Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos2

Σελίδες: 123 ... 180
1
Να εξηγήσουμε στα παιδιά τι είναι αγέλη και τι η ανοσία της. Επίσης να τους επισημάνουμε πως ενδεχομένως να γίνουν οι μεσάζοντες βαριάς νόσησης συμπολιτών μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και γι' αυτό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά με τη μάσκα. Μην ξεχάσουν να αναφερθούν οι φιλόλογοι στο ότι  οι περισσότεροι πόλεμοι γίνονται για οικονομικούς λόγους και πως για την επίτευξη της νίκης απαιτούνται θυσίες. Να μην αναφερθούμε στην προσωπική ευθύνη που έχει ο κάθε φαντάρος να φοράει κράνος. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή΄...

2
Πέρα από τις εμπειρίες  του κάθε "χαρισματικού" και "εμπνευσμένου" εκπαιδευτικού που κάνει ΜΑΘΗΜΑ, θα ήθελα να επανέλθω στο θέμα μας.
Θα ήταν πολύ κατατοπιστικό να μαθαίναμε τις αποφάσεις του Συλλόγου των εκπαιδευτικών στο ΕΠΑΛ που έγινε το επεισόδιο.
Προσωπικά θα ήθελα να μάθω αν προέβησαν σε μηνύσεις κατά μαθητών που κατέστρεψαν το αυτοκίνητο, αφού σίγουρα πολλοί από τους συναδέλφους μαζί με μαθητές ήταν μάρτυρες σ΄αυτή την παράνομη πράξη και γνωρίζουν από πρώτη χέρι ποιοι μαθητές με ονοματεπώνυμο πρωτοστάτησαν στους βανδαλισμούς, αφού μου είναι αδιανόητο να κρύφτηκαν ΟΛΟΙ στο γραφείο...
Επίσης, θα ήταν κατατοπιστικό να μαθαίναμε ποιες οι συνέπειες  για τους μαθητές που πρωτοστάτησαν στο επεισόδιο.
Αν ο Σύλλογος σιωπήσει και "κουκουλώσει" τις παράνομες πράξεις των "μαθητών" - τραμπούκων, νομίζω είναι άξιος της μοίρας του.   

3
Ο συνάδελφος έχασε την ψυχραιμία του και με την χειροδικία διέπραξε μια παράνομη πράξη. Δε μπορεί να εκληφθεί η αντίδρασή του σαν αυτοάμυνα, μιας και πρόκειται για μαθήτρια και όχι κάποιον τραμπούκο μαθητή από τον οποίο ενδεχομένως κινδύνευε. Πρέπει να υποστεί τις συνέπειες της πράξης του και ίσως να δει κάποιον ειδικό.
Εργάζομαι φέτος σε ΕΠΑΛ, όπου και έχω γνωρίσει από κοντά τέτοιες τραμπούκικες και χουλιγκανικές συμπεριφορές μαθητών. Σκίσιμο στα λάστιχα αυτοκινήτων καθηγητών, πέταγμα θρανίων από το παράθυρο με κίνδυνο να σκοτωθεί κάποιος που βρίσκεται από κάτω, ξυλοδαρμός μαθητών μεταξύ τους, ωμές απειλές κατά συναδέλφων κλπ.  Υπάρχει και ο φόβος ντόπιων συναδέλφων πως αν προσπαθήσουν να κάνουν το μάθημα πιεστικά μέσω τιμωριών, πέρα από τις ζημιές του αυτοκινήτου, μπορεί κάποιο απόγευμα να βρεθούν δαρμένοι από κάποιους άσχετους της όποιας συμμορίας των μαθητών τους. Απλά: Ο υπόκοσμος της περιοχής  τροφοδοτείται από το σχολείο...
Το έργο είναι δύσκολο και απαιτεί πολλούς ελιγμούς, συνεννόηση, κουβέντα και πολύ προσπάθεια να βγάλεις τον καλό εαυτό από αυτά τα παιδιά.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό, φυσικά και πρέπει να λογοδοτήσει και να τιμωρηθεί η μαθήτρια, αλλά και οι χουλιγκάνοι συμμαθητές της που έσπασαν το αυτοκίνητο.
Επίσης, είναι σημαντικό να επιμορφωθούν οι διευθυντές αυτών των σχολείων σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχει ο νόμος για να ελέγξουν τέτοιες εκτροπές, αλλά και τα μέτρα που πρέπει να παίρνουν για να προλαμβάνουν τέτοιους εκτροχιασμούς.   

