Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - peteruoi

Σελίδες: 123 ... 13
1
Δεν είναι ανακόλουθο το ότι δεν έχει γίνει η κατανομή των θέσεων ανά κλάδο- ειδικότητα;

Είσαι με τα καλά σου; Ξέρω ότι ο φίλος μου είναι στη θέση 10 στους προσωρινούς οπότε σκέφτομαι να προσλάβω 10. Φαντάζεσαι όμως να γίνει κανά λάθος με καμιά ένσταση και να πάει στη θέση 11; Ε τώρα μετά και τις ενστάσεις που θα σιγουρέψω τη θέση του θα πω και πόσοι διορίζονται!

 :D :'( ;D :'(

2
Υ.σ. Να με συγχωρείτε αν ήμουν λίγο ειρωνικός. Δεν αμφιβάλλω ότι όλα αυτά που περιέγραψα μπορεί να γίνουν (Στην Ελλάδα είμαστε!). Το να δικαιολογούμε όμως ότι το να γίνουν είναι το πιο φυσιολογικό και λογικό πράγμα αυτό δε μπορώ να το δεχθώ... Με ξεπερνά...

3
Ωραια το καταλαβα
Μα καλά τόσο πολύ δυσκολεύτηκες να καταλάβεις ότι η προηγούμενη μεταβατική (οι πίνακες που έβγαιναν από αυτή δηλαδή) κρίθηκαν αντισυνταγματικοί για του χρόνου αλλά η καινούρια μεταβατική που χρησιμοποιεί τους ίδιους πίνακες είναι συνταγματική διότι .... έτσι! (είναι καινούρια μεταβατική)
Για δε του χρόνου όπου θα προσπαθούν να βγάλουν άλλο σύστημα με ασεπ κτλ επειδή θέλει πολύ χρόνο να γίνει ασεπ θα γίνει μία καινούρια μεταβατική η οποία θα έχει τους ίδιους πίνακες. Βέβαια μπορεί να μπει και μια τροπολογία γιατί είναι άδικο να μην αναγνωρίζονται οι κόποι μας και να ανοίξουν οι πίνακες να προσθέσουμε τις καινούριες προϋπηρεσίες. Όλα αυτά στα μεταβατικά βέβαια που θα έχουν τους κλειδωμένους πίνακες του 2018. Κάπου στο ενδιάμεσο μπορεί να ξαναβγεί και κανά ΣΤΕ να πει ότι η μεταβατική είναι παράνομο να συνεχιστεί αλλά δε βαριέσαι θα κάνουμε καινούριο νόμο με καινούρια μεταβατική που θα έχεις τους παλιούς πίνακες...

Αν όλα αυτά δυσκολεύεσαι να τα καταλάβεις τι να πω... Ντρέπομαι για λογαριασμό σου!!! ;D ;D ;D ;D

4
Αυτο που προσπαθώ να εξηγήσω τόσες μέρες είναι ότι η απόφαση του ΣτΕ αφορά τον 3848 και συγκεκριμένα την συνεχιζόμενη παράταση μεταβατικών/προσωρινών διατάξεων και μη εφαρμογή του νόμου αυτού. Ο 3848 όμως, δεν υπάρχει πλέον. Η απόφαση του ΣτΕ, στο σημειο που αναφέρεται στους παλιούς πίνακες, δεν αφορα το νόμο Γαβρογλου.


Παράθεση
2.2.    Αφού, οι αποφάσεις του ΣτΕ  αφορούν έναν συγκεκριμένο νόμο, το ν. 3848/2010 της Διαμαντοπούλου γιατί το ΥΠ. Π.Ε.Θ. δεν τον καταργεί ώστε να είναι ανίσχυρες και οι αποφάσεις του ΣτΕ; Και τελικά ποιος κυβερνάει το ΣτΕ ή η πολιτική ηγεσία;

Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι αναγκασμένο να συμμορφωθεί με την κρίση του δικαστή ότι η προϋπηρεσία των αναπληρωτών δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατική επειδή δεν ελέγχθηκε από το ΑΣΕΠ. Συνεπώς, ακόμη κι αν καταργήσει τον 3848/10 και σε οποιαδήποτε νομοθετική πρωτοβουλία αναλάβει σήμερα ή στο μέλλον, αυτή η νομολογία  του ΣτΕ θα είναι ενεργή και παρούσα και θα ακυρώνει οποιαδήποτε σκέψη της πολιτικής ηγεσίας για  πριμοδότηση των αναπληρωτών με προϋπηρεσία που δεν έχει ελεγχθεί από το ΑΣΕΠ. Κι αυτό, γιατί, σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ 5 Συντάγματος «Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε  αρμόδιο όργανο όπως  νόμος ορίζει».

