Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - συννεφούλα

Σελίδες: 123 ... 53
1
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικά αφιερώματα
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 10:12:43 μμ »
Ο Ντιμίτρι Σοστακόβιτς είναι ένας από τους σημαντικότερους κλασικούς συνθέτες του 20ου αιώνα. 
Η ζωή του σημαδεύτηκε από μια σύνθετη και αντιφατική σχέση με το σοβιετικό καθεστώς, το οποίο δυο φορές αποκήρυξε τη μουσική του, το 1936 και το 1948, και κατά καιρούς απαγόρευε έργα του. Ταυτόχρονα, υπήρξε ο δημοφιλέστερος Σοβιετικός συνθέτης της γενιάς του.Συχνά η μουσική του περιέχει οξείες αντιθέσεις και έντονο το στοιχείο του γκροτέσκου. To έργo του περιλαμβάνει συμφωνίες, όπερες, κοντσέρτα και πολλή κινηματογραφική μουσική.
Το συγκεκριμένο κομμάτι προτιμήθηκε για τη μουσική επένδυση των ταινιών "Μάτια ερμητικά κλειστά" του Κιούμπρικ καθώς και "Νymphomaniac" του Λαρς φον Τριερ.

Σουίτα για ορχήστρα Τζαζ αρ. 2 (1938) (Στο έργο αυτό περιέχεται ένα από τα πιο γνωστά κομμάτια, το λεγόμενο Βαλς αρ. 2 )
https://www.youtube.com/watch?v=7ZcnHa-MYrk



2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Βιβλία...Γενικώς
« στις: Φεβρουάριος 01, 2015, 08:25:57 μμ »
Αγαπητέ/ή lasard,
προσωπική άποψη για το βιβλίο δεν έχω, αφού δεν το έχω διαβάσει.
Ωστόσο βρήκα κάποιες ενδιαφέρουσες κριτικές από τις εφημερίδες "Τα Νέα" και "Το Βήμα", καθώς και σχόλια αναγνωστών εδώ, http://www.protoporia.gr/middlesex-anamesa-sta-dyo-fyla-p-151197.html
Ακόμη να επισημάνω ότι το βιβλίο έχει εξαντληθεί στην ελληνική έκδοση (εκδόσεις libro). Ίσως βέβαια να έχει ξεμείνει κανένα αντίτυπο ή να μπορείς να το βρεις σε δανειστική βιβλιοθήκη. Ίσως αυτή να είναι και η ασφαλέστερη κίνηση, αφού το αν τελικά αξίζει ή όχι, είναι υποκειμενικό. Το δανείζεσαι, το διαβάζεις, κι αν αξίζει κατά τη γνώμη σου και το θέλεις στη βιβλιοθήκη σου, το ψάχνεις και για αγορά. Αν πάλι όχι, σου μένει η εμπειρία και συν τοις άλλοις, έχεις πλέον προσωπική γνώμη!  :)

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 29, 2015, 10:54:56 μμ »
Στο ξεκίνημα τζαζ, στην κορύφωση μελωδία, στους στίχους ο γλυκύς Μάνος Ελευθερίου, ασπρόμαυρη εικόνα στο βίντεο.

Με πήρε ο ύπνος στην καρέκλα - Λ.Μαχαιρίτσας

https://www.youtube.com/watch?v=WeGkwfdHf0M

Με πήρε ο ύπνoς στηv καρέκλα
Κι είδα πουλιά πάνω στα δέντρα
Σε μένα μερικά μιλούσαν
Για σένα όμωs κελαηδούσαν...

4
Σχολικές Εορτές / Απ: Γιορτή Τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 10, 2015, 01:52:14 πμ »
2 κείμενα για ...έμπνευση!

1. Πολύ ενδιαφέρον και γεμάτο νοήματα "Το επαναστατικό μήνυμα των Τριών Ιεραρχών και η εποχή μας" του Ανδρέα Αργυρόπουλου,
http://e-theologia.blogspot.gr/2010/10/blog-post_17.html

Μεταξύ άλλων λέει...

