Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alice6

Σελίδες: 123 ... 25
1
Υπάρχει ένα group στο facebook που λέγεται Contributors or Greek teachers in England. Μπορεί
να το βρείτε ενδιαφέρον και να λύσετε και ορισμένες απορίες σας εκεί.

2
Εύχομαι όλοι οι συνάδελφοι που ενδιαφέρθηκαν για το QTS να έβγαλαν άκρη. Δυνατότητες υπάρχουν στην Αγγλια. Το Λονδίνο δεν ειναι παντα η καλύτερη επιλογή, πολλές επαρχιακές πόλεις προσφέρουν ευκαιρίες και επιπλεον δεν ειναι τόσο ακριβές. Εγώ παραιτήθηκα απο το Δημόσιο (με πολλή στενοχώρια) και εξακολουθώ να είμαι supply teacher στην Αγγλια. Γίνεται ευκολότερο με τον καιρό 😊.

3
Καλημέρα σε όλους. Είμαι εκπαιδευτικός Πρωτοβαθμιας, Αγγλικών, και βρίσκομαι σε άδεια άνευ αποδοχών για τρίτη -και τελευταία-χρονιά. Αποφάσισα να παραιτηθώ, αφού ζούμε πλέον οικογενειακώς στο εξωτερικό. Δεν παραιτούμαι για να συνταξιοδοτηθώ, τίποτα τέτοιο. Απλά παραιτούμαι. Το έχει κάνει κανείς? πόσο δύσκολη διαδικασία είναι?

4
Pppff, εγώ στο age range, αν θυμαμαι καλά, είχα βάλει 0-18+. Και μπορείς να στείλεις χαρτιά προυπηρεσιας αλλά πολλοί δεν στέλνουν κ το παίρνουν μια χαρά!

5
Natasa, καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς... Πες μου όμως, ποια νομοθεσία άλλαξε?

6
Kinslayer και lias, λεπτομέρειες σχετικά με το πώς κάνουμε αίτηση και πόσο καιρό κάνει να έρθει η βεβαίωση μετακίνησησς καλό είναι να ζητήσετε από το Υπουργείο Παιδείας, Τμήμα αναγνώρισης προσόντων. Εγώ είχα στείλει αίτηση με φαξ και μου έστειλαν την βεβαίωση ταχυδρομικά σε μια εβδομάδα, αλλά έχουν περάσει και 2 χρόνια από τότε.

Το qts δεν κάνει πάντα 4 μήνες. Για μένα έκανε 3 μήνες περίπου, για άλους έχει κάνει και 2 εβδομάδες.

7
Όπως πάντα, πολύ αναλυτική στις περιγραφές σου Alice! Μια ερώτηση μόνο: μεικτά ή καθαρά είναι αυτά τα ποσά;

Μικτά είναι. Αλλά οι κρατήσεις ήταν τόσο μικρές (όσο περισσότερη δουλειά έχεις τόσο αυξάνουν οι κρατήσεις) που περίπου αυτά είναι και τα καθαρά μου.

Serendipity, ευχαριστούμε που έκανες τον κόπο να γράψεις τι έκανες στη δική σου περίπτωση. Οταν έχεις κ το αποτέλεσμα, ενημέρωσέ μας!

8
Ellin 81, στη θέση σου θα έβαζα τόσο τα πτυχία όσο και την αναγνώριση, μια βεβαίωση μετακίνησης από το ελληνικό δημόσιο καθώς και βεβαίωση προϋπηρεσίας. Αλλά θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις με το teaching agency για να είσαι σίγουρος, δεν μπορείς να βασιστείς στις απόψεις των άλλων, εκτός βέβαια εάν υπάρχει εδώ κάποιος με περίπτωση ανάλογη με τη δική σου που μπορεί να σε καθοδηγήσει.