4
Σχολική ζώνη / Απ: Αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων...???
« στις: Μάρτιος 10, 2021, 10:47:14 πμ »
@Δάφνη 87,
Βγάζεις πολλή  χολή κατά των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης. Απαξιώνεις με κάθε ευκαιρία το έργο τους και τις δυσκολίες του. Μάλλον υπάρχει κάποιο απωθημένο και δεν τηρείς το μέτρο. Δεν ξέρω τι σου έχει συμβεί ή αν κερδίζεις από αυτή την απαξίωση, αλλά τα σχόλιά σου είναι άκρως προσβλητικά.
Απορώ με τους συντονιστές που σε αφήνουν.

Γράφεις: "ΚΑνεις ένα μεταπτυχιακό με ένα 5χιλιαρο μπαίνεις στην ουρά μεχρι να διοριστείς και μετά σε έχουν κ σε καμαρωνουνε μέχρι να πάρεις σύνταξη!!! ".

Αναφέρεσαι σε μια ειδική περίπτωση που ίσχυε στην ειδική αγωγή παλιά και γενικεύεις. Γενικεύεις ακόμη  περισσότερο προεξοφλώντας πως όλοι αυτοί είναι αναίσθητοι.

Προσπάθησε να κρατήσεις λίγο το μέτρο. Διάβασε, μορφώσου...

5
Τώρα καταλαβαίνω γιατί με τον ανασχηματισμό εκδιώχθηκαν δύο υφυπουργοί που είχαν σχέση με την εκπαίδευση και τοποθετήθηκαν 2 νομικοί. Να τραμπουκίσουν" θέλουν με νομικά τερτίπια...
Αξιολόγηση χωρίς την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να γίνει. Μόνο με διακομματική συνεννόηση μπορούμε να πάμε πιο πέρα. Και επειδή στη χώρα μας δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε καν στα εθνικά θέματα, μάλλον πρέπει συνάδελφοι να δούμε πως εμείς οι ίδιοι θα μπορέσουμε σε κάθε σύλλογο ξεχωριστά να βελτιώσουμε τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε σχολείο  και να αφήσουμε τους λυσσασμένους και άσχετους προϊστάμενους που μας έλαχαν να αφρίζουν...       

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 15, 2020, 02:51:41 μμ »
Ναι. Έχεις δίκιο. Διάβασα την εγκύκλιο και απ' ότι φαίνεται πρέπει να τα στείλω στην Διεύθυνση με τον τρόπο που περιγράφει. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 15, 2020, 12:50:20 μμ »
Μπήκα τώρα στο  teachers.minedu να κάνω την αίτηση για μετάθεση από περιοχή σε περιοχή και είδα πως μου υπολογίζει τα μόρια οικογενειακής κατάστασης  και εντοπιότητας αυτόματα. Χαζή ερώτηση: Πρέπει να στείλω καινούρια πιστοποιητικά στη Διεύθυνση που ανήκω ή δεν είναι απαραίτητο, αν δεν υπάρχει αλλαγή, μιας και το πιστοποιητικό εντοπιότητας θέλει κάποιο χρόνο για να εκδοθεί...

