Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - silver30

Σελίδες: 123 ... 7
1
Γενικά δε μας τα λέει καλά το ΑΣΕΠ ..ανακοινοποιει προσωρινούς,ανακοινοποιει οριστικούς γιατί ξέχασε να κάνει κλήρωση...δέχεται πληρωμή παραβολών κατά παράβαση της προκήρυξης του..πολύ βιασύνη άλλου και αργοπορία αλλου...κ καθώς φαίνεται "επικοινωνία" με την πολιτική ηγεσία ,μιας ανεξάρτητης κατά τα άλλα αρχής..

2
Αν κάποιος διοριστεί και δεν αναλάβει υπηρεσία ή διοριστεί κ παραιτηθει κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους διορισμού αποκλείεται απο διορισμούς κ προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση του διορισμού και για τα δύο επόμενα. Άρθρο 58 Ν4653/20.

3
Αυτό θα γίνει ούτως ή άλλως στα σχολεία που δεν θα πάνε μόνιμοι αφού οι διοριστέοι είναι λιγότεροι από τις οργανικές.
Οπότε αφού δεν μπορεί να γίνει συνολικά καλύτερα να μην γίνει καθόλου? Αυτή είναι η άποψη σου? Οκ προφανώς κ το βέλτιστο θα ήταν διορισμοί όσοι κ οργανικές ,αφού αυτό δεν γίνεται, κατά την άποψη μου πάντα,το αμέσως καλύτερο αν βάλουμε στην εξίσωση το δημόσιο συμφέρον  είναι η ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ σε όλη την επικράτεια με βάση τις προσλήψεις των αναπληρωτών που πρέπει να συμφωνούμε είναι το κοντινότερο στην "αναλογικοτερη" κατανομή.

4
Το δημόσιο συμφέρον θεωρώ ότι πλήττεται πρωτίστως  μέσω των αδικιών που το κράτος κάνει στους πολίτες του.
Εγώ πάλι θεωρώ πως πλήττεται όταν δεν μεριμνά για τις αδικίες των "πολλών" έναντι των "λίγων". Και δε μιλάω μόνο αριθμητικα..Άμα δώσει όλα τα κενά τα σχολεία της περιφέρειας κ τα δυσπρόσιτα κυρίως δεν θα στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό με συνέπεια να υποβαθμιστούν. Κ αυτό για μένα είναι υπέρτερο.

5
Υπάρχει το ατομικό δίκιο που είναι διαφορετικό για καθένα μας και το συλλογικο-δημοσιου συμφέροντος, για το οποίο το κράτος πρέπει να μεριμνά.. Η δικαιότερη κατανομή,κατά την άποψη μου, που εξυπηρετεί  το τελευταίο συμφέρον είναι η κατανομή παρόμοια της Α φάσης στις προσλήψεις των αναπληρωτών κ εκεί εκτιμώ πως θα καταλήξει το υπουργείο,μέσες άκρες.. Τα σχολεία πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό ,πράγμα που θα αναβαθμίσει την παρεχόμενη εκπαίδευση, αναλογικά σε όλα τα σχολεια της επικρατείας κ ας μην συμφερει κ κάποιους (συμπεριλαμβανομένου εμου)

6
Λοιπόν, φτιάχνω λίστα.
1. Οριστικά αποτελέσματα ειδικής, αρχές Ιούνη.
2. Προσωρινοί πίνακες γενικής, εντός Ιούνη.
3. Προσλήψεις αναπληρωτών γενικής από προσωρινούς, εντός Αυγούστου.
4. Οριστικοί γενικής, εντός 2020.
Για να δούμε πόσα τσεκ θα κάνουμε στην παραπάνω λίστα! ;)

Βάλε κ το σημαντικότερο 5250 προσλήψεις γενικής ΕΝΤΟΣ του 20..εκτος κ αν το συμπεριλαμβανεις στο 4 αλλά άλλο οριστικοι άλλο προσλήψεις..

7
Μάλλον κ για τον ίδιο λόγο που δεν μοριοδοτηθηκαν και οι πληροφορικοι και οι αγγλικής φιλολογίας για τα αγγλικά. Γιατί το πτυχίο τους έχει άμεση συνάφεια με αυτά..

