Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spidr

Σελίδες: 123 ... 6
1
χαίρεται σε όλους, επειδή έχω φάει το κεφάλι μου και δεν μπορώ να τις βρω μπορεί καποιος να μου δείξει που είναι οι διαθέσιμες περιοχές προτίμησης για α' και β' εκπ/ση, πέρυσι είχα 2 πίνακες και κοιτούσα τώρα δεν μπορώ να τους βρω με τίποτα, ευχαριστώ.

Καλημέρα. Αν αναφέρεσαι στο σύνολο των περιοχών ,οι πίνακες υπάρχουν στην εγκύκλιο, την οποία μπορείς να βρεις και "εδώ" στο forum και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.
ευχαριστώ, οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν λίγο απρόσεκτος :)

2
χαίρεται σε όλους, επειδή έχω φάει το κεφάλι μου και δεν μπορώ να τις βρω μπορεί καποιος να μου δείξει που είναι οι διαθέσιμες περιοχές προτίμησης για α' και β' εκπ/ση, πέρυσι είχα 2 πίνακες και κοιτούσα τώρα δεν μπορώ να τους βρω με τίποτα, ευχαριστώ.

3
Και όμως ναι:
Πήραν ΑΚΩ στη δευτεροβάθμια ενώ έχουν πάρει τόσους ΑΜΩ στην πρωτοβάθμια...
Όλε στην αξιοκρατία!!!

ας προσεχάτε!

μεταφράζεται ως ανώριμο σχόλιο... 12 άτομα πήρανε σωστά ?

4
ίσως και μέχρι το 1200-1500 αλλά θα είναι προς το τέλος

6
Ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ, είναι αυτό της υποτίμησης των δυνατοτήτων των μικρών παιδιών το κάνουν πολλοί εδώ πέρα,
προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι οπισθοδρομικοί και αισθάνονται ανασφάλεια και ταυτόχρονα παρασύρουν τα ίδια τα παιδιά με τις δικές τους ανασφάλειες.

γνωρίζεται ότι πλέον στα μεγάλα νήπια τους μαθαίνουν την άλφα βήτα και να μετράνε ?
Έχετε δει παιδιά τρίτης δημοτικού να τερματίζουν παιχνίδια μυστηρίου και γρίφων ?

7

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

νομίζω τα σχόλια περιττεύουν!!! Επιμένεις σε κάτι μόνο και μόνο επειδή δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι αυτό που είπες δεν γίνεται στην Α' δημοτικού. Δεν πειράζει, όταν μπεις σε μια τέτοια τάξη θα το δεις μόνος σου.

μιλάς πολύ γενικά πάντως και είναι προφανές γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως επιχείρημα. Πιθανότατα δεν έχεις μπει σε τέτοια τάξη για να εφαρμόσεις όλα όσα λες.
Αν θες να με διαψεύσεις, τότε περιμένω να μου αναφέρεις τις "άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων" τα παιδιά της πρώτης δημοτικού που δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν, όχι γενικότητες, συγκεκριμένα πράγματα.

και όχι σχέδια επί χάρτου, κάτι που έχεις δοκιμάσει στην τάξη και έχει πετύχει, γιατί στην θεωρία όλοι καλοί είμαστε. ή μάλλον θα ήμουν πολύ περίεργος να μας πουν συνάδελφοι που διδάσκουν στην 'α δημοτικού τι ακριβώς κάνουν και ποια "πληροφοριακά συστήματα" χρησιμοποιούν.

Γιατί όχι το Taxis πάντως αφού τα παιδιά μπορούν να στέλνουν από μικρά αλληλογραφία στο εξωτερικό γιατί να μην μάθουν να συμπληρώνουν και την φορολογική τους δήλωση.

ΥΓ. Αναφέρομαι σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την επιστήμη της πληροφορικής και όχι στον περυ και την κατια έτσι?