Όσο για το δεύτερο μέρος της ερώτησής σου, θα σου πρότεινα να διαβάσεις προσεκτικά αυτό το thread πρώτα, υπάρχουν πληροφορίες που κάπως θα σε βοηθήσουν. Είναι όμως όλα εμπειρίες, εντυπώσεις και εικασίες. Κανένας δεν μπορεί να σου πει με βεβαιότητα από πού να ξεκινήσεις. Στη δική μου περίπτωση, όταν ψαχνόμουν, όπως και εσύ τώρα, πριν φύγω για Αγγλία, είχα ακούσει πολλές απόψεις, μεταξύ των οποίων και δύο ακραίες: η μία ήταν πως εφόσον δεν έχω κάνει PGCE δεν μπορώ να εργαστώ ως δασκάλα στην Αγγλία (με απόλυτο τρόπο, δηλαδή η κοπέλα δε σήκωνε κουβέντα) και η άλλη (αφού ανακάλυψα το qts) ότι μόλις έρθω εδώ θα βρω αμέσως δουλειά γιατί οποιοσδήποτε διευθυντής θα χαιρόταν να βάλει μια Ελληνίδα δασκάλα στο σχολείο του (από Ελληνίδα που δουλεύει εδώ δασκάλα, αλλά βρήκε δουλειά πριν 9 χρόνια, όταν ήταν λίγο πιο εύκολα τα πράγματα).

Και εδώ πολλά είναι θέμα τύχης, αλλά και θέμα γνωριμιών! Η προσωπική μου άποψη είναι πως όποιος έχει τη μόρφωση/ικανότητες/πτυχία και θέλει να βρει δουλειά εδώ (αφού έρθει) μπορεί να το κάνει. Απλά έχει μια διαδικασία, θέλει υπομονή, καλή οργάνωση/σχέδιο κλπ, δύσκολο να βρεθεί δουλειά από την Ελλάδα. Δεν θέλω όμως να είμαι απόλυτη. Ό,τι λέω προέρχεται από τη δική μου εμπειρία (και 2-3 άλλων φίλων που βρίσκονται στην Αγγλία). Πάντα μιλάω για δουλειά σε σχολείο. Σε άλλους τομείς είναι πολύ πιο απλό να βρεθεί δουλειά ακόμα και όσο ακόμα βρίσκεται κάποιος στην Ελλάδα.

9
Καλημέρα σε όλους! Επανέρχομαι μετά από αρκετό καιρό. Η σχολική χρονιά οδεύει προς το τέλος, νιώθω ότι φέτος έκανα αρκετή δουλίτσα και γνωρίζω πλέον πολλά περισσότερα. Εξακολουθώ να εργάζομαι 2 ημέρες την εβδομάδα εθελοντικά στο σχολείο της γειτονιάς μου και παράλληλα εργάζομαι ως supply teacher. Συνεργάζομαι με ένα μόνο πρακτορείο προς το παρόν, αλλά έχω κινήσει διαδικασίες και θα ολοκληρώσω την εγγραφή μου σε ένα ακόμα σε λίγες μέρες. Αυτό το διάστημα υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για πρόσληψη προσωπικού στα σχολεία. Αν μπείτε στο e-teach (κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο) μπορείτε να το διαπιστώσετε. Οι θέσεις για δασκάλους είναι για full-time κυρίως, ενώ υπάρχουν και θέσεις για teaching assistants (full-time και part-time) και για high level teaching assistants υπάρχουν, αλλά πολύ λιγότερες.

Εγώ αποφάσισα να συνεχίσω με το supply teaching για του χρόνου τουλάχιστον. Δεν μπορώ να με φανταστώ σε ξένη χώρα, με δύο μικρά παιδιά, να δουλεύω full-time δασκάλα. Το σχολείο τελειώνει γύρω στις 3.30 και το νωρίτερο που φεύγεις είναι 4.30, εκτός από τη μέρα που πραγματοποιείται staff meeting (που πηγαίνει πιο αργά) και από μια μέρα που μπορεί να σου ζητήσουν να βοηθήσεις σε after school club (και άντε να πεις όχι). Η δε δουλειά που υπάρχει για το σπίτι, αν υποθέσουμε ότι φεύγεις από τις 4.30 από το σχολείο, είναι απερίγραπτη από ό,τι έχω καταλάβει. Αν ήμουν ελεύθερη και χωρίς παιδιά θα το έκανα ευχαρίστως πάντως, αλλά τώρα δε θα πάρω. Οπότε δεν κάνω καν αιτήσεις σε σχολεία.