Το Διοικητικό Δίκαιο είναι κατ` εξοχήν νομολογιακό δίκαιο. Η νομολογία του ΣτΕ αποτελεί πηγή δικαίου σε τέτοιο βαθμό  που η πάγια νομολογία του σε σημαντικά ζητήματα αποτέλεσε την αφετηρία για την μετέπειτα συνταγματική θεσμοθέτηση διατάξεων και από το  νομοθέτη. Επίσης, οι διοικητικές πράξεις που αντιβαίνουν σε δικαστική απόφαση πάσχουν από το νομικό πλημμέλημα της κατ` ουσίαν παράβασης διάταξης νόμου. Η προκήρυξη του Υπουργείου για την πρόσληψη αναπληρωτών  είναι μια διοικητική πράξη η οποία αν δεν λάβει υπόψη τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ, θα προσβληθεί από εκπαιδευτικούς  που θα έχουν έννομο συμφέρον και θα ακυρωθεί από το ΣτΕ.

Αυτό άλλωστε συνέβη και πέρσι. Το ΣτΕ λαμβάνοντας υπόψη το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον που είναι να ανοίξουν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη, έδωσε μια τελευταία ευκαιρία στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. Ουσιαστικά δεν ακύρωσε την Προκήρυξη του Υπουργείου για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να ανοίξουν τα σχολεία, το ανάγκασε όμως με την απόφασή του να θέσει από το σχολικό έτος 2016-2017 τη διαδικασία υπό το ΑΣΕΠ θέτοντας αξιοκρατικά και μόνο κριτήρια. Επομένως, η προτεινόμενη διάταξη πρέπει να είναι συνταγματικά ανεκτή αλλά και κοινωνικά δίκαιη για όλες τις κατηγορίες των αναπληρωτών. Αυτό επιτυγχάνεται, ειδικά, αν ληφθούν υπόψη τα εξής:

α) H προτεινόμενη διάταξη είναι μεταβατική και προσωρινή. Αφορά στη σχολική χρονιά 2016-2017. Ως τέτοια, πρέπει να είναι κατά το δυνατόν συμβατή με τις διατάξεις των άρθρων του ν.3848/2010, που δεν κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ. Όχι γιατί μας αρέσει ο νόμος αλλά γιατί είναι αυτός που ρυθμίζει ένα πάγιο σύστημα, έχει κριθεί από το ΣτΕ και επομένως οι διατάξεις στις οποίες «πατάει» η προτεινόμενη ρύθμιση δίνουν μια ασφάλεια συνταγματικότητας.

β) Η διάταξη πρέπει να μοριοδοτήσει την επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του  ΑΣΕΠ, καθόσον, σύμφωνα με το ΣτΕ, οι επιτυχόντες έχουν υποστεί άνιση μεταχείριση σε σχέση με τους μη έχοντες επιτυχία αναπληρωτές.  Γιατί συνέβη αυτό;

Διότι, έως και το σχολικό έτος 2011- 2012, οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών έγιναν σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Επίσης, μέχρι και το σχολικό έτος 2014 – 2015 όσοι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν την 30ή Ιουνίου 2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διορίστηκαν επιπλέον, εφόσον υπήρχαν εκπαιδευτικές ανάγκες. Με απλά λόγια ο αριθμός διοριστέων από τους πίνακες των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ θα ήταν πολύ μεγαλύτερος εάν η νομιμότητα, όπως την εννοεί η νομολογία του ΣτΕ, είχε επικρατήσει.

Επειδή, λοιπόν, όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις ( παράγραφοι 1, 8 και 9 του άρθρου 9 του ν.3848/2010) κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ, πρέπει η σημερινή ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  για τη σχολική χρονιά 2016-2017 να θεσπίσει τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών λαμβάνοντας υπόψη τη νομολογία του ΣτΕ. Εδώ, πρέπει να προσθέσουμε ότι ήδη έχουν δικαιωθεί  επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη επειδή θεωρήθηκε ότι αδικήθηκαν από τις παραπάνω ρυθμίσεις και το ΥΠ.Π.Ε.Θ υποχρεώνεται να τους διορίσει ακόμη και αν ανήκουν σε ειδικότητες που σήμερα δεν χρειάζεται η εκπαίδευση.

