γράψει , κι ας μην πέρασε??

3
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: Αποτελέσματα ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 19, 2009, 05:12:37 μμ »
πώς είναι δυνατόν τα δικά μας ανέκαθεν να βγαίνουν προς το τέλος, δεν έχω καταλάβει...
ας είναι καλά τουλάχιστον κι ας βγούν το άλλο Πάσχα...
μερικοί πήραν την πρώτη κρυάδα σήμερα σε 8 κλάδους...

4
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Αποτελέσματα ΑΣΕΠ - ΠΕ05
« στις: Ιούνιος 02, 2009, 11:12:39 μμ »
Παιδιά πληροφορήθηκα απο έγκυρη πηγή πως τα αποτελέσματά μας θα ανακοινωθούν στο τέλος του μήνα. Εχει κανείς κάποια άλλη πληροφόρηση?

5
Κι εγώ συμφωνώ πως η πρόβλεψη είναι καθαρά μεταγνωστική! έλεος! εμενα μπορεί να μου πεί κανείς πού μπορούμε να στείλουμε κανένα μαιλ στον ασεπ ? για να μην εκφραστώ για τί μαιλ!

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 09:52:02 πμ »
Ευχαριστώ κυρα_δασκαλα μου! (δεν το λέω ειρωνικά!)
άνοιξα όλη αυτή την συζήτηση γιατί ήμουνα άσχετη απο μοριοδοτήσεις, (ημουνα επιτυχουσα με πολυ καλή σειρα στους 2 προηγουμενους ασεπ αλλα οχι διοριστεα, δεν επιθυμούσα να αφησω μια καλη δουλεια που εχω για μια αναπλήρωση ή για ωρομίσθια...και επομένως αν με ρωτούσες τι διαδικασία υπάρχει εσρω γενικά, δεν θα ήξερα να απαντησω). Θεωρώντας πως έχω γράψει πολύ καλά φέτος...(είμαι ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ- το λέω γιατί σε μας το έχω γράψει καλά είναι λίγο υποκειμένικο εφοσον δεν έχουμε ύλη να διαβάσουμε και να προετοιμαστούμε...-παρα μονο στην ειδικη διδακτικη που εκει φαινεται ποιος κατεχει το θεμα-) ξεκινησα το θεμα μπας και δεησει ο θεος και περασω...
ειμαι πανω κατω στα ίδια. (αθηναια το σπιτι μου εδω τα παντα μου εδω) δεν εχω προβλημα να παω σε νησι. το θεμα ειναι το για ποσο. στην ανδρο θα ηταν παραδεισος μονο και απο σκέψη, τι πιο καλό...
στην ουσια μολις περασεις δηλωνεις τις επιλογες σου... ετσι? και καλο ειναι να αρχιζεις απο εκει που πραγματικα θελεις γιατι μπορει και να πας... τί άλλο είχες σκεφτειί για κοντά στην αθήνα?

7
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 09:36:12 πμ »
ελπίζω σημερα να βγαλουν και τα δικά μας. Να δούμε... αν η ανθρωπογεωγραφία σημαίνει αυτό, τότε καμμιά δεν είναι λανθασμένη απάντηση. οι άλλες είναι εξίσου επιστήμες που είναι απαραίτητες για τη διδακτική. απορώ πού τις βρίσκουν τις ερωτήσεις... 1000 φορές να μας έβαζαν κατεβατά βιβλία ύλη να διαβάσουμε...(εκεί θα φαινότανε και ποιος διαβασε και όχι ποιος είναι καλός στο λοττο, κινο,τζοκερ, στοιχημα)
όπως και στο γνωστικό. Τί πιο απαράδεκτο το ΓΝΩΣΤΙΚΟ που λέει και η λέξη πως πρεπει ναναι κατι που γνωριζεις και εξεταζεσαι αν εισαι διαβασμένος..σε εμας μονο των ξενογλωσσων να ειναι άγνωστο? ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μπορεί να είναι? και να απαιτούν να είσαι και Γαλλος κιολας για να πας να διδαξεις σε ενα σχολειο και να τους μαθαινεις το le και το la !
αντί να βαλουνε προφορικα ή μια συνεντευξη να δουν τι σοι ανθρωπος ειναι αυτος που δινει και αν μπορει να σταθει μεσα στην ταξη και να επιβληθει σε μια χαωδη κατασταση με 25 παιδια.... καθονται και σκεφτονται τι πιο δυσκολο συνωνυμο θα βαλουν απο το petit robert!
Συγγνωμη παιδια αλλα εκνευριζομαι τοσο πολύ οσο τα σκεφτομαι και οσα προσπαθουμε να δωσουμε μονοι μας λυσεις ...που η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο...

