Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 123 ... 243
1
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Σήμερα στις 08:09:16 πμ »
Επαναφέρω αυτό το θέμα για να ρωτήσω το εξής: Στα θέματα των Αρχαίων Λυκείου που κοιτάζω ή στην Νεοελληνική Γλώσσα, ορισμένα θέματα περιέχουν ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ. Με βάση την εγκύκλιο ο καθηγητής βάζει κι αυτός μέρος των θεμάτων. Τι γίνεται αν κληρωθεί κάτι τέτοιο; 

2
eleanna, το πιο βασικό είναι να μάθουμε αν φέτος θα γίνουν ανανεώσεις. Ξέρει κανείς;

3
Τέλειο! Ευχαριστώ!

4
Sali, σ' ευχαριστώ. Δεν έχω το βιβλίο του Woodcock, προφανώς πρέπει να το βρω...

5
Σ' ευχαριστώ, η τράπεζα δεν λέει κάτι ουσιαστικό. Θα με ενδιέφερε βιβλιογραφική τεκμηρίωση...

6
Καλησπέρα! Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Στην Τράπεζα Θεμάτων, Lectio 14, στο θέμα 18042 στην πρόταση Quem simul aspexit Cassius ζητείται να βρεθεί με τι ισοδυναμεί η αντωνυμία Quem και γιατί. Εγώ το έχω βρει από δικά μου βιβλία και το έχω δώσει στους μαθητές, ωστόσο μήπως τυχόν σε κάποιο βοήθημα το αναφέρει και το εξηγεί σαφώς;

7
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μάιος 10, 2024, 09:42:51 μμ »
Υπήρξε μια καθυστέρηση στο να μπουν τα χρήματα, αλλά όχι μόνο σε μας, περίμεναν έξω από την τράπεζα και άλλες κοινωνικές ομάδες γιατί δεν είχαν μπει τα επιδόματα... Η αλήθεια είναι ότι ανησύχησα γιατί ήταν γενική η καθυστέρηση...

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 08, 2024, 10:52:05 μμ »
Γράφω "τιμωρήθηκε" γιατί προφανώς αυτός - ή έτσι το εκλαμβάνει.

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 08, 2024, 10:30:55 μμ »
Βοηθήστε με να καταλάβω. Όλος ο σύλλογος συντάχθηκε με το έτοιμο κείμενο της ΔΟΕ και τιμωρήθηκε γι' αυτό ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός; Ο διευθυντής του σχολείου τι έκανε; Συγγνώμη για την άγνοια, αλλά να ετοιμαζόμαστε κι εμείς από του χρόνου...

10
Είναι τυχεροί οι συνάδερφοι που βρίσκονται σε σχολεία όπου υπάρχει κοινό μέτωπο όλων των συναδέρφων, δηλαδή αλληλεγγύη και σύμπλευση. Δυστυχώς με την επιβολή της αξιολόγησης και τις υπερεξουσίες των διευθυντών παρατηρώ ότι αυτή η σύμπλευση έχει πάει περίπατο....τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια εγώ προσωπικά δεν την έχω συναντήσει. 
Χριστός Ανέστη!

11
Στο διαδικτυακό bullying εμπλέκεται το σχολείο, αν η φωτογραφία έχει ληφθεί στο χώρο του σχολείου από κινητό που φέρει ανενόχλητος ο μαθητής πάνω του και το χρησιμοποιεί στο σχολείο, π.χ. στο διάλειμμα. Δεν είναι εύλογο οι γονείς να απευθυνθούν στο σχολείο για κάτι τέτοιο;
Όσο για το μαθητικό δυναμικό της Α΄ Αθήνας, δεν υπάρχει κάποια υπόνοια στο σχόλιό μου, αυτό έχω παρατηρήσει με τα χρόνια. Ίσα- ίσα και εξαιρετικά παιδιά υπάρχουν, και άριστοι μαθητές. Αλλά το θέμα είναι μάλλον ταξικό. Αν το 95% των μαθητών είναι αλλοδαποί, η παραβατικότητα θα εντοπιστεί εκεί.
Στα προάστια, που οι αλλοδαποί είναι λιγότεροι, θεωρώ πως τα ποσοστά είναι διαφορετικά. Αλλά δεν υπάρχει σχετική έρευνα, ή αν υπάρχει την αγνοώ.

12
Στο κέντρο της Αθήνας, η παραβατικότητα είναι φαινόμενο που συνδέεται με συγκεκριμένο προφίλ. Αλλοδαποί μαθητές, από οικογένειες χαμηλού μορφωτικού επιπέδου, χωρίς ουσιαστική εκτίμηση για το σχολείο, χωρίς έλεγχο στα παιδιά τους. Κάποιες φορές ενυπάρχουν και αδιάγνωστες διαταραχές, όπως ΔΕΠΥ ή εναντιωματική διαταραχή. Παραμένουν αδιάγνωστες, ακριβώς επειδή οι οικογένειες αυτές δεν θα μπουν στη διαδικασία να ψάξουν κάτι. Αίτηση για το ΚΕΔΑΣΥ θα κάνουν μόνο αν μάθουν ότι έτσι το παιδί θα περάσει την τάξη. Αυτά από την σχετική εμπειρία μου. Τα τελευταία χρόνια σε αρκετές γειτονιές υπάρχει και άνοδος ακροδεξιών ομάδων, που δρουν στα σχολεία, αλλά προσωπικά δεν μου έχει τύχει.

Στα δήθεν καλά δημόσια σχολεία (όπου οι αλλοδαποί είναι ελάχιστοι) το μπούλιγκ είναι ύπουλο, λεκτικό κυρίως, και το μαθαίνουμε τυχαία, αν αντιληφθούμε κάτι οι ίδιοι. Επίσης καλά κρατεί ο διαδικτυακός εκφοβισμός: φωτογραφίζουν τον συμμαθητή στο σχολείο και μετά ανεβάζουν τη φωτό με υβριστικά σχόλια. Ευθύνη τότε φέρει εύλογα το σχολείο που επιτρέπει άτυπα την χρήση κινητών, δηλαδή κάνει τα στραβά μάτια. Και μη μου πείτε ότι δεν γίνεται αυτό, σε μας γίνεται και παραγίνεται, κι ας είναι παράτυπο.

13
Ευχαριστώ, δεν το είχα προσέξει. Δηλαδή δεν καλύπτονται οι ώρες διδασκαλίας τους πλέον...

14
Ναι, φυσικά, κάθε περιοχή έχει τις ιδιαιτερότητές της.
Σε μια έρευνα αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη.
Πάντως, στην Αθήνα τόσα χρόνια, βλέπω ότι καλοί μαθητές και επιμελείς προέρχονται από αδύναμες οικονομικά οικογένειες...
Δεν αναφέρομαι στα Πρότυπα, εκεί πάμε σε άλλους είδους φαινόμενα...Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα μια έρευνα για την μορφή bullying σε τέτοια σχολεία, αλλά νομίζω ότι δεν θα έπαιρνε έγκριση...

Σελίδες: 123 ... 243

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160752
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 389

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.