γ) Επειδή, υφίσταται ζήτημα σχετικά με την αξιοκρατική κτήση της προϋπηρεσίας, θα ήταν  σκόπιμο να μοριοδοτηθεί μόνον η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε περίπτωση που ήταν επιτυχόντες οποιουδήποτε διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Επειδή, όμως, η τρίτη προϋπόθεση είναι κοινωνικά άδικη για τους αναπληρωτές που δεν έχουν πάρει μέρος σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αφού για πολλά χρόνια  στήριζαν την εκπαίδευση υπηρετώντας υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, επιλέγουμε να μετρήσουμε αυτοτελώς την προϋπηρεσία, δηλαδή, το ίδιο και στις δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών (επιτυχόντες  και μη επιτυχόντες).

3.    Γιατί όχι 84 μήνες ανώτατη προϋπηρεσία όπως προβλέπει ο ν. 2190/1994 για τον διορισμό των δημοσίων υπαλλήλων; Σύμφωνα με τις διατάξεις του 2190/1994 αναγνωρίζεται προϋπηρεσία τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα  και αφορά γενικώς τους διορισμό διοικητικών υπαλλήλων στο Δημόσιο. Για τους εκπαιδευτικούς υφίσταται ειδική νομοθεσία, ο ν. 3848/2010 και συγκεκριμένα για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ισχύει το άρθρο 3 το οποίο σύμφωνα με τις αριθμ. 527/2015 και 4303/2015 του ΣτΕ είναι αξιοκρατικές και συνταγματικά ορθές.

4.    Γιατί επιλέγεται η κλιμακωτή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας; Διότι δυνάμει των παραπάνω αποφάσεων του ΣτΕ είναι σκόπιμο να εφαρμοστεί το άρθρο 3 του ν. 3848/2010 αναφορικά με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας το οποίο προβλέπει την κλιμακωτή μοριοδότηση. Άλλωστε η κλιμακωτή μοριοδότηση είναι ορθή από συνταγματικά (άρθρο 4 παρ. 1,  5 παρ. 1 και 103) διότι ευνοούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν επί σειρά ετών και υπό δύσκολες συνθήκες,  υπηρετήσει την εκπαίδευση.

quiz: Ποιος είναι ο συγγραφέας της δεύτερης παράθεσης;

5
Προκηρύξεις-Προσκλήσεις-Διαγωνισμοί / Απ: ΑΣΕΠ 2Κ/2019
« στις: Απρίλιος 22, 2019, 04:00:10 μμ »
Μπορείς αρκεί να πάρεις βεβαίωση από την πρωτοβάθμια / δευτεροβάθμια μέχρι και την ημερομηνία που κάνεις αίτηση στην υπηρεσία

6
Το σύστημα δεν άλλαξε για να ανταποκριθεί στις δικαστικές αποφάσεις?
Η εφαρμογή των οποίων έπαιρνε συνεχείς παρατάσεις μέχρι που πέρα από φέτος δε γινόταν να πάμε άλλο με το υπάρχον σύστημα.
Πως γίνεται στη γενική αγωγή για μία ακόμη χρονιά να πάμε με τους ίδιους πίνακες;;; Αυτούς που δε γινόταν να πάμε άλλο και εξαιτίας αυτών άλλαξε στο σύστημα;;;

Αν η τελευταία πρόταση φαίνεται μπερδεμένη που να σκεφτείτε στην ουσία των πραγμάτων τι γίνεται...

8
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2018, 10:58:51 μμ »
Με πρόλαβε ο klados pe19 :)

9
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2018, 10:58:04 μμ »
Δεκτό το επιχείρημά σου! Και θα έβλεπα normal μία πρόταξη των ανέργων (υπάρχει φυσικά και αντίλογος για απόλυτη πρόταξη αλλά anyway) ενώ (τώρα δίνουν μόνο extra μοριοδότηση) αλλά δε μπορώ να βλέπω να προηγούνται "μόνιμοι" ιδιωτικοί υπάλληλοι ή επιχειρηματίες επειδή εγώ τυχαίνει να έχω μία σύμβαση ιδιωτικού δικαίου με το δημόσιο.
Επίσης είναι κλειδί η διάρκεια των πινάκων! Εγώ από τον Ιούλιο και έπειτα δε ξέρω αν θα ξαναδουλέψω οπότε θα μου έχουν κόψει το δικαίωμα χωρίς λόγο! Πιστεύω λύσεις υπάρχουν με τα ηλεκτρονικά συστήματα (άμεση σύνδεση με τον οαεδ) και οι πίνακες θα μπορούσαν να είναι δυναμικοί.
Φαντάσου να κάναμε χαρτιά αρχές Ιουνίου, που σε λίγες μέρες θα απολυόμασταν. Ή φαντάσου να κάναμε χαρτιά αρχές Σεπτεμβρίου και τότε θα πιανόμασταν άνεργοι. Είναι δηλαδή θέμα τύχης;