8
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
« στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 03:35:42 μμ »
-egw sthn 12 ebala to a giati sth thewria paidagwgikwn sxetika me apeitharxia kai epithetikothta dinei sta pio polla biblia pws h lush einai a)sterhsh pronomiwn b)apokatastash zhmiwn apo tous idious c)timwria me logikes synepeies ths prakshs poy prepei panta nanai amesh kai na sxetizetai me to paraptwma k na mhn einai asxeth. hmouna anamesa sto a kai d  alla me bash th thewria ebala to a. de kserw pio einai to swsto. (allh mia amfitalanteyomenh).
-sth 14 to c xwris na kserw pio einai
-sth 20 to b amfitalanteyomenh pali metaksu b kai c
-30 to c giati den exei kammia sxesh h episthmh ths gewgrafias me to sygkekrimeno (tyxainei naxw ksadelfh pou na spoydazei ayto..pou oyte iksera pws uparxei ws tmhma pan.mioy)
h provlepsh ebala ki egw pws einai metagnwstiki (thymomouna pws kapou to eixa dei, xwris na kserw thn thewria tou).
sto langage fleuri enw katalabainw apolyta ti enoei k mporw na to katalabw k sto keimeno ta a,b,c,d den edinan akribws to nohma . ebala academique me tin apopsi pws einai to antitheto ths kathomiloumenhs "parler tous les jours". poly pithano na to exo lathos.
sthn 37 ebala to b giati etsi einai panta se ola ta biblia pou anoigoume ....kai to iksera... merikoi omos (kai fronthsthria) to dinoun ws c.
epishs sthn 7,9 kai 10 tou gnwstikou ti balate?

9
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
« στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 02:50:24 μμ »
poies thewreite pws einai oi swstes apanthseis (kai ti balate eseis kyriws) sta paidagwgika stis erwthseis 12,14,20,30.
oi dikes mou apanthseis einai oi a,c,b,c
pollous mperdepsan oxi giati einai poly dyskoles alla amfitalanteyosouna ti na baleis k ti tha thewroun EKEINOI to swsto

10
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
« στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 09:43:17 πμ »
πιστευω πως στηρίχτηκες περισσοτερο στο κειμενο προσπαθωντας να βγαλεις απο μεσα του οσα ζητουσαν και οχι στη ουσια οσων ζητουσαν. δλδ..σίγουρα έπρεπε να δωσεις 1-2 προτασεις λέξεις και να πεις εδώ φαινεται αυτό που λέω αλλά νομίζω όχι εξολοκληρου οπως το εκανες. Αμφιβάλλω αν θα είμαι στους διοριστεους....παντα γραφω πολυ καλα διδακτικη..(πανω απο 90 να φανταστεις) και με τρωει η αρνητικη βαθμολογια στο γνωστικο και οτι δεν εχω μορια διδασκαλιας οπως οι αλλοι οιυ κηνυγουν να ειναι αναπληρωτες και ωρομίσθιοι. Εγω δεν εχω δυστυχως την πολυτελεια να κηνυγησω κατι τετοιο, δουλευω και δε μπορεις να αφησεις μια καλη δουλεια για 3 ωρες τη βδομαδα για το ενδεχομενο μηπως καποια στιγμη συμψηφιστουν τα μορια σου στον ασεπ.
Τις ερωτησεις στο γνωστικο τις θυμασαι? τι σε δυσκολεψε? εμενα αρκετα θα ελεγα οπως και μερικα στα παιδαγωγικα που (αν και εκει κι αν εχω διαβασει βιβλια και βιβλια..) τα εβλεπα πρωτη φορα..