υπάρχουν δραστηριότητες έχω δει με τα μάτια μου cd με λογισμικό αποκλειστικά για μικρά παιδιά και για νήπιο κιόλας, απλά είμαι στη δουλειά αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να γίνω πιο περιεκτικός  ;)

8
Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή κοινωνικοποίηση μέσω υπολογιστή!!!!
Μήπως θα βάζουμε τα παιδιά να στέλνουν μηνύματα μέσω facebook για να "κοινωνικοποιηθούν"?
Το απλό παιχνίδι δεν κάνει?

Αλήθεια όμως μιας και αναφέρεις τόσο ενδιαφέρουσες και καινοτόμες τεχνικές "κοινωνικοποίησης" και μάθησης με χρήση Η/Υ σε τόσο μικρές ηλικίες φαντάζομαι ότι θα έχεις υπόψη σου τα αποτελέσματα ερευνών που να τεκμηριώνουν αυτά που λες, ή όχι?

λες "ας σοβαρευτούμε"

και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?

εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

βάλε όσα !!! θέλεις, το να συγκρίνεις το δημοτικό που περάσαμε εμείς με το δημοτικό αυτής της εποχής δημιουργεί μόνο οπισθοδρομίες, ο υπολογιστής είναι η τηλεόραση του 90.

9

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

και όμως κάποτε σε ένα χωριό είχε μία τηλεόραση ασπρόμαυρη και οι μαθητές είχαν 1 βιβλίο και ένα πινακάκι για να σημειώνουν,
τα παιδιά 5-6 χρονών είναι πολύ δραστήρια και μπορούν να λάβουν τεράστιο όγκο πληροφοριών που στα μηνύματα σου φαίνεται ότι υποτιμάς,


Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.

ας σοβαρευτούμε και ας δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε στην νέα γενιά και ας προωθήσουμε την διαπαιδαγώγησή τους, αντί να μένουμε στα ίδια στερεότυπα συστήματα, η παιδεία και η εκπαίδευση μας έχει μείνει πίσω...

10
οκ, αφού συμφωνείτε, τότε περιμένω να μου πείτε τι είναι αυτό διδάσκετε στο δημοτικό και απαιτείται για αυτό πανεπιστημιακή γνώση πληροφορικής. Δηλαδή πως αξιοποιείτε τις γνώσεις σας?
Ουσιαστικά στο δημοτικό δεν διδάσκεται η πληροφορική, διδάσκεται χρήση υπολογιστών και κάποιων λογισμικών. Ε για αυτά θέλει πανεπιστημιακό πτυχίο?
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας να βρούμε δουλειά, αλλά όχι να θέλουμε να παρουσιάσουμε ότι στο δημοτικό διδάσκουμε κάτι σχετικό με την επιστήμη της πληροφορικής που δεν μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε δάσκαλος με καλή γνώση των νέων τεχνολογιών.

(άσε που το μάθημα λέγεται Νέες Τεχνολογίες και όχι πληροφορική έτσι?)

ΥΓ. Εκτός φυσικά αν κάποιοι θεωρούν ότι το επίπεδο γνώσεών τους στην πληροφορική περιορίζεται σε αυτή τη βαθμίδα

Καλημέρα,
Η όλη προσέγγιση σου είναι λανθασμένη εξ αρχής, γιατί και ο φαρμακοποιός ξέρει να σου δώσει το φάρμακο αν έχεις φαρυγγίτιδα αλλά δεν είναι γιατρός κοκ. Οι δάσκαλοι άσχετα αν μπορούν ή όχι να διδάξουν τις νέες τεχνολογίες, δεν πρέπει να το κάνουν εφόσον υπάρχει ο εξειδικευμένος κλάδος γι αυτό, θέλουμε το καλύτερο και ένας πληροφορικός έιναι πάντα καλύτερος από ένα δάσκαλο στο χώρο της τεχνολογίας, μπορούν να βρεθούν και άλλοι λόγοι αλλά δεν είμαι στη θέση αυτή τη στιγμή να γράφω κατεβατά..