...Η επιστημονική έρευνα έχει καταδείξει ότι ο Βασίλειος και ο Χρυσόστομος είναι ουσιαστικά οι εμπνευστές ενός δημόσιου συστήματος υγείας που με την πάροδο του χρόνου απλώνεται σε ολόκληρη την Βυζαντινή Αυτοκρατορία.

...Οι Τρεις Ιεράρχες δεν ήθελαν τους χριστιανούς νέους ανθρώπους χωρίς κριτική σκέψη, χωρίς ευρύτητα γνώσεων, χωρίς γενικότερο προβληματισμό. Τους ήθελαν μέσα στην κοινωνία και τη ζωή, μετόχους των κοινωνικών ανησυχιών και φιλοσοφικών ρευμάτων.

...Ο Νικόλας Μπερντιάεφ ο μεγαλύτερος ίσως Ρώσος διανοητής του 20ου αιώνα μεταξύ των άλλων αναφέρει «στον Μεγάλο Βασίλειο όπως και στον Ιωάννη τον Χρυσόστομο η κοινωνική αδικία, δημιούργημα της κακής διανομή του πλούτου κριτικάρεται με μια δριμύτητα που θα έκανε τον Προυντόν και τον Καρλ Μαρξ να χλωμιάσουν».Ο Μέγας Βασίλειος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρούν ότι η κοινοκτημοσύνη είναι η λύση του κοινωνικού προβλήματος.

...Μελετώντας κανείς τις θέσεις των Τριών Ιεραρχών για θέματα αγωγής των νέων, συναντά στα κείμενα τους προβληματισμούς και προτάσεις, όμοιες με τις πλέον προωθημένες της εποχής μας στις επιστήμες της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας. Δυστυχώς όμως, ακόμα παραμένουν άγνωστες, όχι απλά στο ευρύ κοινό αλλά και στον εκπαιδευτικό κόσμο.Τα βασικά στοιχεία της αληθινής παιδείας για τους Τρεις Ιεράρχες είναι: η αγάπη, η ελευθερία και ο σεβασμός του ανθρώπινου προσώπου. Και οι τρεις τονίζουν πως η σχέση παιδαγωγού μαθητή είναι μια σχέση ελευθερίας και δημιουργίας.Με απλά λόγια οι Τρεις Ιεράρχες υποστηρίζουν πως η Παιδεία πρέπει να είναι στην υπηρεσία του ανθρώπου και όχι του συστήματος, όπως δυστυχώς έχει καταντήσει στις μέρες μας.


2. Κι ένα ακόμη αξιόλογο κείμενο, Οι 3 Ιεράρχες στα σκουπίδια,
http://theologosnaf.blogspot.gr/2012/01/blog-post_25.html


5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: ΕΚΘΕΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« στις: Νοέμβριος 17, 2014, 11:22:57 μμ »
Γεια σου Sarah Kay (ήμουν κι εγώ φαν της υπέροχης σχεδιάστριας!  ;)  )