8
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 09, 2020, 11:07:01 πμ »
Τουλάχιστον φάνηκε η ανεπάρκεια των αλαζόνων που μόνο να επικρίνουν  ξέρουν. Στο δια ταύτα, όταν πρέπει να αποδείξουν ότι μπορούν να σχεδιάσουν και αυτοί κάτι στοιχειώδες, φαίνεται η ανεπάρκεια τους. Όλος ο κλάδος έτρεξε τις τελευταίες μέρες να οργανωθεί και να είναι έτοιμος για την τηλεκπαίδευση και συναντάμε αυτό το άκρως εκνευριστικό πλαίσιο.
Να δω και τους γνωστούς-άγνωστους να δικαιολογούν την κυβέρνηση για τις "αντικειμενικές" δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει...

9
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 02, 2020, 05:29:27 μμ »
Αγαπητέ Timpap,
Η χαρά και η προθυμία να συνταχθείς πίσω από μια τόσο διάτρητη  νομοθέτηση του υπουργείου με ξεπερνά. Το υπουργείο αρνήθηκε τόσο τον διάλογο με τους μαθητές, όσο και την επιβολή του νόμου με ακραίο τρόπο, γιατί το τελευταίο δε μπορούσε να το διαχειριστεί επικοινωνιακά. Αποποιήθηκε  των ευθυνών του και πέταξε το μπαλάκι σε εμάς. Δηλαδή τώρα ο κάθε κατακαημένος με ακροδεξιές ιδεοληψίες συνάδελφος θα μπορεί να βάζει απουσία σε μαθητές που αντιπαθεί, θεωρώντας πως είναι στην κατάληψη; Θα μπορεί να τους φωτογραφίζει για να έχει πειστήρια μήπως; Άλλο παιδαγωγός και άλλο καταδότης, αν και μια μειοψηφία συναδέλφων θα χαρούν με τον ρόλο του καταδότη...
Άλλο να αναδεικνύεις τις αντιφάσεις ενός τρόπου διαμαρτυρίας και άλλο να συντάσσεσαι με μια ιδεοληπτική  και αποτυχημένη υπουργό που απέτυχε κραυγαλέα να δημιουργήσει στοιχειωδώς ικανοποιητικές συνθήκες για το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2020, 09:55:20 μμ »
@TimPap,

με το λιτό σχόλιο που έγραψες έβαλες τα πράγματα στη θέση τους.

@ αγαπητέ συνοδοιπόρε leon. Οι καταλήψεις είναι παράνομες. Δεν είναι φασιστικές, όπως λαϊκίστικα υποστήριξε ο rublev, αλλά σίγουρα είναι παράνομες.

@αγαπητέ και γνώριμε από τα παλιά rublev, η υπερβολική ενοχοποίηση (με προτεσταντικό τρόπο...  )της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών για το θέμα της κατάληψης ξεπερνά το μέτρο και χάνεις τα δίκια σου.
Για την αντιμετώπιση της παράνομης πράξης της κατάληψης αρμόδιοι είναι οι εκπρόσωποι της δικαστικής και εκτελεστικής εξουσίας. Είναι άδικο να λοιδορείται ο κλάδος μας συλλήβδην και να σφυρίζουν αδιάφορα ο υπουργός δικαιοσύνης και ο υπουργός προστασίας του πολίτη.

11
Συγγνώμη, εσύ που έχεις τόση εμπειρία από το εξωτερικό, τι "βαθμό" θα πάρει στην αξιολόγηση ένα μάθημα στο οποίο ακούγεται κατά κύριο λόγο η φωνή του καθηγητή;

Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες -και κυριολεκτώ, δεν υπερβάλλω με το όλες- θεωρούν τη μετωπική διδασκαλία αναποτελεσματική και αντιπαιδαγωγική. Δουλεύουμε -ή οφείλουμε να δουλεύουμε με βάση τις οδηγίες του υπουργείου- πλέον ομαδοσυνεργατικά, με ανακαλυπτική μάθηση και πολλά άλλασουν" υπέροχα πράγματα που συμβαίνουν μέσα στην τάξη. Ο ρόλος του καθηγητή στη σύγχρονη παιδαγωγική είναι υποστηρικτικός-καθοδηγητικός. Δεν πρέπει να ακούγεται συχνά η φωνή του. Πώς ακριβώς θα δουλέψει η κάμερα;

Αλήθεια, με μετωπική διδασκαλία δουλεύει η Αμερική και ο Καναδάς; Από απν να δέιξουορία ρωτάω.