10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2018, 10:28:05 μμ »
Ρε παιδιά θα τρελαθούμε τελείως άλλαξε κάτι σε κάποια νομοθεσία κάποιο π.δ. και οι αναπληρωτές θεωρούμαστε δημόσιοι υπάλληλοι;
Αν ναι να μας το πούνε να διεκδικήσουμε και τη μονιμότητά μας!!!
Έλεος δηλαδή. Εν τω μεταξύ αυτοί οι πίνακες έχουν ισχύ 2-4 χρόνια. Και εμείς από τον Ιούνιο μπορεί να μη ξαναδουλέψουμε ποτέ...

11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 13, 2018, 11:29:55 πμ »
1ον μας καλεί να κάνουμε ένσταση επί των δηλωθέντων. Δηλαδή να κάνουμε ένσταση στους εαυτούς μας;;; Αφού δε μπορούμε να δούμε αν μας αδίκησαν κτλ.. Να φανταστώ ότι αφού ελέγξουν τα χαρτιά μας θα μας δώσουν χρόνο για ένσταση επί των ελεγμένων;
2ον Στο πεδίο δημόσιο υπάλληλος δήλωσα όχι. Στο πεδίο αναπληρωτής εκπαιδευτικός δήλωσα ναι. Το σύστημα με έβαλε στους δημόσιους! Προβλέπεται κάπου αυτό ότι ο αναπληρωτής θεωρείται δημόσιος. Είναι η πρώτη φορά που το βλέπω αυτό...

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ε' Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων
« στις: Νοέμβριος 29, 2018, 06:39:54 μμ »
Παιδιά οι άνθρωποι δεν πάνε καλά...
Ποιος νους το σκέφτηκε να μην αφήσουν να παρουσιαστούν από αύριο;;;
Από τα λεφτά τους θα τα βάλουν που θα γλιτώσουν το επίδομα ανεργίας 1300 ανθρώπων;;;;
Είναι απίστευτο!!!!!!

13
Σας φαίνεται παράξενη η μοριοδότηση των απομακρυσμένων (πλέον από Ι μέχρι και ΙΓ) σε κοινό πίνακα για μόνιμους διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, αλλά υπήρχε ήδη στον Ν. 3848/2010. Ήταν αναμενόμενο να καταλήξουμε σε κοινό πίνακα και όσοι αναπληρωτές δούλευαν από το 2014-2015 σε απομακρυσμένα, με την τροπολογία Λοβέρδου στο νόμο της Διαμαντοπούλου 3848 άρθρο 5Α, περίμεναν ότι θα έπαιρναν διπλή μοριοδότηση!
Στον 3848 τα απομακρυσμένα θα μετρούσαν διπλά με δεδομένο ότι το μέγιστο των μορίων θα ήταν 16 μόρια ττο μέγιστο του Ασεπ 45 μόρια και το ταβάνι στους 60 μήνες και όχι στους 84 ή 100.
Καταλαβαίνεις ότι τα απομακρυσμένα στο τότε σύστημα δε θα σήμαιναν τίποτα για τους περισσότερους αφού ήδη θα είχαν πιάσει το μέγιστο.
Με το σύστημα και τους συντελεστές του συστήματος που φημολογείται η διαφορά τοτ να ματρτήσουν τα απομακρυσμένα τώρα είναι μέρα με τη νύχτα...

14
Παιδιά μία νομίζω προφανής αλλά την αναφέρω όπως και να 'χει επισήμανση...
Τα μόρια πάνω από τη βάση, κάτω από τη βάση καθώς και οι μήνες τους ταβανιού δε σημαίνει απολύτως τίποτα ούτε ρόλο παίζει...
Το κλειδί και αυτό που τα νοηματοδοτεί είναι η αναλογία τους, το ποσοστό που πιάνουν στο σύνολο του "άριστα".
Αν ας πουμε έχει κλειδώσει το 50% προϋπηρεσία που αναφερθήκε τι πάνω κάτω από τη βάση και 60, 80 ή 100 μήνες συζητάμε;;;
Ο Ασεπ αν ισχύει το 50% που είπατε ότι "κλείδωσε" όπως και να μετρήσουν τα μόρια τους ΑΣΕΠ είναι σταγόνα στον ωκεανό (αν συνυυπολογίσετε και ακαδημαικα, κοινωνικά κτλ...)

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29349
  • Τελευταία: matallina
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009248
  • Σύνολο θεμάτων: 17383
  • Σε σύνδεση σήμερα: 184
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 147
Σύνολο: 151

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.