Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 123 ... 213
1
ioannasol, η χρονιά που πέρασε ήταν όντως πολύ δύσκολη. Αν σε παρηγορεί αυτό, το ίδιο έλεγαν όλοι οι συνάδερφοι σχεδόν που γνωρίζω. Το όλο θέμα αποδόθηκε στον εγκλεισμό λόγω covid. Κι εμείς περάσαμε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά με διευθυντή που δεν ήθελε να επιβάλει καμιά τάξη, με αποτέλεσμα να επικρατεί χάος και γονείς και καθηγητές να αγανακτούν. Ίσως φταίει και το ότι βρίσκεται κοντά στη σύνταξη, τι να υποθέσω δεν ξέρω. Το θέμα είναι ότι οι συνάδερφοι ταλαιπωρηθήκαμε.

2
Δεν παρακολουθώ τα θέματα της πρωτοβάθμιας, γιατί είμαι στην δευτεροβάθμια. Ωστόσο, από τα παραπάνω επισημαίνω τα εξής:
Παράθεση
Ο νέος τύπος σχολείου που σχεδιάζει ο υπουργός Παιδείας είναι ένα σχολείο φτηνό (σε κόστος), υποβαθμισμένο σε ποιότητα, ανάξιο να υπηρετήσει τις ανάγκες των μαθητών και της κοινωνίας.

Και παρατηρώ τα εξής: το σχολείο που έχουμε σήμερα εξακολουθεί να είναι φτηνό σε κόστος (π.χ. μείωση θεατρικής αγωγής στο Δημοτικό, παράλληλη στήριξη για δύο ή τρία παιδιά και όχι για ένα που την δικαιούται). Εξακολουθεί να είναι υποβαθμισμένο σε ποιότητα (οι γονείς παρακαλάνε να πέσουν σε καλό δάσκαλο) και σίγουρα δεν υπηρετεί τις ανάγκες των μαθητών. Τώρα ποιες ανάγκες υπηρετεί, αυτό πραγματικά είναι άξιο έρευνας...
Όπως όμως λέμε και στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, η χρηματοδότηση του Υπουργείου είναι γενναιόδωρη όταν συνδέεται με την αριστεία (βλ. πρότυπα).
Στην συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε, το διευρυμένο ωράριο συνδέεται με την άγρα ψήφων (άποψή μου).

3
Παράθεση
Αν το παιδί είναι όλη μέρα να ακούει στίχους τραπ και σερβαιβορ, είναι όφελος αυτό του σχολείου;

Ούτε που φαντάζονται εκεί στο Υπουργείο και στο ΙΕΠ ότι τελικά αυτή την κοινωνικοποίηση προσφέρει το Δημοτικό στις μέρες μας. (Ή μήπως το φαντάζονται και τους βολεύει μια τέτοια κοινωνικοποίηση; Για να θυμηθούμε και λίγο και Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης).

4
Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Ρώτησε στο ίδιο το ΕΑΠ, μήπως ισχύει κάτι που μου διαφεύγει.

5
Παρακαλώ λύστε μου την εξής απορία: Θα θέλατε να παραμένετε στον χώρο του δικού σας σχολείου από τις 8 π.μ. ως τις 17.30; Εγώ στο σχολείο που ανήκω δεν θέλω ούτε να το φανταστώ. Αναρωτιέμαι πόσα παιδάκια νιώθουν το ίδιο με μένα.
Συμφωνώ με την Έσπερος και όσα έγραψε πιο πάνω. Πρόταση για μια πολύ ωραία διπλωματική: οι απόψεις εκπαιδευτικών και γονιών για την επέκταση του ολοήμερου ως τις 17.30.

6
Σχολική ζώνη / Απ: ΝΈΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
« στις: Αύγουστος 09, 2022, 08:35:16 μμ »
Νέοι διευθυντές εν μέσω χρονιάς έχει ξανασυμβεί; Δε θυμάμαι.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί 2022
« στις: Αύγουστος 08, 2022, 08:45:52 μμ »
Δασκαλίτσος, συγχαρητήρια. Συμφωνώ με gismix. Ένας διορισμός σε ανακουφίζει κάπως, δεν σε κάνει όμως πιο ευτυχισμένο, αυτό το έχουμε καταλάβει πολύ καλά όσοι είμαστε ήδη μόνιμοι.

8
Είναι αλήθεια πως οι κάτοχοι διδακτορικών προηγήθηκαν ως αναπληρωτές την χρονιά 2020-2021 και διορίστηκαν την χρονιά 2021-22. Δεν είναι κακό αυτό, ίσα-ίσα. Η αλήθεια είναι επίσης ότι κάποιοι από τους διδάκτορες νεοδιόριστους έλπιζαν να μεταπηδήσουν στο Πανεπιστήμιο ως ΕΔΙΠ, ελπίδα που μάλλον χάθηκε οριστικά με την κατάργηση του άρθρου (συζητήθηκε σε άλλο νήμα). Δεν πειράζει, τουλάχιστον θα έχουν μόνιμη εργασία.

9
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Παιδαγωγική επάρκεια
« στις: Ιούλιος 29, 2022, 08:56:24 μμ »
Gvgaki, με ενδιαφέρει κι εμένα το θέμα. Ποια πτυχία έδιναν μέχρι τώρα αυτομάτως την παιδαγωγική επάρκεια; Τα λεγόμενα καθηγητικά;

10
Εργασιακά / Απ: Θητεία διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Ιούλιος 28, 2022, 08:18:46 μμ »
Προλαβαίνει μες το καλοκαίρι, σε 30 μέρες, να βάλει νέους διευθυντές στα σχολεία;

11
Σε 20 χρόνια βλέπουμε... :(

12
Scout, το διάβασα το παλιότερο μήνυμά σας και υποθέτω πως έτσι έχουν τα πράγματα.

13
Scout, συμφωνώ απολύτως μαζί σου, γι΄αυτό και άλλαξα την παραπάνω διατύπωση για να μην παρεξηγηθώ. Αναρωτιέμαι μόνο μήπως τα ίδια τα πανεπιστήμια εισηγήθηκαν την κατάργηση του άρθρου, για δικούς τους λόγους.

14
Scout, όλως τυχαίως ένας νόμος του 2016 (επί Φίλη, έτσι δεν είναι;) καταργήθηκε επί Κεραμέως. Αυτό για μένα λέει πολλά. Άρα όσοι πρόλαβαν και μπήκαν, έχει καλώς. Οι άλλοι να κάνουν τι;

Σελίδες: 123 ... 213

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31405
  • Τελευταία: Elkio
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1123997
  • Σύνολο θεμάτων: 18628
  • Σε σύνδεση σήμερα: 397
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 351
Σύνολο: 362

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.