11
καλημέρα και καλή εβδομάδα, ελπίζω να τελειώσει το βάσανο όλων αυτήν την βδομάδα και να έχουμε έναν αξιοπρεπή αριθμό προσλήψεων, έτσι ώστε να βοηθηθεί ένα μέρος του συνόλου και να βρει τη θέση του στην απασχόληση  ;).

12
πως να μην φτάσουμε ως εδώ, όταν:

υπάρχει τμήμα πληροφορικής που μπαίνεις με βαθμό 6 και αποφοιτώντας έχεις τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση,

αρκεί το πτυχίο σου, ότι και αν είναι αυτό, να αναφέρει στον τίτλο του κάπου την λέξη "Πληροφορική", και αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση

όταν στο μηχανογραφικό οι σχολές που αναφέρουν την λέξη "Πληροφορική" έχουν φτάσει τις 47!!!
(http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063)

δεν λέω ότι είναι καλό, αλλά συγκεκριμένα για την πληροφορική το γνωρίζεις και c καλά ότι οι βαθμοί αυτοί δεν αποτελούν κριτήριο σύγκρισης, και επίσης αν αυτός με το 6 γράψει καλύτερα στον ΑΣΕΠ από μένα ή εσένα που τελειώσαμε τις πιο υψηλόβαθμες σχολές, τότε καλά θα κάνει και να πάρει την θέση.

Γενικά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο εισαγωγής και σύγκρισης, αλλά το σύστημα εισαγωγής στις σχολές μας είναι παραπάνω από γελοίο, όπως και οι σχολές οι ίδιες ο καλός πληροφορικός είναι αυτός που ασχολείται μόνος του ελάχιστα μαθαίνει στις σχολές.

13
Απο τη στιγμη που ανοίγει το συστημα και ξεκινούν να επιλέγουν, έαν έχεις πει ναι στο κουτακί,θα βρίσκεσαι μέσα σε κάθε περιοχή που θα επιλέγουν αναπληρωτές(αφου έχεις πει ναι σε όλη την Ελλάδα).
Ναι, αλλά έχεις προτεραιότητα σε σχέση με τους άλλους που προσλαμβάνονται ΜΟΝΟ για τις 30 επιλογές. Διαφορετικά έχει προτεραιότητα κάποιος με λιγότερα μόρια εφόσον έχει δηλώσει την περιοχή στις 30.
Αυτό που λες είναι λάθος.Πάντα προηγείται αυτός με τα περισσότερα μόρια.

το σύστημα διαλέγει πρώτα απο αυτούς που δηλώσαν μια περιοχή στις 30 επιλογές τους και μετά αν προκύψει ελεύθερη θέση διαλέγει τον πρώτο απο αυτούς που σημειώσανε στο κουτάκι εφόσον δεν τον έχει βάλει στις 30 επιλογές του...

14
ίσως θα μπορούσαμε να στείλουμε κάποιο γράμμα στο υπουργείο παιδείας και να ρωτήσουμε γι αυτά τα θέματα..  :-\


ολα γινονται,απλως σε εμας η διαφορα ειναι οτι ειμαστε χωρισμενοι σε αδιοριστους - διορισμενους και αναπληρωτες και ψηφιακων συστηματων και ασπαιτε και οτι αλλο θες.
σχετικά με των ψηφιακών συστημάτων, χωρισμένοι δεν είμαστε αυτό που πρέπει να γίνει είναι να διεκδικήσουν και άλλες σχολές την παιδαγωγική επάρκεια όπου αυτές το δικαιούνται, όπως και τόσα άλλωστε τμήματα φυσικών, μαθηματικών κλπ που έχουν επάρκεια... απλά στην συγκεκριμένη στιγμή είναι μόνο ένα το τμήμα..

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159502
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 274
Σύνολο: 286

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.