Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vicsk

Σελίδες: 123 ... 6
1
Καλημέρα...

Να ρωτήσω και κάτι...Στη σελίδα του ΑΣΕΠ ποια διαδρομή ακολουθείτε; 1.Διαγωνισμοί-γραπτοί-2Π-όλοι οι πίνακες ή  2.Αποτελέσματα διαγωνισμών- γραπτοί;

Την πρώτη

first aid
για τις δυσκολες ωρες θα χρειαστειτε:

1 με 2 σοκολατες γαι την υπογλυκεμια,
1 πατατακι (απλο διχως ριγανη) για την πιεση
2 υπογλωσσια γαι την ταχυκαρδια και την αρρυθμια της καρδιας
5 μπουκαλια παγωμενο νερο για να το ριξετε στο κεφαλι σας: τα 2 πρωτα πριν δειτε το αποτελεσμα, τα αλλα 3 θα σας τα ριξουν οι αλλοι ετσι κι αλλιως  γιατι θα εχετε χασει τις αισθησεις σας (οποτε δεν χρειαζετε να το θυμαστε αυτο,απλα να τα εχετε διπλα για να τα δουν)

1 σακκουλα του κιλου παγακια για την παγοκυστη (πατε σουπερ μαρκετ να αγορασετε παγακια πριν εξαντληθουν και απο το φαρμακειο τη παγο/θερμοφορα)

α, τελος μη ξεχασετε να ειδοποιησετε καποιον οτι περιμενετε τα αποτελεσματα (αυτο για οσους μενουν μονοι σπιτι) για να εχουν το νου τους μη κατι σας συμβει (αν πραγματικα σας νοιαζονται θα τρεξουν)

καλα αποτελεσματα.

 :D :D :D :D :D  Να 'σαι καλά! Μου έφτιαξες τη διάθεση.

2
Επειδή, αν και το πάλεψα, με έχει πιάσει μια ανυπομονησία, βγήκα να πιω έναν καφέ, να ξεφύγει το κεφάλι μου. Και θυμήθηκα κάτι που είχε γράψει νωρίτερα ο Μάρκος! Όλοι όσοι με συνάντησαν με ρώτησαν τι γίνεται με τα αποτελέσματα του Ασεπ!!!!!! Και όσο έπινα τον καφέ μου, με πήραν και τρία τηλέφωνα!
Έπαψα να ελπίζω ότι δε θα το σκέφτομαι...
 :D

3
Ελπίζω μόνο να μη με βρίζετε ομαδικώς, αν δε βγουν την Πέμπτη. Δε θα φταίω εγώ ,ούτε η "πηγή"μου . Θα πρόκειται για πρόβλημα της τελευταίας στιγμης σε περίπτωση καθυστέρησης.

Δε φτάνει που μπαίνεις στον κόπο να μας ενημερώσεις για την πληροφόρηση που έχεις, θα σε βρίσουμε κιόλας;

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Υπόψιν/Υπ'οψιν???
« στις: Ιούνιος 28, 2009, 12:02:24 πμ »
Το "υπόψην" είναι σαφώς λάθος. Δε νομίζω να το προτείνει κανείς μας ως σωστό.
Το ορθότερο είναι αναμφίβολα το "υπ' όψιν". Το "υπόψη" το δεχόμαστε κατά τον ίδιο τρόπο που δεχόμαστε και το "εξαιτίας". Ο τύπος είναι καθαρά της δημοτικής και στη δημοτική δεν υπάρχει τρίτη κλίση. Αν πρόκειται να διατηρήσουμε την κατάληξη της τρίτης κλίσης, δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε τον εμπρόθετο μία λέξη. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Υπόψιν/Υπ'οψιν???
« στις: Ιούνιος 27, 2009, 07:27:04 μμ »
Όπως τα λέει η apri είναι.
Ο τύπος "υπόψιν" δεν είναι σωστός, όπως επισημαίνεται και στον υπερσύνδεσμο που παραθέτει ο syrrahm.

6
Εγώ φέτος συμπλήρωσα 14 χρόνια διδασκαλίας και έδωσα για πρώτη φορά Ασεπ. Άρχισα το διάβασμα τον Οκτώβριο.

Κανείς μας δεν υποτιμά, νομίζω, την αξία της προσωπικής μελέτης, χωρίς την οποία καμιά διδακτική εμπειρία δεν επαρκεί. Στο γνωστικό, η διδακτική εμπειρία πολύ λίγο με βοήθησε. Αυτό που αναγνωρίζω ότι μου προσέφερε είναι ένας μεγαλύτερος βαθμός βεβαιότητας σε ορισμένες ερωτήσεις που γνώριζα λόγω διδασκαλίας του αντικειμένου και όχι μελέτης για τον Ασεπ.