Το supply teaching είναι κάπως σοκαριστικό στην αρχή (τουλάχιστον για εμένα που - ας μην το ξεχνάμε - ΔΕΝ ήμουν δασκάλα στην Ελλάδα, ήμουν Αγγλικών). Πρώτα-πρώτα η οδήγηση: αν θέλεις να έχεις πολλές δουλειές (και μιλάω πάντα για το δικό μου πρακτορείο και τη δική μου περίπτωση και τι ακριβώς έχω βιώσει εγώ-μπορεί να ήταν διαφορετικά τα πράγματα για άλλους) πρέπει να οδηγάς. Πρέπει να είσαι έτοιμη/ος στις 7 το πρωί για το τηλεφώνημα που μπορεί να έρθει και να σου ζητήσουν να πας σε κάποιο σχολείο. Το σχολείο αυτό (που δεν είναι απαραίτητα κάποιο στο οποίο έχεις ξαναπάει) μπορεί να είναι μακριά (εγώ δεν δέχομαι προς το παρόν σχολεία που είναι πάνω από 25 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου) και μπορεί να θέλεις 30-45 λεπτά με το αυτοκίνητο ή 1,5 ώρα με λεωφορεία/τρένα. Στο Λονδίνο ίσως είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. λόγω underground, δεν γνωρίζω. Και πρέπει να είσαι στο σχολείο το αργότερο στις 8.15-8.30. Η δε οδήγηση εδώ είναι σχετικά δύσκολη για ορισμένους όπως εμένα, που, ούτως ή άλλως είμαι απαράδεκτη οδηγός, και, ναι μεν, υπάρχουν άπειρα signs και φοβερή οργάνωση στους δρόμους, αλλά αυτοί οι κυκλικοί κόμβοι δεν αντέχονται.

Μετά, είναι και το θέμα του τι γίνεται όταν φτάσεις στο σχολείο. Και καλά αν σε έχουν στείλει t.a. ή hlta, δεν κάνεις τίποτα, σου λέει ο δάσκαλος τι να κάνεις. Αλλά αν πάς σαν δάσκαλος, εκεί είναι θέμα. Έχει αφήσει πλάνο ο δάσκαλος της τάξης που λείπει; Αν ναι, είναι κατανοητά αυτά που θέλει να κάνεις; Είναι τόσο διαφορετικές οι ορολογίες κι εσύ είσαι επαγγελματίας, δεν μπορείς να δείξεις ότι κάτι δεν το καταλαβαίνεις.

Επίσης, υπάρχει t.a. στην τάξη; Μερικές φορές δεν υπάρχει, και αυτό είναι καλό από την άποψη ότι δεν υπάρχει κάποιος εκεί για να σε κρίνει (ούτως ή άλλως, οι περισσότερες t.a. που έχω γνωρίσει εγώ είναι κακιασμένες, δεν πρόκειται να πούνε καλή κουβέντα, αλλά πάλι αυτό είναι δική μου εκτίμηση και δικές μου εμπειρίες), αλλά είναι και κακό, γιατί δεν είναι τα παιδιά υπάκουα σε όλα τα σχολεία και, ειδικά με τον supply, ξεφεύγουν τελείως. Εγώ σε γενικές γραμμές τα καταφέρνω στο θέμα της πειθαρχίας (έχω πολύ ψαρωτικό ύφος) αλλά μου έχει τύχει σε ένα σχολείο την ώρα της γυμναστικής να τρέχουν το ένα από δω και το άλλο από κεί και να μην ξέρω τι να κάνω.