8
Νομίζω ότι η απόσπαση επιτρέπεται από τον 1ο χρόνο, απλά αν δεν υπηρετήσεις την οργανική σου δε παίρνεις ποτέ μεταθεση.
Γνωρίζω περιπτώσεις που και 10 χρόνια μετά ακόμα εκκρεμεί η οργανική τους.
Αυτό που έγραψε η eleanna είναι σωστό κ είναι αυτούσιο από το γνωστό νόμο Γαβρογλου για το σύστημα διορισμών ειδικής. Οι νεοπροσλαμβανομενοι οφείλουν να υπηρετήσουν δύο χρόνια στην τοποθέτησή τους χωρίς δικαίωμα απόσπασης ή μετάθεσης

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:11:07 μμ »
μα αυτό κάνουν τα τελευταία χρόνια, μαθηματικά. Έτσι έμαθαν αυτό ζητούν, δείξε κατανόηση.... δώσε και τις μισές οργανικές μην είσαι φαταούλας και τα θες όλα δικά σου.... ο Ερτογάν έχει δίκιο.... εεεε οι ΠΕ04 ήθελα να πω
Έτσι είναι, εδώ ταιριάζει το "εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι"...

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 09:44:56 μμ »
Δεν εγραψα αρνηση τοποθετησης αντιθετως τοποθετουνται κανονικα γιατι τους βολευει το σχολειο. Εφοσον ισχυριζεσαι οτι οι μαθηματικοι συμπληρωνουν ωραριο με μαθηματα α αναθεσης σημαινει οτι θα συμπληρωνουν σε 2 σχολεια. Δηλαδη 2 οργανικες θεσεις απο δυο σχολεια θα τις πιανει ενας μαθηματικος ως 1 οργανικη. Τοτε απορω πως τους πειραζει το ΠΕ03 ή ΠΕ 04 !!!!
Μας πειράζει γιατί στο άλλο σχολείο που λες ότι θα πάμε για συμπλήρωση θα υπάρχει ένας ΠΕ04 που θα διδάσκει μαθηματικά! Οπότε πως θα συμπληρώσουμε;Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό που ζητάτε είναι ανθρωποφαγία? Ότι ζητάτε να κάνετε ώρες άλλης ειδικότητας? Δλδ αντί να ζητήσετε να υπάρχει ΚΑΙ ένας ΠΕ04 ζητάτε να διδάσκετε ώρες άλλης ειδικότητας,αφαιρώντας αυτή τη δυνατότητα από άτομο που τη σπουδασε!!Αυτό είναι πρωτόγνωρο..
Λοιπόν η αναλογία με βάση τις ανάγκες δλδ οι προσλήψεις αναπληρωτών τα δύο τελευταία χρόνια είναι 2/5.Αντι να ζητάτε να προκύψουν οργανικές ώστε να ικανοποιείται αυτή η αναλογία ,που θα μπορούσε να προκύψει αν πχ το 300 γίνονταν 200, και ο καθένας θα διδάσκει ότι σπούδασε, πάτε εντελώς εκτος λογικής να "φάτε" ώρες πρώτης ανάθεσης των άλλων, ζητώντας το 50-50. Στην τελική έτσι θα αναβαθμιστεί ο ρόλος των Τ.Ε; Όπου στα μισά τ.ε θα διδάσκουν  άτομα που δεν σπούδασαν το ΚΥΡΙΩΣ μάθημα που κάνουν?

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 02:42:51 μμ »
Εγραψα οτι οι βθμιες στους μαθηματικους δινουν β αναθεση φυσικη σε ενταξη και δεν κανουν φυσικη γιατι δεν ξερουν. Προς Θεου δε λεω οτι δε δουλευουν αφου κανουν ολες τις ωρες μαθηματικα.
Οσο αφορα τα μαθηματικα μας ως φυσικοι τα εχουμε διδαχθει στο πανεπιστημιο συμφωνα με το προγραμμα σπουδων (καθολου θεωριες και χομπι) ενω ταυτοχρονα ειναι ενσωματωμενα στη φυσικη. Ετσι οταν μας δινουν β αναθεση μαθηματικα τα διδασκουμε.
Το επιχείρημα σας ποιο είναι; Ότι αν κ ο καθένας έχει το μάθημα του άλλου ως β αναθεση , και του πούνε να το διδάξει ο φυσικός θα πει με χαρά να διδάξει γιατί γνωρίζει μαθηματικά ενώ ο μαθηματικός θα αρνηθεί γιατί δεν γνωρίζει και "φοβάται" να κάνει φυσική? Η πραγματικότητά είναι πως λίγοι μαθηματικοί κάνουν φυσική όχι γιατί φοβούνται, αλλά γιατί απλά συμπληρώνουν τις ώρες τους με μαθήματα α ανάθεσης! Δεν έχω συναντήσει μαθηματικό που να μην συμπληρώνει ώρες κ να πει ότι δεν θέλει να διδάξει φυσική στο γυμνάσιο γιατί είναι δύσκολη και δεν γνωρίζει..
Όπως και να έχει με επιχειρήματα τύπου ξέρω εναν, μου είπαν , συγκεκριμένες περιπτώσεις δλδ, δεν γίνεται γόνιμος διάλογος. Η αρχή είναι ότι αν του ζητηθεί κάποιος σε εξαιρετικές περιπτώσεις θα κάνει τα μαθήματα β ανάθεσης, άσχετα αν πιστεύει ότι έχει το υπόβαθρο ενω ο άλλος δεν το χει,αλλά αυτό θα είναι εξαίρεση, όχι ο κανόνας...