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 11:39:05 μμ »
ευχαριστω mairyliscious...πολυ χρησιμο

12
Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας / Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 11:33:00 μμ »
σου έγραφα μια ώρα ενα τεραστιο κατεβατο με όσα μου έγραψες και κόπηκε η σύνδεση...θα προσπαθησω εν ολιγοις να απαντησω ξανα...
το savoi etre αν το εγραψες, επρεπε κατα την γνωμη μου να το αναλυσεις ολοκληρο. δλδ motivatios, valeurs, croyances, attitudes, styles cognitifs, traits de personnalite. και στο καθενα ο,τι είχες να πεις (και μετά βρείς κάποιο παράδειγμα απο το κείμενο). πχ οι attitudes ειναι α)volonte de relativiser son point de vue et son systeme de valeurs b) volonte de prendre ses distances par rapport aux autres attitudes conventionnelles c) interet envers aux autres experiences, peuples, civilisations. Είναι ανάλυση που είχε προταθεί και στον προηγούμενο ασεπ.
Οσον αφορα το phonologique, νομίζω πως πρόκειται για accentuation, ton,rythme, intonation, connaissance des phonemes, produire correctement les sons. Να παραγεις σωστους ηχους για να βγαινει σωστο νοημα των λεξεων. Η αποψη μου ειναι πως exclamations πχ ειναι competence sociolinguistigue και υπαγεται στις relations sociales μαζι με τις salutations και formes d'adresse. Δε ξερω, αυτη ειναι η αποψη μου, αν εχεις επιχειρηματολογησει σωτά, είμαι βεβαιη πως θα ειναι οκ. εγω εγραψα competence generale savoir apprendre και απο τις αλλες grammaticale, lexicale και fonctionnelle. Aλλα με όλη τη θεωρία ..μαζί με microfonctios kai macrofonctions.
Για την άσκηση που είπες δε ξέρω αν είναι σωστή άσκηση αυτή. Υπάρχουν τυποποιημένες ασκησεις κιολας..πχ expression libre(lettre), jeux verbaux, completez librement, v/f, choix multiple... οπως και για τις δραστηριοτητες jeu de roles, exercices de creativite et resolutions de problemes κτλ...  Δε ξέρω που σπούδασες, Αθήνα ή Θεσ/κη αλλα στην διδακτικη στο βιβλιο Αθήνα υπάρχουν κανονιά παραδέιγματα για αυτό...
Ισως ναναι μπούρδες όλα αυτλα.. δεν διορθώνω κι εγώ, αλλα αυτοί οι τρελλοί πάντα κατι τέτοια ζητάνε...
τί άλλο θελεις να σχολιάσουμε?

13
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:28:55 μμ »
Βρε stasi υποθετικά μιλάμε πάντα! αν ήξερε κανεις τι θα κάνει, δεν θα συζητούσαμε καν! Κακό ειναι να υπάρχουν οι απορίες?
Για τον κλάδο μου δεν έχω ιδιαίτερη άποψη, μάλλον γιατί βρίσκεται σε πολύ μεγάλη ύφεση και δε δηλώνουν πλέον τα παιδιά. Είμαι 05 Γαλλικων. Οσον αφορά το πού θα ήθελα να πάω...θα ευελπιστούσα σε περιοχές στερεάς Ελλάδος ή Πελ/σου... αλλά οι προτιμήσεις σε αυτή τη φάση καταλαβαίνω πως είναι πολυτέλεια..

14
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 12:22:27 μμ »
Πόσο καιρό είσαι εκεί mac? Τουλάχιστον η Ρόδος είναι Ρόδος......

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159927
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.