Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ioannis!

Σελίδες: 123 ... 27
1
 Είναι πολύ ωραία τα θεωρητικά που αναφέρεις. Η ουσία είναι τι γίνεται στην πράξη. Είναι ειρωνεία να απαιτούμε από τους καθηγητές να τηρούν σιγήν ιχθύος και να κλείνουν το στόμα στο όνομα της "συναδελφικότητας" (!) και οι δάσκαλοι να καρπώνονται με διάφορα τεχνάσματα όπως αυτό του ολοήμερου οφέλη. Κατά γενική ομολογία (όπως έγραψα και των ίδιων των δασκάλων) το ολοήμερο απέτυχε ή δεν απέδωσε καθόλου τα αναμενόμενα. Τα κονδύλια όμως για να γίνει και να απορροφηθούν χιλιάδες δασκάλων στην εκπαίδευση είναι γεγονός. Ξεχάσατε τις διορισμούς μόνο με βεβαίωση ορκωμοσίας;! Ο παραπάνω ανώνυμος δάσκαλος περιέγραψε γλαφυρότατα την κατάσταση των συνδικαλιστικών φορέων (ΔΟΕ) και τα διάφορα αλισβερίσια τους με τους ιθύνοντες. Και δε διάβασα κάπου για μεμονωμένες επιλεκτικές περιπτώσεις, αλλά για μια γενική τάση και νοοτροπία. Καλοί εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες υπάρχουν βεβαίως. Μήπως όμως αυτοί έχουν γίνει η εξαίρεση;!

2
Οι απόψεις ενός δασκάλου που είχε τύχει να διαβάσω. Δε σημαίνει πως συμφωνώ σε όλα. Αλλά αξίζει να το διαβάσετε...

"Ο/Η ΣΠ έγραψε: Είμαι εκπαιδευτικός και έχω υπηρεσία 30 χρόνων. Έχω υπηρετήσει την εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια με ένα σύστημα (νόμος 1566), το οποίο ξεκίνησε να εφαρμόζεται με τις καλύτερες προϋποθέσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού έκανε επανάσταση στο ελληνικό σχολείο, φέρνοντας τη δημοκρατία στις σχέσεις των μελών του. Έβαζε τον μαθητή στην πρώτη θέση της εκπαίδευσης και τον δάσκαλο τον αναδείκνυε κοινωνικά και οικονομικά. Η εκπαιδευτική ελευθερία που καθιερώθηκε μετά τον αυταρχισμό του επιθεωρητισμού, μοναδικό και πρωτοποριακό φαινόμενο στη διαδικασία της εκπαίδευσης τότε, ενώ στην αρχή λειτούργησε άψογα, με την πάροδο του χρόνου έγινε ασυδοσία από πολύ μεγάλη μερίδα συναδέλφων. Στους ανθρώπους αυτούς κυριάρχησε ο ωχαδερφισμός, η ελάσσονα προσπάθεια του δασκάλου στην τάξη και ο μαθητής βρέθηκε να παρακολουθεί χαμένος τη διδακτική ανεπάρκειά του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει. Η αναξιοκρατία στην επιλογή στελεχών διοίκησης, από υπηρεσιακά συμβούλια που απαρτίζονται από κομματικά μέλη, τα οποία έχουν σαν αποστολή τους την εξυπηρέτηση φίλων και ψηφοφόρων, δημιούργησε αντιθέσεις μεταξύ των μελών των συλλόγων σχολείων. Αποτέλεσμα αυτών είναι πολλά σχολεία να υπολειτουργούν και να μην προσφέρουν την καλύτερη παιδεία στα παιδιά. Τα μέλη της ΔΟΕ, μερικοί εργατοπατέρες εικοσαετίας, καθώς και οι τοπικοί συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων απολαμβάνουν την εύνοια των κομμάτων τους και των νόμων, με απαλλαγή από το φόρτο διδασκαλίας στην τάξη, εύκολη αναρρίχηση σε διοικητές θέσεις, πολλές φορές χωρίς να είναι άξιοι. Αυτά είναι λίγα χαρακτηριστικά μιας άρρωστης ατμόσφαιρας που επικρατεί μέσα στα σχολεία. Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης θίγει τα συμφέροντα των συνδικαλιστών και εκείνων που ευεργετούνταν από αυτούς, γι' αυτό και θα πολεμηθεί. Δε δημιουργεί όμως μηχανισμούς ελέγχου των υπηρεσιακών συμβουλίων τα οποία είναι παντοδύναμα και υπεύθυνα σε μεγάλο βαθμό για το χάλι που βρίσκονται πολλά σχολεία, αφού αυτά διοικούν ουσιαστικά τα σχολεία στην περιφέρεια. Αποσπάσεις συναδέλφων από σχολεία σε σχολεία γίνονται για αστείους λόγους, χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν την σωστή λειτουργία του σχολείου ούτε τις συνέπειες στα παιδιά. Έτσι κάποιος παίρνει απόσπαση για να υπηρετήσει σε σχολείο που βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του. Άλλος γιατί του ανατέθηκε τάξη με μερικά ζωηρά παιδιά και για να αποφύγει τις δυσκολίες του δίνουν απόσπαση , για αν έρθει στη θέση του κάποιος άπειρος αναπληρωτής ο οποίος δεν μπορεί να αρνηθεί την τοποθέτηση.Και μην ξεγιελιέστε από την διακομματική σύνθεσή τους, γιατί πολλές φορές ερμηνεύουν τους νόμους όπως θέλουν αυτοί, ύστερα από συνενόηση μεταξύ των, κάτι που προσφέρει ωφέλη σε όλους, ώστε να επανεκλεγούν και πάλι σε αυτό. Το νέο νομοσχέδιο είναι σε θετική κατεύθυνση μα πρέπει να δημιουργήσει δικλείδες ασφαλείας ότι αυτά που λέει θα εφαρμοστούν. Διαφορετικά θα αποτύχει όπως και τόσοι άλλοι νόμοι σωστοί που ποτέ όμως δεν εφαρμόσθησαν όπως έπρεπε αλλά σύμφωνα με αυτά που ήθελαν τα στελέχη διοίκησης."