Πάντως, για να μην κουράζω με πολλές λεπτομέρειες, παρά τις δυσκολίες, το προτιμώ 1000 φορές από το να είμαι full-time δασκάλα σε σχολείο. Κυρίως για την ευελιξία. Μπορείς να δουλεύεις όποιες μέρες θέλεις, μπορείς να κάνεις λίγο παραπάνω διακοπές, αν το παιδί σου είναι άρρωστο απλά δηλώνεις not available για τη μέρα (εκτός βέβαια αν είσαι σε long term contract με κάποιο σχολείο, οπότε εκεί δεν είναι καλό να το κάνεις).

Τα λεφτά είναι καλά. Όχι στο δικό μου πρακτορείο. Παίρνω (περίπου) 45 λίρες τη μέρα σαν βοηθός, 60 λίρες τη μέρα σαν hlta και 80-90 λίρες τη μέρα σαν δασκάλα. Στο καινούριο πρακτορείο μου δίνουν πιο πολλά (δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά για δασκάλα είναι γύρω στις 120 λίρες τη μέρα).

Το δύσκολο κομματι είναι το να γραφτείς σε teaching agency. Συνήθως ζητάνε να έχεις ήδη κάποια εμπειρία σε βρετανικό σχολείο, αν και ξέρω έναν Ισπανό που ήρθε εδώ και σε 2 εβδομάδες είχε ήδη γραφτεί σε γραφείο. Ίσως παίζουν οι γνωριμίες. Το δικό μου πρακτορείο δεν ήταν πολύ αυστηρό με εμένα (αν και είχα μια μικρή εμπειρία ήδη) γιατί με είχε συστήσει σε αυτούς ο δάσκαλος της τάξης στην οποία εργάζομαι εθελοντικά.

Αυτά προς το παρόν. Καταβάλλω φιλότιμες προσπάθειες για να είμαι ακριβής και αντικειμενική, δεν είναι και πολύ εύκολο:)

10
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Δεκέμβριος 03, 2013, 03:05:39 μμ »
Καλησπερα! Ειμαι αποσπασμενη αλλα δεν εχω ακομη τοποθετηθει, παρουσιαζομαι στη διευθυνση κ κανω εκει ενα 6ωρο καθε μερα ωσπου να βρεθει θεση. Επειδη μου προεκυψε θεμα με τα παιδια, θα μπορουσα να ζητησω τωρα αδεια ανευ αποδοχων για αντροφη εως 30 Ιουνιου; σε ποια διευθυση τη ζηταω; οργανικης η αποσπασης;

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τίποτα από πέρσι. Εγώ τη ζήτησα μέσα Σεπτεμβρίου. Μου είχαν πει ότι όταν είναι για ανατροφή παιδιού μέχρι 6 ετών μπορείς και μέσα στη χρονιά άνετα. Και την αίτηση την έκανα στη διεύθυνση στην οποία ήμουν αποσπασμένη.

11
Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω στις ερωτήσεις σας, δεν ξέρω πώς διαβάζουν τα παιδιά στο σπίτι. Πάντως, στο νήπιο που είναι τα δικά μου παιδιά, οι δασκάλες μας στέλνουν συχνά σημειώματα για το τι μαθαίνουν τα παιδιά και για το πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε. Από μισθούς επίσης δεν ξέρω τι παίζει. Μια φίλη δασκάλα μου είχε πει πέρσι ότι ο πρώτος μισθός είναι περίπου 1300 λίρες, αλλά επιφυλάσσομαι. Η ζωή εδώ είναι σχετικά ακριβή. Στο Λονδίνο δεν το συζητάμε. Εμείς είμαστε στην επαρχία, και είναι όλα λίγο πιο ακριβά από ό,τι στην Ελλάδα με μερικές εξαιρέσεις (πχ η θέρμανση είναι πιο οικονομική, η βενζίνη επίσης). Γνώμη μου είναι ότι αν δεν έχεις υποχρεώσεις μια χαρά επιβιώνεις εδώ με έναν νορμάλ μισθό. Μπορείς να μείνεις σε πιο οικονομική περιοχή χωρίς να νοιάζεσαι αν έχει καλά σχολεία κοντά ή για την ασφάλεια των παιδιών σου. Αν έχεις παιδιά, είναι πολύ ζόρικα τα πράγματα (αυτό βέβαια ισχύει παντού).