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 12:39:26 πμ »
Kinegiros θα μπορούσες να αναρτήσεις με βάση ποιο νόμο-εγκύκλιο-νομοθετικό πλαίσιο ισχύει ότι στα ΤΕ υπάρχουν ως κύρια τα αντικείμενα της Γλώσσας και των μαθηματικών.
Σε ευχαριστώ..
(ΥΓ: κανένας ΠΕ04 δεν ζήτησε τις μισές θέσεις των ΠΕ03..)

Η φοίτηση σε τ.ε γίνεται μετά από πρόταση του κεσυ για να εφαρμοστούν εξατομικευμενα προγράμματα σε κάθε μαθητή. Στα κεσυ δεν έχω δει να διορίζονται αναπληρωτές πε04 , είναι κατά αποκλειστικότητα μαθηματικοί κ φιλόλογοι κ.α. Επίσης αν δεις και τις διαγνώσεις όλες αναφέρονται στα φιλολογικά και μαθηματικά.
Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι κανένας πε04 δεν ζήτησε τις μισές θέσεις των πε03. Αυτό ακριβώς κάνουν όλοι οι ΠΕ04 για αυτό και αντιδρούμε εμείς οι μαθηματικοί. Για παράδειγμα από την Ένωση Ελλήνων φυσικών ανακοίνωση
"Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο."

Αυτό που παρέθεσα είναι αυτό που ζητάνε ΟΛΟΙ, δεν έχω δει πουθενά κάτι άλλο, και είναι παράλογο. Με λίγα λόγια λένε στις μισές σχολικές μονάδες να υπάρχει πε04 χωρίς να υπάρχει Πε03 όπου θα κάνει ΚΥΡΙΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ... Θα ήταν πιο λογικό να πούνε ότι πάνω από 200 ή 250 να υπάρχει ΚΑΙ ένας πε04, και αυτό θα είχε την στήριξη όλων μας...

13
Για το τρίτο σημείο που λες ο rrrrrr θα μπορούσε να διαφωτίσει. Προβλέπει κάτι ο νόμος για δίμηνο; Ή κάποιος άλλος νόμος γενικότερα;
το διμηνο αφορα τη λήξη του παράβολου και ισχύει γενικα για όλα τα παράβολα πρεπει να πληρωθουν εντός διμηνου, αλλιως ληγουν. Τωρα γιατι το δεχτηκαν στον ασέπ ενω ελεγε η προκηρυξη ρητά οτι πρέπει να πληρωθεί μεχρι τη λήξη των αιτήσεων, αγνωστο..

14
Δεν είναι δυνατόν απλά πληκτρολογώντας ένα iban, χωρίς κανένα κωδικό ebanking, να γίνεται πληρωμή.
Έτσι ειναι..Το IBAN όντως μπορούσες να το βάλεις προαιρετικά στο περιβάλλον τάξις ΝΕΤ ,όπου σου έγραφε ότι συμπλησωστε το σε περίπτωση επιστροφής παράβολου για να πάνε τα λεφτά πάλι σε σένα. Το έγραφε ξεκάθαρα αυτό, εγώ για παράδειγμα δεν το συμπλήρωσα...Επίσης αμέσως μετά την έκδοση σου ερχόταν μέιλ από τη γενική γραμματεία πληροφοριακών συστημάτων που έγραφε ξεκάθαρα τον αριθμό πληρωμής κ την καταληκτική ημερομηνία πληρωμής,άρα κ από εκεί καταλάβαινες ότι δεν έχει πληρωθεί..
Πρέπει σε κάποια φάση να την αγαπήσουμε κ αυτή την ρημαδα την ευθύνη..

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.