3
Τη μονιμότητα την έγραψα ως μία από τις προοπτικές και σίγουρα τη βασικότερη για τα προηγούμενα χρόνια των διορισμών που ανέφερα, για τα οποία ίσχυε (αν και όπως έγραψες "βαίνει", δεν καταργήθηκε ακόμη)... Αν ένιωθα ότι οι δάσκαλοι δεν έχουν συμπράξει, δε θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα. Αλλά οι ενέργειες της ΔΟΕ (δε θα αναφέρω κάτι σχετικό, μπορείτε να αναζητήσετε σχετικά δημοσιεύματα του τύπου) και η στάση των δασκάλων δε με πείθουν ότι είναι σύμμαχοι των καθηγητών. Και επιτρέψτε μου να έχω αρκετά χρόνια εμπειρίας. Καλά θα ήταν, αν όλοι οι εκπαιδευτικοί ήταν μαζί. Ελπίζω και εύχομαι να αλλάξει η κατάσταση.

4
Δε διαφωνώ με τη νέα διάσταση που αναφέρετε. Αλλά για να μην ξεφύγουμε από το θέμα, οι μαζικοί διορισμοί λοιπόν των δασκάλων είχαν τη μορφή αναπληρωτών ή μονίμων κανονικότατα; Μήπως επιβεβαιώνετε το σκοπό της δημοσίευσής μου αυτής; Και να είστε βέβαιοι, παιδιά, όποτε γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ οι θέσεις των δασκάλων και αρκετές θα είναι και όχι αναπληρωτών...
ΥΓ: Η τακτική αυτή που περιγράφτηκε παραπάνω για τα μαθήματα ειδικοτήτων δε δείχνει μόνο την πρόθεση του υπουργείου αλλά και τη σύμφωνη θέση της ΔΟΕ για προστασία του "άβατου" με νύχια και με δόντια, όπως αναφέρω και πιο πάνω, καταστρατηγώντας επιστημονικά κυρίως και επαγγελματικά δικαιώματα.

5
Χαίρομαι dina που αποτελείς μια φωτεινή εξαίρεση λοιπόν. :) Και χαίρομαι να συνδιαλέγομαι με ευγενικούς ανθρώπους ακόμα και αν διαφωνούμε τελείως σε βασικά θέματα! (είπαμε δεν τα αγγίζουμε, προσέχω την υγεία σου) :) Καληνύχτα, μικρή dinateacher!