Αυτό το είδος μαθήματος  κάνουν  τελικά και τα ιδιωτικά σχολεία, αφού αυτό θέλουν να "πουλήσουν", αυτό το είδος μαθήματος χρυσοπληρώνουν κάποια χάπατα -γονείς, ενώ παράλληλα χρυσοπληρώνουν και ιδιαίτερα για τα καμάρια τους και εν τέλει με αυτό το είδος μαθήματος παραμορφώθηκε και η  υπουργός μας. Αν αρχίσει  να της μιλά κάποιος περί διδακτικής και μάλιστα σύγχρονης, σίγουρα δεν θα γίνει κατανοητός, όπως βέβαια όλα αυτά δεν είναι κατανοητά και σε συναδέλφους που από σπόντα βρέθηκαν στο σχολείο με μόνη   γνώση την "φροντιστηριακή διδακτική' -παραμορφωτική...   

12
Μια λίγο διαφορετική προσέγγιση.
Η ιστορία με την αναμετάδοση του μαθήματος σε πραγματικό χρόνο είναι ένα πυροτέχνημα χωρίς ουσία, μιας και το όλο είναι ανέφικτο για πολλούς λόγους. Η εκπαιδευτική κοινότητα αντιδρά έντονα, το υπουργείο υποχωρεί ή ανασκευάζει..., και στο τέλος το νομοσχέδιο για την παιδεία ψηφίζεται χωρίς πολλά πολλά...    ;)

13
Τι λέτε, ρε; εμείς δεν πληρώνουμε φόρους; Που δεν μπορούμε να κρύψουμε και τίποτα! Άντε με αυτήν την καραμελίτσα. Έλεος με τους πορτοσαλτηδες εδώ μέσα!

 Η "καραμέλα" λέει πως τους ΔΥ τους πληρώνει μόνο ο ιδιώτης με τους φόρους του...

Μια κάποια δική μου απλοική προσέγγιση: Το χρήμα το "δημιουργεί" κάποια κεντρική τράπεζα (το λεφτόδεντρο) με όρους που είναι δυσδιάκριτοι και όχι  σαφείς.  Μετά ο κάθε πολίτης αμείβεται για την εργασία του. Ο ιδιωτικός υπάλληλος πληρώνει έμμεσα τον ΔΥ μέσω των φόρων, αλλά και ΔΥ πληρώνει άμεσα τον ιδιώτη για κάποια εργασία. Το χρήμα κάνει κύκλους και στο σύστημα που ζούμε συσσωρεύεται στους λίγους Ιδιώτες. Η δύναμη που τους δίνει ο τεράστιος πλούτος του κάνει αλαζόνες και θέλουν να τον κρατούν μόνο για τις οικογένειες τους και τα χιλιάκιςεγγόνια τους, που κατ' εμέ είναι τα παράσιτα του συστήματος και όχι ο ΔΥ των 800 ευρώ
Ο ΔΥ έχει κατά κανόνα κάποια σίγουρη αμοιβή, χωρίς να έχει την δυνατότητα (πλην λαμογιάς...) να γίνει πλούσιος και ο ιδιώτης έχει αβέβαιη αμοιβή, αλλά την δυνατότητα μέσω του επιχειρήν να γίνει πλούσιος.

sorry για το εκτός θέματος...

 

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Μάιος 04, 2020, 09:59:51 μμ »
Σ' ευχαριστώ.

Σελίδες: 123 ... 180

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159656
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.