12
Και κάτι τελευταίο: Και στα δυο σχολεία που πηγαίνω, τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες αλλά όχι mixed ability. Υπάρχουν οι κόκκινοι που είναι τα αστέρια, οι κίτρινοι που είναι πολύ καλοί, οι πράσινοι που είναι καλοί και οι μπλε που είναι άστα να πάνε. Ας μην το σχολιάσουμε εκτενώς αυτό γιατί θα βγούμε εντελώς εκτός θέματος, αλλά δεν μπορώ και να μην πω ότι, ναι μεν είναι πολύ αποτελεσματικό από κάποιες απόψεις αλλά μου φαίνεται πολύ σκληρό για ορισμένα παιδιά.

13
Isla, είναι τουλάχιστον αστείο να θεωρηθώ έμπειρη στον τομέα της εκπαίδευσης στην Αγγλία, οπότε ό,τι πληροφορίες δίνω να γνωρίζετε ότι προέρχονται: 1. από την ελάχιστη εμπειρία που έχω ως εθελόντρια σε Primary Schools (συγκεκριμένα, αύριο θα είναι η 5η φορά!), 2. από τα σχολεία των παιδιών μου, τα οποία πάνε φέτος νήπιο:)

Τα 30 παιδιά ισχύουν. Η κατάσταση ελαφρύνεται κάπως από το γεγονός ότι σε πολλά σχολεία υπάρχει teaching assistant σε κάθε τάξη και πολύ συχνά υπάρχει και δεύτερος teaching assistant για κάποιο παιδάκι που ενδεχομένως έχει κάποια σοβαρή μορφή αυτισμού, Down ή κάτι άλλο. Επίσης, συχνά υπάρχουν εθελοντές στις τάξεις, που είναι είτε φοιτήτριες που κάνουν πρακτική, είτε ασκούμενες teachings assistants είτε κακομοίρες σαν εμένα που δεν ξέρουν από πού να αρχίσουν. Σε πολλά σχολεία όμως δεν υπάρχει teaching assistant σε κάθε τάξη, μπορεί και σε καμία. Τα δύο σχολεία στα οποία πηγαίνω είναι outstanding (εδώ υπάρχει ένας οργανισμός που λέγεται OFSTED και αξιολογεί τα σχολεία και τα κατατάσσει σε satisfactory, good ή outstanding) και βρίσκονται σε περιοχές που ο κόσμος είναι σχετικά ευκατάστατος (σχετικά, τουλάχιστον δεν είναι φτωχογειτονιές). Το ένα από τα δύο σχολεία έχει t.a.  σε κάθε τάξη και το άλλο σε καμία. Η δασκάλα του δεύτερου σχολείου μου είπε πως το σχολείο δεν έχει λεφτά για t.a. γιατί το council (που χρηματοδοτεί τα σχολεία) δεν δίνει πολλά λεφτά σε σχολεία που είναι σε πλούσιες περιοχές, γιατί θεωρεί ότι δεν έχουν τόσες ανάγκες. Η ακρίβεια αυτής της πληροφορίας διερευνάται προς το παρόν.

Τα παιδιά δεν πηγαίνουν ούτε επιστρέφουν στο σχολείο με τσάντες (νομίζω πως το ίδιο ισχύει και στο γυμνάσιο), βιβλία δεν υπάρχουν, υπάρχει ένα γενικό curriculum και ο δάσκαλος ετοιμάζει τα πάντα (γενικά έχω την υποψία ότι είναι μεγάλη καταδίκη να είσαι δάσκαλος στην Αγγλία...) Τα παιδάκια βέβαια έχουν τα τετράδιά τους στο σχολείο και ό,τι άλλο.