Γιάννη, δε γνωρίζω κάτι για τα κονδύλια (αν υπάρχουν πια) που αναφέρεις και για τους αποδέκτες τους... Πάντως, εκείνο που θέλεις να πεις είναι ότι η Ελλάδα ευημερεί;! Γιατί και κάποια κονδύλια να δίνονται σε κάποιους, το θέμα που μας ενδιαφέρει είναι η εκπαίδευση και το γεγονός πχ. ότι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ έχει αργήσει κατά πολύ και δεν ξέρω αν και πότε θα γίνει. Και δεν είναι τόσο ο μισθός των 600Ε πια (παίζει ρόλο βέβαια) αλλά κατά τη γνώμη μου η πολυπόθητη μονιμότητα ή έστω η πρόσβαση σε κάποιο σχολείο...

Μα σαφώς και πιστεύω ότι το δημοτικό σχολείο αποκλείεται να μείνει χωρίς πληροφορική ή ξένες γλώσσες ή γυμναστική κτλ. ή ακόμα περισσότερο ότι αν δε γίνονταν οι μαζικοί διορισμοί λόγω ολοήμερων (άρα απορρόφηση μεγάλων ποσών), κάποια χρήματα που προορίζονταν για την παιδεία θα είχαν διατεθεί για νέες θέσεις και καθηγητών. Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσες, αλλά να είσαι σίγουρος πως αν οι καθηγητές είχαν συνδικαλιστικό φορέα σαν τη ΔΟΕ (και ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται...) θα είχαν πετύχει και πλήρωση των ελλείψεων και τη δημιουργία του ολοήμερου γυμνασίου που είχε προταθεί, αλλά... ναυάγησε! Γιατί άραγε... :)

6
dina, όντως είσαι μικρούλα (άλλος σε αποκάλεσε, εγώ δεν ξέρω) :) αλλά νομίζω πως πρέπει να μιλήσεις με αντίστοιχους κλάδους (υπάρχει και τεράστια συζήτηση εδώ στο pde) πχ. για την πληροφορική και τον αγώνα τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους. Δε θα μιλήσω εγώ για εκείνους. Πάντως, οι καταγγελίες και τα παράπονα και είναι πάρα πολλά... για να μην είναι και αληθινά... :) Όσο για τα ειρωνικά σχόλια των δασκάλων, προφανώς δε διαβάζεις προσεκτικά όλες τις συζητήσεις εδώ ή δεν έχεις και μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις και από τις δυο πλευρές, αλλά οι συγκυρίες των τελευταίων χρόνων έκαναν τους νέους δασκάλους αλαζόνες και αποκλείεται να το διαβάζεις για πρώτη φορά και να εκπλήσσεσαι τόσο...! Μην αγγίξεις όμως το θέμα των ολοήμερων. Δε θέλω να έχω τύψεις για κανένα εγκεφαλικό! :)

7
χαχαχαχα! Θέαινα είσαι! Άρα αθάνατη και πάντα νέα! :P ;)

8
Αυτό που γράφεις για το youtube και το twitter ομολογώ πως δεν το γνωρίζω και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιους εννοείς. Επομένως, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Επίσης, πώς συνδέεις αυτήν την αναφορά σου με το θέμα μας; Μου φαίνεται άσχετο.

Δεν πιστεύω ότι αυτοαναιρούμαι. Παραπάνω συμπλήρωσα και κάτι, γιατί είδα ότι και εσύ συμπλήρωσες μια απάντησή σου. Δε γνωρίζω αν το πρόσεξες. "Αγανάκτηση ναι, γιατί οι... "βασιλείς" της σύμπραξης -και στη σύμπραξη αυτή βάζω και τους δασκάλους- κρατούν τα σκήπτρα... και οι υπόλοιποι κλάδοι καταδικάζονται σε αργό θάνατο. Γιατί φίλε μου οι διορισμοί θέλουν χρήματα, όπως χρήματα ήθελαν και οι διορισμοί για τα ολοήμερα. Σε άλλες ειδικότητες που υπήρχαν και υπάρχουν ελλείψεις δεν δίνονταν κονδύλια για νέες θέσεις. Και πολλών άλλων ειδικοτήτων τα μαθήματα (βλ. πληροφορικούς, γυμναστές κτλ.) γίνονται από δασκάλους. Αυτό για σένα δε σημαίνει προνόμια εις βάρος των άλλων;". Ελπίζω να απαντώ στην ερώτησή σου. Γράφω λοιπόν για αγανάκτηση λόγω της κατάστασης που βλέπω. Η εχθρικότητα δεν με αφορά. Το να σχολιάζω ως θράσος κάτι ή να διαφωνώ με τακτικές ή συμπεριφορές κάποιων δε σημαίνει έχθρα (!), σίγουρα όμως έχω κάθε δικαίωμα να υποστηρίξω την αλήθεια και αδικία που βιώνουν χιλιάδες συναδέλφων.