Στη διδακτική, όμως, δε νομίζω ότι θα μπορούσα να αντεπεξέλθω χωρίς την εμπειρία (επέλεξα διδακτική Νέων), δεδομένου και ότι δεν παρακολούθησα φροντιστηριακά μαθήματα. Μου συνέβη αυτό που ανέφερε και η LK, δηλαδή τοποθέτησα τον εαυτό μου (αυθόρμητα) σε συνθήκες τάξης και "δίδαξα" το μάθημα, σχεδόν χωρίς να σκέφτομαι. Βέβαια, όπως μου λένε και όπως διαβάζω σε διάφορα θέματα εδώ, δεν μπορείς να προβλέψεις πώς έχεις πάει στην ειδική διδακτική. Εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Δε νομίζω ότι θα ήμουν σε θέση να πω κάτι τέτοιο χωρίς διδακτική εμπειρία...

Γενικά, πάντως, δε βλέπω να υπάρχει ιδιαίτερη διαφωνία μεταξύ μας ως προς την ανάγκη συνδυασμού μελέτης και εμπειρίας. Απλά ο καθένας μας προσπαθεί να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο όποιο πλεονέκτημα διαθέτει.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Ιούνιος 04, 2009, 07:51:40 μμ »
Από έκθεση Β' Λυκείου:
"Δεν πρέπει να διαστραβώνονται τα γεγονότα" (αν και αυτό δεν το έχω συναντήσει μόνο εγώ σε γραπτό...)

8
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Ιούνιος 04, 2009, 07:43:11 μμ »
Από έκθεση Γ' Λυκείου για τις ποινές:
"...όταν ο δράστης βρίσκεται σε εμβρασμό ψυχής"

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Γ Λυκείου Θεωρητική
« στις: Μάιος 18, 2009, 03:56:18 μμ »
   Αν και δουλεύω από το 1995, φέτος ήταν η πρώτη φορά που έκανα όλα τα μαθήματα σε μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης. Μπορώ να πω ότι είναι εξοντωτικό και ψυχοφθόρο.
   Επειδή, όμως, είσαι προετοιμασμένη για πολλή δουλειά, απ' ό,τι βλέπω, η συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω είναι να μην προκαθορίσεις τον αριθμό των ωρών. Προσπάθησε τα θερινά μαθήματα να τα αξιοποιήσεις και λίγο ως διαγνωστικά, γιατί δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων πού θα αποδίδει περισσότερο το κάθε παιδί (εκτός και αν, επειδή του κάνεις από το γυμνάσιο, έχεις αυτή τη δυνατότητα).
   Για παράδειγμα, ο δικός μου μαθητής είχε μια έμφυτη αντιπάθεια στα λατινικά και μια λατρεία στην ιστορία. Εκ των υστέρων διαπιστώνω πως έπρεπε να του έχω κάνει λιγότερη ιστορία (γιατί τη διάβαζε με χαρά και μόνος του, οπότε θα μπορούσα να περιοριστώ σε ερωτήσεις εμβάθυνσης, συνδυαστικές ερωτήσεις και πηγές) και περισσότερα λατινικά, για τα οποία εγώ δε θεωρούσα ότι χρειάζεται πάνω από 1 ώρα την εβδομάδα, αλλά αποδείχθηκε ότι χρειαζόταν (για το συγκεκριμένο παιδί πάντα).
   Όσο για τη Λογοτεχνία, εγώ τη θεωρώ πολύ δύσκολο μάθημα, γιατί προϋποθέτει γενικότερη γνώση - και δεν αναφέρομαι σε θεωρητική γνώση - των συγγραφέων, των λογοτεχνικών ρευμάτων, των συγχρόνων τους συγγραφέων, συναφών ή ομοθεματικών κειμένων κ.λπ. Φαίνεται και από το πολύ μεγάλο ποσοστό αναβαθμολόγησης των γραπτών η δυσκολία του μαθήματος.
   Πιστεύω, λοιπόν, πως δεν πρέπει να διδάξεις κανένα κείμενο πριν να ολοκληρώσεις τις σημειώσεις του. Το ξέρω ότι μπορεί να φαίνεται αυτονόητο αυτό που λέω, αλλά υπάρχουν συνάδελφοι που αρχίζουν να διδάσκουν ένα κείμενο και προχωρούν λίγο "βλέποντας και κάνοντας". Εμένα αυτό θα με άγχωνε!
   Το κλειδί, λοιπόν, νομίζω, είναι να μην αγχωθείς. Με ψυχραιμία και πολλή δουλειά όλα θα γίνουν. Απλά φρόντισε τα άλλα ιδιαίτερα που θα αναλάβεις να είναι σε μαθήματα τα οποία έχεις ξαναδιδάξει και για τα οποία δε χρειάζεσαι ιδιαίτερη προετοιμασία.
   Καλή δύναμη και καλό κουράγιο!
                      :)

10
Σύγχρονα τραγούδια δε νομίζω ότι υπάρχουν.