Τα σχολεία στα οποία εργάζομαι είναι σε καλές περιοχές, οπότε προβλήματα συμπεριφοράς δεν έχω δει, αλλά από την άλλη είμαι σε τάξεις με παιδάκια 6 χρονών...Είναι φοβερά πειθαρχημένα πάντως αυτά που είδα εγώ. Στο σχολείο που πάνε πάντως τα παιδιά μου και στο οποίο αναγκάστηκα να τα στείλω γιατί η περιοχή που μέναμε πριν ανήκε σε αυτό το σχολείο, είναι χάλια και προσπαθώ να τα πάρω από εκεί (μετακομίσαμε πρόσφατα και έχω κάποιες ελπίδες). Στο νήπιο είναι outstanding μεν αλλά υπάρχει πολύ bullying και δεν βλέπω να γίνεται τίποτα γι αυτό. Και τα παιδιά μου τα ενοχλούν ορισμένα μεγαλύτερα και μάλιστα αρκετά σοβαρά (πχ παίρνουν φόρα και πέφτουν επάνω τους για να τα κάνουν να πέσουν και άλλα τέτοια όμορφα και τα καημένα δεν ξέρουν και πώς να το πουν στις δασκάλες, ευτυχώς πάνε οι φίλοι τους και το λένε) και έχω μιλήσει τόσες φορές, δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα. Στα γυμνάσια έχω την εντύπωση ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα, αν δεις μερικούς εφήβους εδώ θα καταλάβεις, σε σημείο που σκέφτομαι πολύ σοβαρά τα παιδιά να τα κρατήσω για home schooling ή να γίνω πλούσια και να τα στείλω σε ιδιωτικό. Επιπλέον, πολλοί από τους γονείς σε αυτές τις περιοχές δεν νομίζω ότι νοιάζονται για τη μόρφωση των παιδιών τους. (Σε σημείο που έβγαλαν νόμο ότι όταν το παιδί λείπει για διακοπές μέσα στη χρονιά και χάνει το σχολείο ο γονιός θα πληρώνει πρόστιμο). Έχει πολύ μυστήρια άτομα-γονείς έξω από τα σχολεία που αμφιβάλλω αν εργάζονται ή εργάστηκαν ποτέ.

Α, επίσης, στα δημοτικά δεν έχω δει ειδικότητες. Ο δάσκαλος κάνει γυμναστική και ξένη γλώσσα, όπως Ελλάδα του 80 δηλαδή.

Κάτι πολύ θετικό πάντως είναι πως τα παιδιά είναι αρκετά ασφαλή μέσα στα σχολεία. Δεν μπαίνει όποιος νάναι μέσα, οι πόρτες είναι απαραιτήτως κλειδωμένες και υπάρχει front office, δεν μπαίνεις δηλαδή και αρχίζεις να σουλατσάρεις στο σχολείο.

Αυτά. Με κάθε επιφύλαξη. Όσοι ενδιαφέρονται πολύ, καλό θα ήταν να μπούνε και σε άλλα φόρουμ και να διασταυρώσουν τις πληροφορίες μου. Υπάρχουν ορισμένα με μαμάδες Ελληνίδες που ζούνε εδώ και λένε διάφορα (που ουδέποτε διάβασα, για να μην επηρεαστώ). Και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μας πει την άποψή του και εδώ κάποιος άλλος που ζει ή έζησε ή εργάζεται ή εργάστηκε σε σχολείο στην Αγγλία.

14
Stantheman, μην απογοητεύεσαι και μην πανικοβάλλεσαι. Δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο αυτή τη στιγμή να σου εξηγήσω κάποια πράγματα, σου λέω μόνο ότι το QTS δεν είναι για κάποιο αντικείμενο συγκεκριμένα, το παίρνεις και μπορείς να διδάξεις ό,τι θέλεις (εφόσον μπορείς να πείσεις ότι μπορείς να διδάξεις το αντικείμενο). Διάβασε λίγο το νηματάκι και θα καταλάβεις πολλά και ελπίζω κάποιος να μπει αυτές τις μέρες και να σου εξηγήσει περισσότερα, γιατί εγώ μέχρι την άλλη εβδομάδα είμαι πολύ πιεσμένη...

Σελίδες: 123 ... 25

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.