9
Μα βρε dina μιλάνε για ανεργία οι δάσκαλοι, επειδή κάποιοι δεν πρόλαβαν να διοριστούν;! Ή επειδή οι νέες φουρνιές των πτυχιούχων θέλουν να αποκατασταθούν άμεσα; Γνωρίζεις τι σημαίνει ανεργία για άλλους κλάδους χιλιάδων αδιόριστων;! Για 35χρονες άνεργες μανάδες που δέχονται και τα ειρωνικά σχόλια 22χρονων διορισμένων δασκάλων; Δε βλέπεις τον τραγέλαφο της υπόθεσης; Η κυβερνητική πολιτική όμως των προηγούμενων χρόνων ευνόησε τον κλάδο σας. Τώρα τελευταία έγινε... κακιά; Διαφωνώ και με το ύφος πρωτίστως αλλά και με την ουσία. Και ο νοών νοείτω (αν και παραπάνω έχω τοποθετηθεί).

10
dina μου όχι (και μη μου συγχύζεσαι) :) δεν είναι αυτό το κακό και η διευκόλυνση. Ποιος ο λόγος που άνοιξα αυτό το topic; Διάβασες την επιστολή; Συνειδητοποιείς ότι η Ελλάδα με δύο και όπως πάμε με τρία μνημόνια έχει γονατίσει; Όταν η ΔΟΕ γράφει ότι η κυβερνητική πολιτική τα δύο τελευταία χρόνια δημιούργησε ανεργία στον κλάδο των δασκάλων είναι θράσος! Μόνο οι δάσκαλοι πλήττονται;! Και ακόμα περισσότερο δεν πρέπει να μιλάνε οι δάσκαλοι που διορίστηκαν σωρηδόν και μαζικά τα τελευταία χρόνια (που ισοδυναμεί με πολύ χρήμα...) με το φιάσκο του ολοήμερου. Και το ονομάζω "φιάσκο" και "αποτυχία", χρησιμοποιώντας λόγια ΔΑΣΚΑΛΩΝ! Ένας συντεχνιακός φορέας προωθεί τα συμφέροντα του κλάδου. Αλλά απορώ και εξοργίζομαι με τη μανία του συγκεκριμένου φορέα να ζητάει συνεχώς χωρίς να υπολογίζει τα προβλήματα της εκπαίδευσης και του κράτους αυτού γενικότερα.

Γιάννη, καμία εχθρικότητα και κακώς το αντιλαμβάνεσαι έτσι. Άλλωστε, εγώ δε θέλω και δεν έχω να κερδίσω απολύτως τίποτα. Τα κακώς κείμενα όμως πρέπει να γράφονται και να λέγονται και όχι να κρύβονται. Αγανάκτηση ναι, γιατί οι... "βασιλείς" της σύμπραξης -και στη σύμπραξη αυτή βάζω και τους δασκάλους- κρατούν τα σκήπτρα... και οι υπόλοιποι κλάδοι καταδικάζονται σε αργό θάνατο. Γιατί φίλε μου οι διορισμοί θέλουν χρήματα, όπως χρήματα ήθελαν και οι διορισμοί για τα ολοήμερα. Σε άλλες ειδικότητες που υπήρχαν και υπάρχουν ελλείψεις δεν δίνονταν κονδύλια για νέες θέσεις. Και πολλών άλλων ειδικοτήτων τα μαθήματα (βλ. πληροφορικούς, γυμναστές κτλ.) γίνονται από δασκάλους. Αυτό για σένα δε σημαίνει προνόμια εις βάρος των άλλων;

11
Γιάννη, προφανώς δε διάβασες προσεκτικά όλες τις απαντήσεις. Καμία κατσίκα δεν κινδυνεύει. Γράφεις όμως για προσπάθειες μείωση "ισχύος" κάποιων και για πρόσθεση στη συλλογική ισχύ των εκπαιδευτικών. Και σε ρωτάω: τη δεύτερη πού την είδες από την πλευρά των δασκάλων;! Δηλαδή οι καθηγητές θα πρέπει να καλύπτουν τα κακώς κείμενα και να καταπίνουν τα προνόμια των δασκάλων; Περίεργα "μαθηματικά" είναι αυτά, δε νομίζεις; Μήπως η ισχύς που φοβάσαι ότι... πλήττεται κάνει τα αδύνατα δυνατά χρόνια τώρα για να αυξηθεί ακόμα περισσότερο και να εξυπηρετεί καλύτερα τα συντεχνιακά της συμφέροντα; Είναι δυνατόν οι νεοδιοριζόμενοι δάσκαλοι να φέρονται με τόση αλαζονεία προς τους άλλους εκπαιδευτικούς (αυτή είναι η συλλογική ισχύς;!) και ο συνδικαλιστικός φορέας να απαιτεί ακόμα περισσότερες διευκολύνσεις μόνο για τα μέλη τους; Αυτό δεν είναι εκπαιδευτική ομοψυχία. Και στην τελική δεν ξέρω ποιος άλλος... συμμετέχει στη "βασιλεία" μαζί με εκείνους που διαιρούν...