Μήπως γίνεται να καλύψεις το ενδιαφέρον της μαθήτριάς σου με τα κόμικς που υπάρχουν στα αρχαία;

11
Αναπληρωτές / Απ: Διδαχθείσα ύλη
« στις: Απρίλιος 30, 2009, 10:21:48 πμ »
Δυσκολεύομαι να καταλάβω την ερώτησή σου.

Διδακτέα είναι η ύλη που πρέπει να διδαχθεί.
Διδαχθείσα αυτή που έχει διδαχθεί.
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς η διδακτέα και η διδαχθείσα ύλη θα πρέπει να ταυτίζονται, ασχέτως αν αυτό δεν είναι πάντα εφικτό.

Μήπως εννοείς εξεταστέα;

12
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Σολωμός και Λαζόπουλος
« στις: Απρίλιος 30, 2009, 10:17:44 πμ »
Νομίζω ότι ο στίχος "Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή" τονίζει τόσο πολύ τη βία, που ήταν περιττό να αναφερθεί η λέξη με αυτή τη σημασία στο δεύτερο στίχο.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 27, 2009, 06:12:27 μμ »
Κάνω το μάθημα 11 χρόνια και η εμπειρία η δική μου, αλλά και άλλων συναδέλφων με τους οποίους συζητώ, καταδεικνύει τα εξής:

α. αν το παιδί έχει πρόβλημα στην παράγραφο, έχει σημαντικότερο πρόβλημα στην έκθεση, άρα καλό θα ήταν να αρχίσεις την επεξεργασία θεμάτων από τον Ιούλιο (γι' αυτό σε ρώτησα πιο πάνω πόσες ώρες θα κάνεις).

β. τα παιδιά αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα στους συλλογισμούς και στην αξιολόγησή τους, ιδίως στην επαγωγή. Όσο νωρίτερα αρχίσεις τη διδασκαλία τους, τόσο περισσότερο χρόνο για εξάσκηση θα έχεις. Άλλωστε, δεν τίθεται θέμα κενών, αφού η θεωρία της Β΄ Λυκείου δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με αυτή της Γ'.

Με λίγα λόγια, εγώ δεν κάνω τίποτε από όσα αναφέρουν οι συνάδελφοι. Κάνω ένα δίωρο την εβδομάδα, στο πλαίσιο του οποίου κάνω τόσο έκθεση όσο και θεωρία: συζητούμε ένα θέμα έκθεσης (κάθε φορά), το οποίο γράφουν ή πριν ή μετά, κατά περίσταση και ανάλογα με το θέμα. Στη θεωρία ξεκινώ από την ύλη της Γ' Λυκείου και το Σεπτέμβριο, με το καλό, πριν από τις επαναλήψεις της Πειθούς, επαναλαμβάνω τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου και τους όρους συνοχής που θα τους συναντούν συνέχεια (ώστε να εξασκούνται μέχρι τέλους). Το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης θεωρίας της Β΄ Λυκείου δεν είναι στην ύλη των πανελληνίων. Ό,τι είναι στην ύλη το επαναλαμβάνουμε αφού τελειώσει η ύλη της Γ', δηλαδή γύρω στον Ιανουάριο. Α, και περιλήψεις με λεξιλογικές ασκήσεις γράφουν συνέχεια, από την αρχή. Μπορεί να γράψουν και 25 περιλήψεις μέσα στη χρονιά...

Όσο για τον Ιούλιο, μια χαρά μήνας είναι. Ναι, το παιδί μπορεί να "κλωτσήσει" λίγο, αλλά θα ξεκουραστεί τον Αύγουστο.

Άντε, καλή αρχή

14
Εμένα μού έχει τύχει λ.χ μαθητής που ξεχνούσε ακόμα και το πού είχε κρύψει τις ασκήσεις που του άφηνα.

Α, ναι! Έχω κι εγώ έναν τέτοιο μαθητή. Του ξαναδίνω κάθε τόσο τις σημειώσεις, γιατί δεν μπορεί να τις βρει!!!

Κανείς μας δεν τα γλιτώνει αυτά τελικά, μου φαίνεται...

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 541
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.