Κάποια βιβλία που μου έρχονται στο νου:
*Η τελευταία μαύρη γάτα του Ευγένιου Τριβιζά, http://www.metaixmio.gr/products/2035--.aspx
*μετανάστευση- Παιχνίδι χωρίς κανόνες της Γαλάτειας Γρηγοριάδου-Σουρέλη. Μια ιδέα για το περιεχόμενο μπορείς να πάρεις εδώ, http://paramythotopos.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html, αν και νομίζω πως -παρά τα όσα λέει στην παρουσίαση αυτή- το βιβλίο μια χαρά απευθύνεται σε εφήβους.
*φιλία- Το ψέμα της Ζορζ Σαρή
*πόλεμος- Ο πόλεμος, η Μαρία και το αδέσποτο, Ζορζ Σαρή, http://www.ianos.gr/o-polemos-i-maria-kai-to-adespoto.html
Γενικά για να αποκτήσει άποψη στα θέματα που θίγεις - αλλά και γενικότερα ως προσωπικότητα υπό διαμόρφωση, που είναι ένα παιδί στην ηλικία αυτή- είναι σημαντικό να συζητάς μαζί του οτιδήποτε. Ένα γεγονός στο σχολείο ή αλλού, μια είδηση, ακόμη και μια ταινία που βλέπετε μαζί να τη σχολιάζετε, να κρίνετε συμπεριφορές και στάσεις. Έτσι θα διαμορφώσει κριτήριο. Αν είναι δυνατόν, να διαβάσεις εσύ πρώτη (ή έστω να ξεφυλλίσεις) το όποιο βιβλίο του προτείνεις και να τον ρωτήσεις γι' αυτό, όταν το τελειώσει.
Όσο για το διάβασμα σε σχέση με τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου, θα σου έλεγα να μη φοβηθείς τους "κλασικούς" Βενέζη (π.χ. Αιολική γη), Μυριβήλη (Η ζωή εν τάφω, αντιπολεμικό το θέμα του), Διδώ Σωτηρίου (Ματωμένα χώματα), ακόμη και την Πηνελόπη Δέλτα. Άσε που μέσα από τα κείμενα αυτά μαθαίνει με αβίαστο τρόπο ιστορία!
Καλή τύχη στην προσπάθειά σου!

6
Il Capitale Umano
Μεταφρασμένος Τίτλος: Το Ανθρώπινο Κεφάλαιο

Μια γεύση από την πολύ καλή ταινία, εδώ: http://www.cine.gr/film.asp?id=709506&page=2

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 09, 2014, 07:23:36 μμ »
παρατ. του χόω (=συσσωρεύω χώμα).
Και προς επίρρωσιν παραθέτω το λήμμα από το Λίντελ Σκοτ

χόω, 3sg. χοῖ (προσ-) Th.2.102, 3pl. χοῦσι Hdt.4.71; inf. χοῦν Id.2.137; part. χῶν Id.1.162: impf. ἔχουν Th.2.75, etc.: later χώννυμι, χωνν-ύω (qq. v.): fut. χώσω S.Ant.81, etc.: aor. ἔχωσα Hdt.2.140, PTeb.799.16 (ii B. C.), etc. (Cret.3pl. ἔχουσαν GDI5056.6 (Istron)): pf. κέχωκα (ἀνα-) D.55.28:—Med., aor. ἐχωσάμην Luc.DDeor. 14.2, Philostr.VA4.10:—Pass., fut. χωσθήσομαι E.IA1442, (ἐγ-) Plb.4.40.4: aor. ἐχώσθην (v. infr.); also ἐχώθην (συν-) IG4.823.30 (Troezen, iv B. C.): pf. κέχωσμαι Pl.Com.183, Th.2.102, (ἐκ-, συγ-) Hdt.2.138, 8.144:—throw or heap up, of earth, χοῦσι χῶμα μέγα Id.4.71; χώματα χοῦν Id.2.137, Pl.Lg.958e; χώματα χῶν πρὸς τὰ τείχεα throwing up banks against . . , Hdt.1.162; χῶμα ἔχουν πρὸς τὴν πόλιν Th.2.75; νῆσον χώσας σποδῷ having formed an island with heaped up ashes, Hdt.2.140; esp. of a sepulchral mound, χῶσαι τάφον Id.9.85, S.Ant.81; τύμβον ib.1204, E.IT702, IA1442 (Pass.); μνῆμα X.Cyr.7.3.11; πολυάνδρια (cf. -άνδριος 11.2), Plu.Eum.9.
2. block up by throwing earth in, λιμένας D.25.84, cf. Aeschin.3.109 (s.v.l.); χ. φορμοῖς τὰς τάφρους Plb.1.19.13:—Pass., to be filled with earth, esp. of bays in the sea, to be silted up, πορθμοῦ χωσθέντος Emp.100.17; τί μιν (sc. τὸν κόλπον) κωλύει . . χωσθῆναι; Hdt.2.11; but of cities, to be raised on mounds, ib.137.
3. less freq., cover with earth, bury, χῶσαί τινα τάφῳ E.Or.1585, cf. Pl.Lg.947e, IG5(1).1249.17 (Laconia), cf. χώννυμι fin.
4. [ὁ τρωγλοδύτης] ταριχεύεται καλῶς . . χωσθεὶς εἰς ἅλας covered over with salt, Aët.11.11.