12
 ;D ;D Κι εσύ γραυς; "Ακούς" καρχαρίνα; Μα τι θα γίνει αυτός ο κλάδος;! Πού είναι το νέο αίμα να μας διαδεχτεί; :)

13
Εντάξει, χαίρομαι που έγινα πιο σαφής. Αντιγόνη, συμφωνούμε απόλυτα. Όχι να ανεχόμαστε απαράδεκτες συμπεριφορές και να χάνουμε και από πάνω τα μαθήματά μας, όχι μόνο οι φιλόλογοι (την ιστορία, τη φιλοσοφία, τη λογοτεχνία) αλλά και άλλες ειδικότητες (πληροφορική, γυμναστική, ξενόγλωσσοι κτλ.). Ο σεβασμός  πρέπει να είναι αμφίδρομος και αμοιβαίος. Και κάτι άλλο βασικό: το να μη συμφωνεί κάποιος είναι θεμιτό. Δικαίωμά του να μην απαντήσει, δεν τον υποχρεώνει άλλωστε κανείς. Το να γίνονται όμως αναφορές, επειδή δε συμφέρει κάποιους η αλήθεια και να προκαλούν με προσβλητικές απαντήσεις το κλείδωμα ενός θέματος (πάγια τακτική) είναι αδιανόητο. Ο φίλος Μάρκος, ως διαχειριστής, μπορεί κάλλιστα να σβήσει μηνύματα που περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο ή να τα τροποποιήσει. Αυτά τα γράφω για τους αντιδρώντες. Ο διάλογος και η αλήθεια, όσο και να θέλουν, δεν μπορεί να φιμωθεί.

14
Εεε τότε βρε dina, επειδή προς Θεού δε θέλω να πάθεις κακό, μη γράψεις τίποτα! Κρατάς τις απόψεις σου και εγώ τις δικές μου και όλα μια χαρά. Το μόνο που μου χτύπησε κάπως ήταν το αν αξίζει να ασχοληθείς ή όχι. Κάθε άποψη ακόμα και αν διαφωνούμε είναι σεβαστή.
Στέλιο, δε νομίζω ότι αποδίδεται κάποια ευθύνη από τους αναγνώστες, αλλά αντιθέτως γίνεται η λεγόμενη πλάκα εις βάρος άλλων και μένει μια λανθασμένη εντύπωση. Κατά τ'άλλα, καμία ένταση. Αν διάβασες το θέμα εξαρχής, εγώ διατύπωσα τη θέση μου. Όποιος δεν απαντά επί της ουσίας και καταφεύγει σε άλλα τεχνάσματα φέρει και την ευθύνη των λόγων του. Παράθεση του θέματος, ευχαρίστως. Αν θέλεις, ρώτησέ με σε pm ακριβώς τι θέλεις να μελετήσεις.
Μάρκο, (χρόνια και ζαμάνια) ;) για την ανωτατοποίηση των ακαδημιών δε διαφωνώ τόσο. Διαφωνώ όμως με τις τακτικές του εν λόγω κλάδου, όπως ανέφερα και παραπάνω και όπως έχεις και εσύ διαπιστώσει από πάμπολλες συζητήσεις εδώ. Όσο για την κατάρτιση των δασκάλων και των νηπιαγωγών έγραψα παραπάνω. Διαφωνώ όμως κάθετα με τη γενίκευσή σου: δεν έχουν καλύτερη από όλους τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας. Υπάρχουν και οι παιδαγωγοί, όπως καλά γνωρίζεις. Και το θέμα της επιστημοσύνης των πτυχιούχων πανεπιστημιακών τμημάτων είναι άλλο, πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση... πανεπιστήμονες όπως διατυμπανίζουν αρκετοί δάσκαλοι, επειδή διδάσκονται τα στοιχειώδη όλων ανεξαιρέτως των επιστημών... Αυτό ήθελα να δείξω.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 505
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 550

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.