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: To ποίημα της ημέρας
« στις: Οκτώβριος 19, 2014, 10:20:43 μμ »

John Wood - Ποίημα για κάθε άνθρωπο (1974)

Θα σας παρουσιάσω
αργά αργά
πτυχές
του
εαυτού μου,
αν έχετε υπομονή και είστε τρυφεροί.
Θα ανοίξω συρτάρια
που συνήθως μένουν κλειστά
και θα βγάλω από εκεί τόπους και ανθρώπους και πράγματα
ήχους και οσμές, έρωτες και απογοητεύσεις, ελπίδες και λύπες,
κομμάτια εδώ κι εκεί μιας ζωής τριάντα χρόνων
που αιχμαλώτισα στις χούφτες μου
και αφού βρέθηκαν στα χέρια μου
εξόρυξαν το δρόμο προς τη μνήμη μου,
εισέβαλαν στην καρδιά μου
-εσείς κι εγώ δε θα τα δούμε ποτέ-
είναι ο εαυτός μου.
Αν δεν τα πάρετε στα σοβαρά,
αρνηθείτε τη σημασία τους
ή, χειρότερα, αν τα κρίνετε,
θα αρχίσω ήσυχα, αργά αργά
να τα τυλίγω
σε μικρά βελούδινα πανάκια,
όπως τα παλιά ασημένια και χρυσά κοσμήματα,
θα τα τοποθετήσω
σε μια μικρή ξύλινη μπιζουτιέρα

και θα την κλειδώσω.


http://wonderingminstrels.blogspot.gr/2005/02/poem-for-everyone-john-t-wood.html

9
Ρίξε μια ματιά κι εδώ, http://espaergasia.gr/?p=18212
Διαδικτυακό Κοινωνικό Φροντιστήριο ετοιμάζεται να λειτουργήσει στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Εικάζω ότι δεν πρέπει να έχει περιορισμό στην ώρα, άρα ενδεχομένως να διεξάγεται και πρωινές ώρες, που σε ενδιαφέρουν.
Καλή τύχη!  ;)

10
σου απάντησαν πιο πάνω. αφού λέει ότι θα ανοίξει από αύριο!!
Ουπς! Μου διέφυγε!  :-[
Ευχαριστώ!  :)

11
To επαναλαμβάνω μήπως απαντήσει κάποιος

Η ηλεκτρονικη αιτηση πού ειναι???

12
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2014, 09:45:53 μμ »
Ευχαριστώ, alfa_vita!  Aπάντηση σε χρόνο Λούκι Λουκ! (Πυροβολεί πιο γρήγορα κι απ' τη σκια του  ;D )

13
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2014, 09:31:25 μμ »
Για να ξεκινήσει μια ειδικότητα Α εξαμηνου πρέπει να εγγραφουν στο ΙΕΚ 15 ατομα και πάνω, με λιγοτερο αριθμό ατόμων δεν ξεκινάει η ειδικοτητα.

Γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός ατόμων ανά τμήμα;
Αν π.χ. έχουν επιλεχθεί σε μια ειδικότητα 50 άτομα προς κατάρτιση, πόσα τμήματα συγκροτούνται;

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2014, 12:27:01 πμ »
<a href="https://www.youtube.com/v/Igjw8hgj_2o" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/Igjw8hgj_2o</a>

Όμορφο τραγούδι, αγαπημένος τραγουδοποιός, υπέροχες εικόνες με πολύ ουρανό και πολλά σύννεφα!!!  ;)
Σε αυτό που ακολουθεί το φόντο είναι η άγρια θάλασσα.

Δυο ψυχές - Τάνια Τσανακλίδου
https://www.youtube.com/watch?v=DrzhO09jdpk

Σελίδες: 123 ... 53

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 391
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.